barbamar Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Τηλεφώνησα να στείλω δυό γράμματα επαρχία και μου στείλανε άτομο που δεν ήξερε Ελληνικά!Μου ζήτησε να συμπληρώσω εγώ τα στοιχεία αποστολέα/παραλήπτη... Ακούω γνώμες για την κατάντια τους και όχι μόνο για την ACS,έτσι; Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον στα κεντρικά για παράπονα και αφού με άφησαν αναμονή κανα πεντάλεπτο,μόλις απάντησε ο (αν)αρμόδιος,μου τόκλεισε χωρίς να ακούσει τί θα πω,μόνο με το "καλησπέρα" μου. Που πάει ρε;
alexnir Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 τα τελευταια 3-4 χρονια, για κλεισιμο....
Super Moderators paredwse Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Προσέχουμε και τις εκφράσεις μας και τις "πληροφορίες" που δημοσιεύουμε. Ιδίως όταν πρόκειται για ανώνυμη εταιρεία.
JohnnyDragon Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Η εταιρία αυτή πάντως έχω παρατηρίσει ότι έχει κλείσει πολλά καταστήματα της τον τελευταίο καιρό.
kickeras Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Εγώ εδώ προχτές ζήτησα από την κοπέλα να πει στο παλικάρι που κάνει τις παραδόσεις να με πάρει τηλέφωνο όταν έρθει (ήταν η 2η προσπάθεια επειδή το κουδούνμι δε πατιέται καλά καμια φορά και δεν τον άκουσα την 1η φορά). Μου απάντησε ότι δεν μπορεί το παιδί να παίρνει τηλέφωνα. Σε μία άλλη εταιρία (speedex) ζήτησα να έρθουν απ'το σπίτι μου να πάρουν ένα χαρτί, να πάνε κάπου αλλού να παραλάβουν κάτι με αυτό το χαρτί και μετά να μου το φέρουν εδώ. Συνομιλία: - "να ρθείτε από δω να πάρετε αυτό το χαρτί, να το πάτε εκει να παραλάβετε κάτι και..." - "δε γίνεται αυτό που λες, κανείς δε το κάνει" (παύση 3 δευτερόλεπτα από μένα για να καταλάβω τι άκουσα) - "δηλαδή δε προσφέρετε αυτή την υπηρεσία?" - "όχι" - "έγινε" respect!
Chrisxxx Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Eγω περιμένω δεμα από τη συγκεκριμένη εδω και 3 ωρες... Συμφωνα με το σαιτ της το δεμα εχει ερθει σημερα στις 7κ30 και εχει παει στο διανομέα οποτε πρεπει να το φερει μεχρι τις 3.. Αντε να δουμε, αλλιως καλη δευτερα
Haldol Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Μη βασίζεσαι σε αυτό το «μέχρι τις 3:00». Έρχονται ό,τι ώρα τους βολεύει. Κι εγώ τις προάλλες που περίμενα το κινητό μου μέχρι τις 1:00 ήταν η παράδοση, αλλά στις 5:30 το απόγευμα με πήρε τηλέφωνο ότι έρχεται! Εφόσον έχεις αριθμό φορτωτικής πήγαινε αργότερα στο υποκατάστημα με την ησυχία σου και πάρ' το.
Timour21 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Εγώ εδώ προχτές ζήτησα από την κοπέλα να πει στο παλικάρι που κάνει τις παραδόσεις να με πάρει τηλέφωνο όταν έρθει (ήταν η 2η προσπάθεια επειδή το κουδούνμι δε πατιέται καλά καμια φορά και δεν τον άκουσα την 1η φορά). Μου απάντησε ότι δεν μπορεί το παιδί να παίρνει τηλέφωνα. Κάτι τέτοιο όντως δεν μπορεί να γίνει γιατί οι couriers δεν έχουν εταιρικά κινητά τηλέφωνα και ως εκ τούτου θα έπρεπε να σε πάρουν τηλ. απο το προσωπικό τους (αν έχουν, γιατί κάποιοι αλλοδαποί πλέον που κάνουν αυτή τη δουλειά δεν έχουν ούτε προσωπικό). Σε μία άλλη εταιρία (speedex) ζήτησα να έρθουν απ'το σπίτι μου να πάρουν ένα χαρτί, να πάνε κάπου αλλού να παραλάβουν κάτι με αυτό το χαρτί και μετά να μου το φέρουν εδώ. Συνομιλία: - "να ρθείτε από δω να πάρετε αυτό το χαρτί, να το πάτε εκει να παραλάβετε κάτι και..." - "δε γίνεται αυτό που λες, κανείς δε το κάνει" (παύση 3 δευτερόλεπτα από μένα για να καταλάβω τι άκουσα) - "δηλαδή δε προσφέρετε αυτή την υπηρεσία?" - "όχι" - "έγινε" respect! Και εδώ καλά στα είπαν, καμία εταιρεία κούριερ που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα δεν παρέχει αυτή την υπηρεσία. Μαλακία τους βέβαια, γιατί είναι πολλοί που ζητάνε κάτι τέτοιο και θα μπορούσαν να χρεώνουν οτι θέλουν. Βέβαια ο λόγος που δεν γίνεται αυτό, είναι οτι ο κάθε κούριερ έχει συγκεκριμένο πρόγραμμα διανομών/παραλαβών όταν ξεκινάει το πρωί απο την εταιρεία, και το να έρθει πχ σε μένα να πάρει ένα χαρτί και να πάει κάπου με αυτό για να κάνει μια άλλη ενέργεια, δεν μπορεί να υπολογίσει πόσο περίπου χρόνο θα του φάει (ειδικά αν μιλάμε για υπηρεσία του δημοσιου ), οπότε η δουλειά (και άρα το όποιο bonus παραγωγικότητας - αν δίνουν ακόμα κάτι τέτοιο) πάει περίπατο. Η courier πάντως που δούλευα εγώ παλιότερα είχε το λεγόμενο special service που έκανε κάτι τέτοιες "αγγαρείες", αλλά αν σου λέγανε τιμή, θα σηκωνόσουν να κάνεις την δουλειά μόνος σου.
DrLo Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Σε μία άλλη εταιρία (speedex) ζήτησα να έρθουν απ'το σπίτι μου να πάρουν ένα χαρτί (20 ευρώ), να πάνε κάπου αλλού να παραλάβουν κάτι ((1 πακέτο τσιγάρα και προφυλακτικά)με αυτό το χαρτί και μετά να μου το φέρουν εδώ. Συνομιλία:- "να ρθείτε από δω να πάρετε αυτό το χαρτί, να το πάτε εκει να παραλάβετε κάτι και..." - "δε γίνεται αυτό που λες, κανείς δε το κάνει" (παύση 3 δευτερόλεπτα από μένα για να καταλάβω τι άκουσα) - "δηλαδή δε προσφέρετε αυτή την υπηρεσία?" - "όχι" - "έγινε" respect! Που βρήσκεις το περίεργο στην απάντησή τους?
Chrisxxx Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Μη βασίζεσαι σε αυτό το «μέχρι τις 3:00». Έρχονται ό,τι ώρα τους βολεύει. Κι εγώ τις προάλλες που περίμενα το κινητό μου μέχρι τις 1:00 ήταν η παράδοση, αλλά στις 5:30 το απόγευμα με πήρε τηλέφωνο ότι έρχεται! Εφόσον έχεις αριθμό φορτωτικής πήγαινε αργότερα στο υποκατάστημα με την ησυχία σου και πάρ' το. Hρθε στις 2 και κατι.. Πηρε τηλ. και με ρωτησε γιατι δεν ειμαι σπιτι και ποτε θα παω γιατι χτυπουσε το θυροτηλέφωνο επι 10' και δεν ηταν κανεις.. Το περιεργο ηταν οτι ημουν σπιτι και δεν ακουσα τιποτα.. Τον ντελιβερα που ηρθε λιγο αργοτερα τον ακουσα μια χαρα με την 1η οπως και οποιον αλλο εχει ερθει τα τελευταια 3 χρονια που κατοικω σε αυτο το σπιτι.. Περιεργα πραγματα...
washcloud Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Σε μία άλλη εταιρία (speedex) ζήτησα να έρθουν απ'το σπίτι μου να πάρουν ένα χαρτί, να πάνε κάπου αλλού να παραλάβουν κάτι με αυτό το χαρτί και μετά να μου το φέρουν εδώ. Συνομιλία: - "να ρθείτε από δω να πάρετε αυτό το χαρτί, να το πάτε εκει να παραλάβετε κάτι και..." - "δε γίνεται αυτό που λες, κανείς δε το κάνει" (παύση 3 δευτερόλεπτα από μένα για να καταλάβω τι άκουσα) - "δηλαδή δε προσφέρετε αυτή την υπηρεσία?" - "όχι" - "έγινε" respect! Αυτή που το είπε πρέπει να είχε ουρά και μάρσιπο. Όποιος συμφωνεί μαζί της, ας πάρει τηλέφωνο σε οποιαδήποτε πχ πολεοδομική υπηρεσία και ας ρωτήσει εάν έρχονται ή όχι από εκεί διανομείς για να παραλάβουν για λογαριασμό τρίτων, τεύχη μειοδοτικών διαγωνισμών. Απλά συνήθως η εντολή "πρέπει" να δίνεται τουλάχιστον μια ημέρα πριν για να σιγουρεύεται η δυνατότητα διενέργειάς της (η οποία υπόκειται στην κρίση του υπεύθυνου για τις διακινήσεις που έχει γνώση των προς εκτέλεση καθημερινών δρομολογίων), μιας κι αυθημερόν δεν είναι πάντα εφικτή. Σημειωτέον βέβαια ότι σε αυτές τις περιπτώσεις κινήσεων, ενδέχεται να υπάρξει (αλμυρούτσικη) "χρέωση χρονοκαθυστέρησης".
kickeras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 ...... Ούτε καν....Τι θα πει δε παίρνουν τηλέφωνο???? Αν είναι δυνατόν. Είναι η πρώτη φορά που το ακούω. Κάνεις delivery δηλαδή και δε σου παρέχουν κινητό? Ούτε uk συνέβη αυτό ποτέ αλλά και ελλάδα από οσα μέρη περιμένω να μου παραδώσουν κάτι και τους έχω ζητήσει να πάρουν τηλ πριν φτάσουν το έχουν κάνει. Έλεος δηλαδή. Όσον αφορά το 2ο ας το χρεώσουν διπλά. Σιγά! Δεν είπα να το κάνουν τζάμπα. Τελικά βρήκα τη speed κάτι (παλιά interattica) που και φθηνότερα χρεώσανε και αυθημερόν παράδοση και τηλέφωνα παίρνανε. Και το κυριότερο, δε βαριόντουσταν να με εξυπυρετήσουν. Ειδικά από τη speedex ο τύπος ήταν πολύ σε στυλ "Ωχού μωρέ τι θές τώρα". ... Dr Lol
Ather Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Λογικό μου φαίνεται και όσο κατεβαίνουν οι μισθοί τέτοιες συμπεριφορές θα φαίνονται ακόμη λογικότερες.
barbamar Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Τελικά βρήκα τη speed κάτι (παλιά interattica) Είναι εκείνο που λένε, >[b]άσχετο.[/b]
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.