Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση συσκευής από COSMOTE


dchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τον περασμένο Μάρτιο (2010) φίλη μου αγόρασε από COSMOTE τη συσκευή NOKIA 6600i slide.

Πριν 2 εβδομάδες παρουσίασε πρόβλημα και συγκεκριμένα δεν δούλευε το μεγάφωνο του αφτιού και κατά συνέπεια για να ακούει το συνομιλητή της έπρεπε να βάλει την ανοιχτή ακρόαση.

Την προέτρεψα να το πάει στην COSMOTE για επισκευή εντός εγγύησης.

Πήγε τώρα να την πάρει και της είπαν ότι η βλάβη του μεγαφώνου ήταν μηχανικής φύσεως και οι βλάβες μηχανικής φύσεως δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

Ως εκ τούτου έπρεπε να δώσει 25 € αλλιώς δεν της επέστρεφαν το τηλέφωνο.

Θεωρώ τη συμπεριφορά αυτή απαράδεκτη για 2 λόγους:

1. Τι θα πει βλάβη μηχανικής φύσεως που δεν καλύπτεται. Δλδ αν το κινητό έχει μηχανικά μέρη για τα μπάζα που χαλάνε αμέσως φταίει ο πελάτης; επιπλέον το μεγάφωνο αυτιού είναι μηχανικό μέρος;

2. Η επισκευή ανατέθηκε με τη λογική ότι ήταν στην εγγύηση. Αν δεν ήταν μπορεί ο πελάτης να μην συμφωνούσε στην επισκευή. Δεν έπρεπε πρώτα να ερωτηθεί; Αν έλεγαν π.χ. 200 € αλλιώς δεν σας το δίνουμε πίσω (το "δεν σας το δίνουμε αλλιώς" το είπαν) τι θα έπρεπε να κάνει ο πελάτης, να τους το χαρίσει;

 

Αν συμφωνείτε με ό,τι λέω παρακαλώ να με οδηγήσετε σε ποιές κινήσεις πρεπει να κάνω για να καταγείλω το γεγονός.

Ευχαριστώ

Δημοσ.
Τον περασμένο Μάρτιο (2010) φίλη μου αγόρασε από COSMOTE τη συσκευή NOKIA 6600i slide.

Πριν 2 εβδομάδες παρουσίασε πρόβλημα και συγκεκριμένα δεν δούλευε το μεγάφωνο του αφτιού και κατά συνέπεια για να ακούει το συνομιλητή της έπρεπε να βάλει την ανοιχτή ακρόαση.

Την προέτρεψα να το πάει στην COSMOTE για επισκευή εντός εγγύησης.

Πήγε τώρα να την πάρει και της είπαν ότι η βλάβη του μεγαφώνου ήταν μηχανικής φύσεως και οι βλάβες μηχανικής φύσεως δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

Ως εκ τούτου έπρεπε να δώσει 25 € αλλιώς δεν της επέστρεφαν το τηλέφωνο.

Θεωρώ τη συμπεριφορά αυτή απαράδεκτη για 2 λόγους:

1. Τι θα πει βλάβη μηχανικής φύσεως που δεν καλύπτεται. Δλδ αν το κινητό έχει μηχανικά μέρη για τα μπάζα που χαλάνε αμέσως φταίει ο πελάτης; επιπλέον το μεγάφωνο αυτιού είναι μηχανικό μέρος;

2. Η επισκευή ανατέθηκε με τη λογική ότι ήταν στην εγγύηση. Αν δεν ήταν μπορεί ο πελάτης να μην συμφωνούσε στην επισκευή. Δεν έπρεπε πρώτα να ερωτηθεί; Αν έλεγαν π.χ. 200 € αλλιώς δεν σας το δίνουμε πίσω (το "δεν σας το δίνουμε αλλιώς" το είπαν) τι θα έπρεπε να κάνει ο πελάτης, να τους το χαρίσει;

 

Αν συμφωνείτε με ό,τι λέω παρακαλώ να με οδηγήσετε σε ποιές κινήσεις πρεπει να κάνω για να καταγείλω το γεγονός.

Ευχαριστώ

 

Να πάρεις την απόδειξη αγοράς και να πάς στην Nokia ( service ) . Αυτοί θα αποφασίσουν εάν το καλύπτει η εγγύηση ή οχι .

Δημοσ.

Ναι αλλα,

η συσκευή επισκευάστηκε (δεν ρωτήθηκε ο πελάτης πριν αν συμφωνεί) και πληρώθηκε χρησιμοποιώντας ώς όπλο τον εκβιασμό "ή πληρώνετε ή δεν σας το δίνουμε". Και υπήρχε ανάγκη να παρει το κινητό.

Επίσης ξέρω ότι τα κινητά που δίνουνε οι εταιρείες καλύπτονται σαν εγγύηση απο τις ίδιες και όχι από τους κατασκευαστές. Θα κάνω παντως ένα τηλέφωνο στη NOKIA να ρωτήσω.

 

UPDATE

Πήρα τη ΝΟΚΙΑ και μου είπαν ότι η δικαιολογία από μόνη της ότι "είναι μηχανικό μέρος και δεν καλύπτεται" δεν στέκει. Θα πρεπει να αναλυθεί περισσότερο ο λόγος που οδήγησε στη βλάβη και γιατί θεωρήθηκε υπαιτιότητα του χρήστη και όχι κατασκευαστικό πρόβλημα. Πιάστο αυγο και κούρευτο τώρα....... καμμία ιδέα; οχι γιατι λυπάμαι τα 25€ αλλά γιατι μερικές φορές μου τη δίνουν οι εταιρείες που μας θεωρούν κάφρους και μας τα παίρνουν χωρίς να μπορούμε να αντισταθούμε ...

Δημοσ.

Για κανένα λόγο δεν έπρεπε να το επισκευάσουν χωρίς να ενημερώσουν για το κόστος επισκευής και στη συνέχεια να πάρουν εντολή επισκευής. Έχω στείλει δεκάδες κινητά-laptop-υπολογιστές για επισκευή στα εξουσιοδοτημένα service και ποτέ δεν έγινε χρέωση χωρίς πρώτα να το δεχτώ. Φυσικά κάποιες εταιρίες χρεώνουν ακόμα και την διάγνωση αλλά σε ενημέρωνουν πρώτα πως ακόμα και αν δεν το επισκευάσουμε θα πληρώσεις το τάδε ποσό εφόσον θα ασχοληθεί τεχνικός με το μηχάνημα για να κάνει διάγνωση της βλάβης. Μπορείς να απευθυνθεις σε φορέα προστασίας καταναλωτών αν θέλεις να μεσολαβήσει για πιο γρήγορα αποτελέσματα.

Δημοσ.

Με το έτσι θέλω στα πήρανε.Απόδειξη σου έδωσαν?Τελικά τί έκαναν?Αλλαξαν μεγάφωνο?Μου μυρίζει κανα καλωδιάκι κομμένο και η 25αρα αέρας.Και εγώ πρώτη φορά ακούω να το επισκευάσουν χωρίς πρώτα να ενημερωθεί ο πελάτης για το κόστος....Επίσης το άλλο το κουφό "βλάβη μηχανικής φύσεως" !!!!!!!!!!!!! τί μαμακεία είπαν??Και να μας εξηγήσουν δλδ τί εννούν μ' αυτό!!! Πετάνε έτσι μια βλακεία και ξεμπέρδεψαν...Φίλε μου εγώ θα έκανα μανούρα...να τους δίνουμε χρήματα για επισκευές ...αλλά όχι αέρα πατέρα και με εκβιασμό κιόλας.Ζήτα να μιλήσεις με κάποιον ανώτερο στην cosmote......

Μόνο και μόνο το γεγονός ότι δεν ρωτήθηκες επισκευάστηκε και μετά σε εκβίασαν κιόλας να πληρώσεις για να το πάρεις...σηκώνει πολλά πράγματα....

Δημοσ.

θα πάω να δω τι απόδειξη έδωσαν στη φίλη μου, τι γράφει δλδ και αν αναφέρεται ρητά το είδος της επισκευής, και θα ενημερώσω.

Δημοσ.

Οταν παραλαμβανει καποιο καταστημα μια συσκευη προς επισκευη εκδιδεται ενα δελτιο παραλαβης.Πανω στο δελτιο παραλαβης αναφερεται σε καποιες περιπτωσεις οτι αν το κοστος επισκευης ειναι μεχρι ενα ποσο τοτε η επισκευη γινεται αυτοματα χωρις περαιτερω ενημερωση ενω αν ειναι απο καποιο ποσο και ανω τοτε απαιτειται και η συναινεση του πελατη.Οι συσκευες καλυπτονται απο την εγγυηση του κατασκευαστη και οχι απο τον εκαστοτε παροχο (cosmote,wind,vodafone) εκτος αν ειναι οι ιδιοι οι εισαγωγεις του προιοντος.Το καλυτερο που εχει να πραξει κανεις σε περιπτωσεις βλαβης ειναι να απευθυνεται κατευθειαν σε εξουσιοδοτημενο service του κατασκευαστη.

 

:-)

Δημοσ.

Βεβαια μην περιμενει κανεις καλυτερη αντιμετωπιση στα εξουσιοδοτημενο service του κατασκευαστη. Μου εχασαν μνημη απο κινητο τηλεφωνο, 1GB και καναν οτι δεν ξερουν τιποτα. Φυσικα και ηταν δικο μου λαθος που δεν ηξερα οτι δεν πρεπει να αφησω την μνημη μεσα αλλα και αυτοι σαν επαγγελματιες θα επρεπε να μου την ειχαν δωσει.

  • Moderators
Δημοσ.

Κατ'αρχην θα πας και θα τους ζητησεις να σου δωσουν γραπτως τι ακριβως συμβαινει με την συσκευη σου (της,whatever). Ποιο ακριβως προβλημα εχει και για ποιον λογο ακριβως δεν εμπιπτει στην εγγυηση του προϊοντος. Το οποιο χαρτι θα το πας στην Νοκια (στειλεις με fax, whatever).

 

Επισης θα τους ρωτησεις απο ποιον πηραν την εγκριση να προβουν σε οποιαδηποτε επισκευη της συσκευης σου ενω υπαρχει χρεωση και ποτε ακριβως συμφωνηθηκε αυτο. Αυτο αν για καποιον λογο δεν υπαρχει γραμμενο πουθενα αυτο που ειπε enas_bibikos. Φυσικα θα ζητησεις να απευθυνθεις σε καποιον προΪσταμενο και οχι σε καποιον πωλητη. Αν εξακολουθει να ζητα χρηματα, θα απαιτησεις (αν ΔΕΝ ισχυει στην περιπτωση σου αυτο που ειπε enas_bibikos) να παρεις πισω την συσκευη στην κατασταση που τους παρεδωσες.

 

Αγνοησε την παραπανω παραγραφο αν δεις καπου γραμμενο αυτο που ανεφερε enas_bibikos.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...