LovingCrazy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Είπαμε : Βλάβεις δικτύου συνδρομητών ΟΤΕ : επισκευή σε 2 μέρες max. Βλάβεις δικτύου συνδρομητών εναλλακτικών : επισκευή σε 15 μέρες και πάνω. (Τη συντήρηση του δικτύου την έχει ο ΟΤΕ και τις βλάβες του τις φτιάχνει αμέσως, ενώ τις βλάβες των εναλλακτικών τις δίνει σε εργολάβους-συνεργεία με lead times του αγίου π..... ). Αν κάποιος συνδρομητής εναλλακτικού είναι κωλόφαρδος και στο ίδιο καλώδιο υπάρχει και βλάβη συνδρομητή ΟΤΕ, τότε θα του τη φτιάξουν κι αυτουνού. Αλλιώς , κλάφτα Χαράλαμπε.. Μη λέμε και ότι θέλουμε! Τόσο τις βλάβες συνδρομητών του ΟΤΕ, όσο και τις βλάβες συνδρομητών παρόχου, οι τεχνικοί του ΟΤΕ πρέπει να τις αποκαθιστούν την επόμενη εργάσιμη μέρα (αλλιώς υπάρχουν κυρώσεις) Δε γίνεται διαχωρισμός. Και φυσικά δεν πάνε διαφορετικά συνεργεία στις βλάβες του ΟΤΕ από τις βλάβες παρόχου. Τα ίδια συνεργεία πάνε και στις δύο περιπτώσεις Μάλιστα όταν κλείνει η βλάβη ενός παρόχου στον Προμηθέα, αυτός που την κλείνει δε μπορεί να επιλέξει ώρα που επισκευάστηκε, αλλά το σύστημα κλειδώνει την τρέχουσα ώρα. Για παράδειγμα αν η βλάβη δηλώθηκε χθες στις 10 το πρωϊ και ο τεχνικός επιδιοθρωσει το πρόβλημα στις 9 σήμερα, αλλά δεν τη δώσει για "κλείσιμο" εκείνη την ώρα και το κάνει στις 12, τότε θα φανεί πως η βλάβη επιδιορθώθηκε στις 12 (περνάει έτσι το 24ωρο) Τώρα αν εσύ δήλωσες τη βλάβη σου στον πάροχό σου σήμερα και αυτός την προωθήσει στο βλαβοληπτικό του ΟΤΕ σε 15 μέρες, είναι άλλο θέμα
Nik.K Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Οταν εχεις βλαβη γραμμης και εχεις Forthnet ΔΕΝ μπορεις να την δηλωσεις στον ΟΤΕ εσυ ο ιδιος οποτε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ την δηλωνεις στην Forthnet και με την σειρα τους στον ΟΤΕ. Τωρα αυτο αν παρει 2 εβδομαδες δεν αλλαζει κατι. Ο φιλος εν μερει εχει δικιο, ο ΟΤΕ οντως προωθει τις δικιες του ζημιες στο συστημα, σιγα μην εχει κανεις την απαιτηση για κατι αντιθετο.
LovingCrazy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Εσύ δηλώνεις τη βλάβη σου στη forthnet και αυτή στον ΟΤΕ Από τη στιγμή που θα τη δηλώσει ο πάροχος στον ΟΤΕ, εμφανίζεται στο βλαβοληπτικό πρόγραμμα (Προμηθέας) και την επόμενη εργάσιμη ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος να την αποκαταστήσει Δε γίνονται διακρίσεις Δε συμφωνώ δηλαδή με το "ο ΟΤΕ οντως προωθει τις δικιες του ζημιες στο συστημα"
Nik.K Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν ζητησε κανεις να το πιστεψεις, απλη λογικη ειναι. Λες δλδ ο ΟΤΕ να εχει 200 δηλωσεις για βλαβες απο τις οποιες να ειναι 50 δικιες του και 150 εναλλακτικων και να κοιταξει να επιδιορθωσει πρωτα των εναλλακτικων και μετα τις δικιες του ? Σορρυ που θα στο πω αλλα ετσι δεν διοικεις μια εταιρεια.
LovingCrazy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν ζητησε κανεις να το πιστεψεις, απλη λογικη ειναι. Λες δλδ ο ΟΤΕ να εχει 200 δηλωσεις για βλαβες απο τις οποιες να ειναι 50 δικιες του και 150 εναλλακτικων και να κοιταξει να επιδιορθωσει πρωτα των εναλλακτικων και μετα τις δικιες του ? Σορρυ που θα στο πω αλλα ετσι δεν διοικεις μια εταιρεια. Τώρα επιχειρηματολογείς λέγοντας τι πιστεύεις; Γιατί εγώ σου λέω τι ισχύει, επειδή ξέρω ακριβώς τι γίνεται Πχ σήμερα σε Τεχνικό Τμήμα της Θεσσαλονίκης, υπάρχουν 39 βλάβες που πρέπει να κλείσουν σήμερα Οι 12 είναι σε πάροχο και οι υπόλοιπες είναι στον ΟΤΕ. Αυτές θα κλείσουν σήμερα (εκτός από μία που ανήκει σε συνδρομητή του ΟΤΕ και ζήτησε να γίνει αύριο) 50 βλάβες στον ΟΤΕ και 150 στον πάροχο, σαν νούμερα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Nik.K Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Στα νουμερα που ηταν υποθετικα κολησες ?? Επειδη ο αδερφος μου ειναι στον πυργο του ΟΤΕ ξερω και εγω τι γινεται, αυτο περι κυρωσεων την επομενη μερα απλα δεν ισχυει. Μπορει να υπαρχει σαν κανονισμος, ρητρα κτλ κτλ κτλ, αλλα δεν εφαρμοζεται.
LovingCrazy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Στα νουμερα που ηταν υποθετικα κολησες ?? Επειδη ο αδερφος μου ειναι στον πυργο του ΟΤΕ ξερω και εγω τι γινεται, αυτο περι κυρωσεων την επομενη μερα απλα δεν ισχυει. Μπορει να υπαρχει σαν κανονισμος, ρητρα κτλ κτλ κτλ, αλλα δεν εφαρμοζεται. Ναι κόλλησα επειδή παρουσίασες το 75% ως βλάβες παρόχων.. ενώ συνήθως δεν ξεπερνάνε το 10% Οι κυρώσεις ισχύουν.. δεν τα πληρώνουν οι τεχνικοί φυσικά, αλλά τα εκάστοτε τεχνικά τμήματα. Πέφτουν οι δείκτες τους, μειώνονται τα bonus κλπ Αν περάσει 24ωρο χωρίς να κλείσει η βλάβη, υπάρχουν κυρώσεις Οι βλάβες είτε σε πάροχο, είτε σε ΟΤΕ πρέπει (και γίνεται προσπάθεια) να κλείνουν την επόμενη εργάσιμη μέρα Οι βλάβες σε πάροχο μάλιστα, έχει έρθει εντολή να ελέγχονται πρώτα στον κατανεμητή και μετά να προωθούνται στα συνεργεία
Nik.K Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Μια λες πως βρεξει χιονισει γινονται την επομενη μερα και την αλλη λες γινεται προσπαθεια......Την μια αφηνεις να εννοηθει πως υπαρχουν κυρωσεις στον ΟΤΕ και την αλλη λες πως οι κυρωσεις ειναι στα τεχνικα τμηματα..... Παντως να δουλευεις εκει και να υπερασπιζεσαι τους παροχους ειναι καπως
LovingCrazy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Μια λες πως βρεξει χιονισει γινονται την επομενη μερα και την αλλη λες γινεται προσπαθεια......Την μια αφηνεις να εννοηθει πως υπαρχουν κυρωσεις στον ΟΤΕ και την αλλη λες πως οι κυρωσεις ειναι στα τεχνικα τμηματα..... Παντως να δουλευεις εκει και να υπερασπιζεσαι τους παροχους ειναι καπως Καλά μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις Το "γίνεται προσπάθεια" το είπα γιατί δεν είναι πάντα σίγουρο ότι η βλάβη είναι απλή για να μπορέσει να την επιδιορθώσει το συνεργείο που θα πάει Αν πχ έχει πέσει καμιά κολώνα δε μπορεί να κάνει κάτι το συνεργείο. Πρέπει να πάει εργολάβος Αν πχ πλημμυρίσει καμιά μούφα, πρέπει να πάνε οι "καλωδιακοί" Γίνεται προσπάθεια να γίνει άρση βλαβών την επόμενη εργάσιμη μέρα. Μερικές φορές όμως, αυτό δεν είναι δυνατό Και φυσικά οι καθυστερήσεις δε γίνονται συγκεκριμένα για κάποια βλάβη παρόχου. Είναι γενικές βλάβες μεγάλης εμβέλειας UPDATE: Τα τεχνικά τμήματα είναι του ΟΤΕ. Δεν καταλαβαίνω ποια η διαφωνία σου
SteveAngello Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Ρε Niκ σιγουρα ο Οτε δινει καποια προτεραιοτητα στις βλαβες των δικων του πελατων αυτο ειναι γνωστο και μεχρι ενος σημειου λογικο κατα την γνωμη μου. Αλλα μην νομιζεις οτι καθυστερει τοσο πολυ, αλλο 1-2 μερες αλλο 2 βδομαδες και αν... Αρα κατι γινεται. Δεν μπορει καθε φορα που παιρνεις την hol/forthnet etc να σου λενε ενα "φταει ο Οτε" και να σου κλεινουν το τηλεφωνο. Εχουν βρει δικαιολογια τωρα. Και μην νομιζεις στον τοιχο τον εχουν κολλησει τα τελευταια χρονια δεν πιστευω πως εαν σκοπιμως καθυστερει δεν θα του τραβαγανε κανα προστιμο. Με λιγα λογια δεν τον παιρνει να κανει τετοια κολπα.
LovingCrazy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Ρε Niκ σιγουρα ο Οτε δινει καποια προτεραιοτητα στις βλαβες των δικων του πελατων αυτο ειναι γνωστο και μεχρι ενος σημειου λογικο κατα την γνωμη μου. Αλλα μην νομιζεις οτι καθυστερει τοσο πολυ, αλλο 1-2 μερες αλλο 2 βδομαδες και αν... Αρα κατι γινεται. Δεν μπορει καθε φορα που παιρνεις την hol/forthnet etc να σου λενε ενα "φταει ο Οτε" και να σου κλεινουν το τηλεφωνο. Εχουν βρει δικαιολογια τωρα. Και μην νομιζεις στον τοιχο τον εχουν κολλησει τα τελευταια χρονια δεν πιστευω πως εαν σκοπιμως καθυστερει δεν θα του τραβαγανε κανα προστιμο. Με λιγα λογια δεν τον παιρνει να κανει τετοια κολπα. Φίλε να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ακόμα και με αυτό Δε δίνεται καμία προτεραιότητα. Μάλιστα στις βλάβες των παρόχων γίνεται πρώτα και έλεγχος από τον κατανεμητή (πρωί-πρωί) πριν τις πάρουν στα χέρια τους τα συνεργεία. Τουλάχιστον έτσι λέει η οδηγία που έχει σταλθεί στα τεχνικά τμήματα και στα τμήματα που έχω εγώ πρόσβαση ξέρω πως την ακολουθούν Από τη στιγμή (επαναλαμβάνω: από τη στιγμή) που ο πάροχος στείλει τη βλάβη στο βλαβοληπτικό του ΟΤΕ, οι βλάβες έχουν την ίδια τύχη με αυτές του ΟΤΕ Και ισχύει αυτό ακριβώς που λες: Δεν τον παίρνει να κάνει τέτοια κόλπα Και εννοείται πως ο τεχνικός δεν θα το παίξει επαναστάτης κόντρα στους παρόχους. Του δίνουν τις βλάβες και πρέπει να κάνει ότι μπορεί για να τις κλείσει. Είτε είναι του ΟΤΕ, είτε του παρόχου
LovingCrazy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Και κάτι άλλο.. αν εννοούν κάποιοι που έχουν σύνδεση με τον πάροχο πως για 1-2 βδομάδες είχαν βλάβη, διαφέρει με το 1-2 βδομάδες κάνει ο ΟΤΕ να τη φτιάξει Η βλάβη μπορεί να είναι στον πάροχο. Να τη στέλνει στον ΟΤΕ, ο ΟΤΕ να τη γυρίζει πίσω λέγοντας πως είναι ευθύνη παρόχου κ.ο.κ. Αυτό το καταλαβαίνω. Όμως αυτός ο χρόνος δεν είναι επειδή ο ΟΤΕ καθυστερεί να φτιάξει τη βλάβη. Έχω φίλη που δεν έχει internet από την παρασκευή και παίρνει συνεχώς τηλέφωνο στη forthnet και της λένε πως δε βάζει σωστά τους κωδικούς. Δεν πήγε κανένας τεχνικός της forthnet από εκεί, ούτε δήλωσαν τη βλάβη στον OTE. Αν λόγω γραμμής δε μπορεί να πάρει ip, η βλάβη δηλωθεί την Πέμπτη και το internet της δουλέψει την άλλη παρασκευή, σημαίνει πως γι' αυτή τη βδομάδα θα φταίει ο ΟΤΕ;
ariadgr Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Φίλε να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ακόμα και με αυτόΔε δίνεται καμία προτεραιότητα. Προτιμάει δηλαδή να φτιάξει πρώτα τις βλάβες των εναλλακτικών και να αφήσει τους δικούς του πελάτες...;;;Δεν νομίζω...
Nik.K Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν προσπαθω να κερδισω εντυπωσεις, λεω αυτα που λες εσυ ο ιδιος. Απο εκει και περα δεν με νοιαζει το πως και το γιατι, σημασια εχει πως οι εναλακτικοι τα εχουν κανει μανταρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα