arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Εσυ ψαξτο για τη μεγιστη καταναλωση του Polo, εγω ολο για 25-28mpg βλεπω (aka ~ 9-9,5 λιτρα/100km). Παντα μεγιστη ε, οχι μεση ουτε ελαχιστη με ελαφρυ ποδι. Για εξηγησε μου λοιπον περισσοτερο επιστημονικα πως εξηγεις τη διαφορα ελαχιστης-μεγιστης καταναλωσης στα μολις 0,8 λιτρα/100km, αφου εγω δεν μπορω...! επειδη εσυ βλεπεις ολο 9-9,5 και εγω βλεπω 8 μεγιστη δεν μπορουμε να αποδειξουμε κατι .σε ελληνικα site κοιταξα και φιλο που το εχει τον ειχα ρωτησει.οσο για τα επιστημονικα που λες οταν μεγαλωσεις θα καταλαβεις ---------- Προσθήκη στις 17:47 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:47 ---------- τα σκουτερ και γενικα τα 2τροχα,εχουν τρισαθλια καταναλωση σε σχεση με το βαρος τους και τον κυβισμο τους.κυριως γιατι αναγκαζονται να δουλευουν υψηλοστροφα... για 4χρονα 150cc-200 ειχα στο μυαλο μου οταν το εγραψα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 οσο για τα επιστημονικα που λες οταν μεγαλωσεις θα καταλαβεις Α μαλιστα, αδυνατουμε να βρουμε επιχειρηματα και το γυρναμε στην ειρωνια. Ελπιζω να μη φεσεσαι και στα παιδια σου ετσι μεθαυριο, οταν θα σε ρωτανε. Καπου εδω τελειωσε η συμμετοχη μου στο παρον θεμα, καλη σας συνεχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Α μαλιστα, αδυνατουμε να βρουμε επιχειρηματα και το γυρναμε στην ειρωνια. Ελπιζω να μη φεσεσαι και στα παιδια σου ετσι μεθαυριο, οταν θα σε ρωτανε.Καπου εδω τελειωσε η συμμετοχη μου στο παρον θεμα, καλη σας συνεχεια. ρε φιλε μου εισαι 20 μονο και μου μιλας λες και ειμαστε κολληταρια.οταν μεγαλωσεις λοιπον και σταματησεις να κανεις τον μπεμπη θα καταλαβεις πως τουτου με κατω απο 7λ/100 μαζικης παραγωγης στην κατηγορια που μιλαμε απλα δεν παιζει.τι αλλο να σου?εδω μηχανη που εχω kawasaki er-6n 650cc 72hp μεση καταναλωση εχει 6 με νορμαλ οδηγηση οχι τουρμπο κινητηρας 900κ.ελπιζω να καταλαβες αλλιως δεν μπορω να στο βαλω μεσα στο μυαλο.λεω την αποψη μου οπως λες και την δικια σου.το οτι τα βλεπουμε διαφορετικα μπορει να ειναι στο θεμα ηλικιας μπορει να ειναι και σε αλλα πραγματα αλλα δεν απαξιωσα οσα λες απλα σου ειπα ψαξτο και μην εισαι απολυτος ασχετα αν σου κολλανε η οχι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 και το σταρλετ ειχε βγει το 1983 σημαινει κατι?οσο για το ταξιδι συγνωμη αλλα δεν ειδα πουθενα οτι το θελει αναγκαστικα για μεσα στην πολη.αρα επαναπροσδιοριζω την ερωτηση μου.αξιζουν 14000 μονο για μεσα στην πολη?στα αλλα απλα αδυνατο να απαντησω γιατι το πας πολυ αλλου απο αυτο που ειπα Μονο που το 500 βγήκε πριν 2 χρόνια και όχι πριν 27. Γενικά ο θεσμός προσωπικά δε μου λέει κάτι. Δεν ψηφίζουν τίποτα μηχανολόγοι. Μερικοί δημοσιογράφοι μαζεύονται να περάσουν την ώρα τους. Γιατί ποιος είπε ότι το 500 κάνει μόνο για πόλη; Ο αρχικός σου προβληματισμός ξαναλέω ήταν για τα κυβικά. Δε θυμάσαι τι έγραψες; Τα άλλα πως προέκυψαν εσύ το ξέρεις. Ποιος λοιπόν καθορίζει ότι τα 900 κεκ είναι λιγά για 14.000Ε και τα 1200 είναι αρκετά; Έχεις λειτουργήσει τον κινητήρα και είδες ότι λαχανιάζει; Ότι δεν αρκούν τα κυβικά; Σου φάνηκε αργό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Μονο που το 500 βγήκε πριν 2 χρόνια και όχι πριν 27. Γενικά ο θεσμός προσωπικά δε μου λέει κάτι. Δεν ψηφίζουν τίποτα μηχανολόγοι. Μερικοί δημοσιογράφοι μαζεύονται να περάσουν την ώρα τους. Γιατί ποιος είπε ότι το 500 κάνει μόνο για πόλη; Ο αρχικός σου προβληματισμός ξαναλέω ήταν για τα κυβικά. Δε θυμάσαι τι έγραψες; Τα άλλα πως προέκυψαν εσύ το ξέρεις. Ποιος λοιπόν καθορίζει ότι τα 900 κεκ είναι λιγά για 14.000Ε και τα 1200 είναι αρκετά; Έχεις λειτουργήσει τον κινητήρα και είδες ότι λαχανιάζει; Ότι δεν αρκούν τα κυβικά; Σου φάνηκε αργό; δεν το ειπα αρχικα οτι μου λεει κατι ο θεσμος.απλα το ανεφερα για πληροφοριες.ο αρχικος λοιπον προβληματισμος μου ειναι οτι 900κ δεν μπορεις να κανεις το ιδιο ταξιδι χωρις να λαχανιαζει.οσο για τα υπολοιπα τι να σου πω?ναι τα εχω δει.οπως ειπα προβληματισμος μου ειναι οχι σταση ζωης.νομιζω πως καταβαθος τα ιδια πραγματα λεμε με αλλο τροπο. ειπα εξαρχης πως ειδα την ιδεα με πολυ καλο ματι απλα περιμενα λιγο καλυτερη καταναλωση αυτο μονο με κολλαει οσο για τα λεφτα η ερωτηση μου και η απορια μου ειναι εσυ θα εδινες 14000 αν ειχες μια δουλεια απλη για βασικο αυτοκινητο με 900κ? αν μου περισσευαν φυσικα και θα τα εδινα για αυτο το αμαξι αβλεπεστατα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 ο αρχικος λοιπον προβληματισμος μου ειναι οτι 900κ δεν μπορεις να κανεις το ιδιο ταξιδι χωρις να λαχανιαζει. Έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο κινητήρα και λαχανιάζει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο κινητήρα και λαχανιάζει; οχι παει το ιδιο με ενα 1400 η ενα 1600.ξαναδιαβασε το προηγουμενο ποστ μου εχεις οδηγησει μικρους κινητηρες η μιλαω στον βροντο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 οσο για τα λεφτα η ερωτηση μου και η απορια μου ειναι εσυ θα εδινες 14000 αν ειχες μια δουλεια απλη για βασικο αυτοκινητο με 900κ? Ναι. Δεν κολλάω στα νούμερα αν κάτι δουλεύει όπως θέλω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι. Δεν κολλάω στα νούμερα αν κάτι δουλεύει όπως θέλω. δηλαδη η απαντηση σου στο ερωτημα μου αν θα το επερνες αν εκανες μια δουλεια των 850ευρω για βασικο αμαξι ειναι ΝΑΙ? αν σωστα καταλαβα τοτε εχουμε διαφορετικη γνωμη απλα γιατι εγω δεν θα τα εδινα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 οχι παει το ιδιο με ενα 1400 η ενα 1600.ξαναδιαβασε το προηγουμενο ποστ μουεχεις οδηγησει μικρους κινητηρες η μιλαω στον βροντο ? Με ένα 1400αρι μπορεί και να μη δεις καμία διαφορά. Οι όποιες διαφορές θα φανούν σε ταχύτητες πάνω απο τα 160χλμ. Δε μου φαίνεται τόσο τραγικό. Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει είναι με μικρούς κινητήρες και πολλά από αυτά με μικρότερη απόδοση από τον κινητήρα του 500. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Με ένα 1400αρι μπορεί και να μη δεις καμία διαφορά. Οι όποιες διαφορές θα φανούν σε ταχύτητες πάνω απο τα 160χλμ. Δε μου φαίνεται τόσο τραγικό. Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει είναι με μικρούς κινητήρες και πολλά από αυτά με μικρότερη απόδοση από τον κινητήρα του 500. αρα καταλαβαινεις τι εννοω λαχανιασμα.και διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα δεν ειναι στα 160χλμ αλλα μετα τα 130χλμ επειδη μεχρι 1100κ και μεχρι 75αλογα απο μικρα που εχω οδηγησει δεν εχω δει πανω απο 140χλμ στις 6000στροφες τωρα αν εννοεις κοφτες δεν εχω παει ποτε κουβα κοφτη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 δηλαδη η απαντηση σου στο ερωτημα μου αν θα το επερνες αν εκανες μια δουλεια των 850ευρω για βασικο αμαξι ειναι ΝΑΙ?αν σωστα καταλαβα τοτε εχουμε διαφορετικη γνωμη απλα γιατι εγω δεν θα τα εδινα Προσωπικά αν έκανα μία δουλειά με 850Ε δε θα έδινα 14.000Ε για αμάξι αλλά αν είχα αποφασίσει να δώσω τόσα δε βλέπω τι διαφορά θα έκανε αν αντί για 900κεκ ήταν 1200κεκ πχ. Και δε μιλάω για το Polo που έχει και παραπάνω άλογα αλλά για ένα 1200αρι με τα ίδια άλογα. Όπως το Α1 για παράδειγμα. ---------- Προσθήκη στις 18:18 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:14 ---------- αρα καταλαβαινεις τι εννοω λαχανιασμα.και διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα δεν ειναι στα 160χλμ αλλα μετα τα 130χλμεπειδη μεχρι 1100κ και μεχρι 75αλογα απο μικρα που εχω οδηγησει δεν εχω δει πανω απο 140χλμ Ανάλογα με τον κινητήρα και το κιβώτιο. Το δικό μου μέχρι τα 150 μια χαρά πάει. Μην ξεχνάμε ότι εκτός από καινούριος ο κινητήρας του 500 έχει και παραπάνω άλογα από τα μικρά που λέμε και πολύ παραπάνω ροπή. Προφανώς λοιπόν δε θα έχει το ίδιο πρόβλημα στις ταχύτητες αυτές οπότε και δε θα δεις διαφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Προσωπικά αν έκανα μία δουλειά με 850Ε δε θα έδινα 14.000Ε για αμάξι αλλά αν είχα αποφασίσει να δώσω τόσα δε βλέπω τι διαφορά θα έκανε αν αντί για 900κεκ ήταν 1200κεκ πχ. Και δε μιλάω για το Polo που έχει και παραπάνω άλογα αλλά για ένα 1200αρι με τα ίδια άλογα. Όπως το Α1 για παράδειγμα. ρε συνχωρεσε με αλλα δεν ξερω κανενα νεο που με 850 θα πηγαινε για audi 1 η για ενα 900κ.πιστευω οτι θα κοιταζε κατι που τα κανει ολα και συμφερει.αν τα εδινε ο μπαμπας φυσικα θα το επερνα οπως ειπα. ---------- Προσθήκη στις 18:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:19 ---------- Προσωπικά αν έκανα μία δουλειά με 850Ε δε θα έδινα 14.000Ε για αμάξι αλλά αν είχα αποφασίσει να δώσω τόσα δε βλέπω τι διαφορά θα έκανε αν αντί για 900κεκ ήταν 1200κεκ πχ. Και δε μιλάω για το Polo που έχει και παραπάνω άλογα αλλά για ένα 1200αρι με τα ίδια άλογα. Όπως το Α1 για παράδειγμα. ---------- Προσθήκη στις 18:18 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:14 ---------- Ανάλογα με τον κινητήρα και το κιβώτιο. Το δικό μου μέχρι τα 150 μια χαρά πάει. Μην ξεχνάμε ότι εκτός από καινούριος ο κινητήρας του 500 έχει και παραπάνω άλογα από τα μικρά που λέμε και πολύ παραπάνω ροπή. Προφανώς λοιπόν δε θα έχει το ίδιο πρόβλημα στις ταχύτητες αυτές οπότε και δε θα δεις διαφορά. εχει παραπανω αλογα αλλα μην ξεχνας πως εχει 875κ και στην τελικη μετρανε τα κυβικα γιατι οι ιταλοι ανακοινωσαν οτι θα ειναι σουπερ μεχρι την τελικη στα 157χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 ρε συνχωρεσε με αλλα δεν ξερω κανενα νεο που με 850 θα πηγαινε για audi 1 η για ενα 900κ.πιστευω οτι θα κοιταζε κατι που τα κανει ολα και συμφερει.αν τα εδινε ο μπαμπας φυσικα θα το επερνα οπως ειπα. ---------- Προσθήκη στις 18:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:19 ---------- εχει παραπανω αλογα αλλα μην ξεχνας πως εχει 875κ και στην τελικη μετρανε τα κυβικα γιατι οι ιταλοι ανακοινωσαν οτι θα ειναι σουπερ μεχρι την τελικη στα 157χλμ Δε βλέπω κάτι που δεν κάνει ένας κινητήρας 900 κεκ για να μη συμφέρει. Δε βλέπω κάποιο λόγο ένας ατμοσφαιρικός 1200αρης με την ίδια απόδοση να είναι καλύτερος. Η τελική του είναι 173χλμ. Όση είναι και στο δικό μου που είναι 1200κεκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δε βλέπω κάτι που δεν κάνει ένας κινητήρας 900 κεκ για να μη συμφέρει. Δε βλέπω κάποιο λόγο ένας ατμοσφαιρικός 1200αρης με την ίδια απόδοση να είναι καλύτερος. Η τελική του είναι 173χλμ. Όση είναι και στο δικό μου που είναι 1200κεκ. εχεις δικιο για την τελικη απλα ανεφερα τα 157χλμ γιατι μεχρι εκει πηγαινε αψογα μετα αρχιζαν και τρεμανε τα παντα και απο πλευρικους ανεμους ειχε προβλημα λογω ογκου και κιλων συμφωνω σε οσα λες απλα ισως αυτο που θελω να πω τοση ωρα ισως ειναι οτι το target group στο οποιο απευθεινεται δεν ειναι στον μεσο ελληνα.θελω να πω πως ειναι για κοπελες που εχουν καλο σπονσορα ,για δωρο στα παιδια επειδη τελιωσαν το σχολειο και οχι για την γενια των 700 η 800 ευρω.οχι οτι δεν ειναι καλο αλλα επειδη οταν ανηκεις στην γενια αυτη θα το παρεις για βασικο.αρα δεν θα εχει τους χωρους που θα θες.θα ψαξεις για κατι πιο ολοκληρωμενο ελπιζω να εγινα κατανοητος τι θελω να πω εμμεσα θελω να πω πως εαν το παλικαρι ανηκει στην γενια αυτη καλυτερα να παρει το φιεστα αν οχι ας κανει το γουστο του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.