GeorgT. Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear:
paylidis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear: προηγούμαι κατα 13 λεπτα
terry308 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear: Κι εμένα εκεί είναι ...
paylidis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 ενδεχομενως να καταχωρηθηκε επειδη μιλησα τηλεφωνικα για να προσθεσω τα καλωδιο και το στικακι (που τελικα δεν έγινε) οποτε η πωλητρια μιας που την άνοιξε να την καταχωρησε κιολας...
Moderators matrixxx Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 η στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. (δηλαδή η συμφωνία σχετικά με το εμπόρευμα και την τιμή της παραγγελία σας). Αν οι τιμές πέσουν αφότου έχετε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας, δεν μπορούμε να σας αποζημιώσουμε σε καμία περίπτωση συμφώνως προς το ισχύον εμπορικό δίκαιο. Ούτε και αντίστροφα δεν μπορεί η Getitnow.gr να σας ζητήσει υψηλότερη τιμή από εκείνη που θα έχει εφαρμοστεί κατά την παραγγελία σας σε περίπτωση αύξησης των τιμών. Από αυτό και μόνο Respect... Και πιστευω οτι θα κερδίσουν πολλούς πελάτες αν το εφαρμόζουν... Θεωρω οτι ειχαν π.χ. 100 κομμάτια σε αυτη τη τιμή απο την εταιρεία και ήθελαν να τα δώσουν... (μήπως αλλάζει μοντέλο Πιστεύω οτι θα έρθει... Δεν μου εχει δώσει ως τώρα κανένα δικαίωμα το συγκεκριμένο καταστημα και ήδη εχει αρχίσει να είναι στη λίστα αναζητησης μου όταν θέλω να αγοράσω κάτι... (εξακολουθεί να με ζορίζει βεβαια το σαιτ αλλα anyway, που θα παει θα το διορθώσουν) Κατσε βρε Παυλιδη, τι respect; Υπαρχει μαγαζι που παραγγελνεις κατι και αν ανεβει η τιμη μετα σου ζηταει παραπανω; Κανενας δεν το κανει αυτο. Το αντιθετο ομως το κανουν αρκετοι. Εκει ειναι το respect, κατι που στο αποκλειει εξ αρχης ο getit. Εχω παραγγειλει κατι σε μικρο ιντερνετικο μαγαζι (πριν 3-4 χρονια) και ενω εκανε οταν την εβαλα στο καλαθι και την παρηγγειλα (μνημη RAM) 55 ευρω οταν πηγα να παραλαβω μου ειπαν 49 ευρω κυριε, επεσε η τιμη σημερα που παραλαβαμε. Ενω το getit πχ (και οχι μονο αυτο) θα το πληρωνε με την νεα χαμηλη τιμη αλλα θα στο χρεωνε με την παλια. Αυτο που δεν λεει (και κακως το παιρνετε ετσι) ειναι οτι "αν υπαρξει "λαθος" και ανεβει η τιμη στα σωστα επιπεδα θα το παραλαβετε οπως και να εχει στην "λαθος" τιμη". Αυτο κανεις δεν το λεει και λογικο ειναι. Οταν ειναι λαθος κανεις δεν στο δινει στην λαθος τιμη. Δεν θα σου ζητησει 199, απλα θα σου πει λαθος, ακυρωνουμε... Και να θυμησω οτι καποτε με το you.gr με κατι επεξεργαστες athlon (που ειχα παραγγειλει και εγω) και σε αλλους επιβεβαιωσαν οι υπαλληλοι τηλεφωνικα οτι ηταν σωστη η τιμη, αλλα μετα απο καποιες ωρες τα γυρισαν και μιλησαν για λαθος και μας επερναν ολους να μας πουν ευγενικα μεν (σε αντιθεση με τα Πλαισια) οτι ηταν λαθος και ζητουν συγνωμη. Τοτε βεβαια με εχασε το U απο καλο πελατη... ΥΓ Ευχομαι βεβαια απο καρδιας να παραλαβετε ολοι...
paylidis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Κατσε βρε Παυλιδη, τι respect; Υπαρχει μαγαζι που παραγγελνεις κατι και αν ανεβει η τιμη μετα σου ζηταει παραπανω; Κανενας δεν το κανει αυτο. Το αντιθετο ομως το κανουν αρκετοι. Εκει ειναι το respect, κατι που στο αποκλειει εξ αρχης ο getit. Εχω παραγγειλει κατι σε μικρο ιντερνετικο μαγαζι (πριν 3-4 χρονια) και ενω εκανε οταν την εβαλα στο καλαθι και την παρηγγειλα (μνημη RAM) 55 ευρω οταν πηγα να παραλαβω μου ειπαν 49 ευρω κυριε, επεσε η τιμη σημερα που παραλαβαμε. Ενω το getit πχ (και οχι μονο αυτο) θα το πληρωνε με την νεα χαμηλη τιμη αλλα θα στο χρεωνε με την παλια. Αυτο που δεν λεει (και κακως το παιρνετε ετσι) ειναι οτι "αν υπαρξει "λαθος" και ανεβει η τιμη στα σωστα επιπεδα θα το παραλαβετε οπως και να εχει στην "λαθος" τιμη". Αυτο κανεις δεν το λεει και λογικο ειναι. Οταν ειναι λαθος κανεις δεν στο δινει στην λαθος τιμη. Και να θυμησω οτι καποτε με το you.gr με κατι επεξεργαστες athlon (που ειχα παραγγειλει και εγω) και σε αλλους επιβεβαιωσαν οι υπαλληλοι τηλεφωνικα οτι ηταν σωστη η τιμη, αλλα μετα απο καποιες ωρες τα γυρισαν και μιλησαν για λαθος και μας επερναν ολους να μας πουν ευγενικα μεν (σε αντιθεση με τα Πλαισια) οτι ηταν λαθος και ζητουν συγνωμη. Τοτε βεβαια με εχασε το U απο καλο πελατη... ΥΓ Ευχομαι βεβαια απο καρδιας να παραλαβετε ολοι... Διαβαζοντας αυτό θεωρω οτι σε περίπτωση λάθους θα το πάρω στην τιμή που εκλεισα τη "συμφωνια". Το αντίθετο παντού γινεται απλα ακυρώνοντας την παραγγελία και ξαναπαιρνοντας το με την νεα τιμη. το εχω κανει και στο e-shop και μάλιστα δεν πρόλαβα και ειχαν ερθει και οι 2 παραγγελίες και του είπα να στειλει την "ακριβη" πίσω... Είναι αυτονόητο θεωρω...
frap73 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Τυχεροι που φτάσατε στο καταχωρήθηκε, εγω έριξα χθες γύρω στης 00:00 τη παραγγελία και ακόμα στην επεξεργασία είναι! :fear: Εγώ πάλι την έκανα σήμερα, πριν ~5 ώρες και τη βλέπω επίσης "καταχωρημένη". Μη ψάχνεις... Όσο για την αλλαγή τιμής, φαντάζομαι είχαν εξασφαλίσει κάποια έκπτωση για ένα συγκεκριμένο αριθμό κοματιών από τον προμηθευτή τους, τα έδωσαν και τώρα γύρισαν στην τιμή καταλόγου. Ντάξ' όλοι έχουμε χαλαστεί από διάφορες προσφορές που βγήκαν "λάθος", αλλά ας μην είμαστε τόσο απαισιόδοξοι.
phanispal Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Ο paylidis όπως και πολλοί άλλοι έχουν πέσει θύμα της εξαιρετικής πολιτικής των μπακάλικων (και όχι μόνο) στο ελλαδιστάν ( ή μήπως μπανανιστάν; ). Όταν γίνεται κάτι σωστό τρέχουν όλοι να το εκθειάσουν, ανεξάρτητα αν σε άλλες (πολιτισμένες) χώρες δεν κάθονται να ασχοληθούν με τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ επειδή έχουν μάθει να τα θεωρούν δεδομένα.
Moderators matrixxx Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Διαβαζοντας αυτό θεωρω οτι σε περίπτωση λάθους θα το πάρω στην τιμή που εκλεισα τη "συμφωνια". Το αντίθετο παντού γινεται απλα ακυρώνοντας την παραγγελία και ξαναπαιρνοντας το με την νεα τιμη. το εχω κανει και στο e-shop και μάλιστα δεν πρόλαβα και ειχαν ερθει και οι 2 παραγγελίες και του είπα να στειλει την "ακριβη" πίσω... Είναι αυτονόητο θεωρω... Ακριβως ειναι αυτονοητο οτι εννοει απλα οτι πληρωνεις οσο οταν την εβαλες καλαθι, αν ανεβει 1 ευρω ή πεσει ενα ευρω δεν τους νοιαζει. Δεν αναφερεται στην περιπτωση λαθους κακως το παιρνεις ετσι.
tigersgate6 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 και εγω παιδια παραγγελια το μεσημερακι και εχει ηδη καταχωρηθει ας ευχηθουμε ολα να πανε καλα... νομιζω παντως οτι θα δικαιωθουμε και θα παραλαβουμε γιατι τωρα που ειναι η τιμη ειναι στα 200 μας δειχνει οτι απλα ητανε ξεστοκαρισμα!!! καποιος πιο πριν γραφει οτι επικοινωνησε μαζι τους και τον ενημερωσαν πως δεν ειναι λαθος η τιμη!!! Jabar απλα respect...
madtracker Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 και γώ το τσίμπησα πάντως....thanx jabar για το info )
makischa Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Διαβαζοντας αυτό θεωρω οτι σε περίπτωση λάθους θα το πάρω στην τιμή που εκλεισα τη "συμφωνια". Το αντίθετο παντού γινεται απλα ακυρώνοντας την παραγγελία και ξαναπαιρνοντας το με την νεα τιμη. το εχω κανει και στο e-shop και μάλιστα δεν πρόλαβα και ειχαν ερθει και οι 2 παραγγελίες και του είπα να στειλει την "ακριβη" πίσω... Είναι αυτονόητο θεωρω... Η Digital Shopping Α.Ε. προσπαθεί να σας παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η Digital Shopping Α.Ε. στα πλαίσια καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστοτόπο http://www.getitnow.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 800-11-43848 ή με αποστολή e-mail στο [email protected]. Σε περιπτωση λαθους δεν το παιρνεις στην τιμη που εκλεισες το συμβολαιο.
tigersgate6 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 και για αυτους που δεν προλαβαν υπαρχει ακομα μην ξεχναμε αυτο το κομματι.... http://www.getitnow.gr/prod/ilektronika/tileoraseis/lcd-tv-f-and-u-f22744wh-22white/prod507892/
WoodSell3r Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 άρα μάλλον για λάθος φαίνεται.. και αν το καλοσκεφτείς, αν ήθελαν να τους φύγει το εμπόρευμα θα το εβάζαν daily deal που πιο πολλοί τα προσέχουν και όχι σαν απλή οθόνη που αν δεν είχαμε τον jabar μάλλον θα ήταν ακόμα στα 115... για να δουμε αν θα παραλάβουμε λοιπόν...
phanispal Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Πάντως να «χαρίσουν» τα 84€ σε εκατοντάδες πελάτες, μου φαίνεται από χλωμό έως απίθανο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.