antonl Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Φιλε μου κανει ΜΕΓΑΛΟ λαθος...Ο Αγγλος και ο Γερμανος τουλαχιστον αυτο Δεν θα το εκαναν, να εισαι σιγουρος. Μια φορα παραγγειλα κατι απο Αγγλια με παραδοση Express...Κοστιζε 80ε η παραδοση.....Καθυστερησαν μια μερα να το στειλουν και μου εκοψαν τα χρηματα της παραδοσης..... Εδω αυτο δεν θα γινοταν ποτε. Δε διαφωνώ/συμφωνώ αλλά αυτό που λες είναι διαφορετική περίπτωση. Παραπάνω σχολιάζεται ο Έλληνας υπάλληλος και όχι η εταιρία (που αναγνώρισε την καθυστέρηση στην παραγγελία σου).
Nik.K Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν καθισε η εταιρεια να αναγνωρισει τπτ, μιλησα με υπαλληλο, μου λεει εχετε δικιο, κανουμε Refund τα 80+ευρω και αυτο ηταν.
antonl Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν καθισε η εταιρεια να αναγνωρισει τπτ, μιλησα με υπαλληλο, μου λεει εχετε δικιο, κανουμε Refund τα 80+ευρω και αυτο ηταν. Είχε κάποιο κέρδος ο υπάλληλος αυτού του eshop ό,τι κι αν έκανε στην περίπτωσή σου; Είχε κάποιο κέρδος ο υπάλληλος του Πλαισίου με το να τσιμπήσει κάτι που ναι σε εξευτελιστικά χαμηλή τιμή; Παραπάνω σχολιάστηκε η νοοτροπία των υπαλλήλων.
runner69 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν καθισε η εταιρεια να αναγνωρισει τπτ, μιλησα με υπαλληλο, μου λεει εχετε δικιο, κανουμε Refund τα 80+ευρω και αυτο ηταν. ναι ενταξει αλλα δεν τα εβαλε ο υπαλληλος απο την τσεπη του αυτα τα χρηματα. Προφανως ηταν πολιτικη αυτης της εταιριας. Εδω οπως λεει και ο antonl μιλαμε για τον υπαλληλο-καταναλωτη
Nik.K Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δλδ δεν θα μπορουσε να μου πει κυριε πχ δεν φταιμε εμεις αλλα η μεταφορικη ? Η δεν γινεται Refund ? Ολα εχουν να κανουν με το ποσο λαμακας ειναι ενας υπαλληλος.
antonl Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά τον δύο περιπτώσεων; :/
Nik.K Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Για μενα δεν υπαρχει διαφορα. Το ποιον του καθε ανθρωπου φαινεται σε οτι κανει, δεν μπορει την μια στιγμη να ειναι σωστος υπαλληλος και να βοηθαει τον πελατη και την αλλη να αγοραζει για τον εαυτο του η για φιλους του τις προσφορες και να μενει το μαγαζι αδειο χωρις αυτες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 η περίπτωση όμως που ανέφερες ήταν τελείως διαφορετική, γιατί εκεί προφανώς ήταν πολιτική της εταιρείας και όχι η εξαίρεση στο κανόνα λόγω υπαλλήλου...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 To κολπο ειναι απλο.Οταν βλεπεις κατι σε πραγματικα εξευτελιστικη τιμη στο internet, ακομα και αν δε το χρειαζεσαι η πρωτη σου σκεψη ειναι να πας να το προλαβεις εσυ σαν τσακαλος που εισαι, πρωτου εξαντληθει. Αυτοματως αυτη η σκεψη σε κανει να ΤΡΕΞΕΙΣ στο πλαισιο με ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ και με τη ΧΑΡΑ οτι θα αναβαθμισεις κατι στο pc σου, χωρις να σκεφτεις εκεινη τη στιγμη κατι περαιτερω. Πηγαινοντας στο μαγαζι και εισπρατοντας αρνητικη απαντηση για τη διαθεσιμοτητα του προιοντος, ξενερωνεις μεν, ΑΛΛΑ εχεις ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ και ενα σωρο καρτες/μνημες/δισκους/επξεργαστες/gadgets/κινητα/πλητρολογια/οθονες/εκτυπωτες/αναλωσιμα κλπ κλπ μεσα στη μυτη σου. Ετσι περνας στη φαση της σκεψης, αλλα πλεον εισαι εκτος εδρας, με ενα σωρο τεχνολογικα επιτευγματα να σε περιτρυγυριζουν σε αποσταση εκατοστων, αρα ειναι πολυ ευκολο να ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙΣ σε μια αλλη αγορα. Ειτε για να αναπληρωσεις τη χαμενη σου χαρα με την αγορα κατι εναλλακτικου απο αυτο που ηλπιζες οτι θα βρεις σε ευκαιρια. Ειτε επειδη εχεις δρομολογησει για το προσεχες μελλον μια αγορα, αλλα τωρα βρισκεσαι μπροστα στο προιον, εχεις τα λεφτα, οποτε αν για καποιο λογο βρεθεις στο πλαισιο πχ για να προλαβεις μια προσφορα, τοτε με την ευκαιρια θα κανεις και την αγορα που ειχες προγραματισει. Τα παραπανω ειναι πολλα πολλα ευρω στα ταμεια του πλαισιου. Εκτος απο ευρω ειναι και εξαιρετικοτατη τακτικη για να χτυπας τους ανταγωνιστες σου. Αν εγω πχ που εχω προγραματισει να παρω την ταδε οθονη, βρεθω στο πλαισιο με λεφτα στην τσεπη θα σκεφτω "ε ας την χτυπησω τωρα να ξεμπερδευω να την χαρω κιολας". Κι ετσι παει στραφι η ερευνα αγορας που θα εκανα που ισως να με οδηγουσε σε ανταγωνιστρια εταιρεια του πλαισιου. Ολα τα παραπανω ειναι απλα να τα σκεφτει κανεις, δεν παυουν ομως να ειναι τρικ κατα του καταναλωτη. Ηθικα αθεμιτα και στα ορια της νομιμοτητας. Ενα μεγαααλο +1 κι απο εμενα και quote εμπεδωσης.
The_Judas Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 ρε παιδια κατι τετοιο, κακα τα ψεματα, θα το καναμε ολοι μας! Και δεν πιστευω οτι θα το εκανε μονο ο Ελληναρας οπως λετε και οχι ο Γερμανος ή ο Γαλλος. Μπορει να μην ειναι ηθικα σωστο αλλα μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Ουτε το πλαισιο και το καθε πλαισιο μπορει να απαγορεψει στους φιλους των υπαλληλων να μην ερχονται να ψωνιζουν γιατι και να θελει δεν θα μπορει να ελεγξει κατι τετοιο. Και δεν ειναι υποχρεωτικο να καβατζωνουν κομμματι κατω απο τον παγκο για να περασει αργοτερα ο φιλος τους αλλα να ειναι ο πρωτος που θα ενημερωθει και θα προχωρησει σε παραγγελια πριν το μυριστουν οι υπολοιποι Όταν όμως... όλα τα προϊόντα έχουν καβατζωθεί ήδη και το πλαίσιο συνεχίζει να διαφημίζει τις υποτιθέμενες προσφορές για τις επόμενες 20 ημέρες... αυτό δεν είναι απάτη; Αυτό είναι που κατηγορούν όλοι εδώ πέρα... και όχι το λεγόμενο καβάτζωμα από τους πωλητές, το οποίο είναι δεδομένο. Αλλά ακόμη και αυτό σε μια σοβαρή επιχείρηση θα μπορούσε άνετα να απαγορευτεί και να εξαιρεθούν οι υπάλληλοι από τις προσφορές. Άλλωστε... το πλαίσιο θέλει να προσελκύσει κόσμο και να κρατήσει τους πελάτες ικανοποιημένους, πράγμα που υπονομεύεται από την στάση των υπαλλήλων του.
qsis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Οταν τα κομματια ειναι υπερβολικα λιγα, απλα δε πρεπει να βγαινουν στο site ως κραχτες ειναι πολυ απλο.. σε παλιοτερες προσφορες το καλοκαιρι γνωστος μου ειχε προλαβει να παρει μια gxt 280/5 (δε θυμαμαι ακριβως) σε πολυ καλη τιμη, αλλα ειναι και η μοναδικη περιπτωση που ξερω και προφανως ηταν πολυ τυχερος, οπως προφανως και δεν την ειχε βαλει στο ματι κανενας απο το μαγαζι με το που ξεκινησαν οι προσφορες εσκασε την επομενη το πρωι και τη τσιμπησε και αν δεν υπηρχε και αυτη η περιπτωση απο ατομο που ξερω , θα πιστευα οτι δεν υπηρχαν καν εστω και αυτα τα ελαχιστα κομματια αλλα ετσι δουλεια δε γινεται.. αν θελουν να ειναι σωστοι να αναφερουν τον αριθμο των κομματιων και μολις το προιον εξαφανιστει απο τα ραφια ,να ενημερωνουν αμεσα το site αλλιως ας το εχουν ως προσφορα για οσους σκασουν στο μαγαζι, δε χρειαζεται να το κανουν ολοκληρο θεμα για ενα ή δυο κομματια, γιατι με αυτη τη τακτικη διωχνουν τελικα κοσμο παρα φερνουν
Nik.K Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 η περίπτωση όμως που ανέφερες ήταν τελείως διαφορετική, γιατί εκεί προφανώς ήταν πολιτική της εταιρείας και όχι η εξαίρεση στο κανόνα λόγω υπαλλήλου... Ε καλα δεν νομιζω πως εχει πολιτικη η εταιρεια το αν καθυστερησουν κατι ωρες το πακεταρισμα ενος προιοντως και φυγει την επομενη να χαριζουν τα χρηματα της αποστολης. Απλα ο υπαλληλος καταλαβε πως εγω εδωσα εξτρα χρηματα για καποιο λογο και αποφασισε να βοηθησει αφου φυσικα ειχε αυτη την επιλογη.
antonl Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Ε καλα δεν νομιζω πως εχει πολιτικη η εταιρεια το αν καθυστερησουν κατι ωρες το πακεταρισμα ενος προιοντως και φυγει την επομενη να χαριζουν τα χρηματα της αποστολης. Απλα ο υπαλληλος καταλαβε πως εγω εδωσα εξτρα χρηματα για καποιο λογο και αποφασισε να βοηθησει αφου φυσικα ειχε αυτη την επιλογη. Ή υπάρχει τέτοια γραμμή απ την εταιρία ή τα βαλε απ την τσέπη του ο υπάλληλος. Και δε νομίζω να κανε το δεύτερο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Ή υπάρχει τέτοια γραμμή απ την εταιρία ή τα βαλε απ την τσέπη του ο υπάλληλος. Και δε νομίζω να κανε το δεύτερο. ακριβώς, γιατί αποκλείεται να είσαι ο μόνος που του έχει συμβεί κάτι τέτοιο...
Nik.K Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Και το ΠΛΑΙΣΙΟ εχει επισημα πολιτικες που οι περισσοτεροι πωλητες δεν τηρουν. Πχ το θεμα του πιστωτικου σε περιπτωση χαλασμενης καρτας και αλλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.