Προς το περιεχόμενο

Source Code για Soccer Manager Game!


vandimen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

Σκεφτομαι να φτιαξω ενα απλο soccer manager Game.Θα Ηθελα αν Ειναι μπορειτε να μου δωσετε καποιες πληροφοριες,καποια link για κωδικα να δω πως γινεται...γενικα πιστευω οτι ειναι αρκετα δυσκολο...Αλλα ειδωμεν!Η Βοηθεια σας Θα ειναι πολυτιμη.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Δημοσ.

Εχεις γνωσεις προγραμματισμου?

Αν ναι τοτε συνεχισε αν οχι τοτε καλυτερα ξεκινα φτιαχνοντας πιο απλα προγραμματα

Δημοσ.

Αν εννοείς το πώς θα προγραμματιστεί η συμπεριφορά των παικτών (ΑΙ agents) και της μπάλας, έχω μια καλή πρόταση :

 

τo βιβλίο του Buckland έχει το 4ο κεφάλαιο αφιερωμένο σε ένα ποδοσφαιράκι.

Μελετώντας αυτό το κεφάλαιο θα είσαι σε θέση να φτιάξεις ΑΙ agents για τα περισσότερα ομαδικά παιχνίδια :

ice hockey, rugby, cricket, american football κλπ.

Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο δίνει δίνει και demo κώδικα.

Είναι καλό βιβλίο, φιλικό και καθόλου βαρύ (αν και απαιτεί κάποια προσπάθεια). Το διάβασα πριν χρόνια και το έχω και ηλεκτρονικά.

 

Αν με το "manager" εννοείς κάτι άλλο, δεν ξέρω να σου πω.

Δημοσ.

Αν με το "manager" εννοείς κάτι άλλο, δεν ξέρω να σου πω.

 

Ειναι "στατικο" παιχνιδι. Δεν εχει γραφικα και τετια, απλος αγοραζεις πουλας παικτες, και διοργανωνεις αγωνες. Περισσοτερο αλγοριθμους για τυχη θελει.

Δημοσ.

Απο Προγραμματισμο εχω καλη γνωση σχετικα,δεν νομιζω να δυσκολευτω ιδιαιτερα!Ναι κατι τετοιο εννοω V.I.Smirnov!Θελω βασικα να δω κωδικα...και να δω κινηση παιχτων που δημιουργειται απο τον υπολογιστη,καθως και κινηση παιχτων σε προκαθορισμενα σημεια κ.τ.λ!

 

Σας Ευχαριστω Πολυ και Παλι!

Δημοσ.
Απο Προγραμματισμο εχω καλη γνωση σχετικα,δεν νομιζω να δυσκολευτω ιδιαιτερα! Ναι κατι τετοιο εννοω V.I.Smirnov!

Θελω βασικα να δω κωδικα...και να δω κινηση παιχτων που δημιουργειται απο τον υπολογιστη,καθως και κινηση παιχτων σε προκαθορισμενα σημεια κ.τ.λ!

 

Σας Ευχαριστω Πολυ και Παλι!

 

Για δες εδώ.

Κάνε unzipp το παρακάτω επισυναπτόμενο και τρέξε το exe.

Είναι ένα demo πρόγραμμα soccer στην θεωρία που σου ανάφερα πριν.

 

Μην σβήσεις τα δυο άλλα αρχεία, έχουν παραμέτρους που χρειάζονται στο exe.

To αρχείο params.ini έχει τις παραμέτρους που απαιτούνται για την προσομοίωση (περιοχή δράσης και ταχύτητα

παίχτη, απόσταση κλωτσιάς κλπ). Το debugLog.txt καταγράφει τις κινήσεις των παικτών για λόγους debugging.

 

Το μενού "debug aids" ανοίγει-κλείνει διάφορες πληροφορίες που δείχνουν τι γίνεται. Δοκίμασε να δεις.

Αν σε ενδιαφέρει ο προγραμματισμός της συμπεριφοράς των παιχτών (AI agents που είπα πριν), κάτι τέτοιο

χρειάζεται να μελετήσεις...

 

O Evgenios όμως έχει δίκιο. Το "manager" έχει άλλον χαρακτήρα και απαιτεί τεχνικές FSM και fuzzy logic.

simple soccer.zip

Δημοσ.

Αν και αυτο το wait στην αμυνα δεν μου αρεσει,θα δω ομως τον κωδικα και πιστευω θα βγαλω ακρη!!!Θελει Πιστευω Δουλιτσα Λιγο Ακομα.Επισης βρηκα το βιβλιο που μου ειπες σε ηλεκτρονικη μορφη!

 

Σε Ευχαριστω και Παλι.

 

---------- Προσθήκη στις 20:04 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:19 ----------

 

Τωρα παρατηρησα που εγραψες για τεχνικες FSM και fuzzy Logic.Δεν γνωριζω τι ακριβως ειναι αλλα υποθετω οτι εχουν να κανουν με πιθανοτητες και τετοια???Αν Μπορεις Σε παρακαλω δωσε μου 2-3 υποδειξεις.

 

 

Ευχαριστω!

Δημοσ.
Αν και αυτο το "wait" στην αμυνα δεν μου αρεσει,θα δω ομως τον κωδικα και πιστευω θα βγαλω ακρη!!!Θελει Πιστευω Δουλιτσα Λιγο Ακομα.

 

Σε Ευχαριστω και Παλι.

 

---------- Προσθήκη στις 20:04 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:19 ----------

 

Τωρα παρατηρησα που εγραψες για τεχνικες FSM και fuzzy Logic.

Δεν γνωριζω τι ακριβως ειναι αλλα υποθετω οτι εχουν να κανουν με πιθανοτητες και τετοια???

Αν Μπορεις Σε παρακαλω δωσε μου 2-3 υποδειξεις.

 

 

Ευχαριστω!

 

 

Xαίρομαι που σε βοήθησα έστω να βρεις δρόμο.

 

Όχι, τα FSM και η fuzzy logic δεν έχουν καμιά σχέση με πιθανότητες.

 

FSM σημαίνει Finite State Machine.

Eίναι μια συσκευή ή μοντέλο συσκευής που μπορεί να βρίσκεται σε μια (μοναδική) συγκεκριμένη κατάσταση από

ένα πεπερασμένο πλήθος δυνατών καταστάσεων. Δέχεται ως είσοδο κάποιο σήμα-μήνυμα και ως έξοδο μεταβαίνει

σε κάποια άλλη ή προξενεί κάποια δραστηριότητα. Είναι από τις βασικές μεθόδους αυτοματισμού και χρησιμοποιείται

εκτεταμένα παντού.

Ειδικά σε παιχνίδια είναι εκ των 'ων ουκ ανευ'. Απλά παραδείγματα από παιχνίδια :

 

1)Tα φαντασματάκια στο pac man μοντελοοιούνται ως FSM.

Κάθε φάντασμα έχει την δική του κατάσταση "καταδίωξης" (chase).

Yπάρχει μια κατάσταση "αποφυγή" (evade), κοινή για όλα τα φαντάσματα.

Όταν ο παίκτης τρώει μια βιταμίνη (σήμα που στέλνεται ως είσοδος στο FSM) η κατάσταση όλων των φαντασμάτων αλλάζει από "chase" σε "evade".

Ένα χρονόμετρο που καθορίζει πόσο διαρκεί η βιταμίνη, όταν παρέλθει ο χρόνος δίνει σήμα στο FSM των φαντασμάτων και ξανα-αλλάζει από "evade" σε "chase".

 

2) Σε παιχνίδια στρατηγικής (warkraft) οι χαρακτήρες που δεν ανήκουν στους παίκτες ελέγχονται από τον υπολογιστή με FSMs.

Έχουν καταστάσεις όπως "περιπολία", "μετάβαση σε θέση", "ακολουθώ δρόμο" κλπ.

 

3) Παίκτες σε παιχνίδια με σπορ όπως τα ποδοσφαιράκια μοντελοποιούνται ως FSMs.

Έχουν καταστάσεις όπως "επίθεση" (strike), "μαρκάρισμα παίκτη", "κυνήγι μπάλας" κλπ.

Και η τεχνική όλης της ομάδας συνήθως μοντελοποιοείται ως FSM και έχει καταστάσεις όπως "άμυνα", "εναρξη παινχιδιού" κλπ.

Το παραπάνω demo αυτό κάνει. Π.χ. το "wait" που βλέπεις σε κάποιον παίκτη είναι κατάσταση FSM.

Και το FIFA το ίδιο (με διαφορά στην πολυπλοκότητα βέβαια).

Αν φτιάξεις ποδοσφαιράκι θα χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε FSM, δεν μπορώ να φανταστώ διαφορετικό τρόπο.

 

 

Η fuzzy logic (ασαφής λογική) είναι μια τεχνική με την οποία ένα μηχάνημα (εν προκειμένω ο υπολογιστής)

ερμηνεύει κάποια δεδομένα με τρόπο που προσομοιώνεται καλύτερα η ανθρώπινη λήψη αποφάσεων.

 

Δεν μπορώ να επεκταθώ περισσότερο εδώ.

Καλή συνέχεια..

Δημοσ.

Αρχικα Θελω να σου πω οτι εχω φτιαξει ενα παινχιδι (σε επιπεδο αρχαριου) σε director με Χρηση και Havok για την φισικοτητα των κινησεων κ.τ.λ.Σε καμια περιπτωση ομως,οχι σε αυτο το επιπεδο που ανεφερεις με χρηση αλγοριθμων αυτοματισμου και τετοια.Αν Σου ειναι Ευκολο Να μου πεις που να κοιταξω για καποιο Tutorial ωστε να μπορεσω να δω πανω κατω τι γινεται!

 

Σε Ευχαριτω Πολυ και παλι,Κατανοησα Τι θες Να πεις!

Δημοσ.

Διάβασε από το παραπάνω βιβλίο το κεφ. 1. Είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένο στα FSMs.

Eπίσης το κεφ. 4 αναλύει λεπτομερώς πώς να φτιάξεις ποδοσφαιράκι.

Φυσικά χρησιμοποιεί FSM, φαίνεται στο demo που έδωσα.

Εφόσον γράφεις πρωτογενώς δεν υπάρχει (ή δεν ξέρω) άλλος τρόπος.

Ούτε είναι κάτι τόσο πολύπλοκο όπως οι μηχανές γραφικών.

 

Tutorial από το διαδίκτυο δεν έχω υπόψη μου αλλά το παραπάνω βιβλίο εξηγεί αυτά τα πράγματα άριστα και κατανοητά.

Τα εργαλεία που αναφέρεις (Director, Havok) μου είναι άγνωστα και δεν ξέρω αν ή πώς εφαρμόζουν τέτοια πράγματα αλλά,

όπως θα κατάλαβες από το προηγούμενο post, παιχνίδι χωρίς FSM δύσκολα νοείται, είναι βασική τεχνική.

Και όπως είδες και στο demo που εδωσα δουλεύει μια χαρά...

 

Πριν ξεκινήσεις να γράφεις κώδικα πρέπει να διαβάσεις την τεχνική αλλά δεν είναι απρόσιτη εφόσον ξέρεις C++.

Δεν έχω να πω κάτι άλλο, τον λόγο έχουν οι ειδικοί...

Δημοσ.

Παιδιά, πραγματικά πάρα πολύ ενδιαφέρον θέμα! Κι εγώ σχεδιάζω να φτιάξω ένα πολύ απλό soccer manager game σε php (ίσως και flash για τον αγώνα) σαν application στο facebook και ενώ έχω σχεδιάσει το μοντέλο της βάσης, κόλλησα στο θέμα του αγώνα και στην υλοποίηση ενός αλγορίθμου που θα λαμβάνει υπόψη τις ικανότητες κάθε παίχτη. Θα μελετήσω κι εγώ το FSM να δω πάνω κάτω τι παίζει...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

BonJovi,Σε Actionscript 3 θα το κανεις??Κοιτα το εψαξα λιγο και θελει αρκετη δουλεια.Πρεπει να περασει και κανονες(penalty,corner ,offside κ.τ.λ).Εγω Σχεδιαζω την βαση με στατιστικες παιχτων τωρα!πω πωωωωωω!!Ειδωμεν!Νεοτερα παντως και πληροφοριες αν ειναι μπορειτε να ενημερωσετε!!!

 

Σας Ευχαριστω και παλι ολους!!!

Δημοσ.

BonJovi,Σε Actionscript 3 θα το κανεις??Κοιτα το εψαξα λιγο και θελει αρκετη δουλεια.Πρεπει να περασει και κανονες(penalty,corner ,offside κ.τ.λ).Εγω Σχεδιαζω την βαση με στατιστικες παιχτων τωρα!πω πωωωωωω!!Ειδωμεν!Νεοτερα παντως και πληροφοριες αν ειναι μπορειτε να ενημερωσετε!!!

 

Σας Ευχαριστω και παλι ολους!!!

 

vandimen, αρχικά έλεγα να το έκανα απλά σε php και mysql και απλά να έφτιαχνα έναν αλγόριθμο για τους αγώνες, τα αντίστοιχα στατιστικά (π.χ. σουτ, πάσες) και τα σκορ. Για το παιχνίδι σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο αν μπορούσα να το κάνω με actionscript (χωρίς να παίζει ο χρήστης, απλά να βλέπει τον αγώνα) αλλά όντως θα χρειαζόταν πολλούς κανόνες. Ίσως το σκεφτώ κάποια στιγμή για κάτι πιο απλό... π.χ. μόνο πάσες, σουτ, γκολ! Θα δούμε στην πορεία!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...