Προς το περιεχόμενο

get it 22 mpeg 4 115 Euro


jabar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear::fear:

  • Απαντ. 777
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear::fear:

 

προηγούμαι κατα 13 λεπτα :lol:

Δημοσ.
Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear::fear:

 

Κι εμένα εκεί είναι ...

Δημοσ.

ενδεχομενως να καταχωρηθηκε επειδη μιλησα τηλεφωνικα για να προσθεσω τα καλωδιο και το στικακι (που τελικα δεν έγινε) οποτε η πωλητρια μιας που την άνοιξε να την καταχωρησε κιολας...

  • Moderators
Δημοσ.

η στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. (δηλαδή η συμφωνία σχετικά με το εμπόρευμα και την τιμή της παραγγελία σας). Αν οι τιμές πέσουν αφότου έχετε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας, δεν μπορούμε να σας αποζημιώσουμε σε καμία περίπτωση συμφώνως προς το ισχύον εμπορικό δίκαιο. Ούτε και αντίστροφα δεν μπορεί η Getitnow.gr να σας ζητήσει υψηλότερη τιμή από εκείνη που θα έχει εφαρμοστεί κατά την παραγγελία σας σε περίπτωση αύξησης των τιμών.

 

Από αυτό και μόνο Respect... :-) Και πιστευω οτι θα κερδίσουν πολλούς πελάτες αν το εφαρμόζουν...

 

Θεωρω οτι ειχαν π.χ. 100 κομμάτια σε αυτη τη τιμή απο την εταιρεία και ήθελαν να τα δώσουν... (μήπως αλλάζει μοντέλο;)

 

Πιστεύω οτι θα έρθει... Δεν μου εχει δώσει ως τώρα κανένα δικαίωμα το συγκεκριμένο καταστημα και ήδη εχει αρχίσει να είναι στη λίστα αναζητησης μου όταν θέλω να αγοράσω κάτι... (εξακολουθεί να με ζορίζει βεβαια το σαιτ αλλα anyway, που θα παει θα το διορθώσουν)

 

Κατσε βρε Παυλιδη, τι respect; Υπαρχει μαγαζι που παραγγελνεις κατι και αν ανεβει η τιμη μετα σου ζηταει παραπανω; Κανενας δεν το κανει αυτο. Το αντιθετο ομως το κανουν αρκετοι. Εκει ειναι το respect, κατι που στο αποκλειει εξ αρχης ο getit. Εχω παραγγειλει κατι σε μικρο ιντερνετικο μαγαζι (πριν 3-4 χρονια) και ενω εκανε οταν την εβαλα στο καλαθι και την παρηγγειλα (μνημη RAM) 55 ευρω οταν πηγα να παραλαβω μου ειπαν 49 ευρω κυριε, επεσε η τιμη σημερα που παραλαβαμε. Ενω το getit πχ (και οχι μονο αυτο) θα το πληρωνε με την νεα χαμηλη τιμη αλλα θα στο χρεωνε με την παλια.

 

Αυτο που δεν λεει (και κακως το παιρνετε ετσι) ειναι οτι "αν υπαρξει "λαθος" και ανεβει η τιμη στα σωστα επιπεδα θα το παραλαβετε οπως και να εχει στην "λαθος" τιμη". Αυτο κανεις δεν το λεει και λογικο ειναι. Οταν ειναι λαθος κανεις δεν στο δινει στην λαθος τιμη. Δεν θα σου ζητησει 199, απλα θα σου πει λαθος, ακυρωνουμε...

Και να θυμησω οτι καποτε με το you.gr με κατι επεξεργαστες athlon (που ειχα παραγγειλει και εγω) και σε αλλους επιβεβαιωσαν οι υπαλληλοι τηλεφωνικα οτι ηταν σωστη η τιμη, αλλα μετα απο καποιες ωρες τα γυρισαν και μιλησαν για λαθος και μας επερναν ολους να μας πουν ευγενικα μεν (σε αντιθεση με τα Πλαισια) οτι ηταν λαθος και ζητουν συγνωμη. Τοτε βεβαια με εχασε το U απο καλο πελατη...

 

ΥΓ Ευχομαι βεβαια απο καρδιας να παραλαβετε ολοι...

Δημοσ.
Κατσε βρε Παυλιδη, τι respect; Υπαρχει μαγαζι που παραγγελνεις κατι και αν ανεβει η τιμη μετα σου ζηταει παραπανω; Κανενας δεν το κανει αυτο. Το αντιθετο ομως το κανουν αρκετοι. Εκει ειναι το respect, κατι που στο αποκλειει εξ αρχης ο getit. Εχω παραγγειλει κατι σε μικρο ιντερνετικο μαγαζι (πριν 3-4 χρονια) και ενω εκανε οταν την εβαλα στο καλαθι και την παρηγγειλα (μνημη RAM) 55 ευρω οταν πηγα να παραλαβω μου ειπαν 49 ευρω κυριε, επεσε η τιμη σημερα που παραλαβαμε. Ενω το getit πχ (και οχι μονο αυτο) θα το πληρωνε με την νεα χαμηλη τιμη αλλα θα στο χρεωνε με την παλια.

 

Αυτο που δεν λεει (και κακως το παιρνετε ετσι) ειναι οτι "αν υπαρξει "λαθος" και ανεβει η τιμη στα σωστα επιπεδα θα το παραλαβετε οπως και να εχει στην "λαθος" τιμη". Αυτο κανεις δεν το λεει και λογικο ειναι. Οταν ειναι λαθος κανεις δεν στο δινει στην λαθος τιμη.

Και να θυμησω οτι καποτε με το you.gr με κατι επεξεργαστες athlon (που ειχα παραγγειλει και εγω) και σε αλλους επιβεβαιωσαν οι υπαλληλοι τηλεφωνικα οτι ηταν σωστη η τιμη, αλλα μετα απο καποιες ωρες τα γυρισαν και μιλησαν για λαθος και μας επερναν ολους να μας πουν ευγενικα μεν (σε αντιθεση με τα Πλαισια) οτι ηταν λαθος και ζητουν συγνωμη. Τοτε βεβαια με εχασε το U απο καλο πελατη...

 

ΥΓ Ευχομαι βεβαια απο καρδιας να παραλαβετε ολοι...

 

Διαβαζοντας αυτό θεωρω οτι σε περίπτωση λάθους θα το πάρω στην τιμή που εκλεισα τη "συμφωνια". Το αντίθετο παντού γινεται απλα ακυρώνοντας την παραγγελία και ξαναπαιρνοντας το με την νεα τιμη. το εχω κανει και στο e-shop και μάλιστα δεν πρόλαβα και ειχαν ερθει και οι 2 παραγγελίες και του είπα να στειλει την "ακριβη" πίσω... Είναι αυτονόητο θεωρω...

Δημοσ.
Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear::fear:

 

Εγώ πάλι την έκανα σήμερα, πριν ~5 ώρες και τη βλέπω επίσης "καταχωρημένη".

Μη ψάχνεις...

 

Όσο για την αλλαγή τιμής, φαντάζομαι είχαν εξασφαλίσει κάποια έκπτωση για ένα συγκεκριμένο αριθμό κοματιών από τον προμηθευτή τους, τα έδωσαν και τώρα γύρισαν στην τιμή καταλόγου. Ντάξ' όλοι έχουμε χαλαστεί από διάφορες προσφορές που βγήκαν "λάθος", αλλά ας μην είμαστε τόσο απαισιόδοξοι.

Δημοσ.

Ο paylidis όπως και πολλοί άλλοι έχουν πέσει θύμα της εξαιρετικής πολιτικής των μπακάλικων (και όχι μόνο) στο ελλαδιστάν ( ή μήπως μπανανιστάν; ).

Όταν γίνεται κάτι σωστό τρέχουν όλοι να το εκθειάσουν, ανεξάρτητα αν σε άλλες (πολιτισμένες) χώρες δεν κάθονται να ασχοληθούν με τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ επειδή έχουν μάθει να τα θεωρούν δεδομένα.

  • Moderators
Δημοσ.
Διαβαζοντας αυτό θεωρω οτι σε περίπτωση λάθους θα το πάρω στην τιμή που εκλεισα τη "συμφωνια". Το αντίθετο παντού γινεται απλα ακυρώνοντας την παραγγελία και ξαναπαιρνοντας το με την νεα τιμη. το εχω κανει και στο e-shop και μάλιστα δεν πρόλαβα και ειχαν ερθει και οι 2 παραγγελίες και του είπα να στειλει την "ακριβη" πίσω... Είναι αυτονόητο θεωρω...

 

Ακριβως ειναι αυτονοητο οτι εννοει απλα οτι πληρωνεις οσο οταν την εβαλες καλαθι, αν ανεβει 1 ευρω ή πεσει ενα ευρω δεν τους νοιαζει. Δεν αναφερεται στην περιπτωση λαθους κακως το παιρνεις ετσι.

Δημοσ.

και εγω παιδια παραγγελια το μεσημερακι και εχει ηδη καταχωρηθει ας ευχηθουμε ολα να πανε καλα... νομιζω παντως οτι θα δικαιωθουμε και θα παραλαβουμε γιατι τωρα που ειναι η τιμη ειναι στα 200 μας δειχνει οτι απλα ητανε ξεστοκαρισμα!!! καποιος πιο πριν γραφει οτι επικοινωνησε μαζι τους και τον ενημερωσαν πως δεν ειναι λαθος η τιμη!!! Jabar απλα respect...

Δημοσ.
Διαβαζοντας αυτό θεωρω οτι σε περίπτωση λάθους θα το πάρω στην τιμή που εκλεισα τη "συμφωνια". Το αντίθετο παντού γινεται απλα ακυρώνοντας την παραγγελία και ξαναπαιρνοντας το με την νεα τιμη. το εχω κανει και στο e-shop και μάλιστα δεν πρόλαβα και ειχαν ερθει και οι 2 παραγγελίες και του είπα να στειλει την "ακριβη" πίσω... Είναι αυτονόητο θεωρω...

 

Η Digital Shopping Α.Ε. προσπαθεί να σας παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η Digital Shopping Α.Ε. στα πλαίσια καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστοτόπο http://www.getitnow.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.

 

Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 800-11-43848 ή με αποστολή e-mail στο [email protected].

 

 

Σε περιπτωση λαθους δεν το παιρνεις στην τιμη που εκλεισες το συμβολαιο.

Δημοσ.

άρα μάλλον για λάθος φαίνεται..

και αν το καλοσκεφτείς, αν ήθελαν να τους φύγει το εμπόρευμα θα το εβάζαν daily deal που πιο πολλοί τα προσέχουν και όχι σαν απλή οθόνη που αν δεν είχαμε τον jabar μάλλον θα ήταν ακόμα στα 115...

για να δουμε αν θα παραλάβουμε λοιπόν...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...