viper2005 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 To demo είχε τραγικά frame drops. ποιος ασχολειτε με demo...? Ε καλά άμα το παίζεις σε χαμηλές δυσκολίες τι δύσκολο... μεγαλη αληθεια αυτο αλλα απο την αλλη "i'm here for the ride"
Stavrakas13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 ποιος ασχολειτε με demo...? μεγαλη αληθεια αυτο αλλα απο την αλλη "i'm here for the ride" Σύμφωνοι δεν αντιλέγω...
Tilemaxx Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Επειδή αυτή η καραμέλα περι GOW ακούγεται παντού, και έλεος δηλαδή που γκαιμπελίζετε τόσο για ανόμοια πράγματα και καταστάσεις, να σου πώ λοιπόν οτι και το GOW στα επίπεδα του DmC είναι απο θέμα gameplay. Δεν προσφέρει κάτι το εξωπραγματικό, απλά λόγω των γραφικών, του platforming του, και των bosses του, κάνει τη διαφορά. Και δεν έγινε κανένα reboot στο GOW για να κράξει η fanbase. Δυτικίλα ήταν, δυτικίλα παρέμεινε, στο κάτω-κάτω εξ' αρχής ξέρουμε τι να περιμένουμε απο το GOW. Απο ένα παιχνίδι όμως Devil May Cry, άλλα ξέραμε και άλλα μας παρουσιάζονται τώρα.
ikaruga24 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Θελετε ή δε θελετε καποιοι το DMC το εχτισαν πανω στο στο απαιτητικο και uber-hardcore fast, skilled gameplay. Ο χαρακτηρας του Dante ηταν τετοιος που δεν σε ενοιαζε πολυ γιατι εσυ με το gameplay σου συμπληρωνες αυτον τον χαρακτηρα γιατι το ρεπερτοριο ηταν τετοιο που το υποστηριζε (και ειδικα στο super mega 3 που ηταν και το καλυτερο της σειρας). Ο τυπας Dante ο παλιος δεν ειχε και τιποτα να πει για τον εαυτο του αλλα δεν σε πειραζε γιατι η στιγμη που ξεκινουσε το ξυλο "εγραφε". Καποιος μπορει να με πει "κολλημενο". Συγνωμη ρε μεγαλε που επι 12 χρονια επαιζα αυτην τη σειρα και ηξερα τι να περιμενω οταν ακουγα το ονομα Devil May Cry. Συγνωμη και παλι που δεν με ενδιεφερε τι πιστευε ο καθενας για τον τιτλο μιας και οπως ειπα για ολους εχει ο μπαξες και για εμενα DMC, για αλλους God of War και αλλα αντιστοιχα. Συγνωμη και παλι που με ενδιαφερει σε ολα μου τα παιχνιδια κατα κυριο λογο το gameplay και βαση αυτου συνεχιζω να παιζω ενα παιχνιδι ή οχι. Το βαθος στο gameplay για εμενα ειναι αναντικαταστατο. Γενικα απο τη στιγμη που θες να συνεχισεις ενα franchise καλο ειναι να μην του γαμας οτι εχει και δεν εχει και κυριως στο συναισθημα που σου δινει. Κρατα ανεπαφο αυτο το κομματι για το οποιο το ανεβασε ο gamer εκει που το ανεβασε. Το Resident Evil 4 το καταφερε αυτο, το X-com επισης το καταφερε αυτο. Δεν θα πω περισσοτερα, θα εχω πληρης αποψη μετα το playthrough στο PC μου. 1
empire_1924 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 ikaruga24 σου προτείνω να μην το ξεκινήσεις καθόλου το game γιατί το έκρινες ήδη βάσει των γραφομένων σου(αν δεν το κατάλαβες) και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν θ'αλλάξεις στάση για προφανείς λόγους...."12 χρόνια" φαντάζομαι μόνο εσύ "γνώρίζες" τι εστί DmC και κανένας άλλος,με απλά λόγια σε όσους άρεσε το reboot δεν έχουν ιδέα να υποθέσω απo hack n slash γενικότερα,DmC κ.λ.π...."απελπισία" πραγματικά αυτό το topic....gamespot No2 μπορώ άνετα να το χαρακτηρίσω!!! "Δεν περιγράφω άλλο"
ikaruga24 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Προφανως και δεν παιζουμε ολοι το ιδιο παιχνιδι για τους ιδιους λογους. Οσοι κοιταν gameplay (οπως εγω) προφανεστατα και θα φανε φρικη (οπως και εφαγα). Τιποτα αλλο δεν με πειραξε τοσο πολυ οσο αυτο. Το Α και το Ω, το γαμημενο το gameplay. Ειδικα οταν ακουω καποιους να μιλανε για Bayonetta οταν εμφανεστατα δεν μπορεσαν ουτε καν να ξυσουν την επιφανεια απο το βαθος στο συστημα της μαχης του και του προσαπτουν οτι ειναι μετριοτητα με βλαμμενη ιστορια και οτιδηποτε αλλο. Δεν μαρεσει να τη σπαω σε κοσμο αλλα δεν παιζουν τετοιο παιχνιδι για τα παραπανω...
hollow_83 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δηλαδη εμεις που δε φαγαμε φρικη παει να πει οτι δεν κοιταμε το gameplay ? Για τον ....... τελειως. Δηθενισμως σε ολο του το μεγαλειο. Οταν μια σειρα γινεται Reboot, γινεται για να αλλαξει το υφος της, να απευθυνθει σε νεο κοινο, that's why is called a reboot, ουσιαστικα σαν να λεμε παλι απο την αρχη. Αν δε πιασει τοτε θα γυρισει στις παλιες ριζες του. Ακομα και το ονομα πρακτικα εχει αλλαξει για να γινει πιο catchy για την εποχη. Και για τελος οσον αφορα το COmbat system. Δε καταλαβαινω πως γινεται να κρινεις κατι το οποιο ξεκλειδωνει σιγα σιγα και δεν ειναι φουλ διαθεσιμο απο την αρχη. Πως γινεται να κρινεις gameplay παιχνιδιου απο ενα ντεμο, ποτε δε το εχω καταλαβει. Ειδικα οταν το full παιχνιδι εχει κλειδωμενα αλλα δυο επιπεδα δυσκολιας. Το μονο κακο του ειναι τα Bosses, μετρια ολα. (για μενα τουλαχιστον). Αλλα ειπαμε, δηθενισμος. Κανω οτι μπορω για να φανω διαφορετικος απο τα πληθη.
skanjos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει στον θείο εδώ και 3-4 μέρες, δεν το κρίνουν κάποιοι απο το demo just saying. το όνομα του δεν εγινε πιο catcy έγινε πιο κάνγκουρ. "Αλλα ειπαμε, δηθενισμος. Κανω οτι μπορω για να φανω διαφορετικος απο τα πληθη." ισχύει αλλα όχι για αυτούς που το μισούν το reboot.γιατί είναι περισσότεροι σύμφωνα με το metacritic user score.μέχρι και ένας που το έδωσε 10 user,είπε το έδωσε 10 γιατί είναι το μοναδικό παιχνίδι που σε κατάφερε να δεις ποιοί είναι λαδωμένοι journalists και έκανε την δουλειά του τέλεια ....
hollow_83 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Αρα ειναι ολοι λαδωμενοι ?(γιατι απο οτι βλεπω σε 40 κριτικες εχει παρει 86) Θα συμφωνουσα αν ειχε παρει καλες κριτικες απο ενα δυο site και ολοι οι αλλοι του διναν χαλια κριτικη. Αλλα εδω επι το πλειστον τα παει καλα στα επισημα Reviews. Οι χρηστες που εχουν ψηφισει ειναι καπου στους 277. Δεν ειναι αντιπροσωπευτικο νουμερο. Το παιχνιδι κακο δεν ειναι παντως, απλα σιγουρα στους κολλημενους δε θα εχει απηχηση, συμβαινει αυτο, και γω συχαινομαι franchises που κανουν ριζικες αλλαγες σε σχεση με τους προκατοχους τους. Οσο για το ονομα, πιο κανγκουρ απο τa cutscenes του Bayonneta δε νομιζω. (πρεπει να ειναι το μονο παιχνιδι μαζι με το Shadows of the damned) που το παιζα στο mute ή εκανα skip τα cutscenes.
Vole Maulder Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Μια στιγμή τώρα. Εχω παίξει μόνο το ντέμο, οπότε δεν έχω σε καμία περίπτωση ολοκληρωμένη άποψη για το παιχνίδι, αλλά είναι δυνατόν να είναι όλοι οι reviewers λαδωμένοι; Αποκλείεται δηλαδή να το έπαιξε κάποιος και να του άρεσε; Επίσης, έχει το παιχνίδι κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Επειδή 3/10 σημαίνει κάτι που σχεδόν δεν παίζεται, όχι κάτι που δεν είναι του γούστου σου ή όσο "hardcore" ήταν η σειρά πριν το reboot. Οπως και να έχει, δηθενισμός δεν ξέρω αν είναι αυτό που συμβαίνει εδώ πέρα, αλλά σίγουρα το να αρέσει σε κάποιον κάτι και να έρχεσαι και να επιμένεις "φίλε, δεν είσαι αρκετά hardcore και γαμάτος σαν εμένα, γι' αυτό σου αρέσει αυτή η μαλακία" σκάει κάπως. Επίσης, ο Μπραντ στο quick look μιλούσε για έξτρα unlockable δυσκολίες με διαφορετικούς εχθρούς και διαφορετικά μοτίβα επιθέσεων. Αυτά τα έχει παίξει κανείς κι αν ναι, πώς είναι;
hollow_83 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Μια φορα το τερματισα και ξεκλειδωσε ενα νεο επιπεδο δυσκολιας. Λιγο που το επαιξα οντως ειναι ζορικο, καμμια σχεση με το Hard του, που βγαινει ευκολα. Δε νομιζω ομως να ασχοληθω περαιτερω, τουλαχιστον σε αυτη τη φαση. Αν το παρω γνησιο στο PS3, θα εμβαθυνω περισσοτερο.
Vole Maulder Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Ορίστε κι άλλος ένας "λαδωμένος", χωρίς σκορ αυτή τη φορά, μήπως και διαβάσετε τι πραγματικά γράφει και γιατί του άρεσε (αν και μάλλον θα κατηγορηθεί και γι' αυτό). http://www.rockpapershotgun.com/2013/01/15/wot-i-think-dmc-devil-may-cry/
skanjos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) vole έχεις δοκιμάσει να παίξεις κάνα παιχνίδι παλιό? αρκετά παλιό ,εγώ προσωπικά πλέον δυσκολέυομαι όταν τα αγγίζω ,παιχνίδια του snes ή παλιά arcade,μας έχουν μάθει η δυσκολία ενός παιχνιδιού να είναι στο πάτωμα και όταν το συνηθίσεις αυτό σου φαίνεται για στάνταρ. η δυσκολία έχει πέσει τρομερά επίπεδα,και δεν μιλάω για περισσότερο health ή cheat mechanics,τα παλιά devil may cry θέλανε skill για να κάνεις καλά combos,εδώ στο dmc ένα 12χρονο μπορεί να σου βγάλει SSS combo και να κάνει 4λεπτά jungling τον αντίπαλο σπαμάροντας 3-4 κουμπιά με 0 skill,αυτό ονομάζεται casualised ,ειδικά σε ένα fransise όπως το dmc που φημιζόταν για το battle system αυτό είναι τραγικό για τους φανς, είναι σαν να πέρνεις το τέκκεν και να βάζεις μέσα 20 χαρακτήρες σαν τον eddy ,τότε να δεις πόσοι θα βγαίναν να το θάψουν... μπορεί σε κάποιον να μην τον πειράζουν τα 30fps ,ή τα αργά 10 ώρες στον αέρα No skill jungling combos,τους παλιούς φανς της σειράς τους πειράζει, "και τι μας νοιάζει ,είναι reboot,μπλα μπλα μπλα" ,το reboot αυτό για τους παλιούς φανς σκοτώνει ένα αγαπημένο fransize τους ,σαν να πέρνει το final fantasy και να το κάνει fps η square, επειδή όλα τα 12 χρονα παίζουν cod. το συγκεκριμένο "reboot" είναι αυτό το πράγμα, casualised to apeal to western audience button smasher.όσοι κράζουν,κράζουν γιατί ανυσηχούν οτι η βιομηχανία πάει να μας πουλήσει μασημένη πατάτα ,τα ίδια και τα ίδια, να κάνει κάποια gender να εξαφανιστούν γιατί δεν είναι apealing στον περισσότερο κόσμο, τα καγκουράκια που ξεκινάνε τώρα gaming ή είναι 18-19 και βγαίνουν στο w με κούρεμα νέου dante θα εξομοιοθούν με τον χαρακτήρα και θα τους αρέσει,οι παλιοί gamer θα δουν την ιστορία και θα πουν wtf.... δοκίμασε το full version,τερμάτησε το και μετά έλα πες ποιός έχει δίκαιο. btw δεν χρειάζεται να λαδώσεις όλη την gaming review κοινότητα, τα μεγάλα Site να πάρεις τέλειωσε,και αυτό γίνεται έυκολα με λίγα exclusive stuff,όπως έχει πει ο marcus berg,seriusly πάτε δείτε angry gamer,τα λέει σταράτα... εδιτ: παραθέτω ένα άρθρο απο το eurogamer μπας και δείτε πως προσπαθούν να διαφημίσουν το παιχνίδι http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-15-original-dmc-creator-a-fan-of-the-reboot ,ο kamiya είπε : "I've been getting a lot of DmC tweets lately. DmC is a very unique title, and I honestly hope that people enjoy it.""I am also happy to see all of your messages, even though the first Devil May Cry came out 12 years ago," he added. "That being said, DMC has been on its own path for a long time now and asking my opinion of things is pointless... My only opinion is that people continue to love the Devil May Cry series, both fans and its creators alike. It's yours now." και το μετέφρασαν οτι του άρεσε και είναι φαν ,εγώ βλέπω μόνο πως προσπάθησε να αποφύγει να απαντήσει για να μην αρχίσει η γκρίνια οτι είναι butthurt ή να μην προσβάλει κάποιον συνάδερφο. ακου εκεί ο kamiya είναι fan απο το reboot ή με λίγα λόγια θα σας πούμε οτι άρεσε στον kamiya για να αλλάξουμε την άποψη απο κάποιους "Haters" old fans,για πόσο πρόβατα ή χαζούς θεωρούν τους gamers δλδ.... btw όσοι λέτε οτι προσπαθούμε να σας πείσουμε ,εμείς δεν προσπαθούμε τπτ,απλά την άποψη μας λέμε, κάποιοι άλλοι με reviews και άρθρα προσπαθούν να μας αλλάξουν άποψη,εγώ προσωπικά λέω ας σας αρέσει και ας του βάλετε και 10,για μένα το παιχνίδι είναι trash γιατί κουβαλάει βαρύ όνομα, δεν μπορείς να λέγεσαι real madrid και να είσαι 18 βαθμούς πίσω απο την μπαρτσελόνα...(άσχημη αναλογία i know ,η βαριά φανέλα κρίνεται διαφορετικά end of story,δεν το συγκρίνω με το enslaved το συγκρίνω με τα παλιά dmc's) Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2013 από skanjos
ikaruga24 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Προσωπικα επισης το θεωρω πολυ υποπτο που -ακομα- υπαρχουν μονο 2-3 video review για το παιχνιδι εκει εξω και -κανενα- απο αυτα δεν επικεντρωνεται στο gameplay εις βαθος οπως εκαναν στο Bayonetta review παραδειγμα. Δηλαδη εμεις που δε φαγαμε φρικη παει να πει οτι δεν κοιταμε το gameplay ? Για τον ....... τελειως. Δηθενισμως σε ολο του το μεγαλειο. Οταν μια σειρα γινεται Reboot, γινεται για να αλλαξει το υφος της, να απευθυνθει σε νεο κοινο, that's why is called a reboot, ουσιαστικα σαν να λεμε παλι απο την αρχη. Αν δε πιασει τοτε θα γυρισει στις παλιες ριζες του. Ακομα και το ονομα πρακτικα εχει αλλαξει για να γινει πιο catchy για την εποχη. Και για τελος οσον αφορα το COmbat system. Δε καταλαβαινω πως γινεται να κρινεις κατι το οποιο ξεκλειδωνει σιγα σιγα και δεν ειναι φουλ διαθεσιμο απο την αρχη. Πως γινεται να κρινεις gameplay παιχνιδιου απο ενα ντεμο, ποτε δε το εχω καταλαβει. Ειδικα οταν το full παιχνιδι εχει κλειδωμενα αλλα δυο επιπεδα δυσκολιας. Το μονο κακο του ειναι τα Bosses, μετρια ολα. (για μενα τουλαχιστον). Αλλα ειπαμε, δηθενισμος. Κανω οτι μπορω για να φανω διαφορετικος απο τα πληθη. Μπορεις να πετας τις προσβολες σου ελευθερα αλλα δεν αλλαζει το γεγονος οτι δεν παιζουμε ολοι το ιδιο παιχνιδι για τους ιδιους λογους. Εσενα μπορει να σου φτανει που θα παιξεις το παιχνιδι 2-3 φορες και θα τελειωσεις μαζι του, εμενα παλι οχι. Οχι αυτο το ειδος. Περιτο να σου πω οτι παιζω με την ιδια ευκολια Ninja Gaiden Sigma 1, DMC3, Bayonetta, God Hand σημερα (που το κανω) ακριβως λογο συστηματος μαχης. Και τι να λεει που ξεκλειδωνει σιγα σιγα το ρεπερτοριο οταν κανει μπαμ οτι η μηχανικη πισω απο αυτο ειναι εντελως random? Οταν συγκεκριμενοι εχθροι απαιτουν συγκεκριμενα οπλα? Οταν για να επιτεθω θα πρεπει να διαλεξω 1 απο τα 5 οπλα με το καθενα να εχει 5 κινησεις? Οταν το vanila dodge ειναι invinvibility? To να μου μιξαρουν τους εχθρους για να με αναγκασουν να αλλαξω οπλο ειναι -επιβεβαιωση- σε αυτα που λεω που εχω ηδη παρατηρησει και δεν θα επρεπε καν να υπαρχουν σε ενα παιχνιδι οπως το DMC. Τον δηθενισμο δεν μπορω να τον καταλαβω καθως δεν παραπονεθηκα για κανενα προηγουμενο DMC (ναι ακομα και για το μετριο 2) μιας και η βαση του ειναι κατι ΠΟΛΥ ποιο πανω απο ενα God of War 3 (στη μαχη). Τελος ο συσχετισμος του Tekken και Eddy ειναι πολυ σωστος, καποιος που παιζει Tekken θα κοιταει απο μακρια (και αγαπημενοι) το Virtua Fighter. Το DMC ηταν Virtua Fighter του ειδους, πλεον με το ζορι να φτανει Mortal Kombat. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα