Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν,

 

Με βάση το άλλο thread που έχει ανοίξει με τις δήθεν "προσφορές" του Πλαισίου, ακόμα και ο πιο ανενημέρωτος έχει διαπιστώσει πως το Πλαίσιο έχει γεμίσει το site του με παραπλανητικές διαφημίσεις σε κάθε είδους προιόντα από επεξεργαστές μέχρι παιχνίδια, που 19/20 περιπτώσεις δεν ισχύουν. Ή αν το θέλετε αλλιώς δεν υπάρχουν. Πλασματικές προσφορές και μάλιστα και με ερωτηματικό πολλές φορές. Π.χ. να γράφουν "εκθεσιακό κομμάτι" που δεν ξέρω καν αν μπορεί να συμπελιφηθεί ώς πραγματική υποψήφια προσφορά, καθώς τα εκθεσιακά κομμάτια μπορεί κάλλιστα να είναι χρησιμοποιημένα ή επισκευασμένα.

 

Συγκεκριμένα, έχω πάρει τηλ. πάνω από 5 φορές για διάφορα είδη που το Πλαίσιο έχει σε προσφορά, τα οποία και δεν υπάρχουν. Σε όλες τις περιπτώσεις, ο πωλητής (χωρίς να φέρομαι προσωπικά εναντίον του) μου έχει απαντήσει κοφτά δείχνοντας πως το ξέρει καλά το ποίημα είτε πως έχει εξαντληθεί είτε πως πουλήθηκε λίγο πριν. Διασταυρωμένα αυτό είναι ψέμα, καθώς πολλά προιόντα τους δεν τα βγάζουν καν από το site τους και αναγράφονται ακόμα ως διαθέσιμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα π.χ. ένας Celeron E3200 tray που υπάρχει στο site του Πλαισίου στα 29.90 ευρώ, και δείχνει διαθεσιμότητα σε 5 καταστήματα. Πήρα τηλ. και δεν υπάρχει και μάλιστα στο κατάστημα του Περιστερίου μου απάντησε ο πωλητής πως "δεν τον έχω αυτόν αλλά έχω το επόμενο μοντέλο, τον Ε3300 στα 49 ευρώ στο κουτί του". Σαν να είναι πολυτέλεια να στον δίνουν box.

 

Τελοσπάντων μπορούμε όλοι να καταλάβουμε ποια είναι η πολιτική τους. Να δίνουν παραπλανητικές διαφημίσεις σε εξω-πραγματικές τιμές, ώστε να προσελκύσουν κόσμο και να προσπαθήσουν να μας πλασάρουν μετά τα πραγματικά είδη που έχουν σε τιμές που δεν τις λες καν φθηνές. Π.χ. ο Ε3300 υπάρχει στο e-shop 5 ευρώ φθηνότερος και μου τον στέλνουν στο κατάστημα του e-shop στην περιοχή μου δίχως έξτρα επιβάρυνση. (παράδειγμα φέρνω, δε κάνω διαφήμιση του e-shop ούτε σύγκριση των 2 μαγαζιών).

 

Η πρότασή μου είναι να αποκλείσουμε το Πλαίσιο από το φόρουμ εδώ με τις προσφορές. Εξάλλου, πείτε μου πότε είδατε τελευταία φορά πραγματική προσφορά από το συγκεκριμένο κατάστημα; Δεύτερον, ακόμα και υπαρκτές να είναι οι προσφορές και να τα "παίρνουν οι πωλητές", δε νοείται να υπάρχουν τα προιόντα στο site τους ενώ στην ουσία δεν υπάρχουν πουθενά. Και όσοι πουν πως μπορεί να μη το ανανεώσουν, δε γίνεται συνέχεια να το ανανεώνουν για "νέες προσφορές" και ταυτόχρονα να μην αποσύρουν όσες δεν ισχύουν.

 

Τουλάχιστον, θα μπορούμε από την πλευρά μας ως insomnia να ενημερώσουμε τον κόσμο πως αυτές οι προσφορές δεν υπάρχουν, ώστε να μην ξοδεύουν και βενζίνη ή και χρόνο μερικοί κυνηγώντας φαντάσματα. Προσωπικά, ακόμα και σε είδη που μπορείς να παραγγείλεις μέσω on-line από το site του Πλαισίου, μου έχει τύχει τον τλευταίο μήνα να παραγγείλω 3 φορές (ένα κουτί της Xigmatek, έναν ανεμιστήρα της Xigmatek και ένα σετ μνήμες της Cellshock, τα οποία ανέγραφαν άμεση διαθεσιμότητα) και τις 3 φορές να μου στείλουν e-mail και να μου πουν πως δεν είναι διαθέσιμα.

 

Αυτή είναι η πρότασή μου και ίσως αποδεικτεί και ένα μέσο πίεσης από το insomnia, ώστε να μάθει το Πλαίσιο να σέβεται τους πελάτες του, γιατί χωρίς τα λεφτά αυτών δεν θα είχε γιγαντωθεί με τόσα καταστήματα - αλυσίδες. Εμείς στηρίζουμε την αγορά και πρέπει να απαιτούμε σωστή τιμολογιακή πολιτική και νόμιμα μέσα στην προώθηση των προιόντων τους.

  • Like 4
  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εσυ καλα τα λες αλλα οσο υπάρχουν Fan boys δεν γίνεται. (και εγω ειμαι fan Βοy του e-shop κατα πολλούς). ΕΠίσης το θέμα μάλλον θα στο μετακινήσουν.

 

Εγω πάντως είμαι μαζί σου. Συμφωνω απόλυτα. Έφαγα πάνω απο 1 ώρα στα τηλέφωνα επι 3 ημερες την προηγούμενη εβδομάδα για να πετύχω κάποια πραγματική προσφορά...

 

(Η πλάκα ειναι οτι αν βγάλουν κανονικη προσφορά δεν πρόκειται κανεις να το πιστέψει με τις λακαμιες που κάνουνε... σαν το παραμυθι με το βοσκο και το λύκο...)

Δημοσ.

Κι εγώ συμφωνώ, αλλά ο νεοέλληνας δεν αλλάζει, θα κοιτάξει την πάρτη του και τι τον συμφέρει περισσότερο, από την καλύτερη τιμή (νταξ, εδώ γελάμε σκεπτόμενοι το Πλαίσιο) μέχρι την πιο ξεκούραστη και γρήγορη αγορά και παραλαβή.

 

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι δεν έχουμε καταναλωτική συνείδηση και ούτε πρόκειται.

Δημοσ.

Επειδή και εγώ είχα πολλά παρατράγουδα με το πλαίσιο πλέον στέλνω γνωστούς και φίλους σε συνοικιακά μαγαζιά για μικρο-αγορές. Σήμερα μάλιστα συμβούλεψα φιλαράκι μου να μην παραγγείλει απ' το πλαίσιο harware για την αναβάθμιση του υπολογιστή του, γιατί το πιο πιθανό είναι να μην έχουν όλα τα προιόντα που θέλει! Ίσως εγώ και οι 10 γνωστοί μου να μην κάνουμε "ζημιά" στο πλαίσιο αλλά σιγά-σιγά ο κόσμος θα μάθει οτι δεν είναι σωστοί επαγγελματίες...

Δημοσ.

λετε να πληγωσετε το πλαισιο αν δεν ψωνισουν 50ατομα απο το ινσομνια?

πιο πολυ θα ηθελα να μαθω τι αποφαση βγηκε απο καποιες καταγγελιες σε ινστιτουτα καταναλωτων,γραμματεια καταναλωτων κτλ.που κανουν καποιοι users εναντιων eshop,plaisio κτλ.

http://www.efpolis.gr/

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

http://www.kepka.org/

http://www.synigoros.gr/

Δημοσ.
λετε να πληγωσετε το πλαισιο αν δεν ψωνισουν 50ατομα απο το ινσομνια?

πιο πολυ θα ηθελα να μαθω τι αποφαση βγηκε απο καποιες καταγγελιες σε ινστιτουτα καταναλωτων,γραμματεια καταναλωτων κτλ.που κανουν καποιοι users εναντιων eshop,plaisio κτλ.

 

+1

 

Ο κυριως ογκος πελατων του Πλαισιου ειναι οι Εταιρειες και οχι ο ιδιωτης.

Δημοσ.
λετε να πληγωσετε το πλαισιο αν δεν ψωνισουν 50ατομα απο το ινσομνια?

πιο πολυ θα ηθελα να μαθω τι αποφαση βγηκε απο καποιες καταγγελιες σε ινστιτουτα καταναλωτων,γραμματεια καταναλωτων κτλ.που κανουν καποιοι users εναντιων eshop,plaisio κτλ.

http://www.efpolis.gr/

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

http://www.kepka.org/

http://www.synigoros.gr/

 

εγω μια που έκανα στη ΓΓΚ για τα Multirama ακόμα να λάβω τελική απάντηση. Μου κοινοποιήσανε απλώς το αρχικό χαρτί της καταγγελίας. Για την συγχωρεμενη την Αλτεκ που ειχα προπληρωμένο πακέτο 7 μηνων και εκμεταλλευτηκα μονο τον 1 και εκανα πριν 2 χρονια καταγγελία τα ίδια... (ασχετο ρε παιδια αλλα η 24αρα η altec μου φυσούσε, πραγματικά δεν έχω ξαναδει σε σπιτι τετοια ταχυτητα εκτοτε)

Δημοσ.

επιπλέον πιστευω οτι μπορούμε να επηρρεάσουμε γνώμες απο εδω μέσα... Όλοι ξέρουμε ότι έχουν "κατασκοπους" που κατα καιρους τα υπερασπιζονται εντελως τυχαια με 1-2 post

Δημοσ.

Άμα δεν τους ενδιέφερε ο απλός πελάτης, δεν θα έβγαζαν και τις μούφα προσφορές... Λογικό έτσι;

Άρα προφανώς τους ενδιαφέρουμε ;)

Δημοσ.

Όλοι τους ενδιαφέρουν, ΟΛΟΙ όμως.

 

Πάντως, ακόμα και από Πλαίσιο σε Πλαίσιο έχει διαπιστωθεί ότι μπορεί να έχεις διαφορετική αντιμετώπιση ως πελάτης.

Δημοσ.

Τους ενδιαφερει να ξεστοκαρουν και σε τετοια προιοντα μονο ο απλος πελατης υπαρχει.

Γενικα ομως αν δεις τα εσοδα απο αγορες εταιρειων ακομα και απο μελανια μονο θα καταλαβεις τι προσπαθω να σου πω.

Δημοσ.
Τους ενδιαφερει να ξεστοκαρουν και σε τετοια προιοντα μονο ο απλος πελατης υπαρχει.

Γενικα ομως αν δεις τα εσοδα απο αγορες εταιρειων ακομα και απο μελανια μονο θα καταλαβεις τι προσπαθω να σου πω.

 

γνωστη εταιρεία αυτοκινήτων πλέον προμηθευει σε όλους της τους συνεργάτες ανακατασκευασμένα τονερ και μελανοταινίες στο 40% της αρχικής αξίας τους. Και μιλάμε για εταιρεία με αυτοκίνητα μέσης αξίας πάνω απο 40.000. Μου το είπε φίλος που δουλέυει εκει. Λες οι εταιρείες για πολύ ακόμα να ασχολούνται με το πλαίσιο όταν βλέπουν τα περιθωρια κέρθους να στενευουν; Πάντως πιστευω οτι ακόμα και στις b2b υπηρεσίες του δεν ειναι αξιοπιστο ως καταστημα. Τους θεωρω πολύ αρπαχτη...

Δημοσ.

Με αυτους που εχουν συμβαση οπως το δημοσιο σε αρκετες περιπτωσεις αυτο δεν θα αλλαξει...Γιατι ? Γιατι τα μεγαλα κεφαλια δεν ενδιαφερονται να αλλαξει κατι τετοιο, εκτος αν τους κρεμασουν και δεν τους πηγαινουν υλικα, κατι απιθανο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...