Προς το περιεχόμενο

Devil May Cry (Ninja Theοry Project)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μου άρεσαν καθόλου όσα είδα στο demo. Όχι οτι δεν το περίμενα δηλαδή.

 

Είναι απλό. Δεν είναι DMC. Το όλο feeling του παιχνιδιού σε παραπέμπει σε κάτι άλλο, μόνο το όνομα έχει μείνει πλέον. Το art direction του είναι πολύ πίσω σε σχέση με το DMC4. Τα 30fps σου δίνουν μια δυσάρεστη αίσθηση για hack n' slash παιχνίδι (και στο PS3 το framerate είναι απαράδεκτο), και το gameplay έχει χάσει κάθε ίχνος skill και έχει μετατραπεί σε button mash fest αλά God of War. Η Unreal Engine είναι εντελώς ακατάλληλη για τέτοιου είδους παιχνίδια, ας χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον την MT Framework που μπορούσε να παράγει fluid animations σε υψηλές ταχύτητες, και έκανε το DMC4 να φαίνεται υπέροχο οπτικά, ειδικά το στύλ του Dante και του Nero στις μάχες. Τώρα ο χαρακτήρας είναι αδικαιολόγητα βαρύς και το animation λόγω 30 frames ούτε κάν φαίνεται, ενώ στο DMC4 μπορούσες να δείς με λεπτομέρεια την κάθε κίνηση του χαρακτήρα. Μιλάμε για τραγικά πισωγυρίγματα. Και δεν τελειώνουν εδώ.

 

Που είναι τα combos που απαιτούσαν timing στα κουμπιά; Που είναι η ποικιλία και η πρωτοτυπία κινήσεων σε κάθε όπλο που κυριολεκτικά σου επέτρεπε να βγάλεις ότι συνδυασμό ήθελες; Τώρα εκτός απο τα αδιάφορα όπλα με τα combos που βγαίνουν στην τύχη, έχουμε και πολύ περιορισμένο skillset στο καθένα. Και όχι μόνο το gameplay του είναι εντελώς αδιάφορο και παιδιάστικο, αλλά και το Α.Ι των εχθρών είναι τόσο χαζό που πραγματικά σε κάνει να λυπάσαι. Ακόμα και το Boss βγαίνει πανεύκολα και είναι τουλάχιστον ανέμπνευστη και αδιάφορη η μάχη μαζί του, αφού το μόνο που έχεις να κανεις ΚΑΙ εδώ είναι spamming στα κουμπιά και ότι κάτσει. Άσε που με το R1 όταν κάνεις dodge δεν σε χτυπάει πιάνει τίποτα αλά GOW. Χωρίς ίχνος υπερβολής, το DMC4 σε σχέση με αυτό εδώ είναι έτη φωτός καλύτερο παιχνίδι σε όλους τους τομείς.

 

Ξέχωρα απο όλα τα παραπάνω, το στύλ του παιχνιδιού και το έκτρωμα που έχουν παρουσιάσει σαν Dante με ύφος "me against all", που βρίζεται πλέον ακόμα και με τα bosses με fuck you κτλ, βάζει την ταφόπλακα στο παιχνίδι. Είναι φανερή πλέον η απόφαση της Capcom να πάρει ένα παραδοσιακό hardcore franchise και να το πλασάρει στα παιδάκια και τα αμερικανάκια με μοναδικό σκοπό τα φράγκα. Πολύ μεγάλο κρίμα, πραγματικά δεν αξίζει τέτοιο πράγμα στη σειρά.

 

R.I.P DMC 2001-2008, τουλάχιστον έκαναν ένα καλό πάνω στην απληστία τους με το να βγάλουν μια πολύ καλή DMC HD collection, κάτι είναι και αυτό.

Επεξ/σία από Tilemaxx
  • Like 2
Δημοσ.

Σε είδα που το έπαιζες και το έβαλα κι εγώ να έρχεται.. :P

 

Τόσο χάλια είναι..? Εμένα τα gameplay vids μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρον.

Δημοσ.

Τα gameplay videos ειδικά όταν μιλάμε για hack n' slash παιχνίδια, είναι πάντοτε παραπλανητικά. Και εμένα με βάση τα βίντεο μου είχε αφήσει καλή εντύπωση (απο πλευράς gameplay μόνο). Βέβαια δεν ξέρω, για κάποιον που δεν έχει παίξει κάποιο απο τα προηγούμενα DMC, ίσως του φανεί καλό. Γι' αυτούς που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με ιαπωνικά απαιτητικά hack n' slash μια χαρά θα είναι. Εκεί εξάλλου στοχεύει η Capcom. Αλλά όσοι έχουν παίξει τα προηγούμενα και έχουν βιώσει το βαθύ και δύσκολο gameplay τους, σίγουρα θα απογοητευτούν με την στροφή που έχει κάνει η σειρά.

Δημοσ.

το δοκίμασα και εγώ και επαληθέυτηκα, τα έλεγα όλα απο την αρχή ,κάποιοι με λέγατε περίμενε να δούμε, τι να περιμένω το καταστρέψαν εντελώς, δεν έχει να κάνει μόνο με την φιγούρα του dante αλλα με το πως είναι το παιχνίδι,ένα τεράστιο κρίμα για το πως το καταντήσαν συμφωνώ 100% με όσα είπε ο tilemaxx μην τα ξαναγράφω και εγώ,και το άσχημο είναι οτι ένα παιχνίδι έπος όπως το bayonetta δεν θα βγει για ps3/360 το Sequel και θα περιμένουμε χρόνια να το παίξουμε όσοι δεν έχουμε wii u.μάλλον επειδή το πρώτο δεν έκανε ικανοποιητικές πωλήσεις δεν δίναν το πράσινο φως ,το έσωσε η νιντέντο δεν λέω αλλα θέλω να το παίξω το 2,γιατί είναι το μόνο game που θα σε κάνει να λες dmc style.

 

 

btw περιμένω video στην e3 2014 με τον παλιό dante να ρίχνει μια κλοτσιά στον νέο dante και να κάθετε στην καρέκλα του πρωταγονιστή(παρόμοιο με του Mgs2-3 transition solid snake-raiden) ,δεν νομίζω να πιάσει ,αν το dmc4 έκανε 4εκ πωλήσεις αυτό με τα χίλια ζόρια να φτάσει τα 2εκ.

Δημοσ.

Το έπαιξα κι εγώ, προσωπικά μου άρεσε.

Ναί, δεν είναι σαν τα DMC3/4, αλλά είναι αρκετά ενδιαφέρον και απο το μικρό εισαγωγικό video το story με τράβηξε.

 

Πάντως αυτά περι framerates οτι παρόλο που τρέχει στα 30 φαίνεται να τρέχει στα 60.. Τι να πώ.. Ούτε στα 30 παίζει να τρέχει έτσι όπως το είδα.

Και όντως έχει γίνει εύκολο σχέση με τα παλιότερα.

Και με χάλασε το layout των κουμπιών.

Δημοσ.

Μια από τα ίδια και για μένα. High tec demons, πολύ έυκολο. Πάλι καλά που ο Dante κρατάει λίγο από τον παλιό του χαρακτήρα και σώζει την κατάσταση.

Δημοσ.

Σκατα κραταει ο Dante, τι ειπε η στρουμφιτα οταν ειδε τα στρουμφακια γυμνα? Αυτο ακριβως. Ο παλιος Dante ηταν βιαιος, τυπας χωρις να βγαλει λεξη βρισιας απο το στομα του, ειχε κορμοστασια και στυλ και γενικα σε καμια των περιπτωσεων δεν σε εκανε να αναρωτιεσαι αν ειναι gay ή οχι. Αυτος ο νεος Dante ειναι κρυφοgay ή και φανεροgay αναλογα πως το βλεπει καποιος μαζι με το γεγονος οτι ειναι αρτσουμπαλος στις κινησεις του, τον "βαραινουν" τα οπλα του και δεν εχει κανενα στυλ.

 

Το παραπανω ειναι το -μικροτερο- απο τα προβληματα του νεου τιτλου...RIP.

Δημοσ.

Ακόμα δεν έχουμε δει πολλά οπότε δεν μπορούμε να έχουμε πλήρη άποψη για τον τίτλο. Εγώ θα περιμένω και μόλις δω credits tα τότε θα έχω πλήρη γνώμη για το reboot.

Δημοσ.

τι ειπε η στρουμφιτα οταν ειδε τα στρουμφακια γυμνα? ikaruga Κλάιω θεός!!! χαχαχαχα ,κάτσε ρε ακη θα περιμένουμε να το τερματήσουμε για να δούμε οτι είναι πατάτα? δεν φαίνεται ήδη δλδ? το combat εμένα μου φαίνεται οτινάνε ,μέχρι και στο dantes inferno ήταν καλύτερο και πιο γρήγορο...

Δημοσ.

Μόνο και μόνο απο το παρακάτω δεν είναι DMC, όσο και καλό gameplay να είχε:

 

Godno.jpg

 

Είναι σαν να γίνει rebοot o Mario με ξυρισμένο μουστάκι και κοντομάνικο t-shirt. Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ θα γούσταρα ένα reboot του Μάριου, πάντως. Ως emo υδραυλικός που έχει αμφιβολίες για το αν συμβάλλει στην εξαφάνιση των χελωνών κι αν η Πιτς είναι μπιτς και η απαγωγή είναι βιτρίνα για να κλεφτεί με τον Μπόουζερ. Μόνο και μόνο για τις αντιδράσεις :D

 

Το combat δεν ήταν ποτέ το φόρτε της Ninja Theory, δεν καταλαβαίνω με ποια λογική την επέλεξαν γι' αυτό το παιχνίδι ούτε τίνος ιδέα ήταν η αλλαγή ύφους. Η NT αν έκανε κάτι πολύ καλά ήταν το storytelling, αλλά ποιος έπαιζε ποτέ ή θα παίξει ποτέ DMC για αυτό; Oh well... Θα το παίξω κι εγώ τα Χριστούγεννα, για λόγους αρχείου, όχι τίποτα άλλο, και θα δω.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

πωπω.... εντάξι είμαι στην 3η πίστα και σκέφτομαι και να το παρατήσω ,τόσο χάλια, 0 humor ,ενα cheesy joke κάνανε για τα μαλιά του dante στην αρχή και το βρήκα τόσο τραγικό που αν είχα μπροστά μου developer της crapcom/ninja theory θα τον πατούσα μπουνιά στα φρύδια... δλδ τι κοροιδέυεις τους φαν της σειράς που καταστρέφεις?νομίζουν οτι μόνο τα μαλιά ενόχλησαν τον κόσμο?

 

tedius slow battle combos,με μούφα elements (κάποια τέρατα τα σκοτώνει το τάδε όπλο κτλπ ,σπάει ασπίδες),τραγικά κόκκινα εφε(δεν νομίζω να είμαι ο μόνος αλλα αυτή η κοκκινίλα παντού μου σπάει τα νέυρα,το Dmc4 είχε και πίστα με πάγο όλα πεντακάθαρα,τι κιτς κοκκινίλα είναι αυτή,και γράμματα στυλ no more heroes ,τι την είδε η Ninja theory ταραντίνο του gaming?μια θολούρα όλο το παιχνίδι πραγματικά,αν το συγκρίνει κανείς με το dmc4 νομίζω το 4 είναι πολύ πιο όμορφο και στον τομέα visuals επειδή είναι καθαρό) ,castelvania στυλ pull με το μαστίγιο για να πάς πιο μακριά στύλ indiana jones, αποτυχημένη uncharted απομίμηση καταστροφής εδάφους...

 

πραγματικά άντε να έπαιξα 1¨30 ώρα,δλδ αν παίξω και άλλο πόσο μπορεί να τσατιστώ...? για ποιό λόγο πραγματικά,μετά απο το τραγικό resident evil 6 ήρθε και το εντελώς μούφα dmc να αποδείξει οτι η capcom είναι η χειρότερη ιαπωνέζικη εταιρία και βαδίζει στα χνάρια της square ,καλό το street fighter 4 ,καλούτσικο το resident 5(εμένα μάρεσε)αλλα απο εκεί και πέρα το χάος ,και με τα dlc να πέφτουν σύνεφο day 1 στο δισκάκι σε αποτελειώνουν

 

btw χρόνια παρακαλάω για καινούριο breath of fire jrpg ,διότι το dragon quarter εγώ δεν το υπολογίζω καν για 5ο,για μένα 4 είναι τα bof games,θέλω Bof 5 ,αλλα έτσι όπως είναι η crapcom τώρα καλύτερα να μην το βγάλει ποτέ,θα σηκωθεί ο ryu θα μεταμορφωθεί σε kaiser dragon και θα τους κάψει τα σπίτια.....όπως έχω πει για την square αυτή τη γενιά οτι είναι dead to me(εκτός απο το twewy),το ίδιο λέω και για την capcom ,δεν βλέπω δρόμο επιστροφής,το δυαλίσανε το μαγαζάκι.

Δημοσ.

Απλα η Crapcom εχει λιγα χρονια τωρα που προσπαθει να κανει στροφη στο να μετατραπει η EA/Activision της τζαπανίας. Και αλλες εταιριες το προσπαθουν αυτο βεβαια αλλα οσο να ΄ναι προσπαθουν να κρατησουν οσο γινεται τα προσχηματα (Sega, Namco-Bandai, Square-enix). Ειναι εξαιρετικα εκνευριστικο παντως να βλεπεις πρωην μεγαθυρια να πεφτουν με τετοιο τροπο με φθηνες τακτικες και πληρης διαγραφη της ιστοριας τους.

 

Βαζω το χερι μου στη φωτια, και τι δεν θα εδινε η Crapcom να ειχε διαγραψει ολοκληρη τη σταδιοδρομια της απο το 2007 και πισω.

Δημοσ.

Η Capcom μέχρι το 2009 και το τελευταίο καλό της παιχνίδι το RE5, ήταν ίσως η σπουδαιότερη Ιαπωνική εταιρία στον χώρο. Ποιός ξεχνάει τα arcade που έβγαζε την δεκαετία του '90 που ήταν πολύ μπροστά απ' οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή (1942, G&G, D&D, Megaman, Street Fighter, κτλ). Σειρές και παιχνίδια όπως Resident Evil, DMC, Onimusha, Viewtiful Joe, Dead Rising, Okami, κτλ.

 

Το μόνο που κάνει πλέον είναι να ξεζουμίζει τα παλιά της franchises, δίνοντας τα για ανάπτυξη σε δυτικούς devs για να αποφύγει το εσωτερικό κόστος παραγωγής στα Ιαπωνικά της studio, λειτουργώντας σχεδόν αποκλειστικά σαν απλός publisher. Το RE6 ήταν internal project, αλλά οι ιάπωνες παραγωγοί τα έκαναν μαντάρα γιατί προσπάθησαν να το δυτικοποιήσουν, με συνέπεια να το καταστρέψουν σαν παιχνίδι.

 

Όσο για το DmC έχω πεί την γνώμη μου πιο πίσω, με καλύπτει επίσης απόλυτα και το σχόλιο ενός χρήστη του Eurogamer που λέει τα ίδια πάνω κάτω με αυτά που λέμε και εμείς:

 

 

How can anyone justify enjoying the combat in this game?

I beat the demo on its hardest difficulty using one hand, using one attack (RT+B ) with my eyes closed for most of the time (minus when you need to attack flying enemies.) (And then I did it again, and recorded it, because people don't believe me.) How is this acceptable for a game series that promoted deep, engaging combat, and to many, a stiff challenge? There is no possible way you can defend this. It is impossible. They should have called it "God of War ripoff #50" and not butchered an existing franchise into oblivion and spat in the face of fans who've supported them for a decade.

A game this poorly designed should be laughed out of the industry. But it's receiving high scoring reviews?! How is this even acceptable? Is there really so little integrity, or has the bar and standard been lowered to such a degree that people can enjoy this?

This can't even be classified as a guilty pleasure. It's utter trash and you should feel bad for liking it and promoting such lazy, incompetent design.

Yes, I'm angry.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...