Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Προτιμάει δηλαδή να φτιάξει πρώτα τις βλάβες των εναλλακτικών και να αφήσει τους δικούς του πελάτες...;;;Δεν νομίζω...76.gif

Υπάρχουν ανακοινωμένα νούμερα για τις βλάβες πόσες μέρες ήταν ο έλεγχος του εναλλακτικού παρόχου και πόσες του ΟΤΕ. Έχουν πολύ ενδιαφέρον και μπορεί να αναθεωρήσεις αυτό το "δεν νομίζω".

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Υπάρχουν ανακοινωμένα νούμερα για τις βλάβες πόσες μέρες ήταν ο έλεγχος του εναλλακτικού παρόχου και πόσες του ΟΤΕ. Έχουν πολύ ενδιαφέρον και μπορεί να αναθεωρήσεις αυτό το "δεν νομίζω".

 

Link...???

Δημοσ.
Προτιμάει δηλαδή να φτιάξει πρώτα τις βλάβες των εναλλακτικών και να αφήσει τους δικούς του πελάτες...;;;Δεν νομίζω...76.gif

Όταν λέω πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα" εσύ καταλαβαίνεις πως προτιμάει "πρώτα τις βλάβες των εναλλακτικών και να αφήσει τους δικούς του πελάτες"; ΟΧΙ!

Όταν λέω πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα" εννοώ πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα σε κανέναν"

Κάθε πρωί, οι βλάβες του τεχνικού τμήματος μοιράζονται στους τεχνικούς.

Όλες οι βλάβες!

Κάποιος μπορεί να πάρει 8 βλάβες ΟΤΕ και 2 παρόχων, άλλος 10 βλάβες ΟΤΕ και καμία παρόχου κοκ (ενδεικτικό το νούμερο 10)

Ο κάθε τεχνικός έχει μια περιοχή ευθύνης. Αν στην περιοχή του βγουν λίγες βλάβες και στην περιοχή κάποιου άλλου περισσότερες, ο πρώτος αναλαμβάνει και κάποια δουλειά του δεύτερου.

Συνήθως ο υπεύθυνος των συνεργείων ξέρει και φροντίζει να μοιράσει τη δουλειά ισομερώς

Από εκεί και πέρα βέβαια, το κάθε τεχνικό τμήμα έχει και τις ιδιαιτερότητές του.

Σε κάποιο πχ μπορεί υπάρχουν τεχνικοί που είναι υπεύθυνοι μόνο για βλάβες ADSL, κάποιοι που κάνουν μόνο νέες συνδέσεις κλπ, ενώ σε κάποιο άλλο οι τεχνικοί είναι "μπαλαντέρ" και τρέχουν για όλα

Όπως και να χει, στο τέλος του ωραρίου του ο κάθε τεχνικός, πρέπει να τελειώσει όλες τις βλάβες που ανέλαβε (με υπερωρίες αν χρειαστεί).

Εννοείται ότι ισχύει αυτό που ανέφερα σε άλλο post, ότι η βλάβη θα πρέπει να μπορεί να διορθωθεί και δεν είναι κάτι που απαιτεί ειδικό συνεργείο ή εργολάβο

Επαναλαμβάνω: Το να αφήσει κάποιο τεχνικό τμήμα βλάβες παρόχου επίτηδες για κάποιες μέρες για να σπάσει τα νεύρα του πελάτη, είναι κάτι που δεν ισχύει

  • Super Moderators
Δημοσ.

το να δηλώσει όμως ότι η βλάβη έκλεισε ενώ δεν διορθώθηκε κάτι δεν παίζει ε? :P

Δημοσ.
Μη λέμε και ότι θέλουμε!

Τόσο τις βλάβες συνδρομητών του ΟΤΕ, όσο και τις βλάβες συνδρομητών παρόχου, οι τεχνικοί του ΟΤΕ πρέπει να τις αποκαθιστούν την επόμενη εργάσιμη μέρα (αλλιώς υπάρχουν κυρώσεις)

Δε γίνεται διαχωρισμός. Και φυσικά δεν πάνε διαφορετικά συνεργεία στις βλάβες του ΟΤΕ από τις βλάβες παρόχου. Τα ίδια συνεργεία πάνε και στις δύο περιπτώσεις

 

Μάλιστα όταν κλείνει η βλάβη ενός παρόχου στον Προμηθέα, αυτός που την κλείνει δε μπορεί να επιλέξει ώρα που επισκευάστηκε, αλλά το σύστημα κλειδώνει την τρέχουσα ώρα. Για παράδειγμα αν η βλάβη δηλώθηκε χθες στις 10 το πρωϊ και ο τεχνικός επιδιοθρωσει το πρόβλημα στις 9 σήμερα, αλλά δεν τη δώσει για "κλείσιμο" εκείνη την ώρα και το κάνει στις 12, τότε θα φανεί πως η βλάβη επιδιορθώθηκε στις 12 (περνάει έτσι το 24ωρο)

 

Τώρα αν εσύ δήλωσες τη βλάβη σου στον πάροχό σου σήμερα και αυτός την προωθήσει στο βλαβοληπτικό του ΟΤΕ σε 15 μέρες, είναι άλλο θέμα

 

Η χρήση του CRM (Προμηθέας ή όπως σκατά το λένε) είναι περίπου αυτή που περιγράφεις..

Αλλά η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική..

 

Το CRM λοιπόν το βάλανε, ακριβώς επειδή ο ΟΤΕ λειτουργούσε με αυτό τον τρόπο.

 

Στις περιπτώσεις των εναλλακτικών, κατά κανόνα οι βλάβες κλείνουν με "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ" ή κάπως έτσι.

Και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κανένας έλεγχος, και το εξωτερικό συνεργείο που αποτελείται από υπεργολάβους που μισθώνει ο ΟΤΕ έρχεται μετά από ένα μήνα αφού έχει 15 χιλιάδες βλάβες στη λίστα...

 

Έχω όλες τις σχετικές επικοινωνίες για μια βλάβη που κράτησε 3 μήνες και τελικά με οδήγησε σε αλλαγή παρόχου και επιστροφή στον ΟΤΕ.

Αυτές τις ζήτησα με εξώδικο από την ΟΝ , και περιλαμβάνουν και τις καταχωρήσεις των υπαλλήλων της ON στο CRM της ΕΕΤΤ, και όλες τις επικοινωνίες με την ON, και τις καταχωρήσεις στα συστήματα τους,

και φαίνεται ξεκάθαρα η αλητεία του ΟΤΕ..

 

Η φάση πήγαινε για δικαστήρια, αλλά το σταμάτησα γιατί δεν μου περίσευαν τα 2 χιλιάρικα για δικαστικούς αγώνες τα οποία θα έπαιρνα μετά από 5-6 χρόνια μαζί με τις αποζημιώσεις.Και επειδή δεν μπορούσα να π:Xξω τον ΟΤΕ , γιατί αυτό είναι που ήθελα.

 

Μόνο την ΟΝ μπορούσα να κυνηγήσω με την οποία είχα σύμβαση, και δεν μπορούσα να κάνω αγωγή στον ΟΤΕ με τον οποίο δεν είχα συναλλακτική σχέση.

Επειδή η ΟΝ δεν μου έφταιγε σε τίποτα δεν τους κυνήγησα.

 

Τώρα όμως είμαι στον ΟΤΕ, και στην πρώτη στραβή τους περιμένω στη γωνία...

 

Αλλά μέχρι στιγμής οι κου:Xλες στο 48ωρο τις φτιάχνουν τις ζημιές.

Ευελπιστώ όμως γιατί είμαι και σε κωλοπεριοχή στη Ν. Ιωνία και συγχρονίζω μετά από πολλά μπινελίκια και δηλώσεις βλαβών στα 15mbps ενώ είμαι 400 μέτρα από το κέντρο του ΟΤΕ.

Δημοσ.

η vivodi ήταν άλλο καπέλο.

 

Απλά δεν άντεξα να περιμένω με τις ώρες να μου απαντήσει κάποιος στο helpdesk τους,

απλά και μόνο για να κάνει ένα κωλοreset την πόρτα τους επειδή δεν συγχρόνιζε το Modem..

 

Στον ΟΤΕ βέβαια σου απαντάνε αμέσως, αλλά η βλάβη (ακόμα και ένα reset) διορθώνεται την επόμενη μέρα..

Δημοσ.
το να δηλώσει όμως ότι η βλάβη έκλεισε ενώ δεν διορθώθηκε κάτι δεν παίζει ε? :P

Αν δε διορθωθεί το ξαναελέγχει ο πάροχος. Αν πιστεύει πως όλα είναι οκ από αυτόν, την επιστρέφει στον ΟΤΕ. Αν ο ΟΤΕ πει πως είναι εντάξει, πάει πάλι στον πάροχο. Αν συνεχιστεί αυτό για 1-2 φορές ακόμα πάμε σε συνδυαστικό ραντεβού με παρουσία τεχνικού και του ΟΤΕ και του παρόχου, οπότε στο τέλος της μέρας, κάποιος θα φταίει. Θα είναι είτε ευθύνη παρόχου, είτε ΟΤΕ

Την τελευταία φορά που κοίταξα τα στοιχεία, στα συνδυαστικά το 30% ήταν ευθύνη ΟΤΕ και το 70% ευθύνη παρόχου

Πράγμα φυσιολογικό καθώς υπάρχουν πολλά αστικά κέντρα της επαρχίας κυρίως, που οι πάροχοι δεν έχουν καν τεχνικούς και προκειμένου να μη στείλουν εκτός έδρας κάποιον, όταν ο ΟΤΕ τους λέει πως είναι ευθύνη παρόχου, αυτοί το ξαναβγάζουν βλάβη μπας και...

 

Η χρήση του CRM (Προμηθέας ή όπως σκατά το λένε) είναι περίπου αυτή που περιγράφεις..

Αλλά η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική..

 

Το CRM λοιπόν το βάλανε, ακριβώς επειδή ο ΟΤΕ λειτουργούσε με αυτό τον τρόπο.

 

Στις περιπτώσεις των εναλλακτικών, κατά κανόνα οι βλάβες κλείνουν με "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ" ή κάπως έτσι.

Και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κανένας έλεγχος, και το εξωτερικό συνεργείο που αποτελείται από υπεργολάβους που μισθώνει ο ΟΤΕ έρχεται μετά από ένα μήνα αφού έχει 15 χιλιάδες βλάβες στη λίστα...

Στα αστικά κέντρα στα οποία έχω πρόσβαση αυτό που λες δεν υπάρχει. Τις βλάβες των παρόχων τις αναλαμβάνουν τα συνεργεία του ΟΤΕ, μαζί με τις βλάβες των δικών τους συνδρομητών (*)

 

 

Έχω όλες τις σχετικές επικοινωνίες για μια βλάβη που κράτησε 3 μήνες και τελικά με οδήγησε σε αλλαγή παρόχου και επιστροφή στον ΟΤΕ.

Δεν ξέρω τι παίχτηκε στη δική σου περίπτωση, αλλά θα σου πω εγώ περιστατικό από αστικό κέντρο στο οποίο έχω πρόσβαση

Πελάτης παρόχου έπρεπε να αλλάξει όριο (ας πούμε από το 10 να πάει στο 20). Ο υπάλληλος του παρόχου που έκανε την καταχώρηση, αντί να πληκτρολογήσει τον δικό του κωδικό, πληκτρολόγησε τον κωδικό άλλου πελάτη (που είχε το όριο ας πούμε 15), οπότε στον κατανεμητή του ΟΤΕ, οι τεχνικοί να ξηλώσουν το 15 και να το πάνε στο 20.

Αποτέλεσμα; Ο 10 να μην έχει σήμα και ο 15 να έχει το σήμα του 10 που πλέον δουλεύει στο 20. Το όριο 15 είναι λειτουργικό, αλλά δεν έχει πάνω του συνδρομητή

Ο 10 δήλωσε βλάβη ενώ ο 15 (νυν κατά-λάθος-20) δε δήλωσε, ίσως αγνοώντας πως δεν χρησιμοποιεί πλέον τον τηλεφωνικό του αριθμό, ίσως και επειδή είχε μόνο υπηρεσία internet, οπότε γι' αυτόν δεν είχε διαφορά.

Οι τεχνικοί του ΟΤΕ έχοντας στο χέρι τους την εντολή του τι έπρεπε να ξηλώσουν, έκλειναν τη βλάβη ως ευθύνη παρόχου.

Αυτό έγινε 3 φορές (σύνολο 8 εργάσιμες μέρες) και ο πάροχος ζήτησε συνδυαστικό ραντεβού.

Ο τεχνικός του παρόχου συναντήθηκε με τους τεχνικούς του ΟΤΕ, οι οποίοι του εξήγησαν ότι ξήλωσαν σωστά την εντολή. Αργά το μεσημέρι και μετά από πολλά τηλεφωνήματα, κατάλαβε ο τεχνικός του παρόχου ότι το λάθος ήταν στην πληκτρολόγηση (!!!)

Την επόμενη μέρα, ήρθε νέο αίτημα για αλλαγή ορίου και στους 2 συνδρομητές. Συνολικά 9 εργάσιμες μέρες

 

Ο συνδρομητής του παρόχου, μπορεί να νομίζει ότι το όλο θέμα έχει να κάνει με την π*υστιά του ΟΤΕ και γενικώς να πιστέψει ότι του πει ο πάροχός του, καθώς με αυτόν έχει επικοινωνία. Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως

 

Δεν ξέρω αν σε κάποια αστικά κέντρα προωθούνται οι βλάβες του παρόχου σε εξωτερικά συνεργεία, αλλά εγώ που έχω πρόσβαση σε κάποια αστικά κέντρα, δεν το έχω ξανακούσει αυτό. Ίσως να ζω πολύ μακριά από τα κέντρα αποφάσεων

 

Και κάτι άλλο! Δυσκολεύομαι να σκεφτώ ότι κάποιος τεχνικός του ΟΤΕ θα κάνει σαμποτάζ σε έναν πάροχο. Είτε δουλεύει στον κατανεμητή, είτε είναι έξω στο δίκτυο, είτε είναι ο υπεύθυνος που μοιράζει δουλειά στα συνεργεία

 

Το να είναι τυπικός και να κάνει τα προβλεπόμενα το καταλαβαίνω. Το να αλλάξει μια πρίζα ή ένα καλώδιο σε έναν συνδρομητή του ΟΤΕ, σίγουρα είναι κάτι που δε θα έκανε σε έναν πελάτη παρόχου (έτσι και αλλιώς απαγορεύεται να μπει στο σπίτι του συνδρομητή παρόχου). Αλλά αν μπορεί να φτιάξει το βλάβη μέχρι το ΒΟΧ ή το ΕΣΚΑΛΙΤ που είναι η περιοχή της ευθύνης του, θα τη φτιάξει.

Γιατί είναι υπόλογος στον προϊστάμενό του, αυτός είναι στον περιφερειάρχη και αυτός στον διαμερισματάρχη. Και ο τελευταίος θέλει οι δείκτες του να πάνε καλά για να τα τσεπώνει. Και οι δείκτες εξαρτώνται και από τις βλάβες ΟΤΕ, αλλά και από τις βλάβες παρόχων (και νέες συνδέσεις κλπ)

 

Επίσης όσοι δουλεύουν στον ΟΤΕ δε θέλουν ντε και καλά να φύγουν οι συνδρομητές που είναι στον πάροχο και να έρθουν στον ΟΤΕ. Έτσι και αλλιώς τη δουλειά αυτή την κάνουν. Ένα ραζίμ τραβάνε για τον πάροχο, ένα και για τον ΟΤΕ (εκτός και αν έχει adsl οπότε τραβάνε 2 :Ρ). Ούτε ποσοστά παίρνουν από τις συνδέσεις που θα κάνουν στον ΟΤΕ. Τους έρχεται η δουλειά στα χέρια και πρέπει να την κάνουν

 

(*) Εκτός και αν εννοείς "εξωτερικούς συνεργάτες" όσους δουλεύουν σε θυγατρικές τύπου OTEplus και hellascom, οπότε και εκεί θα διαφωνήσω, καθώς όσοι δουλεύουν σε αυτές τις εταιρίες, δουλεύουν με τον ίδιο ζήλο που δουλεύουν και οι τεχνικοί του ΟΤΕ (πολλές φορές και με μεγαλύτερο), έχοντας συχνά τελειώσει τριτοβάθμιες σχολές σε αντίθεση με τους περισσότερους ΟΤΕτζήδες και παίρνοντας μισθούς της πείνας σε σχέση με αυτούς. Αν θέλετε το συζητάμε και αυτό το θέμα

Δημοσ.

Και κάτι τελευταίο θα πω και θα τελειώσω:

Δε συγχρόνιζε το router της θείας μου που είναι σε πάροχο (τηλέφωνο είχε κανονικά)

Από επικοινωνία με το helpdesk τους, της είπαν πως είχε βραχυκύκλωμα στο σπίτι

Πήγα από εκεί, άλλαξα πριζάκι, πάλι τίποτα

Άλλαξα router μήπως έφταιγε αυτό, πάλι τίποτα

Πήγα να πάρω μέτρηση στο ΕΣΚΑΛΙΤ, πάλι δε συγχρόνιζε

Πάω στον κατανεμητή του ΟΤΕ (μη ρωτάτε πως :Ρ), βάζω router στο όριό της, δε συγχρονίζει

Βάζω την υπηρεσιακή γραμμή του ΟΤΕ πάνω στη γραμμή της, πάω από το σπίτι και το link ανάβει.

Γυρίζω στον κατανεμητή και ξαναδίνω τη γραμμή όπως ήταν

Παίρνω τηλέφωνο στον πάροχο και επιμένει πως έχει βραχυκύκλωμα στο σπίτι

Του λέω (αν και αρχικά ήθελα να το αποφύγω) πως δε συγχρονίζει ούτε στον κατανεμητή και αφού άρχισε τις χαζές ερωτήσεις «πως το ξέρεις;», μετά νομίζοντας προφανώς ότι του λέω μπαρούφες, συνέχισε να επιμένει πως η βλάβη ήταν μέσα στο σπίτι και να μου λέει να ξαναπάω και να τον πάρω τηλέφωνο από εκεί. Το έκλεισα νευριασμένος

Το internet ήρθε το απογευματάκι

 

Και εγώ σκέφτομαι πως, αν ήταν η θεία μου στον ΟΤΕ και δε συγχρόνιζε με router στον κατανεμητή, θα ήταν υπόθεση ρυθμίσεων που με ένα τηλεφώνημα θα λυνόταν άμεσα ή θα ήταν θέμα αλλαγής πόρτας που θα έπαιρνε το πολύ μια μέρα (για μένα καμία, αλλά ας πούμε μία)

 

Ενώ τώρα, εφόσον η θεία μου δεν το κατέχει το τόπι και αν δεν είχα και εγώ κάποια έστω στοιχειώδη γνώση και δεν είχα πρόσβαση στον κατανεμητή, πόσο καιρό θα έκαναν για να λύσουν το θέμα;

 

Γνώμη μου;

Από οικονομικής πλευράς, συμφέρει να πάει κάποιος σε πάροχο, αλλά να προσεύχεται να μην του συμβεί τίποτα στραβό. Αλλιώς ΟΤΕ που τουλάχιστον ξέρεις ότι το πρόβλημά σου θα αντιμετωπιστεί άμεσα (και ας ελπίζουμε κάποια στιγμή να τον αφήσουν να έχει και αυτός τιμές κοντά σε αυτές της υπόλοιπης αγοράς)

Δημοσ.

και για να τελειώσω κι εγώ με την κουβεντούλα που ανοίξαμε.

 

δε λέω ότι οι τεχνικοί του ΟΤΕ κάνουν λαλακίες, οι άνθρωποι μια λίστα με βλάβες παίρνουν , και έχουν ένα όνομα και ένα ζευγάρι - πόρτα να ελέγξουν και That's it.

 

Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι βλάβες που ήταν για εναλλακτικούς ΔΕΝ πάνε σε συνεργεία ΟΤΕ αλλά σε υπεργολάβους, και μάλιστα μου είχαν πει ότι στην Αθήνα ήταν 4-5 για όλους. Προφανώς αυτές οι βλάβες γίνονται routing σε επίπεδο helpdesk πριν φτάσουν στους τεχνικούς.

 

Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει αυτό, το λούκι που τράβηξα εγώ έγινε πριν ενάμισυ - δυο χρόνια.

 

Εξετάζω πάντως εναλλακτικές, γιατί θεωρώ αλητεία να πληρώνω 110 ευρώ το μήνα για μια στατική 24άρα με DNS (για να κάνω hosting mail και web) πάνω σε μια ISDN με 2 νούμερα, και σχεδόν μηδενικούς λογαριασμούς τηλεφωνίας.

Με συμφέρει να νοικιάσω dedicated server με αυτά τα λεφτά.

Δημοσ.
Link...???

Είναι ο δείκτης ποιότητας Β07. Οι δείκτες υπάρχουν στα site των παρόχων, πχ για την forthnet

http://www.forthnet.gr/media/retail_marketing/Deiktes_Poiothtas_B_14-07-10.pdf

Χρόνος αποκατάστασης για το 80% των ταχύτερα επιδιορθωμένων βλαβών, συνολικά: 53,48 Ώρες (9,11 Ώρες ΟΤΕ + 44,37 Ώρες του ίδιου του Παρόχου)

Χρόνος αποκατάστασης για το 80% των ταχύτερα επιδιορθωμένων βλαβών, συνολικά: 69,52 Ώρες (11,87 Ώρες ΟΤΕ + 57,65 Ώρες του ίδιου του Παρόχου)

Δημοσ.

:-DΚαλημέρα σε όλους,

 

Εγώ θα πρότεινα να μαζευτούμε όλοι οι απογοητευμένοι με τους παρόχους και να ανοίξουμε εμείς μία αντίστοιχη εταιρεία, μπας και δούμε φως!

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά κάνει και τη νοιάζει μόνο ο ΟΤΕ (αν και δεν ισχύει αυτό), γιατί ο ΟΤΕ έχει ένα βασικό πλεονέκτημα που δεν έχει κανένας άλλος, και το χρησιμοποιεί σε βάρος των άλλων.

Έχει το δίκτυο.

 

Βλάβες δικτύου σε συνδρομητές ΟΤΕ : 2 μέρες για επισκευή

Βλάβες δικτύου σε συνδρομητές εναλλακτικών : 15 μέρες για επισκευή.

 

Γνώμη μου;

Από οικονομικής πλευράς, συμφέρει να πάει κάποιος σε πάροχο, αλλά να προσεύχεται να μην του συμβεί τίποτα στραβό. Αλλιώς ΟΤΕ που τουλάχιστον ξέρεις ότι το πρόβλημά σου θα αντιμετωπιστεί άμεσα

:shock::shock::shock::shock::confused:

 

Αυτο για μενα ειναι απλα "παραμυθι"...

 

 

Στο χωρο εργασιας μου πριν 2 χρονια περιπου ειχαμε μεινει χωρις ιντερνετ (connex) για 40 μερες! Θα ειχα παρει και 15 φορες τηλεφωνο στις βλαβες τους... Την 40η μερα τους ζητησα αριθμο fax για να στειλουμε εγγραφη αιτηση διακοπης του connex και σε 5 λεπτα το εφτιαξαν!!! :mad:

 

Στο σπιτι με σταθερη ΟΤΕ ειχα μεινει περισυ χωρις τηλεφωνο 20 μερες! Ειχα ιντερνετ κανονικα απο shared HOL (δηλωσα 3 φορες βλαβη στον ΟΤΕ μεχρι να την φτιαξουν - αν δεν δηλωνα 3η φορα ακομα νεκρο θα ηταν το τηλεφωνο αφου οι κυριοι σημειωναν στα αρχεια τους οτι δηθεν γινοταν αποκατασταση της βλάβης).

 

Το σιγουρο ειναι βεβαια οτι πραγματι σαμποταρουν τους υπολοιπους αλλα για μενα "αξιοπιστια ΟΤΕ" δεν υπαρχει, το ενιωσα στο πετσι μου 2 φορες! Και δεν μου εχουν ξανατυχει αλλες βλαβες προσωπικα πουθενα σε σταθερη/ιντερνετ. Δυο μονο, και οι 2 στον ΟΤΕ με αυτες τις γελοιες καθυστερησεις.

Επεξ/σία από matrixxx
  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Η HOL διακόπτει τις συζητήσεις με τη Forthnet...

 

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1096242

 

Τη διακοπή των διερευνητικών επαφών και συζητήσεων για το ενδεχόμενο συνεργασίας με τη Forthnet A.E. ανακοίνωσε η Hellas OnLine.

 

Υπενθυμίζεται πως στις 2/6/2010, η Hellas OnLine, σε ανακοίνωσή της, είχε διευκρινίσει πως δεν είχε μεσολαβήσει καμία ουσιώδης μεταβολή ή εξέλιξη σε σχέση με τις διαπραγματεύσεις των δύο εταιρειών.

 

Η Hellas OnLine, σε ανακοίνωσή της στις 16/3/2010, είχε επιβεβαιώσει την πραγματοποίηση διευρευνητικών επαφών με τη Forthnet, ενώ σε διευκρινίσεις σχετικά με την ενδεχόμενη συνεργασία με Hellas Online είχε προχωρήσει και η Forthnet, σε ανακοίνωσή της στις 18/3/2010.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...