Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστία Citroen C4;


ANHLIKOS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για το Focus μου εχουν πει πως ειναι σκυλί. Σε C4 εχω μπει και οι χώροι μπροστά ηταν βολικοί. Το τιμόνι δεν μου δημιούργησε πρόβλημα.

 

γενικα τα ford είναι σκυλία αλλα ειναι και ψιλοακριβα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το Focus μου εχουν πει πως ειναι σκυλί. Σε C4 εχω μπει και οι χώροι μπροστά ηταν βολικοί. Το τιμόνι δεν μου δημιούργησε πρόβλημα.

 

στα ιδια χιλιομετρα το focus του αδερφου τον εχει αφησει 4* φορες στο δρομο το c4 μου καμμια :lol:

 

1. πεταλουδα γκαζιου

2-3.σωληνακι υδραυλικου τιμονιου

4.δισκο.

συν ελατηριο συμπλεκτη

οι παραπανω βλαβες δεν αποτελουν εξαιρεση αλλα τον κανονα πλην του δισκου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα ιδια χιλιομετρα το focus του αδερφου τον εχει αφησει 4* φορες στο δρομο το c4 μου καμμια :lol:

 

1. πεταλουδα γκαζιου

2-3.σωληνακι υδραυλικου τιμονιου

4.δισκο.

συν ελατηριο συμπλεκτη

οι παραπανω βλαβες δεν αποτελουν εξαιρεση αλλα τον κανονα πλην του δισκου.

 

η μόνη βλάβη που αποτελει κανόνα στο focus είναι η πεταλούδα γκαζιού που καπου μετα τις 60000 αρχιζει να τα παιζει (ειδικα αν δεν την καθαρίσουν στα 2 πρωτα "μεγαλα" σερβις).

 

Το σωληνάκι υδραυλικού προφανώς έχει κάποια αφυσικη φθορά να πεις το κοιτάξουν καλύτερα στο σερβις, κατι το "τρωει". Ειδάλλως αν αυτη ειναι η αντοχή του να βάλει κάτι σε υψηλης πιεσης (σα σπιραλ που είναι).

 

Ο δισκος και το ελατηριο συμπλέκτη ειναι καθαρα θέμα χρησης. Πάμε στοίχημα οτι μπορω να σου κάνω ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο να μεινει απο αυτά σε λιγότερο απο 1 ώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η μόνη βλάβη που αποτελει κανόνα στο focus είναι η πεταλούδα γκαζιού που καπου μετα τις 60000 αρχιζει να τα παιζει (ειδικα αν δεν την καθαρίσουν στα 2 πρωτα "μεγαλα" σερβις).

 

Το σωληνάκι υδραυλικού προφανώς έχει κάποια αφυσικη φθορά να πεις το κοιτάξουν καλύτερα στο σερβις, κατι το "τρωει". Ειδάλλως αν αυτη ειναι η αντοχή του να βάλει κάτι σε υψηλης πιεσης (σα σπιραλ που είναι).

 

Ο δισκος και το ελατηριο συμπλέκτη ειναι καθαρα θέμα χρησης. Πάμε στοίχημα οτι μπορω να σου κάνω ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο να μεινει απο αυτά σε λιγότερο απο 1 ώρα;

 

το στοιχημα δεκτο εκτος αν παρεις focus :lol:

περα απο την πλακα

 

οτι εγραψα αρκει μια βολτα απο φορουμ της φορντ και θα τα διαβασεις και συ. ειναι συχνες βλαβες. η πεταλουδα που το ξερεις και συ, τα σωληνακια* που κοβονται και το ελατηριο. ειδικα το τελευταιο μιας και ειχα παει εγω για επισκευη δεν χρειαζοταν να τους πω τιποτα μολις το εβλεπαν απλα η ατακα ηταν παραγγελια και 3-4 ωρες γιατι πρεπει να κατεβουν οι πεταλιερες ολες.

ο δισκος μενει εκτος μιας και ειναι και θεμα χρησης και υλικών.

 

παρεπιπτωντος ξεχασα να αναφερω και το προβλημα στον χρονισμο που χρειαστηκε αλλαγη το ρουλεμαν του εκκεντροφορου που εχει τον αισθητηρα επανω.

 

το σωληνακι εσπασε σε 15 μερες μεσα 2 φορες και του το αλλαξαν με καινουρια παρτιδα ανταλλακτικων ενισχυμενο και δεν ξαναπαρουσιασε προβλημα.

 

ολα αυτα εγιναν σε λιγοτερα απο 40 χιλιαδες χιλιομετρα για να συγκρινω αμεσα με το C4 μου.

 

 

μιας και το ελατηριο ειναι θεμα χρησης δες και την ψηφοφορια

http://www.clubford.gr/forum/showthread.php?t=13046&highlight=%E5%EB%E1%F4%E7%F1%E9%EF+%F3%F5%EC%F0%EB%E5%EA%F4%E7

 

 

οσο για το σωληνακι

 

http://www.clubford.gr/forum/showthread.php?t=19400&highlight=%E5%EB%E1%F4%E7%F1%E9%EF+%F3%F5%EC%F0%EB%E5%EA%F4%E7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές και απ' τα 3 που αναφέρεις.

Μόνο και μόνο αυτό το καθυστερημένο τιμόνι που έχει το C4 φαίνεται τι αυτοκίνητο είναι!

Συγνωμη, αλλα αυτο ειναι πολυ υποκειμενικο! Απο θεμα λειτουργικοτητας αν θες, ειναι ενα απλο τιμονι οπως τα αλλα, μονο που εχει στυλ, που δεν εχουν τα αλλα! ;)

 

Πάντως ανάμεσα σ΄αυτά τα 3 εννοείται το focus.

Το "εννοειται" μ'αρεσε πολυ! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...