Προς το περιεχόμενο

Ερωτηματολόγιο έμμεσων φόρων

gkord

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής και αυτή την περίοδο πραγματοποιώ την διπλωματική μου εργασία σχετικά με την συμβολή των έμμεσων φόρων στα έσοδα του κράτους ,την μετατροπή τους σε ένα δίκαιο και μοναδικό μέσο φορολογικής πολιτικής με παράλληλη κατάργηση των άμεσων φόρων .Η συμβολή σας στην συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ουσιαστική έτσι ώστε να υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό δείγματος για το τελικό αποτέλεσμα .Έτσι λοιπόν όσοι θέλετε μπορείτε να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο αυτό πατώντας στο παρακάτω link και κάνοντας submit στο τέλος, η διάρκεια του ερωτηματολογίου δεν ξεπερνά τα 5-7λεπτα.

http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=rjgubhwtqk0rbj0758570

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση

Κορδώσης Γιώργος

Δημοσ.

Το συμπλήρωσα κι εγώ. Νομίζω πως οι ερωτήσεις έπρεπε να είναι περισσότερες και πιο συγκεκριμένες/εξειδικευμένες. Βέβαια δεν ξέρω τι σόι διπλωματική κάνεις, οπότε :)

Διαφωνώ κάθετα με το concept κατάργησης των άμεσων φόρων και την επιβολή μόνο "δίκαιων" έμμεσων φόρων btw.

Καλή επιτυχία!

Το καλύτερο θα ήταν να μας δώσεις στην τελική και μια ιδέα για το τι έγραψες.

Δημοσ.

gkord πραγματικα είναι ακρως ενδιαφέρουσα η διπλωματικη υπο την εννοια οτι ενα κρατος πρεπει να δίνει έμφαση στη μείωση των έμμεσων φόρων υπο την έννοια οτι είναι αντιστρόφως προοδευτικοι σε αντίθεση με τους άμεσους φόρους οι οποίοι ειναι προοδευτικοι και επομένως πιο δίκαιοι και επιθυμητοί.

Δηλαδη το λογικό θα είναι μια κοινωνια να λειτουργεί μονο με τους άμεσους φόρους και οχι μόνο με τους έμμεσους.

Για να κάνεις πάντως τέτοια διπλωματικη προφανώς θα προτείνεις κάτι κοσμογονικο καταργώντας διασημα βιβλια δημόσιας οικονομικής θεωριας και αν την τελειωσεις και δεν έχεις πρόβλημα θα επιθυμούσα να της ρίξω μια ματια. Και δεν κάνω πλάκα.

Επίσης μια επισήμανση...γραψε διευκρινήσεις στις ερωτησεις γιατι για παραδειγμα στην ερώτηση 4 :