Προς το περιεχόμενο

fiat500


stekont

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα,,θα ηθελα τις γνωμες σας σχετικα με το φιατ500.. μια εμπεριστατομενη κριτικη απο γνωστες των αυτοκινητων και οχι σχολια της μιας σειρας..ειμαι ασχετος ,απλα μου αρεσει εξωτερικα...ειμαι μεταξυ αυτου και του φιεστα...αλλα κλινω κατα 80% στο φιατακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators

Φετος μου φαινεται το 500ρακι θα παρει δικυλινδρο κινητηρα 900κυβικων με turbo, στα 85 αλογα.

Μηπως να περιμενες λιγο;

Δεν ειναι κακο να καταναλωνεις οσο ενα 1000 (ή αααντε 1200 με βαρυ ποδι), να εχεις την ιπποδυναμη ενος 1300-1400 και τη ροπη ενος 1500-1600, και να φορολογεισαι ως 900. ;)

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=49&art_id=10983

 

Κατα τ' αλλα ειναι ενα πολυ συμπαθητικο, μικρο αμαξακι για πολη (οχι οτι θα πει οχι και σε αυτοκινητοδρομο), σιγουρα λιγο ακριβο για αυτα που προσφερει, αλλα ειναι καλο remake που θυμιζει αρκετα το παλιο 500ρακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη εχω ασχοληθει και το εχω ψαξει.στην ελλαδα θα ερθει ο κινητηρας με 85 αλογα για αρχη.αλλα η τιμη του θα ειναι τσουχτερη.καπου αναμεσα στο ηδη υπαρχων 1.2 και 1.4 δηλαδη περι τα 13900 θα ξεκιναει.και ρωταω αξιζει τελικα σημερα 14000ευρω ενα αμαξι με κινητηρα 900κ?επιπλεον μιλαμε για καινουργια τεχνολογια βεβαια που σιγουρα εχει τα καλα του και σιγουρα θα εχει τα αρνητικα του.οσο για την καταναλωση που μιλησαν οι περισσοτεροι αυτο το 4λ/100χλμ ειναι ανακοινωση της εταιριαςπου φισικα μιλαει για ιδανικες συνθηκες.εδω για να σας αποδειξω πως ειναι απλα ουτοπικη η καταναλωση ψαξτε και θα δειτε πως τετοια καταναλωση δεν εχουν ουτε τα 150σκουτερ σε κανονικες συνθηκες.σε ξενα site που εψαξα για κανα τεστ drive βρηκα λοιπον σαν μεση καταναλωση 7,8λ/100 χλμ που ειναι και πιο ρεαλιστικο.σχεδον δηλαδη ιδια με του καινουργιου vw polo 1.2 105 αλογα.δεν το σκεφτεσαι για αυτο ρε φιλε καλυτερα?εκτος και αν δεν σαρεσει βεβαια.αλλα απο την νεα χρονια ετοιμαζονται πολλα νεα consepts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ακριβως, compact κινητηρουλης 900 κυβικων, με αντιστοιχη φορολογια και κοστος ασφαλισης.

 

Ροπη και ιπποδυναμη απο 300+περισσοτερα κυβικα.

Η καταναλωση των 7,8 του test drive δεν ειναι ενδεικτικη, γιατι ειναι... test drive! Δηλαδη συχνο σκισιμο του αυτοκινητου και γρηγορη οδηγηση, καθως και ληψη μετρησεων. Φυσικα ουτε τα 4 λιτρα ειναι ρεαλιστικα, εγω αναμενω κατι αναμεσα στα 4 και στα 8 που ειπες.

 

Η τιμη οντως ειναι μεταξυ του 1.2 και του 1.4, αλλα: Παιρνεις περισσοτερη ιπποδυναμη απο το 1.2, περισσοτερη ροπη απο το 1.4 και χαμηλοτερη καταναλωση απο το 1.4 (και μαλλον και το 1.2). Επισης φορολογεισαι λιγοτερο και πληρωνεις λιγοτερη ασφαλεια. Γιατι να μην αξιζει;

 

Επισης, η FPT (Fiat Powertrain Technologies) ειναι γνωστη για τη ποιοτητα των κινητηρων της. Εδω δεν ακουστηκε τιποτα στραβο για τη πρωτη τους προσπαθεια downsizing και "turbo του λαου", με τους Tjet πριν ~5 χρονια, θα ακουστει τωρα που τους μελεταγανε τοοοσο καιρο; Τελος η FPT παραγει τους καλυτερους πετρελαιοκινητηρες παγκοσμιως. 1.3 td 90 αλογα, 1.9 td 190 αλογα και εξωπραγματικες ροπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ακριβώς είναι τσουχτερή η τιμή αφού είναι ανάμεσα στο 1.2 και στο 1.4;

 

Γιατί να μην αξίζουν τα 14.000Ε για τα 900 κεκ του 500 και να αξίζουν τα 15.000Ε για τα 1200κεκ του Polo;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ακριβώς είναι τσουχτερή η τιμή αφού είναι ανάμεσα στο 1.2 και στο 1.4;

 

Γιατί να μην αξίζουν τα 14.000Ε για τα 900 κεκ του 500 και να αξίζουν τα 15.000Ε για τα 1200κεκ του Polo;

 

ελπιζω να καταλαβες τον συσχετισμο οτι παιρνεις ενα αμαξι που εχει βγει αμαξι της χρονιας και επιπλεον μπορεις να κανει καλυτερο ταξιδι.οσοι ασχολουντε με αυτοκινιτα καταλαβαινουν πως το ταξιδι που θα κανεις με ενα polo 1.2 105 αλογα θα ειναι πιο ξεκουραστο και δεν θα λαχανιασει.Polo 1.2 TSI 105ps 3d Trendline : 13.870€ Polo 1.2 TSI 105ps 5d Trendline : 14.270€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως, compact κινητηρουλης 900 κυβικων, με αντιστοιχη φορολογια και κοστος ασφαλισης.

 

Ροπη και ιπποδυναμη απο 300+περισσοτερα κυβικα.

Η καταναλωση των 7,8 του test drive δεν ειναι ενδεικτικη, γιατι ειναι... test drive! Δηλαδη συχνο σκισιμο του αυτοκινητου και γρηγορη οδηγηση, καθως και ληψη μετρησεων. Φυσικα ουτε τα 4 λιτρα ειναι ρεαλιστικα, εγω αναμενω κατι αναμεσα στα 4 και στα 8 που ειπες.

 

Η τιμη οντως ειναι μεταξυ του 1.2 και του 1.4, αλλα: Παιρνεις περισσοτερη ιπποδυναμη απο το 1.2, περισσοτερη ροπη απο το 1.4 και χαμηλοτερη καταναλωση απο το 1.4 (και μαλλον και το 1.2). Επισης φορολογεισαι λιγοτερο και πληρωνεις λιγοτερη ασφαλεια. Γιατι να μην αξιζει;

 

Επισης, η FPT (Fiat Powertrain Technologies) ειναι γνωστη για τη ποιοτητα των κινητηρων της. Εδω δεν ακουστηκε τιποτα στραβο για τη πρωτη τους προσπαθεια downsizing και "turbo του λαου", με τους Tjet πριν ~5 χρονια, θα ακουστει τωρα που τους μελεταγανε τοοοσο καιρο; Τελος η FPT παραγει τους καλυτερους πετρελαιοκινητηρες παγκοσμιως. 1.3 td 90 αλογα, 1.9 td 190 αλογα και εξωπραγματικες ροπες.

 

για την καταναλωση που λες χωρις να θελω να σε αμφισβητησω η μεγιστη που εγραψε στους κοφτες οπως λες ηταν περι τα 8λ/100 και η λιγοτερη ηταν 7,2λ/100 για να μην νομιζει ο καθενας εδω μεσα πως τεστ drive =παντα κοφτες.οσο για την φορολογια και και την ασφαλεια συμφωνω εννοειται μαζι σου δεν ειπα κατι νομιζω διαφορετικο.για την αξιοπιστια που λες να κανω τον δικηγορο του διαβολου και να πω οτι επειδη τοσα χρονια εβγαλαν αψεγαδιαστους κινητηρες δεν σημαινει πως εχουν υπογραψει συμβαση αιωνια.ειναι νεος κινητηρας οπως και να το δεις.οι πετρελαιοκινητηρες οντως ειναι κορυφαιοι αλλα δεν μπορουμε ακομα αθηνα και θεσσαλονικη να κανουμε κατι.ελπιζω να καταλαβες πως δεν φερνω αντιλογο απλα παραθετω μια διαφορετικη σκεψη.οπως ειπα απο την αρχη το ειδα και εγω με καλο ματι αλλα μου τα χαλασε μονο στην καταναλωση γιατι περιμενα κατι καλυτερο και οχι παραπλησια καταναλωση με ενα τουρμπο 1.2 στα υπολοιπα βεβαια οπως διαβασα εχει διορθωθει σε πολλα σημεια οπως αναρτησειςσε σχεση με το υπαρχον fiat500

 

---------- Προσθήκη στις 17:22 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:21 ----------

 

Μονο που ειναι μεταξυ Fiat 500 και Fiesta, χωρις να θελω να σε απογοητευσω :lol:

 

εμενα να απογοητευσεις?μαλλον εδω κανεις λαθος.απλα μια προταση ειπα

αν οπωσδηποτε εχει αποκλισει οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει το παλικαρι θα ελεγα να περιμενει μηπως βγαλουν το φιεστα με turboboost κινητηρες της ford.νεα τεχνολογια και αυτη.τωρα αν δεν ...θα κοιταγα πιθανοτατα το fiat 500 ξεροντας ομως εξαρχης γιατι τι αναγκες το θελω και ποσο μπορει να μου τις καλυψει.θελω να πω οτι δεν θα ειχα απαιτησεις για βασικο αυτοκινητο που εχει σουπερ καταναλωση και συνδιαζει τα παντα.αλλα για ενα δευτερο αυτοκινητο που τα κανει ολα αξιοπρεπως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οκ λοιπον, δεκτα τα οσα ειπες, εκτος απο το οτι η μεγιστη με την ελαχιστη καταναλωση στο τεστ ειχαν διαφορα μολις 0,8 λιτρα.

 

Αυτο δεν μου γεμιζει καθολου το ματι και μου δειχνει με ποιον τροπο οδηγησαν το αυτοκινητο πανω κατω.

Επισης, ξεχνας οτι και το Πολο εχει μεγιστη πανω απο 9 λιτρα σιγουρα, μην πω οτι φτανει και τα 10. Πραγμα φυσιολογικο για turbάκι, εστω και μικρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπιζω να καταλαβες τον συσχετισμο οτι παιρνεις ενα αμαξι που εχει βγει αμαξι της χρονιας και επιπλεον μπορεις να κανει καλυτερο ταξιδι.οσοι ασχολουντε με αυτοκινιτα καταλαβαινουν πως το ταξιδι που θα κανεις με ενα polo 1.2 105 αλογα θα ειναι πιο ξεκουραστο και δεν θα λαχανιασει.Polo 1.2 TSI 105ps 3d Trendline : 13.870€ Polo 1.2 TSI 105ps 5d Trendline : 14.270€

 

 

Και το 500 είχε βγει αμάξι της χρονιάς το 2008 και επιπλέον μπορεί να παρκάρει πιο εύκολα στην Αθήνα.

Όσοι ασχολούνται με αυτοκίνητα καταλαβαίνουν πως με το 500 θα παρκάρεις πιο εύκολα στην Αθήνα και δε θα λαχανιάσεις στο ψάξιμο.

 

Πριν αναρωτιόσουν για τα κυβικά αν αξίζουν τόσα λεφτά. Το ταξίδι από που μας προέκυψε;

Από πότε η αξία ενός αυτοκινήτου κρίνεται από τα κυβικά; Πότε αυτά είναι λίγα για να αξίζουν τα λεφτά τους; Μήπως να τα κρίνουμε και με το μέτρο; Μήπως και τα 2 είναι πολύ ακριβά αφού με 14.000Ε μπορείς να πάρεις ένα Dacia MCV με 4.5 μέτρα λαμαρίνα;

 

Α, ναι. Υπάρχει και η Trendline με δώρο το τασάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ λοιπον, δεκτα τα οσα ειπες, εκτος απο το οτι η μεγιστη με την ελαχιστη καταναλωση στο τεστ ειχαν διαφορα μολις 0,8 λιτρα.

 

Αυτο δεν μου γεμιζει καθολου το ματι και μου δειχνει με ποιον τροπο οδηγησαν το αυτοκινητο πανω κατω.

Επισης, ξεχνας οτι και το Πολο εχει μεγιστη πανω απο 9 λιτρα σιγουρα, μην πω οτι φτανει και τα 10. Πραγμα φυσιολογικο για turbάκι, εστω και μικρο.

 

εκτιθεσαι με αυτα που λες.διαβασε η ψαξε καλυτερα παλι για το πολο και μετα πες μου.δεν νομιζω πως επιχειρηματα του τυπου δεν μου γεμιζουν το ματι ειναι αξιοπιστα.ουτε θελω να πω πως ειμαι τρελος φαν του πολο.

 

---------- Προσθήκη στις 17:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:37 ----------

 

Και το 500 είχε βγει αμάξι της χρονιάς το 2008 και επιπλέον μπορεί να παρκάρει πιο εύκολα στην Αθήνα.

Όσοι ασχολούνται με αυτοκίνητα καταλαβαίνουν πως με το 500 θα παρκάρεις πιο εύκολα στην Αθήνα και δε θα λαχανιάσεις στο ψάξιμο.

 

Πριν αναρωτιόσουν για τα κυβικά αν αξίζουν τόσα λεφτά. Το ταξίδι από που μας προέκυψε;

Από πότε η αξία ενός αυτοκινήτου κρίνεται από τα κυβικά; Πότε αυτά είναι λίγα για να αξίζουν τα λεφτά τους; Μήπως να τα κρίνουμε και με το μέτρο; Μήπως και τα 2 είναι πολύ ακριβά αφού με 14.000Ε μπορείς να πάρεις ένα Dacia MCV με 4.5 μέτρα λαμαρίνα;

 

Α, ναι. Υπάρχει και η Trendline με δώρο το τασάκι.

και το σταρλετ ειχε βγει το 1983 σημαινει κατι?οσο για το ταξιδι συγνωμη αλλα δεν ειδα πουθενα οτι το θελει αναγκαστικα για μεσα στην πολη.αρα επαναπροσδιοριζω την ερωτηση μου.αξιζουν 14000 μονο για μεσα στην πολη?στα αλλα απλα αδυνατο να απαντησω γιατι το πας πολυ αλλου απο αυτο που ειπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εσυ ψαξτο για τη μεγιστη καταναλωση του Polo, εγω ολο για 25-28mpg βλεπω (aka ~ 9-9,5 λιτρα/100km). Παντα μεγιστη ε, οχι μεση ουτε ελαχιστη με ελαφρυ ποδι.

 

Για εξηγησε μου λοιπον περισσοτερο επιστημονικα πως εξηγεις τη διαφορα ελαχιστης-μεγιστης καταναλωσης στα μολις 0,8 λιτρα/100km, αφου εγω δεν μπορω...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη εχω ασχοληθει και το εχω ψαξει.στην ελλαδα θα ερθει ο κινητηρας με 85 αλογα για αρχη.αλλα η τιμη του θα ειναι τσουχτερη.καπου αναμεσα στο ηδη υπαρχων 1.2 και 1.4 δηλαδη περι τα 13900 θα ξεκιναει.και ρωταω αξιζει τελικα σημερα 14000ευρω ενα αμαξι με κινητηρα 900κ?επιπλεον μιλαμε για καινουργια τεχνολογια βεβαια που σιγουρα εχει τα καλα του και σιγουρα θα εχει τα αρνητικα του.οσο για την καταναλωση που μιλησαν οι περισσοτεροι αυτο το 4λ/100χλμ ειναι ανακοινωση της εταιριαςπου φισικα μιλαει για ιδανικες συνθηκες.εδω για να σας αποδειξω πως ειναι απλα ουτοπικη η καταναλωση ψαξτε και θα δειτε πως τετοια καταναλωση δεν εχουν ουτε τα 150σκουτερ σε κανονικες συνθηκες.σε ξενα site που εψαξα για κανα τεστ drive βρηκα λοιπον σαν μεση καταναλωση 7,8λ/100 χλμ που ειναι και πιο ρεαλιστικο.σχεδον δηλαδη ιδια με του καινουργιου vw polo 1.2 105 αλογα.δεν το σκεφτεσαι για αυτο ρε φιλε καλυτερα?εκτος και αν δεν σαρεσει βεβαια.αλλα απο την νεα χρονια ετοιμαζονται πολλα νεα consepts

 

τα σκουτερ και γενικα τα 2τροχα,εχουν τρισαθλια καταναλωση σε σχεση με το βαρος τους και τον κυβισμο τους.

κυριως γιατι αναγκαζονται να δουλευουν υψηλοστροφα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...