Προς το περιεχόμενο

Εγγυηση 2 χρονια, ισχυει?


k_dinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάτι που λέω να εφαρμόσω από εδώ και στο εξής είναι νόμιμο ή παράνομο.

 

Όταν πηγαίνω να αγοράσω κάποιο προϊόν, να ηχογραφώ την συνομιλία μου με τον υπάλληλο αφού φυσικά έχω ρωτήσει το όνομα του.

Όλα αυτά φυσικά μυστικά.

 

Το ίδιο και για τηλεφωνικές παραγγελίες ή τυχόν ερωτήσεις.

 

Παρατραβηγμένο, το ξέρω, αλλά εδώ που έχουμε φτάσει...

  • Super Moderators
Δημοσ.
φίλε disqualified,εσύ δεν πρέπει να αποδείξεις τίποτα,το βάρος απόδειξης το έχει αυτός που θα αρνηθεί τον ισχυρισμό σου

 

ναι ok με αυτή τη λογική αν ένα προιόν έχει 3 χρόνια εσύ το πας στον 4ο/5ο/etc και λες ότι χάλασε στον τρίτο...

 

φοβερή λογική :P

Δημοσ.

Παμε να ξεκαθαρισουμε λιγο τα πραγματα...

 

Η εγγυηση 2 ετων οχι μονο επιβαλλεται απο οδηγια της ΕΕ αλλα ενσωματωθηκε και σε αρθρο του Αστικου Κωδικα (θεμελιωδης νομος για τις σχεσεις των ιδιωτων).

Επειδη ειχα παρομοια περιπτωση με το eshop οπου εκει ειχα αλλα θεματα (ψαξε ενα δεν βαριεσαι στο ινσομνια θα δεις το σχετικο ποστ βασει ονοματος μου)

 

ζητηματα:

συνομολογημενη ιδιοτητα: σου ζητησα ηυ με 3 γβ ραμ και εσυ μου εδωσε με 2γβ

πραγματικο ελαττωμα: σου ζητησα ενα ηυ και μολις τον εβαλα στην πριζα καηκε η πλακετα

 

δικαιωματα:

διορθωση ή

αντικατασταση ή

υπαναχωρηση (δηλαδη τα λεφτα μου πισω...)

 

Ο ΑΚ δεν καθοριζει ιεραρχικα τα παραπανω αλλα διαζευτικα δηλαδη

διορθωση ή

αντικατασταση ή

υπαναχωρηση

διαλεγεις και παιρνεις

 

ωστοσο συμφωνα με προσφατες αποφασεις του ο Αρειος Παγος

ερμηνευει νομολογικα οτι υπαρχει η ακολουθη ιεραρχια

1)διορθωση

2)αντικατασταση

3)υπαναχωρηση

 

θα συμφωνησω με τον ΑΠ γιατι ειναι αρκετα καταχρηστικο ενω μπορει να αντικατασταθει να πηγιανουμε κατευεθειαν σε επιστροφη χρηματων...

 

Ενεργειες:

Η ΓΓΚΑ ειναι λιγο οτι να ναι, δλδ κανετε τηλεφωνο στην ΓΓΚΑ και υποτιθεται οτι στελνουν αυτοι αντι για εσας χαρτι παραπονων στην εκαστοτε εταιρια, ωστοσο πολλοι αδιαφορουν

το καλυτερο πιστευω ειναι ο Συνηγορος του Καταναλωτη, προσοχη ομως στην προθεσμια που εχετε για να καταθεσετε την αναφορα σας

 

θα ανεβασω καποια παραδειγματα για να δειτε....

 

---------- Προσθήκη στις 21:05 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:01 ----------

 

δειτε εδω για τα εγγραφα

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2879840&postcount=33

  • Super Moderators
Δημοσ.
πραγματικο ελαττωμα: σου ζητησα ενα ηυ και μολις τον εβαλα στην πριζα καηκε η πλακετα

 

τι διαφορά έχει τότε το ελάττωμα από το πραγματικό ελάττωμα?

Δημοσ.

Απλα νομικη ορολογια

δλδ το "πραγματικο ελαττωμα" αναφερεται σε ελαττωμα του αντικειμενικου κοσμου

ενω η εννοια ελαττωμα και τα παραγωγα αυτης μπορει να αναφερονται πχ σε "ελαττωματικη" νομικη σχεση λογω ελλειψης του ταδε στοιχειου

 

ελπιζω να τα εξηγησα σωστα ε paredose?

Δημοσ.

τα ποστ που αναφερεις τα θεωρω λανθασμενα γιατι τα αρθρα του ΑΚ με το νομο ΠρΚατανλτη αλληλοσυμπληρωνονται παρα υπερισχυει το ενα του αλλου...

 

κανε ενα κοπο να διαβασεις τα σκαναρισμενα μου

Δημοσ.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάτι που λέω να εφαρμόσω από εδώ και στο εξής είναι νόμιμο ή παράνομο.

 

Όταν πηγαίνω να αγοράσω κάποιο προϊόν, να ηχογραφώ την συνομιλία μου με τον υπάλληλο αφού φυσικά έχω ρωτήσει το όνομα του.

Όλα αυτά φυσικά μυστικά.

 

Το ίδιο και για τηλεφωνικές παραγγελίες ή τυχόν ερωτήσεις.

 

Παρατραβηγμένο, το ξέρω, αλλά εδώ που έχουμε φτάσει...

 

Δεν μπορεις να παρουσιασεις ηχογραφηση ως στοιχειο αποδειξεως..Ειναι παρανομο(σε δικαστηριο δεν γινεται δεκτο) και εχω την εντυπωση οτι ο αλλος μπορει να σε μηνυσει..Ο paredwse μπορει να επεμβει και να με διορθωσει

Δημοσ.

Και εγώ κάτι τέτοιο έχω ακούσει.

Όταν παίρνεις τηλέφωνο για νέα σύνδεση τηλεφώνου ή για να ζητήσεις πληροφορίες, σου λέει ότι η κλίση ενδέχεται να ηχογραφηθεί.

 

Αν στο τηλέφωνο τους λέω ότι η κλίση ενδέχεται να ηχογραφηθεί, δεν με καλύπτει?

 

Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω το νόμο γι' αυτό. Αυτοί δηλαδή γιατί να μπορούν και να είναι καλυμμένοι και εγώ όχι?

Δημοσ.

 

 

Επίσης αυτό το «ενδέχεται» να ηχογραφηθεί, τι διάλο σημαίνει; Τις ηχογραφούμε πάντα αλλά τις χρησιμοποιούμε μόνο όταν μας συμφέρει; Τις ηχογραφούμε αν έχουμε χώρο στον server/αν θυμηθεί να πατήσει κάποιος το rec;

Τι πρακτικό νόημα έχει να ηχογραφούν ένα στατιστικό δείγμα;

 

 

Δημοσ.
Απλα νομικη ορολογια

δλδ το "πραγματικο ελαττωμα" αναφερεται σε ελαττωμα του αντικειμενικου κοσμου

ενω η εννοια ελαττωμα και τα παραγωγα αυτης μπορει να αναφερονται πχ σε "ελαττωματικη" νομικη σχεση λογω ελλειψης του ταδε στοιχειου

 

ελπιζω να τα εξηγησα σωστα ε paredose?

 

Μ'αρέσει αυτή η εκδοχή μιας και είχα δει ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου όταν είχα διαβάσει τα ποστ του haha.

 

Κι εδώ που τα λέμε, πώς αλλιώς να στέκει ο όρος "πραγματικό ελάττωμα", δηλαδή υπάρχει και "placebo ελάττωμα" μιας συσκευής;

Δημοσ.

wgibson απο τα εγγραφα και την περιπτωση σου δε μπορω να καταλαβω απο που συμπερανες υποχρεωτικη εγγυηση 2 χρονων. Αν μου ξεφυγε κατι υποδειξε το μου σε παρακαλω γιατι με την αναγνωση που τους εκανα δεν εβγαλα καποιο συμπερασμα παρα μονο μια απλη περιπτωση αντικαταστασης μνημων που ηταν μεσα στην εγγυηση

 

Heatspreader φυσικα και δεν μπορεις να ηχογραφησεις τον υπαλληλο εν αγνοια του ειναι παρανομο.

Δημοσ.

disqualified, για να μη παίζουμε με τις λέξεις, ποια η ουσιαστική διάφορα βλεπεις ανάμεσα στην εγγύηση καλής λειτουργείας και την υποχρεωτική αντικατάσταση/επιδιόρθωση/whatever προϊόντος λόγω "πραγματικού ελαττώματος" εντός 2ετίας;

 

Η μόνη διαφορά που βλέπω εγώ είναι πως η εγγύηση αφορά τον κατασκευαστή ενώ η περίπτωση πραγματικού ελαττώματος τον πωλητή, κάτι που δεν ενδιαφέρει και ιδιαίτερα τον καταναλωτή.

 

Χάνω κάτι; :/

Δημοσ.
disqualified, για να μη παίζουμε με τις λέξεις, ποια η ουσιαστική διάφορα βλεπεις ανάμεσα στην εγγύηση καλής λειτουργείας και την υποχρεωτική αντικατάσταση/επιδιόρθωση/whatever προϊόντος λόγω "πραγματικού ελαττώματος" εντός 2ετίας;

 

Η μόνη διαφορά που βλέπω εγώ είναι πως η εγγύηση αφορά τον κατασκευαστή ενώ η περίπτωση πραγματικού ελαττώματος τον πωλητή, κάτι που δεν ενδιαφέρει και ιδιαίτερα τον καταναλωτή.

 

Χάνω κάτι; :/

 

το οτι το δευτερο δεν αποτελει εγγυηση.

 

Το μονο που με ενδιαφερει ειναι να προστατεψω μαινομενους καταναλωτες η οποιοι θα παρασυρθουν και θα νομισουν οτι εχουν κατι χειροπιαστο στα χερια τους με αυτο το νομο. Γι αυτο πριν κανουν οτιδηποτε βα ενημερωθουν για το τι λεει ο νομος και αν συνεχισουν να εχουν την ιδια αποψη τοτε καλως θα πραξουν αυτο που θελουν

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...