Προς το περιεχόμενο

Titanic 3D ( 2012 )


jacknut

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι γνωστές κωλοτούμπες είναι, τις έχουμε δει παντού. Το "I told ya so" είναι πολύ λίγο λέμε όταν παλιά είχαμε τις διαμάχες με τις 3D κάμερες, την στιγμή που ένα studio μπορεί με επέμβαση σε όλα τα καρέ να βγάλει καλύτερο αποτέλεσμα. Είναι ο τρόπος που δουλεύει το 3D και το μόνο που προσφέρουν οι 3D κάμερες είναι ευκολία στο offset των εικόνων, δεν προσφέρουν το απόλυτο 3D effect ή το pure 3D. Ειδικά όταν μερικοί, όχι απαραίτητα μόνο ο Killik... μιλάω και για άλλα παλικάρια που έχω δει κι ενώ δεν ξέρουν τίποτα, λένε τα δικά τους ή ότι είδαν σε ένα video με αποτέλεσμα να πέσουν θύματα ή κοινώς προβατάκια του Χ σκηνοθέτη/studio. Το έχω (και το είχα) πει πολλές φορές, εδώ θα είμαστε για να τα συζητάμε. Και στην ράδιο αρβύλα των 24fps ήμασταν εδώ και στα 4D της Sony και στις αρλούμπες της Epic Games και με το 3D τώρα. Η πλάκα δε είναι ότι εξαιτίας του εγωισμού του Έλληνα που νομίζει ότι τα ξέρει όλα, δεν πρόκειται ποτέ εις τους αιώνες των αιώνων να παραδεχτεί ότι έκανε λάθος ή μαλακία (μα πως να κάνει, αφού το είδε σε video ρε παιδί μου :P)

 

Στο αρχικό μας θέμα... τόσο οι εταιρείες, όσο κι οι σκηνοθέτες λένε ότι μ@λακία τους κατέβει για να το παίξουν μούρη σε παραπληροφορημένο κοινό, ώστε να κερδίσουν μια θέση στην πάρλα του κόσμου και να ανέβει υψηλότερα το status τους. Γιατί όπως και να το κάνουμε, "το δικό μου είναι καλύτερο από το δικό σου" :lol:

 

Είναι θέμα καμερών, εκτός και αν κάνουν όλο τον τιτανικό render στο maya...

Το κάθε μάτι βλέπει ελαφτά διαφορετική γωνία και διαφορετικές κλίσεις καθώς επίσης και διαφορετική λεπτομέρεια.

 

Πχ Πάρε ένα κουτί κλείσε το αριστερό σου μάτι και βάλτο κοντά σου περιστραμένο έτσι ώστε να ίσα που να κρύβεται η αριστερή του πλευρά, μετά άνοιξε το μάτι και θα δεις ότι την πλευρά αυτή την βλέπεις και όχι απλά λίγο αλλά αρκετά! Συνεπώς όσο καλή και δουλειά να κάνουν ποτέ δεν θα καταφέρουν να συμπληρώσουν όλη την λεπτομέρεια που μπορείς να αποκτήσεις με 2 κάμερες. Το αποτέλεσμα δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι καλό αλλά θα είναι κάπως ψεύτικο...

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Είναι θέμα καμερών, εκτός και αν κάνουν όλο τον τιτανικό render στο maya...

Το κάθε μάτι βλέπει ελαφτά διαφορετική γωνία και διαφορετικές κλίσεις καθώς επίσης και διαφορετική λεπτομέρεια.

 

Πχ Πάρε ένα κουτί κλείσε το αριστερό σου μάτι και βάλτο κοντά σου περιστραμένο έτσι ώστε να ίσα που να κρύβεται η αριστερή του πλευρά, μετά άνοιξε το μάτι και θα δεις ότι την πλευρά αυτή την βλέπεις και όχι απλά λίγο αλλά αρκετά! Συνεπώς όσο καλή και δουλειά να κάνουν ποτέ δεν θα καταφέρουν να συμπληρώσουν όλη την λεπτομέρεια που μπορείς να αποκτήσεις με 2 κάμερες. Το αποτέλεσμα δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι καλό αλλά θα είναι κάπως ψεύτικο...

 

Δεν είναι θέμα καμερών και για να μου λες για Maya, προφανώς δεν έχεις καταλάβει καθόλου τι κάνουν τα studios στην μεταφορά των ταινιών σε 3D :P. Και τα δύο μάτια βλέπουν την ίδια εικόνα. Δεν υπάρχει διαφορά στον φωτισμό ή στην λεπτομέρεια. Η μόνη διαφορά είναι το offset που υπάρχει στις εικόνες. Ακριβώς στο παράδειγμα που λες, κλείσε το ένα μάτι και δες την λεπτομέρεια. Κλείσε τώρα το άλλο και δες την λεπτομέρεια. Ακριβώς το ίδιο 'data' δέχεται το μάτι σου με την διαφορά ενός offset και ενός crop στα αντικείμενα που είναι out of focus αριστερά και δεξιά στο εκάστοτε μάτι. Η υπάρξη των 3D καμερών υπάρχει ώστε να δέχονται κατευθείαν τις δύο εικόνες ενός καρέ (και να πειράζουν σε realtime το offset των εικόνων). Δεν προσφέρουν κάτι το διαφορετικό ή κάτι το μαγικό. Οι 3D κάμερες είναι ο αναλογικός τρόπος ενώ η επεξεργασία από τα studios είναι ο ψηφιακός τρόπος. Κι οι δύο είναι σωστοί και χρειάζονται πολύ δουλειά ώστε να βγει ένα καλό αποτέλεσμα. Και βεβαίως μπορεί ο ψηφιακός τρόπος να ξεπεράσει τον αναλογικό, αρκεί το studio να κάτσει τον κώλο του κάτω και να προσέξει όλα τα καρέ. Ή να στο πω με ορολογίες DJ. Οι CD-ιέρες προσφέρουν άμεσο και γρήγορο control όταν μιξάρεις και μπορείς on-the-fly να διορθώσεις πράγματα πολύ γρήγορα και εύκολα. Αν όμως έχεις μάθει καλά το Traktor και ξέρεις να μιξάρεις, θα βγάλεις παπάδες ακόμα και με το ποντίκι, χωρίς καν CD-ιέρες. Ακριβώς ο ίδιος παραλληλισμός ισχύει και στο 3D γύρισμα.

 

Πως δουλεύει τώρα το 3D. To studio παίρνει δύο ίδιες εικόνες ενός καρέ και αλλάζουν το offset (offset = τοποθεσία) τους, ώστε να προβληθεί το ένα στο ένα μάτι και το άλλο στο άλλο. Γι αυτό τα βλέπεις διπλά χωρίς τα γυαλιά και γι αυτό υπάρχει ghosting (είδωλα κοινώς) σε 'κακές' οθόνες. Όταν ένα studio επεξεργάζεται καρέ-καρέ μια παλιά ταινία, δημιουργεί διπλές εικόνες και πειράζει το offset τους. Εν συνεχεία ρίχνουν crop από δεξιά και αριστερά, αλλά επειδή αρκετές ταινίες είναι τραβηγμένες στα 21:9, δεν παρατηρείται κανένα πρόβλημα στην 16:9 προβολή. Αν από την άλλη μια ταινία είναι τραβηγμένη στα 16:9, το crop έχει ως αποτέλεσμα η κάμερα να φαίνεται πιο κοντά στα αντικείμενα. Ή αλλιώς, θα υπάρχει περιορισμένο οπτικό πεδίο σε αυτά που βλέπεις. Αν έχεις ασχοληθεί με video games, είναι το γνωστό FOV όπου στην πραγματική μας ζωή έχουμε περίπου FOV 180 (μοίρες) αλλά στα παιχνίδια βλέπεις και FOV 55 (καλή ώρα το Bioshock2), με αποτέλεσμα όλα τα αντικείμενα να φαίνονται κοντινότερα αλλά να μην έχεις μεγάλο πεδίο θέασης. Κι όμως, δεν σε απασχολεί καν κάτι τέτοιο γιατί δεν προσφέρουν τα (περισσότερα) παιχνίδια βαθμούς FOV ώστε να επιλέξεις. Περνάει απαρατήρητο και με εξαίρεση τα ξένα forums, δεν θα δεις πουθενά να σχολιάζεται το συγκεκριμένο θέμα (προφανώς δεν είναι ακόμα της μόδας όπως τα AA και τα λοιπά :P ). Έτσι, στις ελάχιστες αυτές περιπτώσεις, η ψηφιακή 3D εικόνα θα έχει μικρότερη εικόνα, αλλά οι περισσότεροι θα προσπαθούν να δουν το βάθος οπότε δεν θα ασχοληθούν καν με αυτή την λεπτομέρεια. Ή να στο πω αλλιώς, σε 4:3 έχεις λιγότερο πεδίο θέασης από ότι στα 16:9. Πράγμα που πέρασε απαρατήρητο όταν επεξεργάστηκαν ψηφιακά τις ταινίες για να τρέχουν σε 16:9 format. Άρα τόσο καιρό που βλέπαμε σε 4:3 ήταν 'λάθος' επειδή δεν είχαμε το σωστό οπτικό πεδίο το οποίο αν δεν έβγαινε το 16:9 δεν θα το έπαιρνε κανένας χαμπάρι; Ή μήπως όταν μερικές έχασαν λεπτομέρεια (έγινε crop το πάνω και το κάτω μέρος τους ώστε να γίνουν 16:9) το παρατήρησε κάποιος και είπε ότι είναι πατάτα; Ο βαθμός aspect ratio του 16:9 είναι 1.78. Το ξέρεις ότι εντός του 2010 έχουμε TV's με βαθμό aspect ratio 2.37 (21:9 δηλαδή); Άρα, μάπα και τα 16:9 που βλέπουμε τόσο καιρό και πρέπει όλοι μας να πάμε στις 'σωστές' TV's; ;)

 

Philips did a decent job of making us think the TV is necessary too, pointing out that 65% of all DVD and Blu-ray movies are shot and presented in the 2.39:1 Cinemascope ratio the TV's 21:9 design is based on.

 

In fact, of the DVD and Blu-rays sold on Amazon, apparently a massive 90% employ the 2.39:1 ratio. (And no, we don't understand why Amazon should be so 2.39:1 ratio obsessed either!)

 

 

Οι περισσότεροι δεν τα παρατήρησαν αυτά (και όταν τα λέγαμε έλεγαν και τα δικά τους, ακριβώς όπως με τα 24fps. Έχει ο καιρός γυρίσματα όμως :P ) ;). Και όχι, δεν υπάρχει 'λάθος'. Μια χαρά είναι και τα 4:3 και τα 16:9 εγώ σου λέω. Η δουλειά στην οποία αναφέρονται όλοι λοιπόν σχετικά με το 3D conversion, είναι το πως θα δώσεις το βάθος (πόσο θα απομακρύνονται μεταξύ τους οι εικόνες δηλαδή) στην εκάστοτε χρονική στιγμή. Το ίδιο ισχύει και για το convergence (κοινώς το πως θα πετάγονται προς τα έξω τα αντικείμενα. Μεγάλο convergence σημαίνει πάλι 'ghosting/μεγάλη απόσταση μεταξύ των δύο εικόνων'. Πρέπει να παίξεις αρκετά με τα depth + convergence ώστε να βρεις την χρυσή τομή). Η πλάκα είναι ότι δεν υπάρχει σωστό ή λάθος, γιατί ακόμα και στο γύρισμα με τις 3D κάμερες, οι σκηνοθέτες φαντάζονται πόση είναι η απόσταση. Αν νομίζεις ότι έχουν μεζούρα για όλα τα αντικείμενα στο πλατό (ειδικά σε 'δυναμικές' σκηνές που πετάγονται βάζα ή βιβλία από εδώ κι από εκεί ή όταν έχουμε κινούμενη κάμερα), κάνεις ΜΕΓΑΛΟ λάθος. Χώρια το τι γίνεται με τα effects/αντικείμενα που μπαίνουν από πάνω από τις σκηνές ως overlay ή τα CGI sequences. Κάποιος λοιπόν μπορεί να αποφύγει το μεγάλο βάθος για να μην πέσει στην παγίδα του ότι είναι ψεύτικο, κάποιος μπορεί να δώσει περισσότερο convergence για WOW factor, κάποιος μπορεί να βρει καλό βάθος για μένα αλλά για σένα να είναι μάπα. Σου βάζω δε στοίχημα ότι αν δεις την Χ ταινία με 50% βάθος (κλίμακα για την απόσταση των δύο εικόνων μεταξύ τους) και μετά από καιρό την ίδια ταινία με 80% βάθος, παίζει και να μην καταλάβεις διαφορά ή να πεις ότι την δεύτερη φορά σου φάνηκε και καλύτερη.

Δημοσ.

Ίσως ο πιο αδιάφορος σκηνοθέτης των τελευταίων 30 ετών με την πλέον υπερεκτιμημένη ταινία στην ιστορία του κινηματογράφου ετοιμάζονται για μια νέα ψευδο-3D αρπακτή που μάλλον πρόκειται να αφήσει τους πάντες αδιάφορους.

Δημοσ.

Mα καλα ειμαστε σοβαροι? Ο Cameron δεν ειχε ανακοινωσει απο την αρχη οτι θα υπαρξει τουλαχιστον 3ο Avatar?

Αντι να κατσει να ασχοληθει με τα blockbuster του εικοστου πρωτου αιωνα παει και ξεθαβει τα blockbuster του Β παγκοσμιου πολεμου.. (Αν θεωρησουμε οτι τοτε ξεκινησε η πρωτη "εκδοση" του Τιτανικου)

Μηπως θα δουμε το Avatar 3 κατα το 2018? :rolleyes:

 

Γιατι βρε..ειχε πολυ ωραιο soundtrack :P :rolleyes:

Οριστε: http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU

Κατσε δες το οσες φορες θελεις.. :P Ασε που δεν θα κοστισει και τιποτα σε αντιθεση με τον Καμερον..

Δημοσ.

Ίσως ο πιο αδιάφορος σκηνοθέτης των τελευταίων 30 ετών με την πλέον υπερεκτιμημένη ταινία στην ιστορία του κινηματογράφου ετοιμάζονται για μια νέα ψευδο-3D αρπακτή που μάλλον πρόκειται να αφήσει τους πάντες αδιάφορους.

 

Όλα σωστά εκτός απο το τελευταίο. Θα σπάσει ταμεία για ακόμη μια φορά.

Δημοσ.

Εμενα μου αρεσε πολυ η ταινια αν και ο Λεοναρντο Ντι Καπριο μου ειναι εντελως αδιαφορος ως ηθοποιος....!

Δημοσ.

Κατσε δες το οσες φορες θελεις.. :P Ασε που δεν θα κοστισει και τιποτα σε αντιθεση με τον Καμερον..

 

Μπαα το εχω ηδη downloaded :P

 

Απλα το σχολιο μου προς τον manuel ηταν μουσικο κυριως γιατι και οι 2 ειμαστε μουσικοι :rolleyes:

Δημοσ.

Μπαα το εχω ηδη downloaded :P

 

Απλα το σχολιο μου προς τον manuel ηταν μουσικο κυριως γιατι και οι 2 ειμαστε μουσικοι :rolleyes:

Δεν αμφεβαλα απο τη πρωτη στιγμη :rolleyes:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...