Προς το περιεχόμενο

αγορά αυτοκινήτου 1000-1200 cc


somade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά εγω θα πρότεινα το opel corsa 1,2.Ειναι κομψό,γρήγορο,γερμανικό (αξιόπιστο) κ σίγουρα με πολύ καλήτερη πιότητα κατασκευης απ'ότι το citroen κ το fiat.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Egw exw to saxo 1.1,eimai para poly efxaristhmenos me ayto,einai grhgoro,oikonomiko,den exei vgalei thn paramikrh blabh sta 42000 km pou exw kanei,einai pio grhgoro apo corsa,peugeot 106/206,ibiza,yaris.

Symfwnw Dr michael oti mikrodiafores kanoun th diafora,alla an mou dinotan h 3ana h eykairia pali to saxo 8a epairna kai oxi 106/206

A,kai kati allo:to 106-1.1 exei idio varos me to saxo (idio sasi vasika),idio kinhthra (TU 1124cc 60hp) alla to ena exei 0-100 12,8 (saxo) kai to 106 15,3,pws e3hgeitai ayto?

Ta antallaktika einai pantws sxetika akriba

(peugeot/citroen).

Δημοσ.

Ρε παιδιά το 1100 το saxo το εχει κανείς;

Από αξιοπιστία πως πάει;

Επίσης έχω ακούσει ότι τα ανταλακτικά είναι ακριβά...

Πάντως το yaris παραείναι μικρό..

Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι το Yaris είναι μικρότερο από το Saxo.

Για μένα το μειονέκτημα του συγκεκριμένου Citroen είναι ότι είναι ήδη παλιό μοντέλο.

Δημοσ.

Σαυτά τα λεφτά δύσκολα θα βρείς ανταγωνιστή. Όλα όσα ακουστηκαν καλά είναι αλλά είναι ακριβότερα. Πάντως το 206 είναι πιο σύγχρονο, ο 1.1 που είναι ίδιος είναι ικανοποιητικός. Η Citroen (η αντιπροσωπεία για να εξηγούμαστε) ακολουθεί διαφορετική πολιτική τιμών από την Peugeot και είναι ακριβότερη. Όντας κάτοχος Corsa έχω να πώ ότι αξίζει τον κόπο το 1.2 από πλευράς ποιότητας αλλά πάλι ανεβαίνεις στα λεφτά. Πάντως όλα καλά είναι, δύσκολα κανείς θα την πατήσει στην επιλογή.

Δημοσ.

Giati oxi to neo akikloforito akomh alla erxete Hyundai Getz ??? To exi kai se dokimastiko to neo CAR AND DRIVER kathos kai to AUTO TRITH gia perisotera .... tora kati liga.

 

Το νέο μικρό μοντέλο της Huyndai το Getz, ήρθε να τοποθετηθεί στο «κενό» που υπήρχε μεταξύ του Atos και του Accent. Oι καλοί του χώροι, η καλή ποιότητα των υλικών και της κατασκευής και-πάνω από όλα- η καλή τιμή διάθεσής του στην αγορά, αποτελούν τα εχέγγυα για μια καλή εμπορική πορεία στη δύσκολη κατηγορία των μικρών. Εμφανισιακά το αμάξωμα του Κορεάτικου μικρού είναι καλαίσθητο και συνολικά δείχνει επηρεασμένο από το Matrix.

 

Η διάθεση του μικρού μοντέλου της Huyndai θα αρχίσει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, με δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών κινητήρων, στα 1.1, 1.3 και 1.6 λίτρα. Η απόδοση των μηχανικών συνόλων είναι 62, 82 και 105 ίππους αντίστοιχα, με αυτόν των 1,1 λίτρων να κάνει την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά, μετά τον Σεπτέμβριο. Οσον αφορά τους άλλους δύο, η απόδοσή τους είναι παραπάνω από ικανοποιητική για τις ανάγκες του μικρού αμαξώματος της Huyndai.

 

Η έκπληξη πάντως έρχεται από το εσωτερικό του μοντέλου και την εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου. Σε αυτό έχει βασιστεί άλλωστε και το προωθητικό σύνθημα του αυτοκινήτου (Getz more space). Oσον αφορά την οδηγική του συμπεριφορά οι επιλογές των τεχνικών της Hyundai σε ανάρτηση και πλαίσιο έχουν επιφέρει σημαντικά βελτιωμένη εικόνα στο μικρό μοντέλο, σε σχέση με τα μέχρι τώρα δεδομένα της Κορεάτικης εταιρείας.

 

Το Hyundai Gertz θα διατίθεται σε 12 συνολικά εκδόσεις (αμαξώματος, κυβισμού και εξοπλισμού), με τιμή που θα ξεκινά από τα 8.500 ευρώ (3θυρο με κινητήρα 1.100 κ.εκ). Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1,l λίτρων θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη είναι η βασική έκδοση που περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της αερόσακο οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικoύς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης και ραδιοκασετόφωνο. Στην βασική έκδοση διατίθεται και air condition, το οποίο όμως προστίθεται στην συνολική της τιμή. Η έκδοση Spirit περιλαμβάνει επιπλέον στον εξοπλισμό της, air condition και υδραυλικό τιμόνι.

 

Getz 1,1 Base 3θ 8.500

Getz 1,1 Base 5θ 8.800

Getz 1,1 Base A/C 3θ 8.950

Getz 1,1 Base A/C 5θ 9.250

Getz 1,1 Spirit 3θ 9.500

Getz 1,1 Spirit 5θ 9.800

 

Kati akoma gia to SAXO iparxi kalokerini prosfora.

 

Η CITROEN EΛΛΑΣ ΑΒΕΕ, επίσημη αντιπρόσωπος της Citroen στην Ελλάδα, ανακοίνωσε ότι σε κάθε αγορά του νέου Saxo σε όλες τις εκδόσεις (1.1, 1.4 και 1.6), προσφέρεται έκπτωση πεντακοσίων ευρώ και δώρο το air condition. Επίσης έγινε γνωστό, ότι για όλες τις εκδόσεις Saxo, ισχύουν πλέον και δύο εναλλακτικά χρηματοδοτικά προγράμματα.

 

Το πρώτο περιλαμβάνει 0% προκαταβολή και εξόφληση σε 60 μήνες, με επιτόκιο 7,92%. Στο δεύτερο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ισχύει προκαταβολή 35% και εξόφληση σε 36 μήνες άτοκα.

 

Kalh tixi

Δημοσ.

Koita somade,alitheia einai oti to YARIS einai to pio oikonomiko aftokinito...alla sta 1.2 to kalitero gia emena einai to FIAT PUNTO SPORTING 1.2 einai to mono 1.2 me 80hp..ola ta 1.2 vgazoun sinithos sta 70-75hp...einai oreo amaxaki kai exei kai arketa "gkazia"gia ta kivika tou...Tora to thema einai oti prokitai kai gia thn kopelia sou pou profanos san gynaika kai sinithos sintiritiki tha htan kaliteri epilogh to yaris..liges kopeles goustaroun na odigoun grigoro amaxi..sinithos na mpainoun mesa theloun gia volta.

Δημοσ.

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"><strong>Giati oxi to neo Hyundai Getz ???</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Που βρήκες το κείμενο?

 

Απο εμφάνιση μια χαρά το βλέπω, και με το γνωστό τιμολόγιο Hyundai, γινεται νοστιμότατο!

http://galleries.wheels24.co.za/Cars/Hyundai/Getz/

 

Somade: Στα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να προσθέσεις τα ηλ.παραθυρα, βασικά πράγματα για το 2002!

 

Αν σε ενδιαφέρουν οι χώροι, το Atos.

Atos Prime GL A/B ABS, 1000cc, AC, ΗΛ.ΠΑΡΑΘ, ΥΔΡ.ΤΙΜΟΝΙ , EURO 9.050

 

Παρόμοιο πακέτο (δεν ξέρω τι χώρους εχει),Daewoo, το ακριβότερο Matiz SE DABG, AC,ABS, 2 Airbags, Ηλ.παραθ, ΥΤιμονι = Ε 9.024

 

To saxo (όπως και το 206) νομιζω οτι πουλάνε πολυ λόγω εμφάνισης (μανούλες οι Γάλλοι στο design), μηπως ειναι λιγο ξεπερασμένα σε τεχνολογία? το ιδιο για 106.

Η προσφορά/εκπτωση του Saxo δείχνει οτι πρέπει να απαλαγούν απο το στοκ, (έρχεται το C2), και να διαφοροποιηθεί απο το καλύτερο C3.

Το φθηνοτερο 206 AC = 10400

106 XL 1.1 Plus A/C 5Θ = 8750

RENAULT Twingo 8V 1149,60,AC,AO,AS,HΠ = 9.080

Saxo 1.1 SX 5Θ 1124,60,AC,AO,HΠ,YT = 9.362

 

Αν επιμένεις σε Γαλλικό με αυτη την τιμή, θα έπαιρνα το Saxo (εμφάνιση, χώροι, κατανάλωση, "νεότερο" μοντέλο).

 

Παιδιά, οταν μιλάμε για αυτοκίνητο 1100-1200 cc, με AC, η επιτάχυνση 0-100 είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει.

 

To Nissan Micra ειχα οδηγήσει κάποτε, και επαθα πλάκα απο ευκολία χειρισμού, παρκαρισμα, σπιρταδα.

Το 1000αρι με AC, παιζει απο 8700-10700 αναλογα εξοπλισμο.

 

Το Yaris ξεκινάει απο 9200, αλλα για κλιματισμό πας στα 9900+, και για ηλ.παραθ, υδρα.τιμονι περνας τις 11000...

Ξεπερνάει την τιμη σου και το Ibiza me AC, περιπου 10.400

 

Απο Punto, τον καλυτερο συνδιασμό τιμη/εξοπλισμο εχει το Punto 60 SX 3Θ, με AC, Airbag, ΥδTimoni sta E 9600

Υπάρχει πάντα και το Seicento 1.1 SX, AC, A/B, YT, E 8.200

 

Αυτά απο μινι-μικρά γιατι φαντάζομαι σαν γυναίκα θα έχει σε μεγάλη εκτιμηση το εύκολο παρκάρισμα...

 

Αν όμως θέλει κάτι παραπάνω στην ίδια τιμή:

HYUNDAI Accent 1.3 Ε 8.800-10.300, με Ηλπαρ, AC, YT , AirB σε όλες τις εκδόσεις.

 

Για Ford, Opel, VW, Skoda, θες περισσότερα Ευρά, με 9000+, παίρνεις μόνο τα βασικά τους μοντέλα, που δεν αξίζουν.

Corsa Club 1.0 3Θ AC,AO,ΗΠ,YT = 9.993

Polo 1.2 Basis Climatic 3Θ AC,AO,AS,YT = 10.882

 

Οι τιμές ειναι απο το flash.gr, και συγκεντρωτικά εδώ http://homepages.pathfinder.gr/osama/auto_euslts%204.rar (αυτοκίνητα απο 1,5 - 5 εκ.δρχ)

 

Ερωτηση!! Απο την κατηγορία "Accent", έχει κανείς δικό του ή γνωστό με Daewoo Lanos, Kia Rio ?? να μας πεί κριτική...

Δημοσ.

gia sas kai apo emena....

epitrepste moy na pw kai ego thn gnomh moy

mias kai eimai katoxos enos saxo 1100

h trixronh symbiosh mou ....

katarxas prokeitai gia ena poly timio amaxaki

einai grhgoro gia ta kybika toy logo toy oti einai elafri... ayto omos einai kai to megalo

meionekrima toy mias kai den einai prosegmeno sthn poiothta kataskeyhs ....

exei arketa kala frena kai poly kalo kratima

to opoio beltio8hke epipleon me thn topo8ethsh

enos set kalyteron elestikwn poteza 175aria...

episeis trizei arketa ... kai kati to opoio exoyn olla ta saxo 1.1 otan pernaei apo lakoubes kanei arketo 8oribw apo thn anartish den einai kati kako apla einai arketa spastiko .....enas filos mou to elyse basontas monotiko yliko ....pros8etontas kai 100 kila....

 

teliko symperasma .... ena timio amaxaki me xamilh katanalwsh poy an an piestei 8a kapsei arketa alla 8a kinh8ei axioprepestata ...

 

pantws saxo den 8a xanaagoraza......

 

elpizw na boh8isa .... kai na mhn sas koyrasa ...

sthn dia8esh sas gia otidipote....

Δημοσ.

kati akomh symantiko (me xioumoristikh dia8esh panta)....

DEN PEFTOUN TA KA8HSMATA

 

exw to pentaporto ...

molis to phra paw bolta me thn kopelia mou ....

exmmm xeretai eseis ....

otan erxetai h katalilh stigmh trabaw ton moxlo

kai to ksa8isma stamataei stis 45 moires....

opppp !!!!! thn katsame ....

 

alh8eia den katebainei plhros.....GAMOTO...

 

to tri8yro den exei ayto to problhma

kana ka8ismataki na mou danisei kaneis.....

 

filika panta.......

Δημοσ.

Ontws xa,xa kai egw pou exw to 58yro eixa pagwsei otan to diapistwsa!

Egw exw valei 14' zanta kai lastixo avon 175/60 kai exei kerdisei se 0-100 alla exei xasei telikh.Sto diko soy?

Gia prwto ama3i to saxo einai wraio kai eykolodhghto!

Δημοσ.

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Paraskos:

<strong>Egw exw valei 14' zanta kai lastixo avon 175/60 kai exei kerdisei se 0-100 alla exei xasei telikh.Sto diko soy?

</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">΄Εβαλες μεγαλύτερη ζάντα και φαρδύτερο λάστιχο και νομίζεις οτι κέρδισες σε επιτάχυνση, ενώ έχασες σε τελική; Σαν να μας λες ότι είχε ανάγκη antispin το saxo 1.1. Είσαι σίγουρος; Συνήθως αν μικρύνει η διάμετρος της ρόδας αυξάνει η ένδειξη του κοντέρ και νομίζεις οτι τρέχεις παραπάνω.

 

Για μικρό αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα, προτείνω Nissan Micra ή το νέο Alto.

Δημοσ.

Koita,ayth thn entypwsh exw,les na kanw la8os?

Pantws panw apo 155 den mporw ma piasw enw prin me 155/70 epiana 170 se ey8eia (kai anevaze h 5h)

Nomizw pantws pws an megalwsei h diametros diagrafei megalyterh diadromh to aytokinhto,etsi den einai?

Nomizw oti otan to konter leei 100,esy exeis pragmatika 103km/h.

Δημοσ.

Αν και είναι άσχετο με το θέμα, βάζοντας μια μεγαλύτερη ζάντα και προφανώς φαρδύτερη, άσχετα από το ότι είναι ελαφριού κράμματος, έχεις βαρύνει το αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο έχει ψηλώσει 1 πόντο και φάρδυναν τα λάστιχα 2 πόντους. Έτσι, οι ταχύτητες γίναν ολες λίγο πιο βαριές και όταν το κοντέρ δείχνει 100, εσυ πας με 104 km/h. Αυτές είναι πολύ μικρές διαφορές, αλλά σε ένα 1.1 μάλλον γίνονται αντιληπτές.

Έτσι κι αλλιώς, αν δεν έχει αλλάξει κάτι στον τρόπο λειτουργίας του A/C, όπως το ξέρω, πολύ περισσότερο θα χάνεις στην κίνηση αν το ανάβεις, παρά με τα λάστιχα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...