ΠάρηςΓ Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2010 αυτό όντως είναι περίεργο.και μιλάμε για πρατήρια που είναι δίπλα δίπλα και έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή (0,1€+). και βλέπεις ο ένας να έχει ουρά 5+ αυτοκίνητα όποτε περνάω από εκεί και στον άλλον να μην πατάει κανένας. και αναρωτιέμαι τώρα: γιατί ρε φίλε δε ρίχνεις την τιμή; δηλαδή πόσο πιο φθηνά αγοράζει ο διπλανός σου; σε συμφέρει έτσι; πραγματικό γεγονός αυτό. Δεν αποφασιζει παντα ο πρατηριουχος... Ετσι ηταν και εδω μια ΕΚΟ και Shell..Και ηταν μονο η εκο πρωτα.. Μετα ανοιξε η Shell διπλα ακριβως και δε πηγαινε κανεις ΕΚΟ οταν την ακριβυνε και τωρα εκλεισε ---------- Προσθήκη στις 21:29 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:11 ---------- Παντως και με τη πλαφονιέρα έχουμε την 2 ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη
Teaser Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 αυτό όντως είναι περίεργο.και μιλάμε για πρατήρια που είναι δίπλα δίπλα και έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή (0,1€+). και βλέπεις ο ένας να έχει ουρά 5+ αυτοκίνητα όποτε περνάω από εκεί και στον άλλον να μην πατάει κανένας. και αναρωτιέμαι τώρα: γιατί ρε φίλε δε ρίχνεις την τιμή; δηλαδή πόσο πιο φθηνά αγοράζει ο διπλανός σου; σε συμφέρει έτσι; πραγματικό γεγονός αυτό. Πόσο την αγοράζει ο ένας τη βενζίνη και πόσο ο άλλος; Πχ τα πρατήρια shell και BP τι περιθώριο κέρδους έχουν; Λογικά μικρότερο από κάποια άλλα, πχ ΕΚΟ, JETOIL κτλ αλλά έχουν καλύτερο brand name... λέει ο οδηγός "θα πάω στη SHELL που είναι SHELL και όχι στο βρωμOIL" μη γνωρίζοντας ότι τα πρατήρια μικρότερων εταιριών προμηθεύονται σε χαμηλότερες τιμές και άρα μπορούν να πωλήσουν ίδιο προιόν σε χαμηλότερη τιμή ή καλύτερο προιόν στην ίδια τιμή χωρίς να υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη απατεωνιάς. (βλέπε νεράκι, πειραγμένες αντλίες..)
SGP Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 το βασικό στην διαμόρφωση της τιμής για κάθε πρατηριούχο είναι πόσο μέρος του πρατηρίου του ανήκει και πόσο είναι αγορασμένο από την εταιρία και το ξεπληρώνει... Το καπέλο από τις εταιρίες ορίζεται κατά βάση από αυτό. Τώρα το περιθώριο κέρδους πάνω σε αυτή τη τιμή το ορίζει ο καθένας ανάλογα.
imr Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 ΠΑντως εδω που ειμαι δουλεψε μια χαρα το συστημα πριν τα περισοτερα βενζινδαικα ηταν στο 1.55 η 1.5+ εκτος ελαχιστον εξαιρεσεων, σημερα που κοιταξα ολα 1.496
imr Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 που εισαι να ρθω? Tριπολη, απλα η βενζινη ηταν πανακριβη μεχρι πριν λιγες μερες τωρα ειναι σε ''φυσιολογικα'' επιπεδα, εφοσον κρατησει αυτο μια χαρα θα ειναι.
BASILISP Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Πολυ καλο για να κρατησει!!! Οι αχρηστοι πολιτικοι μας,το καταφεραν και αυτο... Το μετρο του πλαφον λειτουργησε για 2 ημερες! Μπραβο σας κυριοι! Ευχαριστουμε
Physics_Rulez Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Πάει το πλαφόν. Όσο κράτησε κράτησε. http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=354534&dt=15/09/2010 Μιλάμε για την απόλυτη σύγχυση στην αγορά. Από τα βενζινάδικα, στο φορολογικό πλαίσιο των επιχειρήσεων, των νοικοκυριών, στην αστάθεια των εισοδημάτων... ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟ
Ntinaras Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 το πλαφον μπηκε για πρασινη αναπτυξη το πλαφον βγηκε για πρασινη αναπτυξη γενικα η πρασινη αναπτυξη ολο μπαινοβγαινει...
elven Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Πάει το πλαφόν. Όσο κράτησε κράτησε.http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=354534&dt=15/09/2010 Μιλάμε για την απόλυτη σύγχυση στην αγορά. Από τα βενζινάδικα, στο φορολογικό πλαίσιο των επιχειρήσεων, των νοικοκυριών, στην αστάθεια των εισοδημάτων... ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟ ωραία,θα φάμε πούλο πάλι,2 ευρώ θα πάει στο τέλος,αμέ πόσο κάνεις θεσσαλονίκη-αθήνα με townmate 50cc;Πάνω απο 24ωρο;
Ntinaras Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 ωραία,θα φάμε πούλο πάλι,2 ευρώ θα πάει στο τέλος,αμέπόσο κάνεις θεσσαλονίκη-αθήνα με townmate 50cc;Πάνω απο 24ωρο; στο γυρισμο ειναι πιο γρηγορα γιατι ειναι κατηφορα
Physics_Rulez Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 το πλαφον μπηκε για πρασινη αναπτυξητο πλαφον βγηκε για πρασινη αναπτυξη γενικα η πρασινη αναπτυξη ολο μπαινοβγαινει... Τίποτα δεν μπαινοβγαίνει για καλό Seriously, όλα μα όλα είναι εισπρακτικά μέτρα ανεξαρτήτως γαρνιτούρας. Όλα. H απόσυρση πέρσι ήταν φτού κακά αλλά φέτος είναι γιαμ γιαμ.
sam sam Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 καταρχήν δεν έχω σχέση με πρατήρια καυσίμων αλλά αυτό που γίνεται είναι τρελό.δηλαδή βάζουν πλαφόν στη λιανική και αφήνουν τη χοντρική; λες και η τιμή εξαρτάται αποκλειστικά από τα πρατήρια. αν ένας αγοράζει στην τιμή του πλαφόν θα πουλήσει χωρίς κέρδος; υπάρχει λογική εξήγηση σε αυτό; Ναι ότι το κράτος είναι απατεώνας. Το πλαφόν κανονικά δε απαγορεύεται; Πέρα από το αν μας συμφέρει ή όχι; Άκουγα κάποιο δημοσιογράφο σε μπίχτη του να λέει "γιατί δε βάζετε πλαφόν και στη χονδρική ; και να απαντάει σχεδόν από μέσα του ότι δεν έχουν το δικαίωμα από τη ευρωπαϊκή ενωση" αλλά αμέσως τον έκοψαν! Ξέρει κανείς τίποτα; αν ισχύει; Πάντως είναι τρελό! Το κράτος αυξάνει τους φόρους πρώτα στα καύσιμα και έπειτα κατηγορεί τους βενζινοπολες ότι πουλάνε με υπέρκερδοι ! Και βλέπεις όλοι να λένε ναι κάτι πρέπει να γίνει, μα το ίδιο το κράτος ανέβασε τη τιμή των καυσίμων, τα βενζινάδικα ότι ποσοστό κέρδους είχαν πριν τόσο έχουν και τώρα... (Απλά τώρα πουλάνε με το ίδιο κέρδος έχοντας προσθέσει τους νέους φόρους) Τι θα πει πλαφόν δε μπορώ να το καταλάβω βλέπω ακριβή βενζίνη δε βάζω, βλέπω φτηνή βάζω. 4 χρόνια αυτό κάνω. Αντί να αυξήσει τη ανταγωνιστικότητα βάζει πλαφόν... Τι να πω... Ωραίο θα ήταν να δημοσίευαν το πλαφόν χωρίς τους φόρους και έπειτα να πρόσθεταν τους φόρους... Ερώτηση πως βάζεις πλαφόν σε κάτι που η τιμή του αλλάζει καθημερινά; άλλη τιμή χθες άλλη αύριο, διαφορετικά αγοράζεις. Άλλο το κόστος μεταφοράς και πάει λέγοντας. Π.χ. Γίνεται κανένας σεισμός , καμένας ανεμοστρόβιλος και η τιμή αυξάνεται ... Αυξάνονται δηλαδή τα μεταφορικά , η τιμή χονδρικής, αλλά και τα λειτούργημα έξοδα του πρατηρίου... Και αυτό δεν έχει δικαίωμα να αυξήσει τη τιμή; Δεν πάνε καλά! Δεν εχω καμία σχέση με βενζινάδικα! Γιατι κάθε 2 μέτρα υπάρχουν τεράστιες διαφορές στην τιμή απο πρατήριο σε πρατήριο; Στον άλλον την πουλάνε ακριβότερα επειδή πιάνει το ρεύμα που ανεβαίνει κέντρο;;; Πέρα από το διαφορετικό ποσοστό κέρδους, παίζει ρόλο το ποσοστό τις εταιρίας στο βενζινάδικο, το συμβόλαιο, αν έχει το δικαίωμα να φύγει οπότε θέλει, να αγοράζει από όπου θέλει και τέλος αν έχει δικό του φορτηγό ή όχι...
Ntinaras Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 σιγα που θα βαζαν πλαφον στον βαρδινογιαννη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.