flogerakos Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Μετα απο τον κολοσκληρο που μου πασαρανε τα multirama, ο οποιος κανει τρομερο θορηβο, υποφερω απο τρομερα Bluescreen. O σκληρος μου ηταν ο wd caviar blue 500gb 16mb μοντελο 2009 o οποιος με ειχε αφησει καταευχαριστημενο, αλλα μετα απο βλαβη μου τον αντικατεστησαν με εναν wd caviar 500 gb μοντελο 2007 επιμενοντας πως ειναι ο ιδιος σκληρος με αυτον που ειχα. Ενωειται πως καμοια σχεση ο ενας σκληρος με τον αλλο... Υποφερω απο τρομερο θορυβο εγγραφης - αναγνωσης και απο 4-6 bluescreen την μερα!!! Υπογραφή προβλήματος: Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032 Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα: BCCode: 9c BCP1: 00000000 BCP2: 82955DAC BCP3: 00000000 BCP4: 00000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος: C:\Windows\Minidump\091510-16875-01.dmp C:\Users\Windows 7\AppData\Local\Temp\WER-44187-0.sysdata.xm Τα 2 αρχεια τα εχω ανεβασει εδω : http://tinyurl.com/3y7fhsn Αν βοηθαει η drivers που αυτοματα εγκατεστησαν τα win 7 ειναι του 2006 ενω ο σκληρος του 2007. Μπορει καποιος να βοηθισει γιατι δεν καταλαβαινω τιποτα...??? Οσο για τα multirama ειμαι και εγω ενας απο τα θυματα τους καθως πολυ κοσμο το servise τους εχει αφησει παραπονεμενο. Ο αδερφος μου με την ΑΤΙ που πηρε απο τα multirama ακομα την φτιαχνει εδω και ενα χρονο. Περαστικα μας.
Neo106 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Το πολυ πολυ που μπορεις να κανεις ειναι να τρεξεις το wd diagnostics.Εγω δε θα το εκανα καν αυτο, θα τον επεστρεφα αμεσως.
tasosvel Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Φίλε γιατί δεν τους πένρεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών στο multirama. Θα μπορούν να σε βοηθήσουν. εγω μια φορά που αντιμετώπισα πρόβλημα και τους κάλεσα με εξυπηρέτησαν αμέσως. Επίσης πολλές φορές δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι κάρτες γραφικών και άλλα τέτοιου είδους hardware δεν γίνονται service σε μαγαζιά τυπου Πλαίσιο, Multirama, eshop αλλά λογικά πάνε στην αντιπροσωπία.
washcloud Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2010 @ flogerakos : 1) Γιατί δέχτηκες την αλλαγή με παλαιότερο μοντέλο; 2) Γιατί δεν πας να πιάσεις τον υπέυθυνο του καταστήματος απ' τον γιακά, και να του σούρεις ολ' αυτά που έγραψες εδώ; (Τί να κάνουμε εμείς εδώ; Μάγια; ) (Ο driver δεν έχει καμμία σχέση)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.