karmen1983 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Παιδιά καλησπέρα! Όπως καταλάβατε είμαι έτοιμη για αγορά νέου κινητού! Βέβαια να σας πω ότι πάνω στα smartphones είμαι άσχετη εντελώς. Αυτή τη στιγμή έχω NOKIA 6300i. Γενικά δεν πίστευα ότι χρειάζομαι ένα τηλ για να μπαίνω ίντερνετ όταν έχω σταθερό pc και laptop. Με τη νέα δουλειά όμως μου είναι απαραίτητο. Οπότε σας λέω τι θέλω να κάνω και περιμένω προτάσεις. 1) Ανάγνωση mail που έχουν συνημμένα word excel 2) Να μπορώ άνετα να βλέπω λεπτομέρειες σε site, οπότε θέλω γρήγορα zoom in zoom out ( μην τελειώσω 2 καφέδες μέχρι να δώ μερικά πραγματάκια ) 3) Άνοιγμα αρχείου pdf 4) Μεγάλη οθόνη με καλή ανάλυση και ευαισθησία στα πατήματα. 5) Msn. 6) Από αυτονομία με χρήση πάνω από το κανονικό να αντέχει τουλάχιστον μία μέρα. 7) H φωτογραφική μηχανή δε με πολύ νοιάζει αν θα έχει 2-3-4-5 mpixels. Πριν σας γράψω εδώ πέρασα από ένα κατάστημα και είδα 3 κινητά α) samsung omnia ii samsung galaxy s c) sony ericsson xperia Το τρίτο δε με συγκίνησε καθώς η οθόνη του δεν είχε τόσο καλή απόκριση όσο τα άλλα δυο. Το δεύτερο με τρέλανε η οθόνη του και το πρώτο ήτανε συμπαθητικό. Δέχομαι προτάσεις όχι μόνο για το ποιο από τα τρία να επιλέξω αλλά και οτιδήποτε άλλο. Σημείωση: Το κόστος δε με πολύ νοιάζει καθώς το τηλέφωνο θα αγοραστεί από τη νέα εταιρία που εργάζομαι.
leonidas_fs Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Σημείωση: Το κόστος δε με πολύ νοιάζει καθώς το τηλέφωνο θα αγοραστεί από τη νέα εταιρία που εργάζομαι. Αυτα ειναι...!! Εννοείται το galaxy S...ή το wave.. Μην το συζητας καν...
karmen1983 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Αυτα ειναι...!! Εννοείται το galaxy S...ή το wave.. Μην το συζητας καν... leonida μπορείς να μου δώσεις linkaki για το wave?
leonidas_fs Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 leonida μπορείς να μου δώσεις linkaki για το wave? Βεβαίως...οριστε! ΥΓ: Εννοειται το Galaxy S ειναι πολυ καλυτερο..ΑΛΛΑ η κορυφη για ΜΕΝΑ ειναι εδω!