Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα εγγύησης με το E-Shop


iriasu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολύ πιθανό να έχει ξαναγραφτεί κάτι παρόμοιο αλλά καλό είναι πιστεύω να υπενθυμίζουμε τους νόμους. Όποιος θέλει μπορώ να του στείλω τα email που έχω ανταλλάξει με το e-shop.Η ιστορία ξεκίνησε πριν από 12 ημέρες. Στις 15/09/2010 παρέδωσα την κάρτα γραφικών μου Ati radeon 4870 στο κατάστημα. Στις 17/09/2010 ύστερα από δικό μου τηλέφωνο ενημερώθηκα για το ότι όντως η κάρτα είναι ελαττωματική. Με διαβεβαίωσαν ότι είναι θέμα ημερών για την αλλαγή της.

Εγώ μέχρι εκείνο το σημείο δεν γνώριζα τα δικαιώματα μου γιατί δεν έψαξα. Την παρασκευή 24/09/2010 ξαναμίλησα μαζί τους και απαίτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο. Δυστυχώς μετά από 5 τηλεφωνά, φτηνές δικαιολογίες και αναμονή τουλάχιστον 1 ώρας στο τηλ. συνολικά Κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να έρθει ποτέ. Τέλος μετά από 2 mail δεν πήρα απάντηση ποτέ.

 

 

Το Σ/Κ που μεσολάβησε έψαξα και έμαθα σύμφωνα με τον ''Νόμο 3043/2002 - Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά Ελαττώματα και Έλλειψη συνομολογημένων Ιδιοτήτων'' και στο άρθρο 540. Είχα 3 επιλογές Αντικατάσταση/Μείωση τιμήματος/Υπαναχώρηση Σύμβασης. Αντικατάσταση με ένα ίδιο ακριβώς καινούργιο προϊόν οπού αυτομάτως ανανεώνεται η εγγύηση. Μείωση τιμήματος εάν θέλω να κρατήσω την συσκευή αλλά δεν πλήρη όλα τα προσυμφωνημένα. Υπαναχώρηση σύμβασης, οπού καταγγέλλεται η παρούσα σύμβαση. Η οποία σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία για κινητά μέρη είναι 2 χρόνια και για ακίνητα 5. Δηλαδή καταγγέλλεται ότι η πολύ υψηλών προδιαγραφών κάρτα γραφικών χάλασε μέσα στην σύμβαση 2 χρονών καλής λειτουργίας. Έτσι απαιτείς τα χρήματα που αρχικά είχες δώσει.

 

 

Σήμερα 27/09/2010 στο 3 email που έστειλα, ξεκαθάριζα ότι εφόσον δεν λάβω απάντηση μεσα στην ημέρα θα έκανα καταγγελία στο ΙΝΚΑ, ΓΓΚ( γενική γραμματεία καταναλωτή), ΕΚΠΟΙΖΩ και μέσω δικηγόρου. Όταν λοιπόν έφτασα στα άκρα για τα δικαιώματα μου και τους ενημέρωσα μέσω τηλ. να δουν τα email τους, ήρθε η λύση.

Στο πρώτο τηλ. κατόπιν της απειλής για καταγγελία ξαφνικά χάθηκε το φόρτο εργασίας και μέσα σε ένα δευτερόλεπτο η πίστωση έγινε 156 ευρώ. Δυστυχώς για αυτούς πλέον γνώριζα ότι έχω δικαίωμα να μου επιστρέψουν και τα 216 ευρώ που είχα δώσει. Στο δεύτερο τηλ. που έκανα η πίστωση έφτασε την αρχική αξία της κάρτας. Τέλος όταν πήγα εγώ ο ίδιος στα κεντρικά και ζήτησα τον υπεύθυνο, προφανώς δεν το βρήκα. Απαίτησα όμως τα χρήματα μου και όχι πίστωση. Με τον νόμο τυπωμένο, τους ξεκαθάρισα ότι εάν φύγω με αδεία χέρια θα φέρω την αστυνομία για επίσημη καταγγελία.

 

Το αποτέλεσμα ήταν ότι μετά από 12 ημέρες μονό με απειλές για καταγγελίες πήρα απάντηση. Γενικά μακριά από το e-shop, τόσο μακριά που να μην το βλέπετε από χιλιόμετρα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...