partblah1990 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2010 Γεια σας..έχω να σας διηγηθώ μια μπανανία για το service της Wind ..απολαύστε Τον Ιούνιο ο αδερφός μου πήρε με επιδότηση ανανεώνοντας το συμβόλαιο του το SE Elm από κατάστημα WIND, μέσα στο 1ο μήνα πήρε υγρασία μέσα στα κουμπιά του (αν και στο manual λέει ότι είναι αδιάβροχο!!) με αποτέλεσμα να το επιστρέψει και να το στείλουν για service στα κεντρικά .Σήμερα κιόλας το καλούν και του λένε να πάει να το πάρει από εκεί (προφανώς όλο το καλοκαίρι ήταν διακοπές το Service τους) ...πάει το παίρνει και του λένε δε φτιάχτηκε και η εγγύηση δε καλύπτει το γεγονός ότι πήρε νερό μέσα ..!!!! Φυσικά το κινητό είναι ακόμη χαλασμένο μη σας πω πιο πολύ από ότι ήταν πρίν.. Ερώτημα : Τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση?Μπορεί να διακόψει το συμβόλαιο του και να πάρουν το κινητό στη μάπα τους ?
parasaser Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Γεια σας..έχω να σας διηγηθώ μια μπανανία για το service της Wind ..απολαύστε Τον Ιούνιο ο αδερφός μου πήρε με επιδότηση ανανεώνοντας το συμβόλαιο του το SE Elm από κατάστημα WIND, μέσα στο 1ο μήνα πήρε υγρασία μέσα στα κουμπιά του (αν και στο manual λέει ότι είναι αδιάβροχο!!) με αποτέλεσμα να το επιστρέψει και να το στείλουν για service στα κεντρικά .Σήμερα κιόλας το καλούν και του λένε να πάει να το πάρει από εκεί (προφανώς όλο το καλοκαίρι ήταν διακοπές το Service τους) ...πάει το παίρνει και του λένε δε φτιάχτηκε και η εγγύηση δε καλύπτει το γεγονός ότι πήρε νερό μέσα ..!!!! Φυσικά το κινητό είναι ακόμη χαλασμένο μη σας πω πιο πολύ από ότι ήταν πρίν.. Ερώτημα : Τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση?Μπορεί να διακόψει το συμβόλαιο του και να πάρουν το κινητό στη μάπα τους ? το καλύτερο είναι να απευθυνθεί στα service της SE. και όχι μέσο τρίτων. σκοπός είναι να φτιαχτεί το κινητό, αν δεν φτιαχτεί τότε κανε απειλές και άλλα σχετικά.
com_hs Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Φίλε η Γουίντ δεν φταίει τίποτα , το σέρβισε της ΣΕ έτσι είναι την τρίτη φορά που θα το πάς θα το έχεις έτοιμο
enas_bibikos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Σε περιπτωσεις βλαβης ειναι καλυτερο αλλα και μακραν ταχυτερο να απευθυνεσαι κατευθειαν σε εξουσιοδοτημενο service.Το καθε καταστημα απλως θα το στειλει για service ως οφειλει βασει νομου χωρις να σε χρεωσει μεταφορικα.Η αναβαθμιση του συμβολαιου ειναι ασχετη με το αν το κινητο χαλασε ή οχι.
basilis5 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2010 Η wind το μόνο που κάνει είναι όπως είπε ο φίλος πάνω να το στέλνει στο σέρβις αντί για εσένα. Αυτό από μόνο του προσθέτει καθυστέρηση καθώς μαζεύει κάμποσα κινητά κ τα στέλνει όλα μαζί κάθε μια βδομάδα με δέκα μέρες, κ το ίδιο κάνει όταν έρχονται από το σέρβις. Στα δε σέρβις επειδή οι αντίστοιχες εταιρίες κάνουν σέρβις σε πολλές μάρκες κι όχι μόνο se υπάρχει τεράστια αναμονή. Όλα αυτά εξηγούν γιατί πήρε τόσο καιρό. Αν το είχες παει μόνος σου θα το επαιρνες στον μισό χρόνο. Όσον αφορά την υγρασία, εφόσον είναι αδιάβροχο δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα τους. Καλό είναι να πας ο ίδιος από εκεί , αν μενεις Αθήνα ξέρω πως είναι στο εμπορικό κέντρο στο Μαρούσι μετά τον ΟΤΕ ανεβαίνοντας την Κηφισιάς Αριστερά( στο 1 φανάρι μετά τον ΟΤΕ, πάνω από τα γραφεία της addecco)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.