georgep800 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπέρα, Είμαι και 'γώ ένας αρκετά δυσαρεστημένος πελάτης και μάλιστα πρίν ακόμα μεταφερθώ στο δίκτυο της Wind...! Το μοναδικό λάθος μου στην όλη ιστορία πραγματοποιήθηκε στις 06/09/2010 όταν πήρα την απόφαση να κάνω αίτηση για να μεταφερθώ στην Wind(τι το 'θελά; ). Ο αντιπρόσωπος που ήρθε στο χώρο μου, μου τόνισε ότι κάνουμε την αίτηση, αλλά πριν αυτή καταχωρηθεί θα ενημερωθώ τηλεφωνικά απο κάποιον εκπρόσωπο της Wind για να δώσω την τελική μου έγκριση. Αυτό ποτέ δεν έγινε! Στις 20/09/2010 η κούριερ επικοινωνεί μαζί μου και με ενημερώνει ότι έχω κάποιο δέμα απο την Wind(προφανώς πρόκειται για το ρούτερ) και μου αναφέρει ότι δεν μπορεί να με βρεί για να μου το παραδώσει. Το πρόβλημα ήταν ότι με αναζητούσαν στην άλλη άκρη της πόλης!! Η Wind έβαλε λάθος διεύθυνση(καμία σχέση με αυτήν που γράφει η αίτηση που υπέγραψα!). Με τα πολλά παραλαμβάνω κανονικά το ρούτερ απο την κούριερ. Την ίδια μέρα(20/09/2010) επικοινωνώ με την Wind και τους ενημερώνω για το λάθος που έκαναν και τους ζητάω να αλλάξουν την διεύθυνση με αυτήν που γράφει η αίτηση. Με ενημερώνουν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει και ότι θα πρέπει να κάνω νέα αίτηση και να ακυρώσω την παρούσα! Πηγαίνω λοιπόν στο κατάστημα Wind της περιοχής μου, τους εξηγώ τι έχει γίνει, κάνουμε ακύρωση της παρούσας αίτησης και συμπληρώνουμε ξανά μια νέα. Απο το κατάστημα με ενημέρωσαν πως απο εδώ και πέρα απλά περιμένω να γίνει η φορητότητα την ημέρα που μου έχουν πεί(27/09/2010). Στις 27/09/2010 λοιπόν επικοινωνούν απο την Wind μαζί μου και έκπληκτος ακούω να με ρωτούν... για ποιον λόγο ακύρωσα την αίτηση και δεν θέλω να προχωρήσει η διαδικασία. Τους εξηγώ ότι εκείνοι μου το ζήτησαν(στις 20/09/2010), όπως επίσης ότι έχω συμπληρώσει νέα αίτηση στο τοπικό κατάστημα της Wind. Επειδή είχαν πλήρη άγνοια(!!!) και για τα δύο παραπάνω γεγονότα, μου ζητούν να κάνουμε ξανά την αίτηση(για τρίτη φορά), τηλεφωνικά, όπως και έγινε. Την ίδια ημέρα(27/09/2010) λίγο μετά αφότου έκλεισα το τηλέφωνο, έκπληκτος παρατηρώ ότι αν και μπορώ να πραγματοποιήσω εξερχόμενες κλήσεις, ΔΕΝ μπορώ να δεχτώ. Επικοινωνώ με το τεχνικό τμήμα και με ενημερώνουν πως είναι φυσιολογικό καθώς έχει ξεκινήσει η διαδικασία της φορητότητας και πως θα ολοκληρωθεί το πολύ σε δύο ώρες. Πέρασαν όχι δύο ώρες αλλά ολόκληρη η μέρα, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα και προφανώς χωρίς να έχει λυθεί το πρόβλημα με τις εισερχόμενες κλήσεις. Όλο αυτό το διάστημα επικοινωνούσα συνεχώς με το τεχνικό τμήμα και με πήγαιναν απο παράταση σε παράταση... Στο τελευταίο τηλεφώνημα εκείνης της μέρας απλά με ενημέρωσαν ότι λόγο κάποιου τεχνικού προβλήματος η ενεργοποίηση θα πραγματοποιηθεί αύριο. Στις 28/09/2010 πάλι τα ίδια. Απο το τεχνικό τμήμα μου λένε ότι η ενεργοποίηση θα ολοκληρωθεί το μεσημέρι, όπως και έγινε(στο σύστημα λέει: "28/09/10 12:56 Η υπηρεσία που έχετε επιλέξει έχει ενεργοποιηθεί.") Αμ δε... Το πρόβλημα με τις εισερχόμενες κλήσεις παραμένει!!! Επικοινωνώ ξανά με το τεχνικό τμήμα και επαναλήφθηκε η χθεσινή κοροϊδία(απο παράταση σε παράταση το επόμενο δίωρο και το επόμενο δίωρο... και εντέλει να με ενημερώνουν ότι την επόμενη μέρα θα έχει λυθεί το πρόβλημα). -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Με λίγα λόγια, μετά απο όλη αυτήν την ταλαιπωρία, έχω μείνει δύο μέρες χωρίς τηλέφωνο(εισερχόμενες κλήσεις) και η σημερινή(29/09/2010) μέρα που διανείουμε θα είναι η τρίτη όπως φαίνεται(αυτήν την στιγμή το πρόβλημα παραμένει). Και το σημαντικότερο σε όλα αυτά... ο τηλεφωνικός αριθμός αντιστοιχεί σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ, με ότι αυτό συνεπάγεται... Παρακαλώ όποιον γνωρίζει θα ήθελα να με βοηθήσει στα εξής: 1) Τι μπορώ να κάνω για το γεγονός πως έχω μείνει χωρίς τηλέφωνο και μάλιστα στον επαγγελματικό μου χώρο για περισσότερο απο δύο ημέρες(σήμερα διανείουμε την τρίτη). Τι μπορώ να διεκδικήσω με κάποια καταγγελία; 2) Επειδή έχω αγανακτήσει με όλη αυτήν την κοροϊδία και ανευθυνότητα, υπάρχει κάποιος τρόπος να σταματήσει τελείως η διαδικασία και να μην μεταφερθώ καθόλου στην Wind απο την στιγμή που έχω υποστεί τόση ταλαιπωρία χωρίς να ευθύνομαι γι' αυτό; ΥΓ. Τα συμπεράσματα και σχόλια σχετικά την την αξιοπιστία, την ποιότητα των υπηρεσιών και στην υπευθυνότητα της Wind, δικά σας...
Luciddream Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 καλα εμένα όλα αυτά δεν μου ακούγονται και τελείως τραγικά..(αν και δεν έχω καμία εμπειρία με wind) οκ το οτι είναι επαγγελματικός χώρος σίγουρα σημαίνει οτι δεν μπορούν να σε αφήσουν χωρίς τηλέφωνο αλλα αν απο αύριο το τηλέφωνο σου είναι οκ θα έχεις την ίδια γνώμη για την wind..? τα μπερδέματα που είπες παραπάνω σίγουρα δείχνουν προβλήματα σε αρκετά σημεία αλλά δώστους λίγο χρόνο.. μπορεί αύριο να ξημερώσει μια καινούρια μέρα αυτό που πρέπει να κάνεις είναι ακόμα και αν όλα φτιάξουν αύριο να τους μιλήσεις (με τρόπο πάντα) και να τους πεις οτι σου δημιουργήσαν πρόβλημα στο μαγαζί και οτι άρχισες να σκέφτεσαι ξανα αν ήταν σωστή η κίνηση σου που πήγες προς wind μεριά ... και αν δεν κερδίσεις τίποτα απο αυτήν την ιστορία μετά δοκιμάζεις για αλλού.. υ.γ την απάντηση στην δίνω ώς ένας υπερευχαριστημένος συνδρομητής vivodi οπου κατάφερα και είχα 20mbit σύνδεση και απίστευτα χαμηλά ping σε ελλάδα/εξωτερικό όταν άλλοι ανακαλύπταν το internet... μια εταιρία που λόγω των προβλημάτων της απο εκεί που ήταν ο πρώτος εναλακτικός κατάφερε να είναι έτοιμη για κλείσιμο... περίμενα 8 μήνες για να γίνει η σύνδεση.. πήρα πολλά τηλέφωνα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.. τσακώθηκα με 5-10 υπαλλήλους του οτέ.. και το αποτέλεσμα εδώ και τόσα χρόνια απολαμβάνω internet. μπορεί να μην είναι το ίδιο με την περίπτωση σου απλά μερικά πράγματα μπορεί να μην είναι όπως φαίνονται ..!
Heatspreader Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Εδώ σε παίρνουν τηλέφωνο για διαφήμιση πακέτου και εσύ έχεις κάνει ήδη αίτηση, τι να λέμε τώρα...
georgep800 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 καλα εμένα όλα αυτά δεν μου ακούγονται και τελείως τραγικά..(αν και δεν έχω καμία εμπειρία με wind) Δεν ξέρω πως έχει η κατάσταση με την φορητότητα στις εταιρίες γενικότερα, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση αν μπορούσε να πάει κάτι στραβά, πήγε... Εμπειρία με φορητότητα είχα και σε μια άλλη γραμμή, οπου πήγα σε άλλη εταιρία(όχι στην Wind) και πέρα απο τα 10 λεπτά που διέθεσα για να συμπληρώσω την αίτηση και τις δύο ώρες που έμεινα χωρίς τηλέφωνο, δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ με τίποτα άλλο. Η συγκεκριμένη όμως περίπτωση με την Wind, δυστυχώς, απέχει πολύ απο αυτό... οκ το οτι είναι επαγγελματικός χώρος σίγουρα σημαίνει οτι δεν μπορούν να σε αφήσουν χωρίς τηλέφωνο αλλα αν απο αύριο το τηλέφωνο σου είναι οκ θα έχεις την ίδια γνώμη για την wind..? Δυστυχώς, όπως μπορείς πολύ εύκολα να καταλάβεις και εσύ απο τα παραπάνω, δίνουν την εντύπωση πως λειτουργούν χειρότερα και απο δημόσια υπηρεσία... Συνεπώς φοβάμαι πως μελλοντικά αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα θα έχω παρόμοια αντιμετώπιση.
filip123go Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Γι αυτό πάει για κλείσιμο η wind...! georgep800 πολύ έξυπνη η υπογραφή σου
orck Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Τραγικη κατασταση, ακομη πιο τραγικο ειναι να εχεις ελπιδες ακομη και τωρα. Ειδες οτι ηταν να δεις απο την συγκεκρκιμενη εταιρια, εαν ειναι και επαγγελματικο νουμερο τι περιμενεις; Ειτε σε αλλο εναλλακτικο η στον ΟΤΕ.
sugata Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Γενικότερα, θα ήθελα αν γίνεται να μου πεις ποια η διαφορά τιμής και οι έξτρα παροχές που θα είχες από τη μετάβασή σου στη Wind, ενώ πριν ήσουν, υποθέτω, στον Ο.Τ.Ε., τα οποία στο σύνολο τους σ' έκαναν να δώσεις το "οκ" και να μεταφερθείς.
kostg Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν κάνουμε τέτοια λάθη, ειδικά όταν πρόκειται για επαγγελματικές γραμμές με τις οποίες βγάζουμε το ψωμί μας... Δεν είχες ξαναδιαβάσει παράπονα για τους παρόχους (και ειδικά για την tellas-wind); Εύχομαι πάντως να πάνε όλα καλά και να καταφέρεις να βγεις σύντομα από αυτό το λούκι.
KilliK Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Εδώ σε παίρνουν τηλέφωνο για διαφήμιση πακέτου και εσύ έχεις κάνει ήδη αίτηση, τι να λέμε τώρα... Αυτο δεν ειναι τιποτα.εχω πληρη πακετο συνδρομης στην Τελας/Γουιντ εδω και 7 χρονια και ακομα και τωρα με παιρνουν τηλεφωνο για να με ρωτησουν αν ενδιαφερομαι να βαλω Γουιντ στο σπιτι. Γενικα απο τεχνικη υποστηριξη και ποιοτητα γραμμης,δεν μπορω να πω πως εχω μεγαλο προβλημα με την Γουιντ γιαυτο και δεν την εχω αλλαξει τοσα χρονια,αλλα οσο αφορα την μηχανοργανωση της και την γενικη υποστηριξη που προσφερει (λογαριασμοι,αιτησεις,κτλ) ειναι για τα πανηγυρια. Τα παραπανω που περιγραφει ο ΟΤ ειναι πολυ συνηθισμενο φαινομενο στην Γουιντ. Ενδειχτικα να σας πω πως η μανα μου στην δουλεια της ειχε βαλει για ενα διαστημα Γουιντ τηλεφωνο με παγιο ΟΤΕ,και καποια στιγμη η Γουιντ απο μονη της κοβει την συνδρομη και επαναφερει το τηλεφωνο στον ΟΤΕ χωρις καν να ενημερωσει την μητερα μου. !!! γενικα ου μπλεξεις με Γουιντ και ελληνικους ΙΣΠ διοτι παντου υπαρχουν προβληματα.
thanos75x Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Conn-x @ work και μονο για επαγγελματικη χρηση! Εχω 2 φιλους στο msn που εχουν βαλει wind... Αναγκαστηκα να τους κανω block γιατι απο τις αποσυνδεσεις και τους αποσυγχρονισμους με ειχαν πρηξει... μεσα εξω μεσα εξω... Στον εναν μαλιστα καθε φορα που παω σπιτι του και θελω να σερφαρω με το iphone ποτε δεν θα ανοιγει σελιδες ποτε δεν θα εχει καθολου ιντερνετ... και ολα αυτα γιατι και καλα ειναι φτηνοι με 13€ οσο πιασει τους λενε... Τι να πιασει πανω απο 5 δεν εχει πιασει ποτε. Και καλα πες οτι το 5 ειναι αρκετο... Το θεμα ειναι ποσο θα κρατησει αφου ολο disconnects τρωει... Μ' αρεσει που του εστειλαν και αλλο router καινουριο και καλα οτι ειχε προβλημα το αλλο. Τριχες και τα 2 δουλευουν αψογα στο σπιτι μου με conn-x. Πηγε τεχνικος και του λεει εχει προβλημα το σπιτι σου (καινουριο σπιτι) αρκει να εβρισκαν παντα μια φτηνη δικαιολογια να του πεταξουν για να τον ξεφορτωθουν...
ektorass Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Λοιπόν , Εγώ είμαι υποψήφιος συνδρομητής της WIND-TELLAS για πακέτο σύνδεσης μόνο Internet . Και εγώ έκανα τηλεφωνικά αίτηση ενεργοποίησης . Με ενημέρωσαν πως θα με πάρουν σε 2 μέρες να κανονίσουμε ραντεβού να έρθει το κούριερ να υπογράψω.. Περίμενα 4. Πήρα πίσω την wind και τους ρώτησα τι έγινε με την αίτηση μου . Και τι μου είπαν ? Επειδή την αίτηση μου δεν την έκανα με τον συγκεκριμένο υπάλληλο και επειδή ο καθένας χειρίζεται τις ατομικές του αιτήσεις πρέπει να κάνω πάλι απο την αρχή καινούργια αίτηση !!!!!!!!!!!!! Τέσπα έκανα πάλι.. Τους έκραξα πρώτα για το σύστημα τους ( δηλαδή εάν αρρωστήσει ένας υπάλληλος σταματάνε και όλες οι αιτήσεις που χειρίζετε ? ) ... Έρχονται τα χαρτιά και υπογράφω.. Μετά απο λίγες ημέρες λαμβάνω και ένα μύνημα πως σε ένα μήνα θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία ( μιλάμε για καινούργια γραμμή δεν έχω άλλη γραμμη ). Μετά απο 15 μέρες με παίρνουν και μου λένε πως η αίτηση που κάνουν αυτοί στον οτε για ενεργοποίηση κυκλώματος απορρίφθηκε γιατί έχουν λανθασμένα στοιχεία . Τους λέω ξανά τα σωστά . Μετά απο λίγες μέρες ξαναπαίρνω να δώ τι γίνεται και τους ζητάω να επιβεβαιώσουν πως είναι περασμένα τα σωστά στοιχέία.. Κοιτάνε και μου λένε πάλι τα λανθασμένα που ήταν απο την αρχή !!!!!!! Τους ζητάω να τα διορθώσουν ... Μου είπαν πως τα διόρθωσαν.. Μετά απο 1 μέρα μου έρχετε μύνηγμα πως η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί μετά απο ένα μήνα !!!! Δηλαδή + 15 μέρες... Εγώ θα περιμένω , αλλά εάν δεν ενεργοποιηθεί μέχρι τότε ή με ξαναπάρουν και μου λένε πως έχουν λάθος στοιχεία θα απευθυνθώ στην αρχη προστασίας καταναλώτη και θα τους στείλω εξώδικο !!!!! Δεν θα την πληρώσω εγώ εάν δεν μπορούν να συνενοηθούν μεταξύ τους !!!
thanos75x Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Υποτιθεται οτι ολοι εχουν ενα γ@μ..... online συστημα και βλεπουν, κανουν, περνανε, ενημερωνουν τα στοιχεια ωστε να εχει προσβαση ολο το προσωπικο. Αν ο καθενας βαζει την αιτηση του πελατη του στο συρταρακι του κλειδωνει και αντε γεια ελεος πως να βρουνε ακρη μετα ? Μου θυμιζει κατι εποχες Forthnet που τους ειχα στειλει αιτηση διακοπης με 3 email και 2 φορες με FAX και καθε φορα μου ελεγαν πως δεν εχουμε λαβει κατι μεχρι που τα πηρα στο κρανιο γιατι δεν με αποδεσμευανε και τους στελνω ενα τελευταιο με απειλη οτι θα κινηθω νομικα με δικηγορο και αμεσως με παιρνει μια θειτσα τηλεφωνο και καλα υπευθυνη να με γλειψει και την επομενη μερα το ειχαν κοψει...
Alxnks Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπέρα, Είμαι και 'γώ ένας αρκετά δυσαρεστημένος πελάτης και μάλιστα πρίν ακόμα μεταφερθώ στο δίκτυο της Wind...! Το μοναδικό λάθος μου στην όλη ιστορία πραγματοποιήθηκε στις 06/09/2010 όταν πήρα την απόφαση να κάνω αίτηση για να μεταφερθώ στην Wind(τι το 'θελά; ). Ο αντιπρόσωπος που ήρθε στο χώρο μου, μου τόνισε ότι κάνουμε την αίτηση, αλλά πριν αυτή καταχωρηθεί θα ενημερωθώ τηλεφωνικά απο κάποιον εκπρόσωπο της Wind για να δώσω την τελική μου έγκριση. Αυτό ποτέ δεν έγινε! Στις 20/09/2010 η κούριερ επικοινωνεί μαζί μου και με ενημερώνει ότι έχω κάποιο δέμα απο την Wind(προφανώς πρόκειται για το ρούτερ) και μου αναφέρει ότι δεν μπορεί να με βρεί για να μου το παραδώσει. Το πρόβλημα ήταν ότι με αναζητούσαν στην άλλη άκρη της πόλης!! Η Wind έβαλε λάθος διεύθυνση(καμία σχέση με αυτήν που γράφει η αίτηση που υπέγραψα!). Με τα πολλά παραλαμβάνω κανονικά το ρούτερ απο την κούριερ. Την ίδια μέρα(20/09/2010) επικοινωνώ με την Wind και τους ενημερώνω για το λάθος που έκαναν και τους ζητάω να αλλάξουν την διεύθυνση με αυτήν που γράφει η αίτηση. Με ενημερώνουν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει και ότι θα πρέπει να κάνω νέα αίτηση και να ακυρώσω την παρούσα! Πηγαίνω λοιπόν στο κατάστημα Wind της περιοχής μου, τους εξηγώ τι έχει γίνει, κάνουμε ακύρωση της παρούσας αίτησης και συμπληρώνουμε ξανά μια νέα. Απο το κατάστημα με ενημέρωσαν πως απο εδώ και πέρα απλά περιμένω να γίνει η φορητότητα την ημέρα που μου έχουν πεί(27/09/2010). Στις 27/09/2010 λοιπόν επικοινωνούν απο την Wind μαζί μου και έκπληκτος ακούω να με ρωτούν... για ποιον λόγο ακύρωσα την αίτηση και δεν θέλω να προχωρήσει η διαδικασία. Τους εξηγώ ότι εκείνοι μου το ζήτησαν(στις 20/09/2010), όπως επίσης ότι έχω συμπληρώσει νέα αίτηση στο τοπικό κατάστημα της Wind. Επειδή είχαν πλήρη άγνοια(!!!) και για τα δύο παραπάνω γεγονότα, μου ζητούν να κάνουμε ξανά την αίτηση(για τρίτη φορά), τηλεφωνικά, όπως και έγινε. Την ίδια ημέρα(27/09/2010) λίγο μετά αφότου έκλεισα το τηλέφωνο, έκπληκτος παρατηρώ ότι αν και μπορώ να πραγματοποιήσω εξερχόμενες κλήσεις, ΔΕΝ μπορώ να δεχτώ. Επικοινωνώ με το τεχνικό τμήμα και με ενημερώνουν πως είναι φυσιολογικό καθώς έχει ξεκινήσει η διαδικασία της φορητότητας και πως θα ολοκληρωθεί το πολύ σε δύο ώρες. Πέρασαν όχι δύο ώρες αλλά ολόκληρη η μέρα, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα και προφανώς χωρίς να έχει λυθεί το πρόβλημα με τις εισερχόμενες κλήσεις. Όλο αυτό το διάστημα επικοινωνούσα συνεχώς με το τεχνικό τμήμα και με πήγαιναν απο παράταση σε παράταση... Στο τελευταίο τηλεφώνημα εκείνης της μέρας απλά με ενημέρωσαν ότι λόγο κάποιου τεχνικού προβλήματος η ενεργοποίηση θα πραγματοποιηθεί αύριο. Στις 28/09/2010 πάλι τα ίδια. Απο το τεχνικό τμήμα μου λένε ότι η ενεργοποίηση θα ολοκληρωθεί το μεσημέρι, όπως και έγινε(στο σύστημα λέει: "28/09/10 12:56 Η υπηρεσία που έχετε επιλέξει έχει ενεργοποιηθεί.") Αμ δε... Το πρόβλημα με τις εισερχόμενες κλήσεις παραμένει!!! Επικοινωνώ ξανά με το τεχνικό τμήμα και επαναλήφθηκε η χθεσινή κοροϊδία(απο παράταση σε παράταση το επόμενο δίωρο και το επόμενο δίωρο... και εντέλει να με ενημερώνουν ότι την επόμενη μέρα θα έχει λυθεί το πρόβλημα). -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Με λίγα λόγια, μετά απο όλη αυτήν την ταλαιπωρία, έχω μείνει δύο μέρες χωρίς τηλέφωνο(εισερχόμενες κλήσεις) και η σημερινή(29/09/2010) μέρα που διανείουμε θα είναι η τρίτη όπως φαίνεται(αυτήν την στιγμή το πρόβλημα παραμένει). Και το σημαντικότερο σε όλα αυτά... ο τηλεφωνικός αριθμός αντιστοιχεί σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ, με ότι αυτό συνεπάγεται... Παρακαλώ όποιον γνωρίζει θα ήθελα να με βοηθήσει στα εξής: 1) Τι μπορώ να κάνω για το γεγονός πως έχω μείνει χωρίς τηλέφωνο και μάλιστα στον επαγγελματικό μου χώρο για περισσότερο απο δύο ημέρες(σήμερα διανείουμε την τρίτη). Τι μπορώ να διεκδικήσω με κάποια καταγγελία; 2) Επειδή έχω αγανακτήσει με όλη αυτήν την κοροϊδία και ανευθυνότητα, υπάρχει κάποιος τρόπος να σταματήσει τελείως η διαδικασία και να μην μεταφερθώ καθόλου στην Wind απο την στιγμή που έχω υποστεί τόση ταλαιπωρία χωρίς να ευθύνομαι γι' αυτό; ΥΓ. Τα συμπεράσματα και σχόλια σχετικά την την αξιοπιστία, την ποιότητα των υπηρεσιών και στην υπευθυνότητα της Wind, δικά σας... ελπιζω να κρατας ονοματα και ημερομηνιες με ποιους μιλας καθε φορα. ειδικα εφοσον προκειται για επαγγελματικο χωρο εγω θα ξεκινουσα με εξωδικο (θα εβαζα μεσα διαφυγοντα κερδη κτλ), να δεις πως θα σφιξει το κ***ρακι τους αμεσως
georgep800 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Τελικά η ταλαιπωρία συνεχίζεται μέχρι και τώρα. Το πρωί τηλεφώνησα και πάλι στο τεχνικό τμήμα και τους ενημέρωσα ότι το πρόβλημα παραμένει και μου απάντησαν ότι και όλες τις άλλες φορές... Να περιμένω και σε δύο ώρες θα είναι οκ. Με τα πολλά το μεσημέρι διορθώθηκε επιτέλους το πρόβλημα και μπορώ κανονικά να λαμβάνω εισερχόμενες κλήσεις. Αφού λοιπόν τηλεφώνησα ξανά στο τεχνικό τμήμα και μου επιβεβαίωσαν ότι η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε επιτυχώς, τους ζήτησα να μου δώσουν τους κωδικούς για το internet και με ενημέρωσαν ότι θα μου τους στείλουν σε καμιά ώρα με sms όταν θα... ενεργοποιήσουν την συγκεκριμένη υπηρεσία...! Μέχρι και αυτήν την στιγμή δεν έχω λάβει τίποτα. Με λίγα λόγια, έμεινα 2++ μέρες χωρίς τηλέφωνο και 3 μέρες(και πάμε για την τέταρτη αύριο) χωρίς internet... Τραγικη κατασταση, ακομη πιο τραγικο ειναι να εχεις ελπιδες ακομη και τωρα. Ειδες οτι ηταν να δεις απο την συγκεκρκιμενη εταιρια, εαν ειναι και επαγγελματικο νουμερο τι περιμενεις; Ειτε σε αλλο εναλλακτικο η στον ΟΤΕ. Το θέμα είναι πως στην φάση που είμαι αυτήν την στιγμή, τι επιλογές έχω; Μπορώ να επιστρέψω στον ΟΤΕ, έτσι όπως ήμουν πριν δλδ; Γιατί αν έχω τέτοια επιλογή θα το κάνω χωρίς δεύτερη σκέψη. ελπιζω να κρατας ονοματα και ημερομηνιες με ποιους μιλας καθε φορα. ειδικα εφοσον προκειται για επαγγελματικο χωρο εγω θα ξεκινουσα με εξωδικο (θα εβαζα μεσα διαφυγοντα κερδη κτλ), να δεις πως θα σφιξει το κ***ρακι τους αμεσως Έχω αναλυτικότατα κρατήσει ονόματα, ημερομηνίες, ώρες απλά το θέμα είναι τι θα μπορούσα να διεκδικήσω; Πρίν φτάσω σε αυτό το σημείο προτιμότερο θα ήταν να έβρισκα κάποιον τρόπο να επιστρέψει η γραμμή μου όπως πριν. Γίνεται άραγε;
windshear Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Αφού ρε μεγάλε είναι επαγγελματικός ο χώρος, γιατί αλλάζεις πάροχο; Για να γλιτώσεις λίγα ευρώ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.