privateer Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 http://el.twitch.tv/capcomunity/b/328689162
MetalGearFan Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Το αστείο είναι πως κάθε συζήτηση για αυτό το παιχνίδι παίρνει την ίδια μορφή, το κράζουμε, κάποιος θα βρεθεί να το υπερασπιστεί, το συγκρίνουμε με τα παλιά, θυμόμαστε πως το DMC 4 ήταν πράγματι γαμάτο... ...και στο τέλος μου έρχεται μια τρομερή όρεξη για DMC 4 ! http://www.youtube.com/watch?v=e4a2xKFpBNo http://www.youtube.com/watch?v=R0VCOWM3aOo http://www.youtube.com/watch?v=Dcp4r78s7T0
Vole Maulder Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 (επεξεργασμένο) Ολο αυτό που γίνεται είναι, κατά τη γνώμη μου, παρενέργεια της οπαδικής προσκόλλησης των gamers σε καθιερωμένα franchises και της δυσκολίας αποδοχής νέων ονομάτων. Ετσι, αντί οι εταιρείες να βγάζουν καινούργια πράγματα - όχι όλες, υπάρχουν κι εξαιρέσεις, αλλά είναι πολύ λίγες κι αραιές - προτιμούν να κάνουν ανόητα reboots σε χιλιοπαιγμένα και καθιερωμένα ονόματα. Αυτό και τους περιορίζει ως ένα βαθμό στο τι μπορούν να κάνουν, αλλά και αποξενώνει την ήδη υπάρχουσα fanbase και, το κυριότερο και χειρότερο, αδικεί το παιχνίδι που βγάζουν, καθώς κρίνεται χωρίς καμία δίκαιη ευκαιρία. Το είδαμε με το Tomb Raider - και κατ' επέκταση με το Lara Croft top down thingy που, αν και πολύ καλό, αμφιβάλλω αν θα είχε την ίδια τύχη αν δεν έφερε το όνομα της Λάρας - το είδαμε με το MGS Rising, το βλέπουμε τώρα και με το DMC. Food for though απλώς για όσους ζητούν συνέχεια νέα παιχνίδια μιας σειράς που έχουν παίξει και έχουν αγαπήσει. Κάποια πράγματα κάνουν τον κύκλο τους, ολοκληρώνουν τη ζωή τους και δίνουν τη θέση τους σε νέα. Ετσι θα έπρεπε να γίνεται. Οχι να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια. Παράδειγμα, που αφορά την εν λόγω εταιρεία, είναι το Enslaved. Οι περισσότεροι που το υποστηρίζουν θα ήθελαν να είχε πάει καλά γιατί; Για να βγει sequel, φυσικά! Rant over. Carry on. Edit για γραμματική. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2012 από Vole Maulder
MetalGearFan Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Καμία σχέση όμως με αυτά που το αντιπαραθέτεις, με το Tomb Raider προφανώς πήγαν για κάτι ρεαλιστικό τύπου dark night και με το Rising, δεν είναι MGS είναι MGR με πρωταγωνιστή ένα cyborg (if that rings any bells). Δύο καλές και φιλόδοξες ιδέες.
Vole Maulder Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Οση σχέση έχουν αυτά που αντιπαρέθεσα με την ουσία της σειρά που συνεχίζουν τόση σχέση έχει και το νέο DMC με τα παλιά. Θες να βάλουμε και στοίχημα ότι σε λίγο καιρό, ή στο PS4, θα βγει κι άλλο MGS με τον Snake; 'Η για το πόσα Resi θα δούμε ακόμα εντελώς άσχετα με τα στοιχεία που έκαναν αυτό το παιχνίδι αγαπητό σε τόσο κόσμο; Το ίδιο πράγμα θεωρώ πως κρύβεται από πίσω. Οχι η πειρατεία (επειδή τις προάλλες είχαμε κάνει ξανά μια συζήτηση περί σικουελίασης το λέω αυτό τώρα).
MetalGearFan Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Όχι, μην μου το γενικεύεις τώρα, και το Tomb Raider και το DmC reboot υποτίθεται πως είναι, μόνο που το ένα είναι δυτικό παιχνίδι που προσπαθούν να το κάνουν πιο σκοτεινό και ρεαλιστικό αλα Dark Night και το άλλο πάνε να το κάνουνε σε emo έκδοση του God of war. MGS 5 θα βγεί, με τον Naked Snake στην Αφρική. Το ξέρουμε είδη. Σχετικά με τα Metal Gear ο Kojima είναι ο μόνος σε ολόκληρη την βιομηχανία που μπορώ να εμπιστευθώ πως έχει ιδέες και δεν κάνει απλά milking. Συγνώμη αλλά ο cyborg Raiden δεν έπεσε από τον ουρανό, όπως το παρουσιάζεις. 1
Vole Maulder Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Ο Κοζίμα δεν αρμέγει; Δεν ξέρω, βασικά, αν ο ίδιος ο Κοζίμα αρμέγει, αλλά έχει πει μερικές φορές πως θέλει να αφήσει το MGS και να κάνει κάτι νέο, αλλά "δεν τον αφήνουν". Χιουμοριστικά ίσως, αλλά αυτό το χιούμορ κρύβει κάποια αλήθεια, θεωρώ. Τώρα, όσο για τη γενίκευση. Αρμεγμα είναι και το ένα και το άλλο. Το ένα γίνεται ξεδιάντροπα, το άλλο συνοδεύεται τουλάχιστον από μια προσπάθεια να δώσουν μια νέα οπτική ή μια προσωπική χροιά στο έργο τους. ΥΓ. Και δεν είπα πουθενά ότι ο Raiden έπεσε από τον ουρανό. Γιατί κάνεις άλματα;
Tilemaxx Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δεν είναι ένα απλό reboot. Πολύ απλά το παιχνίδι ξεκίνησε με ιαπωνική φιλοσοφία, οι χαρακτήρες και ο Dante ήταν δομημένοι με έναν συγκεκριμένο τρόπο, τα περιβάλλοντα και η ατμόσφαιρα το ίδιο. Πιστεύω οτι αν έπαιρνε την σειρά ένα ιαπωνικό studio και την έκανε remake διατηρώντας όλα της τα original στοιχεία δεν θα έλεγε κανένας τίποτα. Στην προκειμένη περίπτωση όμως ο Αντωνιάδης και η συμμορία του έχουν κατακρεουργήσει τα πάντα, και κυρίως τους πρωταγωνιστές. Μέχρι και τον ψυχρό και σοβαρό Βέρτζιλ τον έχουν κάνει hipfest με glossy μαλλί. Π.χ η remade Λάρα ή ο Raiden του Rising, διατηρούν την φιλοσοφία και τον χαρακτήρα τους σαν παιχνίδι και πρωταγωνιστές, άσχετα που άλλαξαν στούντιο παραγωγής. Εδώ μιλάμε για έναν τίτλο που είναι Devil May Cry μόνο στο όνομα και πουθενά αλλού, και αυτό έκανε τους φανατικούς της σειράς να εξοργιστούν. Το πώς δηλαδή ένα western studio πήρε έναν παραδοσιακό 60fps old-school hack n' slash τίτλο, και τον έκανε μια δυτική μπούρδα τύπου Heavenly Sword 1.5 που τρέχει στα 30fps...
MetalGearFan Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 (επεξεργασμένο) Μου λες πως τα παιχνίδια είναι άσχετα με τα στοιχεία που τα έκαναν αγαπητά. Άσχετος δεν είναι ο cyborg Raiden. Το MGR δεν είναι tactical espionage action. Και το Tomb raider εμπλουτίζεται με survival και ρεαλισμό. Ας μην παίζουμε με τις λέξεις, ο Kojima βγάζει τίτλους και "αρμέγει" αλλά έχει φτιάξει ένα ολόκληρο saga, τον παίρνει, αν υπάρχουν ιδέες ας βγάλουν 15 συνέχειες. Και αυτό που κάνουν με το Tomb raider το βρίσκω πολύ καλή ιδέα. Από την άλλη το DmC είναι καταχρηστική εκμετάλλευση ενός ονόματος για βάλουν από κάτω ότι πουλάει τώρα, το gow gameplay και την emo/punk/ teen angst/ twilight αισθητική, να γίνει πιο mainstream. Μην τα καπελώνουμε όλα με το πρόσχημα πως γενικά τα αλλάζουν ή τα αρμέγουν. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2012 από MetalGearFan
Vole Maulder Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2012 Κοίτα, κι εμένα μου αρέσει η κατεύθυνση προς την οποία το πάνε το Tomb Raider. Και ο Κοζίμα όντως έχει φτιάξει μεγάλο saga. Αλλά μη μου λες τώρα ότι το Metal Gear Bayonetta θα έχει καμία σχέση με το MGS, κι ας μην ήταν ποτέ καθαρό tactical espionage action. Και σαφώς και είναι άρμεγμα όταν έχεις κλείσει το έπος και μετά πας και χώνεις "τσόντες" για να βγάλεις νέα παιχνίδια υπό το ίδιο όνομα. Οσο καλές ιδέες και να έχουν. Γιατί δε φτιάχνει κάτι νέο; Τι τον εμποδίζει; Και δεν κάνω single out το MGS, απλώς αυτό έτυχε και πιάσαμε τώρα στην κουβέντα παραπάνω. Είναι πολλά τα παραδείγματα τέτοιας σικουελίασης. Το DMC τυχαίνει να είναι η πιο ακραία περίπτωση, λόγω ενοχλητικής αισθητικής στους χαρακτήρες. Τέλος πάντων, αν εσύ θες 15 MGS ακόμα πάσο, αλλά μην έρχεσαι μετά να μας κράζεις ότι εμείς φταίμε που βγαίνουν πλέον 15 sequels σε μόνο 4-5 παιχνίδια επειδή έχουμε modded κονσόλες.
MetalGearFan Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Αλλά μη μου λες τώρα ότι το Metal Gear Bayonetta θα έχει καμία σχέση με το MGS, κι ας μην ήταν ποτέ καθαρό tactical espionage action. typo, προφανώς το MGR ήθελα να γράψω δεν είναι tactical espionage action. Αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω σε τι επιμένεις, δεν είναι καν το ίδιο όνομα, είναι Rising όχι Solid, ο cyborg Ninja Raiden έχει κάθε λόγο να έχει ξεχωριστό παιχνίδι. Πήραν συγκεκριμένα στοιχεία από το saga του Metal Gear και κάναν καινούργιο παιχνίδι. Δεν θέλω 15 sequels αλλά το θέμα είναι όταν υπάρχουν ιδέες και ιδέες που έχουν ανταπόκριση δεν μπορείς να κατηγορείς τον άλλο για άρμεγμα. Άρμεγμα είναι το call of duty που είναι σταθερά το ίδιο, όπως είπες αναμασημένο. Συγνώμη αλλά με ενοχλεί που πήρες από τις σπάνιες καλές ιδέες και τις τσουβάλιασες με το DmC για να κατηγορήσεις τους πάντες για άρμεγμα.
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δεν τα έβαλα όλα ακριβώς στο ίδιο τσουβάλι. Αυτό προσπαθώ να πω σε κάθε ποστ, αλλά δε φαίνεται να γίνεται ξεκάθαρο. Οι ιδέες στις οποίες αναφέρθηκα σαφώς και είναι καλές, και του TR και του MGR. Και τα δύο είναι παιχνίδια που τα περιμένω με ανυπομονησία κι ενδιαφέρον. Και ακριβώς γι' αυτό το λόγο είμαι κι αυστηρός μαζί τους. Θα ήθελα να είχαν την ελευθερία ενός νέου IP κι όχι να προσπαθούν να προσαρμοστούν και να χωρέσουν σε ένα ενυπάρχον, με ό,τι προβλήματα μπορεί να συμπεριλαμβάνει αυτό, είτε προέρχονται από αυτοπεριορισμούς είτε από αντιδράσεις των οπαδών της κάθε σειράς. Το θέμα δεν είναι αν, θεωρητικά, στέκει να υπάρξει ένα παιχνίδι με τον Raiden ως cyborg, αλλά γιατί πρέπει να υπάρξει. Και αυτό που λέω είναι πως ο λόγος που πρέπει να υπάρξει το MGR είναι ο ίδιος που, στην ακραία του εκδήλωση, οδηγεί και στην ύπαρξη του νέου DMC. Πάρε για παράδειγμα το spin-off των Friends, το Joey. Εστεκε να βγει σειρά με πρωταγωνιστή τον Τζόι; Φυσικά. Χρειαζόταν; Πόσο καλύτερη σειρά και καλύτερος είναι ο Le Blanc στο Episodes, που βγαίνει τώρα, χωρίς τους περιορισμούς του IP και του χαρακτήρα; Δεν ξέρω αν είναι πιο κατανοητό ή ξεκάθαρο τώρα αυτό που προσπαθώ να πω. Το CoD κι άλλα σαν αυτό είναι αυτονόητα και δε με ενδιαφέρουν καν. Εξάλλου, ξέρω ότι εκεί συμφωνούμε, γι' αυτό δεν τα ανέφερα καν. Είναι για άλλο τσουβάλι. Σχεδόν σαν το FIFA και το PES έχουν γίνει αυτά.
MetalGearFan Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Γενικεύεις τρομερά στην εμμονή σου να δικαιολογήσεις αυτό που είπες. Το ένα είναι side story, το άλλο reboot και το DmC spin off. Τόσο απλά. Στην ουσία, ελευθερία νέου IP και τα 3 έχουν. Μόνο που η ninja theory είναι άχρηστη για αυτό που ανέλαβε. Γιατί και γιατί και γιατί. Γιατί είσαι πεισματάρης και πας από τη μία γενίκευση στη άλλη.
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 (επεξεργασμένο) Εντάξει, λοιπόν, η Ninja Theory είναι άχρηστη κι εγώ πεισματάρης γενικολόγος και δεν υπάρχει καμία κοινή συνιστώσα σε αυτό το μοτίβο. Οπως και να έχει, δεν απευθυνόταν σε εσένα συγκεκριμένα το αρχικό μου ποστ ούτε είμαι εδώ για να σε πείσω για κάτι. Κράτα ό,τι κατάλαβες. Moving on. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2012 από Vole Maulder
JohnVani18 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2012 Devil May Cry Box Art, Pre-Order Bonus Revealed Turn weapons into bones with a pre-order.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα