_BASSstarlet_ Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2010 Τελικα η γουιντ αξίζει;ΝΑ φύγω απο φορθνετ και να πάω γουιντ ή οχι; Το ίδιο έκανα και γω πέρυσι για χαμηλότερη χρέωση και χαμηλότερα ping. Αποτέλεσμα? Και τα ίδια πληρώνω, και χάλια ping έχω, και χαμηλότερο συγχρονισμό (από 11,12 πήγα κατευθείαν 7 και κάποιες φορές και κάτω από 5, ενώ το upload είναι 0.6 μονίμως) και disconnects πολλά είχα (στην αρχή, ευτυχώς τώρα αραιά) και πολλές φορές με καλούν και δείχνει ότι η γραμμή είναι κατειλημμένη (ενώ δεν είναι) Επίσης, και μένα μου είχαν γράψει λάθος διεύθυνση.
kfyros Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 προφανώς τα δίκτυα τα δίνουν σε εξωτερικούς εργολάβους με κωλόχαρτα για τις διευθύνσεις των πελατών. Ή είναι γκαβάδια αυτοί στα call centers και στο customer support. Η ON είναι κάπως καλύτερη από τους υπόλοιπους σε αυτό το κομάτι, τουλάχιστον με την ηλεκτρονική αίτηση γλυτώνεις τα λάθη στα στοιχεία του πελάτη. Αλλά κι αυτοί αν πάθεις βλάβη δικτύου, πέφτει πολύ κλάμα.
ektorass Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 εγω αυτο που εχω να πω απο προσωπικη εμπειρια ειναι πως η εξυπηρετηση πελατων για νεες συνδεσεις της τελλάς είναι σε τριτοκοσμοκό επίπεδο !!!!! Εάν νομίζουν οι εναλλακτικοί πάροχοι πως θα μπορέσουν να κρατήσουν έστω και ένα μικρό κομμάτι απο το μέριδιο της αγοράς με τέτοιες εξυπηρετήσεις προς τον πελάτη σύντομα θα αντιμετωπίσουν την πικρή για αυτούς αλήθεια... λάθη επι λαθών κατά την καταχώρηση στοιχείων του πελάτη , αναβολές επι αναβολών για την ημερομηνία ενεργοποίησης , ένα χάος ως προς την οργάνωση τους και στο τέλος μετά απο κάνα 2μηνο σε παίρνουν και σου λένε πως δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν... Όταν σε λίγα χρόνια το mobile internet θα ακμάζει και θα έχουν πέσει και οι τιμές θα τρέχουν αυτές οι εταιρείς μαιμούδες να αγοράζουν λουκέτα !!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.