Προς το περιεχόμενο

Μπαίνω με αλλουνού ασύρματη σύνδεση

IOSTEFO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως το λέει και ο άτιτλος μπαίνω με αλλουνού ασύρματη σύνδεση,σήμερα κάτω στην μπάρα δεξιά στο Wireless Network Connection είδα πως μπορώ να σερφαρω με αλλουνού ασύρματη συνδέσει για μένα ήταν έκπληξη, βρήκα και την Ip και την διεύθυνση του,βεβαίως και δεν σκοπεύω να την χρησιμοποιώ, όμως έχω μια απορία γιατί είμαι άσχετος,αυτός μπορεί να δει πόσα άτομα χρησιμοποιούν την σύνδεση του και τι μπορεί να του προκαλέσει;

Ευχαριστώ.

• Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

μπορεί να δει τα sites που επισκέπτεσαι,δεν ξέρω αν μπορεί να δει τη mail διεύθυνση αν μπεις δλδ σε αυτή.

εξαρτάται τι γνώσεις έχει,μπορει να κάνει πολλά,όπως κι εσύ,το ίδιο πράγμα είναι

Δημοσ.
Εδώ δεν ξέρει να το κλειδώσει, λες να μπορεί να δει τίποτα?

κι εγώ κάποτες το άφηνα ανοιχτό για να δοκιμάζω πράγματα στο wireshark κ.α

το ότι είναι ανοιχτό δε σημαίνει τίποτα

Δημοσ.

Βλέπω 5 κλειδωμένες και αυτουνού είναι ξεκλείδωτη,μπας και την αφήνει επίτηδες ξεκλείδωτη για να ψαρέψει;

@elven τι εννοείς μπορεί να μπει και στα mail μου;

Δημοσ.
κι εγώ κάποτες το άφηνα ανοιχτό για να δοκιμάζω πράγματα στο wireshark κ.α

το ότι είναι ανοιχτό δε σημαίνει τίποτα

Η πιθανότητα να είναι σαν και σένα όμως, είναι απειροελάχιστη

Δημοσ.

Είναι πολλοί αυτοί που βάζουν internet για να το χρησιμοποιούν αλλά από υπολογιστές και routers δεν σκαμπάζουν μία, με αποτέλεσμα να μένει το wi-fi ξεκλείδωτο.

Δημοσ.

μπορεί και να επικοινωνήσει μαζί του ,να του στείλει μυνημα μεσω τοπικου δικτύου σε αυτον που εχει το ρούτερ? αν ναι πως?

Δημοσ.

αυτό που είχα κάνει σε παρόμοια περίπτωση ήταν να μπώ στο ρουτερ του αφού είχε τους default κωδικούς πρόσβασης και αφού είδα οτι 5-6 άσχετοι ήταν μέσα, του άλλαξα το SSID σε "kleidose to wireless se kleboun" :-D. Μετά απο μια βδομάδα το πήρε χαμπάρι και το κλείσωσε.

Δημοσ.