Προς το περιεχόμενο

Έμεινα απο μπαταρία


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω εχω εξαλειψει τετοιου ειδους προβληματα,καθως αλλαξα ολα τα φωτα του αυτοκινητου μεσα εξω με led

η διαφορα στη καταναλωση ειναι τεραστια.

οσο και να τα αφησω αναμμενα δεν μασαει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators

Μια φορα πιο απλο ειναι να κανεις εναν οπτικο ελεγχο διαρκειας 10 sec αν εχεις ξεχασει κατι ανοιχτο, παρα να τα ξηλωσεις ολα και να τα αντικαταστησεις :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φορα πιο απλο ειναι να κανεις εναν οπτικο ελεγχο διαρκειας 10 sec αν εχεις ξεχασει κατι ανοιχτο, παρα να τα ξηλωσεις ολα και να τα αντικαταστησεις :P

 

δε τα αλλαξα για να μη μεινω απο μπαταρια

αλλα κυριως λογο εμφανισης,περισσοτερης φωτεινοτητας και απλα ειμαι πορωμενος με τα led

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λενε οτι δεν κανει να βαζεις καταλυτικό αυτοκινητο με σπρωξιμο μπρος ,αλλα εχω ακουσει πως ζημια μπορει να γινει με προυποθέσεις ή οτι ειναι μύθος..,.

 

Mε το σπρώξιμο, μπορεί να περάσει άκαυτη βενζίνη στον καταλύτη, η οποία όταν ο καταλύτης φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας (αρκετά υψηλή - δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο) θα καεί και θα κάνει ζημιά στον καταλύτη. Ακόμα και μία φορά να το σπρώξεις μπορεί να γίνει ζημιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να εχει εξατμιστεί παντως και να μην υπαρξει προβλημα... Εξαλλου το αμαξι αν πατησεις φρενο πανικου σβηνει καμια φορά... και παιρνει μπρος μετα..σαν απο σπρωξιμο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε το σπρώξιμο, μπορεί να περάσει άκαυτη βενζίνη στον καταλύτη, η οποία όταν ο καταλύτης φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας (αρκετά υψηλή - δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο) θα καεί και θα κάνει ζημιά στον καταλύτη. Ακόμα και μία φορά να το σπρώξεις μπορεί να γίνει ζημιά.

 

Κι εγώ έτσι τα ξέρω.

 

 

Όσο γιά το θέμα της μπαταρίας, η φόρτιση σε ηλεκτρολόγο μπορεί να μη στοιχίζει πολύ αλλά είναι μπελάς.

Ένας μικρός καλός φορτιστής γιά ερασιτεχνική χρήση δεν κάνει πάνω από 25 ευρώ... Αν στην επόμενη αντικατάσταση κρατήσεις την παλιά μπαταρία, μπορείς να την έχεις συνέχεια φορτισμένη γιά να δώσεις ρεύμα με καλώδια όταν ξαναπαρουσιαστεί ανάγκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε το σπρώξιμο, μπορεί να περάσει άκαυτη βενζίνη στον καταλύτη, η οποία όταν ο καταλύτης φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας (αρκετά υψηλή - δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο) θα καεί και θα κάνει ζημιά στον καταλύτη. Ακόμα και μία φορά να το σπρώξεις μπορεί να γίνει ζημιά.

 

Το παλιο καταλυτικο εχει τυχει να το βαλω στην κατηφορα αρκετες φορες, δεν ειδα κανενα προβλημα. Μια φορα χρειαστηκε να βαλω και το "καινουργιο" (10ετιας) και παλι δεν ειχα προβλημα. Υπαρχει περιπτωση να εκανα ζημια; Η ζημια η θα ειναι σοβαρη η δεν θα γινει καθολου; τη γλυτωσα δηλαδη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σιγουρα αν καταστραφει καταλυτης (εννοωντας η δουλεια που κανει και οχι το αν θα τρυπησει), δεν προκειται να το καταλαβεις.

 

Καρτα καυσαεριων βγαζουν κανονικα τα αυτοκινητα σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έτσι τα ξέρω.

 

 

Όσο γιά το θέμα της μπαταρίας, η φόρτιση σε ηλεκτρολόγο μπορεί να μη στοιχίζει πολύ αλλά είναι μπελάς.

Ένας μικρός καλός φορτιστής γιά ερασιτεχνική χρήση δεν κάνει πάνω από 25 ευρώ... Αν στην επόμενη αντικατάσταση κρατήσεις την παλιά μπαταρία, μπορείς να την έχεις συνέχεια φορτισμένη γιά να δώσεις ρεύμα με καλώδια όταν ξαναπαρουσιαστεί ανάγκη.

 

Διπλασίασέ το ποσό εάν θέλεις αυτός ο φορτιστής να φορτίζει κανονικά τις μπαταρίες ,και να κρατήσει κιόλας. Με 60 ευρώ παίρνεις τέλειο μηχάνημα που έχει και start-up για άδειες μπαταρίες όπως του ακπέ. Εγώ κατάφερα να βάλω μπροστά (έπειτα από κανα δυό ώρες φόρτισης) καταπονημένη μπαταρία από κρύο και χρόνο, με ένα φορτιστάκι των 400ma που άντε να κάνει 10 ευρώ. :lol: . Αυτό δε σημαίνει ότι είναι κ το κατάλληλο :P. ΑΑΑ!

Επίσης αν έχετε κανένα παλιό UPS που δε σας κάνει και παίρνει 12v μπαταρία μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε περιστασιακά σαν φορτιστή εφόσον κάνετε προέκταση στα καλώδια με εξίσου χοντρά. Και ποτέ όταν φορτίζουμε μπαταρία με ερασιτεχνικό φορτιστή, δεν μιζάρουμε. Αντί να ξεκινήσει το αυτοκίνητο, το πιθανότερο είναι να ξεκινήσει καμια φωτιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διπλασίασέ το ποσό εάν θέλεις αυτός ο φορτιστής να φορτίζει κανονικά τις μπαταρίες ,και να κρατήσει κιόλας.

 

Άσ' το ποσό στην ησυχία του, καλά είναι εκεί. 5 χρόνια τον έχω και τον χρησιμοποιώ αρκετά συχνά. Φορτίζει κ α ν ο ν ι κ ό τ α τ α.

Άκου εκεί 60 ευρώ γιά φορτιστή! Βγάζεις τη μπαταρία, την πάς στον ηλεκτρολόγο και σου μένουν 55 ρέστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ρε παιδιά να δώσω και λεφτά σε ηλεκτρολόγο για να μου φορτίσει την μπαταρία...

Μετά φεύγοντας από τον ηλεκτρολόγο, πηγαίνετε στο βουλκανιζατέρ για άζωτο, ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εννοει οτι παει και του το κανει τσαμπα,εννοει οτι το κανει μονος του

 

Ναι. Ότι λέμε δηλαδή εδώ και κάμποσα μηνύματα... :-)

 

Η διαφωνία μου ήταν στον hyper-ultra-duper φορτιστή των 60+ ευρώ του De@th L0rd. Κόστος που Ισοδυναμεί με 12 φορτίσεις σε ηλεκτρολόγο. Γιά έναν ερασιτέχνη όπως (μάλλον είναι) το παλικάρι που άνοιξε το νήμα, παίζει και να του πάρουν πρώτα το δίπλωμα λόγω γήρατος παρά να κάνει απόσβεση. :P

 

Με άλλα λόγια: Η λύση ηλεκτρολόγος γιά μένα είναι προτιμότερη απ' τον πανάκριβο υπερφορτιστή. Αλλά ακόμα καλύτερη κι απ' τις δύο, είναι η λύση του οικονομικού φορτιστή.

Τώρα, τα άζωτα και τα λοιπά, δεν γνωρίζω που κολλάνε με το θέμα... ρώτα τον _BASSstarlet_

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...