Προς το περιεχόμενο

Αγορά Πρώτης Μηχανής (προτάσεις)


hasodikis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν... μηχανολατρες του φόρουμ σπεύδω προς βοήθειάν σας.

 

ΣΤΟΧΟΣ: ΑΓΟΡΑ ΠΡΩΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

 

Υποκείμενο: ΑΑΒΑΔΙΣΤΑ 30 χρονος δικηγόρος (καλά αντε 31). 190 εκατοστά κάλους. 102 κιλά εσωτερικού κόσμου.

Μόλις τώρα έρχεται σε πρώτη επαφή με το άθλημα.

Φοβάται και σέβεται τη ζωή τη δικιά του και των άλλων μέχρι αηδίας. Επίσης να σημειωθεί ότι ως άθεος, δεν πιστεύει στη μετά θάνατο ζωή και κατ' αποτέλεσμα έχει σκοπό να κάνει πολλές φορές ακόμα σεξ, πριν τελειώσει την μοναδική του ζωή σε ηλικία 107 με 110 χρονών. Δεν πίνει (ποτέ όταν οδηγάει, καπνίζει όμως σα φουγάρο). Δεν τρέχει. Επαναλαμβάνω δεν τρέχει και δεν τον ενδιαφέρει το τρέξιμο. Να επαναλάβω ότι δεν τρέχει, δεν τον ενδιαφέρει να τρέχει και σιχαίνεται τους κάγκουρες που την έχουν δει rossi στην παραλιακή του Ηρακλείου, στην Ικάρου και όχι μόνο (οι γνωρίζοντες...... γνωρίζουν......)

 

ΧΡΗΣΗ: Καταρχήν και κυρίως στην πόλη του Ηρακλείου (κίνηση, τρελοί έως ηλίθιοι οδηγοί όλων των κατηγοριών, κακό οδόστρωμα). Κατά δεύτερον συχνά ταξίδια μέχρι το εξοχικό του (20 χλμ απόσταση). Σπάνια κάνα ταξιδάκι στην κρήτη (π.χ. Χανιά) μάξιμουμ απόστασης 140 χλμ. Πάντοτε να προβλέπεται η σελωμένη παρουσία όμορφης ύπαρξης ξανθού χρώματος μαλλιών, 180 εκατοστών και περίπου 75 κιλών (αυτό το υπολογίζω.... αρνείται να μου πει η ρουφιάνα!!!!!!!).Να τονίσω στο σημείο αυτό ότι, μετά από τις σχετικές σφαλιάρες που έφαγα, ανωτέρω αναφορά σε 75 κ. είναι εντελώς ανακριβής και επίπονη. Το σωστό νούμερο είναι 67 με τάσεις μείωσης......

ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Σχετικά ψηλή. Ευκολοδήγητη (απορρίπτονται τα κτήνη άνω 200 και κιλών και πολλά βάζω) που θα συγχωρεί στο μέτρο του δυνατού τα λάθη του νέοπα. Να μην είναι και πολύ γκαζιάρα αλλά όχι και να σέρνεται στην ανηφόρα). Να μπορεί να τραβήξει στους καταπληκτικούς χωματόδρομους της Κρήτης. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.... μη μείνουμε από μέση

 

ΜΠΑΓΙΟΚΟ: Περί τα 8.000 ευρώ πιστεύω είναι καλά. Κάτω από 6.000 είναι καλύτερα.... Τζάμπα είναι άψογα.

 

Η ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΧΕΤΟΥ: Βλεφαριάζω εδώ και καιρό τη vstorm με ABS, αλλά τη φοβάμαι.... μου φαίνεται μεγάλη........ πολυ μεγαλη.....

Το ενδιαφέρον μου έχουν κινήσει επίσης από τις καθαρά street το vtr250 και το cbf 250 και από τις μικρές το ybr125 αλλά και το 25οάρι...Μήπως τα μικράκια μου πάνε καλύτερα????? Όπως βλέπετε από τις διαφορετικές τελείως κατηγορίες μηχανών ... ένα μονο είναι σίγουρο.. ότι χρειάζομαι βοήθεια.

 

 

Βοήθεια!!!!!!!! Παιδιά αν δε σας είναι δύσκολο .. στις προτάσεις .... εξηγήστε σύντομα το γιατί .. και ρίξτε και κανα λινκ με κανα review (όχι σαν αυτά του HAL9000 ....lol)

 

Σας ευχαριστώ ... (στην περίπτωση που δει αυτό το ποστ ένας από τη ραφήνα.... ξέρει αυτός... παρακαλείται να ασχοληθεί με κάτι άλλο..... .:P:p:p)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

επειδη εισαι αρχαριος για μενα δεν πρεπει να περασεις τα 250 cc

γνωμη μου επισης να ειναι και japan

παρε και ενα λινκ

στα μοτο φορα βριθουν τετοιου τυπου συζητησεις ριξε μια ματια

καλοριζικος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε lef50..... εκεί προσανατολίζομαι και εγώ... συμπλήρωσα ορθά το post μου με κάποιες μικρές που μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον..... δυστυχώς το klx δεν είναι μία από αυτές.... θέλω κάτι ποιο street (αλλα όχι εντελώς) και λιγότερο γυμνό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα ασε τις μικρογραφιες μηχανων(τυπου cbr125).

επειδη και κιλα υπαρχουν και οκ θες να ακουμπας κατω τα ποδια σου θα σου ελεγα κατι σε naked αν φοβασαι υψος απο τα on/off αλλιως κανα megascooter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Ducati Monster πως σου φαίνεται?

 

Προτερήματα: σταθερή, ευέλικτη, γρήγορη οσο χρειάζεται, καλη για μικρά ταξίδια, όμορφη και σχετικά άνετη.

Μειονεκτήματα: Ακριβά σέρβις, βενζίνη, αυτα μου έρχονται προς το παρόν

 

Εκτος και αν θες να πας σαν πρώτη μηχανή σε τίποτα "μεγάλα σκούτερ". Που ειναι οτι πρέπει για μέσα στη κίνηση, για μικρές εκδρομές, εχουν χώρους και ειναι ιδανικά να βάζεις το αίσθημα απάνω. ΑΛΛΑ προσωπικά τα μισώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το vtr 250 ειναι κοματι! το γουσταρω αυτο το μηχανακι αλλα πρωτα πρεπει να κατσεις επανω να δης πως σουρχεται ,εχει σπορ χαρακτηρα αυτο σημαινει οτι θυσιαζει κατι απο ανεσεις αλλα υποσχεται συγκινησεις!,επειδη ειπες για Κρητη και μακριες αναρτησεις προτεινα klx θα σε παει παντου

το μυστικο παντως ειναι οτι διαλεξεις να εχεις κατσει επανω και να σουρχεται

σωστη η επιλογη σου να ξεκινησεις απο μικρο θα ειναι πιο πολυ του χεριου σου

αρχισε να οδηγας νοικιασε κανενα και τραβα καμμια βολτα

αγορασε τωρα κρανος και μπουφαν με προστατευτικα http://www.mybike.gr/forum/59-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CF%84%CE%B7/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου για τη χρηση που ζητας και για την μηδενικη εμπειρια δεν εισαι για μηχανη.Παρε ενα mega scooter 300-500cc και θα εισαι μια χαρα για αρχη.Αν μετεπειτα δεν σε καλυπτει πλεον το scooter βλεπεις για μηχανη τυπου strom-varadero κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ημουν στη θεση σου πριν απο χρονια οπου μετα το κλασικο παπι ηθελα να ανεβω κατηγορια.Σκεφτομουν πολλα αλλα τελικα κατεληξα στο ενα και μοναδικο Honda Transalp.Τυχαια ενας φιλος μου την εδωσε να την οδηγησω και ειλικρινα εντυπωσιαστηκα.Και να φανταστεις δεν ημουν fan της on/off κατηγοριας.Νορμαλ γκαζι χωρις να φοβασαι,ευκολοδηγητο σαν ποδηλατο,ανεση για 2 ατομα,δυνατοτητα προσθηκης μπαγκαζιερας για μεταφορα πραγματων.Ειναι ιδανικη για την Ελλαδα γιατι λογω του διπλου της χαρακτηρα (ασφαλτος/χωμα) μπορεις να πας οπουδηποτε χωρις να φοβασαι οτι θα σε αφησει.Ασφαλτο,χωμα,λασπη,χιονι,βροχη κλπ.Σημείωσε οτι κυκλοφορει στην Ελλαδα πανω απο 15 χρονια εχοντας μεγαλες πωλησεις,υπαρχουν εκατονταδες aftermarket αξεσουαρ και τα service της ειναι σε νορμαλ χρηματα.Επισης "φοραει" εναν απλως αδαμαντινο κινητηρα V απο τους πιο αξιοπιστους κινητηρες παγκοσμιως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για μενα mega-scooter...

Ασφαλη,οικονομικα και με χωρους...

Και το πιο σημαντικο ανετο για εναν δικηγορο που λογικα θα κυκλοφορει με κουστουμι ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και προς CBF 600S κοίτα. Δεν είναι υπερβολικά δυνατό και δεν θεωρώ πως είναι επικίνδυνο στα χέρια κατασταλαγμένου ανθρώπου σαν εσένα. Ευκολοδήγητο, με φιλική οδηγική συμπεριφορά, ροπή από χαμηλά, κατανάλωση γύρω στα 4 lt/100km και καλά φρένα με combined ABS

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbf600s%2010.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σας ευχαριστώ καταρχήν όλους για τις απαντήσεις σας.....

Ας πιάσουμε ένα ένα τα θεματάκια .....

 

1. The (mega-micro-ultra)scooter case

 

Παιδιά αν και συμφωνώ ότι το σκουτερ είναι κάτι που έρχεται αμέσως στο μυαλό για ένα αρχάριο μέσα σε πόλη, δε τα θέλω με την καμία.... για πολύ συγκεκριμένους λόγους.

Καταρχήν τα μικρά σκουτεράκια δεν κάνουν για αυτό που θέλω. Από εκεί και ύστερα τα μεγάλα σκουτερ δεν διαφέρουν σε τίποτα απολύτως από μία νορμαλ μηχανή ίδιων κυβικών εκτός από μία καλύτερη προστασία στα πόδια και χώρους κάυτω από τη σέλα. Είναι και αυτά γρήγορα. Ορισμένα είναι μάλιστα και πιο βαριά και το κυριότερο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕΊΟ.

 

2. Περί DUCATI MONSTER κτλ

 

Όχι ρε παιδιά ... με καμία παναγία ... Η monster είναι τέρας .... δεν κάνει για τις ανάγκες μου και δε νομίζω ότι "κάνει" για πρώτη μηχανή.

η μόνη monster που μπορώ να σκεφτώ είναι η CBF 250.

 

3. Επίσης δε μου αρέσουν τα klxειδή.

 

4. Η CBF 600 μου φαίνεται επίσης μεγάλη και επικίνδυνη.

 

5. Για να σας δώσω να καταλάβετε πιο πολύ προσανατοιλίζομαι σε κάτι όπως η derbi terra 125 (http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=110&Itemid=228), με δύο σημαντικές τροποποιήσεις α) λιγο μεγαλύτερη κινητήρα β) λίγο μεγαλύτερη σέλα για δεύτερο αναβάτη. (υπάρχει αλήθεια κάτι τέτοιο;)

Βέβαια δεν αποκλείω ακόμα επιλογές όπως ybr250, cbf 250 ή ακόμα (και με μεγάλο ρίσκο) vstrom. Κακά τα ψέμματα όμως, όσο περνάει ο καιρός και πμένω στο χορό.... τόσο ππερισσότερο συντηρητικός ως προς την τελική επιλογή γίνομαι..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω μαζι σου στις επισημανσεις σου αγαπητε hasodikis

δες και αυτα http://www.honda-motorcycles.gr

/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=8&model_id=168&action=tech&model_year=2008

 

http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=8&model_id=109&action=tech&model_year=2009

 

το derbi ωραιο φαινεται αλλα ειμαι δυσπιστος στα ιταλικα ως προς την αξιοπιστια τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εϊναι ισπανικό και ουσιαστικά έχει κινητήρα yamaha. Έχει βγεί πολύ αξιόπιστο.. Στο Ηράκλειο έχει τρις πεταπωλητές... οι δύο δίπλα στο σπίτι μου και το service γίεται μέσω Piaggio (τώρα αυτό μάλλον δεν είναι καλό).

Το θέμα είναι ότι ο κινητήρας είναι μικρός και είμαι ήδη βαρύς... μονοκύλινδρο... υδρόψυκτο αλλά 125 άρι.....

Επίσης και αυτό είναι πολύ σημαντικό ... λόγο ύψους δε παιζει το διπλοκαβαλικεμα...... Πολυ μοναξια θα με πιασει με αυτό ρε!!!!

 

 

Γιατί βρε κακιασμένε με σπρώχνεις σε endoroειδή?? ε???? τι σου έκανα???? δικηγόρς είμαι./...΄. με φαντάζεσαι με κουστόύμι και γραβάτα πάνω της? λολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το CBF 600 ενδέχεται να είναι πιο εύκολο στο θέμα βάρους από το V storm λόγω του χαμηλότερου κέντρου βάρους. Επίσης είναι πάρα πολύ καλό για δεύτερο άτομο. Και εγώ τα φοβόμουν τα 600άρια μέχρι που έκανα τα μαθήματα για το δίπλωμα σε CBF 600 και είδα ότι άμα δε σε τρώει το χέρι σου από μόνα τους μια χαρά ήρεμα είναι.

 

Με CBF250/YBR250 θα έχεις πρόβλημα δύναμης και μεγέθους ενώ και για την ποιότητα κατασκευής τους δεν έχω ακούσει τα καλύτερα. Αν είναι να πάρεις σε αυτή την κατηγορία κοίτα το VTR250 που είναι κλάσεις ανώτερο

 

Κοίτα πάντως να έχει ABS. Οι μισές πτώσεις γίνονται από μπλοκάρισμα τροχών

 

Το καλύτερο είναι να τα δοκιμάσεις όλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...