Προς το περιεχόμενο

Devil May Cry (Ninja Theοry Project)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε empire κάθεσαι και μιλάς τόση ώρα ,έχοντας παίξει μόνο το demo? απο "απόψεις" λαδωμένων ατόμων που διάβασες? plz plz... 

θυμάμαι εποχές dmc3 dante must die που είχες 1 στα 30 δευτερόλεπτα να επιτεθείς σε boss και στα υπόλοιπα έκανες μανούβρες, εδώ το r2 O είναι τόσο broken που τα καθαρίζει όλα και δεν χρειάζεται να πατήσεις άλλη κίνηση όπως φαίνεται και στο βίντεο,αλλα εγώ δεν μιλάω μόνο για το gameplay αλλα και για την πλοκή ,το storytelling που άτομο που δεν έχει αγγίξει το παιχνίδι δεν έχει άποψη ,παίξτο και έλα γράψε μετα ότι σου κατέβει.. 

btw δεν το τερμάτησα ακόμα αλλα απότι διαβάζω στα φόρουμ που το κράζουνε(και μπορώ να δώσω 20+λινκς και 300+άτομα...και 7 παπαγάλους και 3 κομμάτια πίτσα) λένε οτι ο τερματισμός είναι χειρότερος απο του mass effect 3... οπότε το παιχνίδι μπορεί να με εκπλήξει ακόμα πιο δυσάρεστα,

 

σαν τεράστιος φαν της σειράς και τέτοιου στυλ παιχνιδιών ,είμαι απογοητευμένος και αυτή είναι η άποψη μου,αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους που λίγο καλά γραφικά να έχει ένα παιχνίδι και full button mashing (gow fans,dante's inferno) λένε είναι σούπερ, πάω στοίχημα οι ίδιοι παίζουν τεκκεν και πέρνουν τον eddy/hwoarang και κάνουν σβούρες(btw το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει είναι αν το bayoneta γράφεται με ενα η 2 τ ,το παιχνίδι είναι έπος το έχει πεί άποιρες φορές και αυτοί που είναι φανς του είδους το αναγνωρίζουν)

  • Απαντ. 213
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οπως αρκιβως το φανταζομουνα. Μιλανε για "great combat" τη στιγμη που μπορεσαν να το εξηγησουν μεσα σε 2 κουβεντες χωρις καν να μπουν στον κοπο να πουν κατι παραπανω για το (ανυπαρκτο) βαθυτερο συστημα. Διαβασα και το review του Edge που του δινει την ιδια βαθμολογια και απεχει -πολυ- απο το Review του Bayonetta. Απλα διαβαστε τα review back to back και θα καταλαβετε που δινουν βαρος στο ενα review και που στο αλλο.

 

 

 

Και για τα God of War τα ίδια ακούμε παραδοσιακά σε κάθε review. Απορώ που βλέπουν το great combat στα δυτικά hack n' slash.

 

Παραληρείς....ότι να 'ναι γράφεις!!!! :P

Το ότι 2-3 άτομα σ'ένα topic "θάβουν" ένα πάρα πολύ καλό reboot(βάσει και ξένων forums και reviews) δεν κάνει πλέον σε κανέναν εντύπωση.

 

Είναι απλό, στο demo στη normal δυσκολία και εντελώς στο χαλαρό έβγαλα S stylish ranking στο τέλος, χωρίς να προσπαθήσω ΚΑΝ να βγάλω combos της προκοπής. Αυτό τα λέει όλα νομίζω. Πολύ απλά κράζουμε γιατί το DmC δεν φτάνει τα προηγούμενα games ούτε στο μισό του gameplay τους.

Δημοσ.

skanjos "χάνεσαι"....εσύ έχεις τα δικά σου forums όπως φαίνεται όπου όλοι το κράζουν ενώ στα "δικά μου" forums η συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει ικανοποιημένη και όλως τυχαίως το μεγαλύτερο ποσοστό των απόψεων συγκλίνει με αυτό των "πληρωμένων" reviews....αυτή η καραμέλα δεν νομίζω ν'αφορά πια όλα τα reviews,για να ξέρω να την "χρησιμοποιώ" και εγώ σαν επιχείρημα...πληρωμένα reviews ναι υπάρχουν αλλά δεν νομίζω το ποσοστό των πληρωμένων ν'απεικονίζει το σύνολο των reviews...με την καμία.

Και σε 2-3 μέρες όταν και εγώ θα το 'χω παίξει θα "έρθω" λοιπόν και θα κράζω την δική σου απόλυτη γνώμη....η bayonetta ήταν μια "μίμηση" DmC με απαίσια κοινα/japanese bosses και ένα απίστευτα flat story που το "τραβούσαν απο τα μαλλιά" σε βαθμό να κουράζει....τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο και ποσώς μ'ενδιαφέρει αν συμφωνείς ή όχι!!!!

Είμαι σίγουρος ότι εμβάθυνση στο gameplay σου προσφέρει και το τελευταίο DmC,όσο και αν απλοποίησαν/ενοποίησαν το attack mode...απο εκεί και πέρα λογικά μπορείς να βγάλεις πολλά και συνδυαστικά combos και δεν μπορούν/δεν τους παίρνει ν'αποκλίνουν απο προηγούμενα DmC το οποίο και καθιέρωσε ένα ολόκληρο είδος....επιμέρους/επιφανειακές προσθήκες ή αλλαγές είναι πάντα καλοδεχούμενες αρκεί να γίνονται προς την σωστή κατεύθυνση και στα "δικά μου" forums απ'ότι φαίνεται η συντριπτική πλειοψηφία αυτό πιστεύει και αυτό διαπίστωσε.....απλά μάλλον είσαι "στραβωμένος" απο την αλλαγή του Dante απο anime που ήταν.

Tilemaxx τζάμπα "κλαίγεσαι" παιξ'το στο son of sparda ή και σε ακόμα δυσκολότερο επίπεδο....σαν μικρά-ανώριμα παιδάκια που σχολιάζουν στο youtube ρε πού...τη μου(φιλικά το γράφω)!!!  :P

Δημοσ.

εγώ διαβάζω σε gamespot/ign/gametrailers ,τώρα εσύ αν διαβάζεις στης capcom το Site το φορουμ είναι λογικο, με αυτά που λες για το Bayoneta καταλαβαίνω ... δεν έχεις ιδέα ,δεν πειράζει ,τώρα θα βγει το god of war ascention μια χαρά :)

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως προσωπικα δεν ακουω κανενα review. Δεν χρειαζομαι κανεναν εδω που τα λεμε. Τα διαβαζω καθαρα σαν reference για να παρω ορισμενες μικροπληροφοριες. Δυστυχως ο μοναδικος reviewer εκει εξω που μοιραζεται το δικο μου στυλ και γουστο ειναι inactive και ποσταρει reviews οποτε θυμαται.

 

 

Η προσωπικη αποψη μου καθαρα με βαση το demo εχει ηδη ειπωθει. Ελπιζω σε κατι καλυτερο οταν ο θειος θα φερει το δικο μου copy αλλα πραγματικα δεν το βλεπω και η NΤ δεν εχει και αυτην την φημη για "και γαμω το gameplay" φαση και ουτε εχει προσπαθησει και ποτε για κατι τετοιο. Λογικο λοιπον να φυλαω τα ρουχα μου να εχω τα μισα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ διαβάζω σε gamespot/ign/gametrailers ,τώρα εσύ αν διαβάζεις στης capcom το Site το φορουμ είναι λογικο, με αυτά που λες για το Bayoneta καταλαβαίνω ... δεν έχεις ιδέα ,δεν πειράζει ,τώρα θα βγει το god of war ascention μια χαρά :)

 

Ειδικά για το gamespot δεν έχω λόγια για το πόσο γτπ site είναι όπως και το ps fanboystiko forum του,gametrailers σχεδόν μια απ'τα ίδια...για το IGN είσαι άκυρος 89/100 έδωσε στο DmC και το εκθείασε μάλιστα διαίτερα....μάλλον εσύ δεν έχεις ιδέα αφού δεν απαντάς επι της ουσίας....ουσιαστικά δεν απαντάς καθόλου και υπεκφεύγεις,οπότε και χάνεται(και η όποια) αξία των γραφομένων σου...πήγαινε παίξε τώρα την "μίμηση" σε gameplay DmC bayonetta με το ανούσιο story,κοινά-"απαρχαιωμένα" japanese bosses και ακόμα καλύτερα μετά τράβα παίξε το επιφανειακό/κορεσμένο σε story όσο δεν πάει GOW ascension με το retarded/βαρύ/χωρίς βάθος gameplay.     :P

Μάλλον θα φταίει και η έκδοση του DmC στο ps3 που όπως διαβάζω είναι μέσα στο framerate(και όχι μόνο) και σε σχέση με αυτή του 360 είναι μέρα με την νύχτα και μια και ανέφερες το IGN απο το review του:

 

"Though it should be noted, with a certain severity, that the 360 version is clearly superior in this pair. Its PS3 counterpart struggles to keep a steady framerate which is sadly characteristic of PS3 games running on the Unreal Engine."

 

Ας πρόσεχες....!!! ;)  :P

Επεξ/σία από empire_1924
Δημοσ.

το bayoneta μετά το zone of the enders έχει το πιο γρήγορο και responsive combat system,τέλεια ακρίβεια στις κινήσεις και άποιρους συνδιασμούς,και η δυσκολία στο τελευταίο επίπεδο είναι δυσκολία devil may cry. όσο για το gamespot δεν μίλησα για το review ,δεν με νοιάζουν τα reviews απο δημοσιογράφους των μεγάλων site γιατί γνωρίζουμε πως βγαίνουν,δες κάνα επεισόδιο angry gamer με τον marcus και τα λέει σταράτα εκεί ο τύπος για το λαδοτύρι που πέφτει.για πάνε διάβασε στο φόρουμ τι λένε στο gamespot που 1 το υπερασπίζεται και 10 το θάβουν ,όλο το fanbase απορεί για το skor και μερικά πρόβατα που μασάνε ότι τους πασάρουνε μας λένε το αντίθετο ,ε συνεχίστε να τρώτε κουτόχορτο ,μην μας πρίζετε με τις απόψεις σας όμως μετά.

  • Like 1
Δημοσ.

το bayoneta μετά το zone of the enders έχει το πιο γρήγορο και responsive combat system,τέλεια ακρίβεια στις κινήσεις και άποιρους συνδιασμούς,και η δυσκολία στο τελευταίο επίπεδο είναι δυσκολία devil may cry. όσο για το gamespot δεν μίλησα για το review ,δεν με νοιάζουν τα reviews απο δημοσιογράφους των μεγάλων site γιατί γνωρίζουμε πως βγαίνουν,δες κάνα επεισόδιο angry gamer με τον marcus και τα λέει σταράτα εκεί ο τύπος για το λαδοτύρι που πέφτει.για πάνε διάβασε στο φόρουμ τι λένε στο gamespot που 1 το υπερασπίζεται και 10 το θάβουν ,όλο το fanbase απορεί για το skor και μερικά πρόβατα που μασάνε ότι τους πασάρουνε μας λένε το αντίθετο ,ε συνεχίστε να τρώτε κουτόχορτο ,μην μας πρίζετε με τις απόψεις σας όμως μετά.

 

Έγραψα κάτι για το review του gamespot και δεν το θυμάμαι βρε τσάκαλε; :PΕπαναλαμβάνω ποσώς μ'ενδιαφέρει αν ισοπεδώνεις/μηδενίζεις το σύνολο των reviews. 

Στο review του IGN αναφέρθηκα....σ'ότι αφορά το gamespot έγραψα ότι δεν έχω σε εκτίμηση το ήλιθιο/ανώριμο/fanboystiko/παιδικό "κοινό" στο forum του και ότι κατά τ'άλλα είναι πολύ "σοβαρό" site...της πλάκας κανονικά.

Σ'ότι αφορά την bayonetta σε παραπέμπω στην προηγούμενη απάντηση μου με συμπλήρωμα GOW....έτσι για να μην "ζαλίζω" και επαναλαμβάνομαι όσο εσύ.....κατά τ'άλλα μάλλον εσύ βελάζεις στο "δικό σου λιβάδι/κόσμο"/gamespot...so keep bellowing ;)

Δημοσ.

Εγω παντως δε το βρισκω κακο το παιχνιδι.

 

Δε θα κατσω να καψω φαια ουσια, για το ποσο εχασε σε σχεση με τα παλιοτερα DMC, ουτε αν ειναι καλυτερο απο αυτα. Κακο παιχνιδι δεν ειναι. Καταλαβαινω οτι υπαρχει ο συναισθηματισμος στη μεση και στεναχωριομαστε οταν αλλαζουν καποιες σειρες. Και γω ετσι ημουν, αλλα επειδη δεν απολαμβανα τη διασκεδαση μου, ειπα δε γαμιεται.

 

Σιγουρα οταν αλλαζεις καπως το υφος και το στυλ καποιους θα στεναχωρησεις. Κακο παιχνιδι ομως δεν ειναι, οπως πχ ηταν το Resident Evil το 6.

 

Το κακο εδω μεσα ειναι οτι εχει ενα δυο ατομα που το παιζουν υδημονες και ατομα με gaming ματια, και μαυριζουν συνεχως καθε νεο παιχνιδι. Eπι το πλειστον βεβαια πεφτουν εξω, αλλα οπως και να χει μεχρι να το παιξουμε μας εχουν ζαλισει για το ποσο εμπειροι ειναι, και ποσο γαματοι gamers.

  • Like 1
Δημοσ.

το παιχνιδι εχει εξαιρετικο art, αλλα δεν μπορεις να το πεις και πολυ δυσκολο...

Ε καλά άμα το παίζεις σε χαμηλές δυσκολίες τι δύσκολο...

Δημοσ.


http://www.eurogamer.net/articles/di...y-dmc-face-off


DmC Devil May Cry - the Digital Foundry verdict

"While the change in developer and use of the Unreal Engine 3 might be cause for concern for those expecting a watered-down take on Capcom's Devil May Cry series, we needn't have worried so much. Ninja Theory comfortably balances the need for theatrics and spectacle with traditional fast-paced melee combat and gunplay. The switch to 30FPS also works well in making the world a more captivating place to stage the elaborate boss battles and chaotic action sequences; at times the visuals are truly stunning to behold.

As ever with multi-format Unreal Engine 3 titles, there are compromises between platforms, with the 360 version coming across as the more polished of the two offerings. While the inclusion of higher-resolution artwork on the PS3 is a nice touch, the lower-quality shadows and less consistent performance are more noticeable to the eye during play. In particular, subtle dips in smoothness have more of a tangible effect on gameplay than they do in titles running twice the frame-rate. The crisp controls become temporarily compromised in hectic scenes, delivering an experience which doesn't feel as consistent or enjoyable. On the plus side, the PS3 version has plenty of moments where it maintains a solid 30FPS - even in some of the more taxing scenarios early on it the game - so is still well worth getting regardless of the deficiencies elsewhere. However, on balance, the 360 version edges it thanks to the more consistent performance and palpable lack of screen-tear.

Overall, it's pleasantly surprising to see DmC working as well as it does at 30 frames per second, proving that high-speed action titles don't necessarily demand a 60Hz lock. That said, we're particularly looking forward to playing the upcoming PC version, where players can hopefully enjoy all the sumptuous visuals of the console versions at much higher resolutions, with the 60FPS response fully restored - something that hardcore fans will almost certainly appreciate."

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...