Προς το περιεχόμενο

Buried


Cue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ταινια με αφησε παγερα αδιαφορο. Οπως ειπε και ενας φιλος πιο πριν, το σεναριο ηταν πολυ δουλεμενο για μια απλη απαγωγη.

 

Δεν γινεται ενω το 95% των απαγωγεων να κλεινουν σε ενα μπουντρουμι και τον RR να τον βαζουν

με φακους κινητο και σουγια για να κοψει το..δαχτυλο του

.

 

Περιμενεις περισσοτερα και στο τελος ειναι η απλη απαγωγη ενως οδηγου λεωφορειου... Που ζητανε και 5 εκ. λες και εχουν απαγαγει τον πρεσβη.. whatever.

 

Μου αρεσαν μονο τα τελευταια λεπτα λογω του suspence, και τπτ αλλο... Και παλι φαινονται καλοι οι αμερικανοι, που πηγαιναν βοηθεια σε ιδρυμα.. και ο αλλος ηταν γιατρος κλπκλπ... Λεπτομερειες μπροστα σε αλλες ταινιες..

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Χαλαρος ειμαι, σορυ αν ακουστηκα καπως. Αλλα ρε γμτ, παραδεξου οτι αν αντι για "οικογενειαρχης φορτηγατζης στο ιρακ" ειχε πιαστει μια "ισπανιδα τρανσεξουαλ απο εναν ημιτρελο κρυφοερωτευμενο ρεπουμπλικανο stalker που ηθελε να την κανει να πληρωσει για ολες τις αμαρτιες τις, θα παραλληρουσες και θα μιλαγες για την ταινια της χρονιας, (και 'γω μαζι σου).

 

οσο για σημεια του σεναριου,

 

για οσους φανηκε περιεργο που του δωσανε κινητο μαχαιρι και ζητησανε $5m και αλλες ερασιτεχνιες, δεν ειναι κατι που δεν θα μπορουσε να συμβει. Ουτως ή αλλως δεν μιλαει για την οργανωμενη τρομοκρατια, μπορει να ειναι το σχεδιο ενος ή αντε δυο ασχετων απελπισμενων wannabe απαγωγεων.

 

Εμενα αυτο που μου φανηκε υπερβολη ειναι οτι η συζητηση που ο προσωπαρχης λεει θα πατησω REC και ξεκιναει να ξεκαθαρισει λιγο πριν πεθανει ο υπαλληλος οτι απηχθει ενω ητανε απολυμενος. Κι ο Κουγιας θα τον κοιτουσε με αηδια στην απομαγνητοφωνηση υποψιν των συνθηκων.

 

 

EDIT 3.20 --> απιστευτο! μολις ειδα οτι ανοιξες πριν κανα 2ωρο τοπικ για την Στρελλα! 'νταξει ανατριχιασα! (πραγματικα στο παραδειγμα ηθελα να το αποαμερικανισω και εκανα συνειρμο εξωευρωπαισμος-αλμοδοβαρ)

Δημοσ.
Χαλαρος ειμαι, σορυ αν ακουστηκα καπως. Αλλα ρε γμτ, παραδεξου οτι αν αντι για "οικογενειαρχης φορτηγατζης στο ιρακ" ειχε πιαστει μια "ισπανιδα τρανσεξουαλ απο εναν ημιτρελο κρυφοερωτευμενο ρεπουμπλικανο stalker που ηθελε να την κανει να πληρωσει για ολες τις αμαρτιες τις, θα παραλληρουσες και θα μιλαγες για την ταινια της χρονιας, (και 'γω μαζι σου).

Σιγουρα θα την γουσταρα ακομα περισσοτερο :-)

Δημοσ.

Την είδα τις προάλλες. Τα καλά νέα είναι ότι δε βαρέθηκα πολύ, τα κακά νέα είναι ότι ήταν τίγκα στα κλισέ και φουλ αμερικανιά σε γράψιμο, σε σημείο να μη μπορείς να το αγνοήσεις. Πιο κεντρικό ρόλο και από το φέρετρο είχε το

κινητό

, αφελή συμπεράσματα, τρελές φάσεις ό,τι να ναι, γενικά οκ την είδα αλλά δε νομίζω ποτέ να θελήσω να την ξαναδώ. Πολύ μέτρια και σαφώς πολύ κακό για το τίποτα (θυμάμαι διθυραμβικά σχόλια εδώ μέσα). Χαίρομαι που εν τέλει δεν την είδα στο σινεμά - εκεί ο πήχης θα ήταν ψηλότερα.

Δημοσ.

Ταινιάρα.

Σπίτι με μέτριες συνθήκες και πολλά πράγματα να μου αποσπούν την προσοχή, αλλα με κράτησε μέχρι το τέλος.

Είχε πολύ περισσότερο ενδιαφέρον απο πολλές φλύαρες ταινίες και γενικά την καταευχαριστήθηκα.

Μου έβγαλε σε μεγάλο βαθμό το απαραίτητο κλειστοφοβικό συναίσθημα και νομίζω οτι η δουλειά που κάνει ο reynolds είναι απο άλλο πλανήτη. Μόνος του και με τρομερά περιορισμένη κίνηση καταφέρνει να σε κρατήσει καθ'όλη τη διάρκεια της ταινίας.

Σίγουρα είχε 1-2 υπερβολές αλλα overall ήταν ότι πρέπει.

 

Είναι απο τις ταινίες που θα "μείνουν".

Δημοσ.

Την είδα τις προάλλες. Τα καλά νέα είναι ότι δε βαρέθηκα πολύ, τα κακά νέα είναι ότι ήταν τίγκα στα κλισέ και φουλ αμερικανιά σε γράψιμο, σε σημείο να μη μπορείς να το αγνοήσεις. Πιο κεντρικό ρόλο και από το φέρετρο είχε το

κινητό

, αφελή συμπεράσματα, τρελές φάσεις ό,τι να ναι, γενικά οκ την είδα αλλά δε νομίζω ποτέ να θελήσω να την ξαναδώ. Πολύ μέτρια και σαφώς πολύ κακό για το τίποτα (θυμάμαι διθυραμβικά σχόλια εδώ μέσα). Χαίρομαι που εν τέλει δεν την είδα στο σινεμά - εκεί ο πήχης θα ήταν ψηλότερα.

 

ακριβώς αυτό

μόνο που την είδα σε αίθουσα πήχτρα στο 15χρονο στα οποία άρχισαν να τη λέμε κάτι "ηλικιωμένοι"

γενικά ήταν απολαυστική βραδιά.

Δημοσ.

επιτυχημενη για μια ταινια με πρωταγονιστη μια κασα, ενα κινητο και τον ραιαν ρευνολτς! αργει λιγο αλλα καταφερνει να σε κρατησει σε αγωνια και ενταση. Σεναρικα τωρα εχει καμποσα προβληματα και αρκετες αμερικανιζε αιδιες περι ιρακ, τρομοκρατων, εφ μπι αι, σι αι ει, απαγαγωγον, δικηγορων (το τηλεφωνο με την εταιρια στο τελος χαλαει την μιση ταινια). Για μενα το χειροτερο ητανε οτι καποια στιγμη ενοιωσα οτι σε καθοδηγουσε σε κατι πολυ παραπανω απο οτι ητανε, σε πηγενε σε συνωμοσίες και σεναρια που τελικα ουτε καν τα αγγιξανε. Ολα αυτα ομως τα σκεφτηκα αφου τελειωσε η ταινια, οσω την εβλεπα με ψιλοκαθηλωσε. Τουτεστιν ενα 7ρακι

Δημοσ.

Ωραία ταινιούλα, αν και την λεπτομέρεια την είχα παρατηρήσει ώστε να ψιλιαστώ το τέλος ;). Για ταινία που γυρίστηκε μέσα σε μια κάσα, τα έσπασε. Περίμενα όμως κάτι παραπάνω, όχι από τον Reynolds που έδωσε πραγματικό ρεσιτάλ, αλλά από την όλη εξέλιξη.

Δημοσ.

Μέτρια ταινία. Καλός στον ρόλο του ο Reynolds, αλλά άποψή μου είναι πως, όποιος και να έπαιζε στην ταινία αυτή, σίγουρα θα ξεχώριζε. Συμφωνώ απόλυτα για το πρωτότυπο σενάριο, αλλά μερικά κλισέ της έκαναν αρκετό κακό. Και για το τέλος άφησα τις αμερικανιές, που έγραψαν αρκετοί. Εγώ γιατί νομίζω πως οι αντιαμερικανιές, ήταν περισσότερες; Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω, και σύμφωνα με την αυστηρή βαθμολογία μου, θα λάβει 6, και ίσως να την ξανάβλεπα σε μερικά χρόνια.

 

ΥΓ. Για φωτογραφία, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, γιατί την είδα στην crt οθόνη μου, η οποία, εδώ και καιρό έχει χάσει μερικώς την χρωματική απόδοσή/φωτεινότητα της. Όπως και να έχει η βαθμολογία, δύσκολα να άλλαζε.

Δημοσ.

Όχι και κακή, αλλά και καμιά φοβερή ταινιάρα δεν την λέω.

Όντως σκηνοθετικά ήταν πολύ δύσκολο εγχείρημα, αλλά νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Και ο Reynolds καλός ήταν.

Δεν ξέρω όμως γιατί, αλλά μέχρι το τέλος δεν ένοιωσα σχεδόν καθόλου άσχημα και κλειστοφοβικά. Θες το τηλέφωνο και η επικοινωνία με τον έξω κόσμο, θες το ότι το φέρετρο ήταν κάπως ευρύχωρο, δεν ξέρω, αλλά πίεση δεν ένοιωσα, και ας μου είναι εξαιρετικά απωθητική και ως ιδέα ακόμη η κατάσταση που βρέθηκε ο ήρωας. Δεν έχω και πολλά χειρότερα από το να με θάψουν ζωντανό...

Το φινάλε ήταν καλό, αν και μου έδωσε την αίσθηση ανεκδότου.

 

ΈΛΕΟΣ, ο άνθρωπος πεθαίνει και ο απίστευτος "διασώστης" πάει και του λέει, δευτερόλεπτα πριν πεθάνει, "α, τελικά δεν μας οδήγησαν σε εσένα, αλλά σε αυτόν που σε έκανα να πιστέψεις ότι είναι ζωντανός"!!! Πραγματικά σαν ανέκδοτο ακούγεται, ρε διάολε.

 

Και δεν ασχολούμαι με όλες τις απίθανες απιθανότητες του έργου, ούτε με τα όποια μηνύματα, πολιτικά κτλ.

Μου φάνηκε λες και ο σεναριογράφος είχε μία καταπληκτική έμπνευση, είπε "πω πω, ρε φούστη μου, τί ιδέα έχω ο άνθρωπας" και άρχισε να γράφει το σενάριο παρασυρόμενος από τον οίστρο του, χωρίς να καθήσει μετά να το δουλέψει λίγο παραπάνω, να το ραφινάρει, να το τελειοποιήσει. Ακόμη και έτσι πολύ καλό είναι, αλλά πιο πολύ σαν χαμένη ευκαιρία μου φαίνεται.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πω, την καραγούσταρα. Περίμενα πολύ καιρό για να τη δω με τέλειες συνθήκες (τουτέστιν να μην υπάρχουν περισπασμοί) και φχαριστήθηκα σασπένς, ειδικά στα τελευταία λεπτά.

 

Εντάξει, τίγκα στην αμερικανιά σε ορισμένα σημεία, σενάριο κάπως υπερβολικό αλλά όχι ότι δε θα μπορούσε να συμβεί (σε εντελώς ακραία περίσταση πάντως). Και είχα από την αρχή το ενδιαφέρον να δω πώς διάολο γυρίζεται μια ταινία 1 1/2 ώρας σε ένα... φέρετρο (βέβαια μετά την αντίστοιχη με τον τηλεφωνικό θάλαμο είχα μια ιδέα).

 

Άξιζε, τη συστήνω και σε άλλους. 7,5/10, εύκολα.

Δημοσ.

7,5/20 εννοείς.

 

νταξ, καλη, αλλα Κυνοδοντας δεν ειναι.

 

Ενορχηστρωμένη επίθεση. Κι άντε, από τον ρικέλμε το περίμενα, αλλά κι από σένα νεκροπαίχτη; Χμμμμ, στα υπόψην. :P

 

Υ.Γ.Μαραντόνα, σου στειλα μαιλ. Με αγνόησες επιδεικτικά ή δεν το πήρες;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...