Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προφανώς δεν θα ξαναπάρεις Samsung αλλά δεν περιγράφει το πρόβλημα/περίπτωση δλδ το προβληματικό service :-(

 

Όχι δεν πιστεύω κάτι τέτοιο, είναι τελείως απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με το service της Samsung στην Ελλάδα, το διάβαζα και σε άλλο topic που ταλαιπωρούσαν τον Pellaras πόσους μήνες τώρα, απλά πέταξα (όπως κάνω πάντα :P ) μερικές μπηχτές για το policy όσο αναφορά τον τίτλο. Παρεπιπτόντως δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που αλλάζει τέτοιος ή παρόμοιος τίτλος :-)

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Και 1000 ποστς κακα να γινουν τις καλες προσωπικες μου εμπειριες ως μεταπωλητης που ειχα (γιατι οπως ειπα ειχα πανω απο 20 περιπτωσεις, αυτες δεν βγαινουν σαν απλος πελατης), δεν μου τις σβηνει κανενας.

Για δειξε ποια ειναι τα ποστς αυτα, γιατι δεν μπορω να τα βρω στο search.

 

Δες τα εδώ γιατί δε ξέρω κι εγώ που είναι τώρα.

 

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=41498

 

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=43000

 

Ενδεικτικά σου λέω ότι ΟΛΕΣ οι τηλεοράσεις των σειρών 6000 + 7000 από την LG ήταν ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ. ΟΛΕΣ. Και μιλάω για HARDWARE προβλήματα που δε φτιάχνονταν.

 

Αποσύρθηκαν τελικά μετά από αγώνα που κάναμε και καταγγελίες αφού αντιμετωπίσαμε μόνο κοροϊδία από την LG.

Δημοσ.

Για την δική μου ταλαιπωρία μπορείτε να δείτε εδώ

 

Όσο αφορά καταγγελία αλλά και επικοινωνία με κεντρικά samsung, samsung Ευρώπης ή άλλης χώρας είναι απλά ΑΔΥΝΑΤΟΝ. Όσο είχα όρεξη να το ψάξω, βρήκα μόνο μια φόρμα επικοινωνίας, έστειλα μια αναλυτικότατη περιγραφή και η μόνη απάντηση που πείρα πίσω ήταν ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα σε άλλη γλώσσα, διαφορετική από την αγγλική

 

Από καταγγελία σε Γενική Γραμματεία Καταναλωτή απολύτως τίποτα...

 

Μια φίλη επίσης πρόσφατα χρειάστηκε το service για την samsung οθόνη της, και όντως της ζήτησαν να την στείλει αυτή με δικά της έξοδα. Δεν την έστειλε ακόμα

 

Το θέμα ότι, όταν αγοράζεις την οθόνη με on-site εγγύηση για κάποια χρόνια, δεν μπορείς να το αλλάζεις μετά.

Δημοσ.
Για την δική μου ταλαιπωρία μπορείτε να δείτε εδώ

 

Όσο αφορά καταγγελία αλλά και επικοινωνία με κεντρικά samsung, samsung Ευρώπης ή άλλης χώρας είναι απλά ΑΔΥΝΑΤΟΝ. Όσο είχα όρεξη να το ψάξω, βρήκα μόνο μια φόρμα επικοινωνίας, έστειλα μια αναλυτικότατη περιγραφή και η μόνη απάντηση που πείρα πίσω ήταν ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα σε άλλη γλώσσα, διαφορετική από την αγγλική

 

Από καταγγελία σε Γενική Γραμματεία Καταναλωτή απολύτως τίποτα...

 

Μια φίλη επίσης πρόσφατα χρειάστηκε το service για την samsung οθόνη της, και όντως της ζήτησαν να την στείλει αυτή με δικά της έξοδα. Δεν την έστειλε ακόμα

 

Το θέμα ότι, όταν αγοράζεις την οθόνη με on-site εγγύηση για κάποια χρόνια, δεν μπορείς να το αλλάζεις μετά.

 

Συμφωνώ και εγώ σε όλα.Πρόσφατα είχα και εγώ μία μίνι ταλαιπωρία με την οθόνη μου καθώς χρειαζόταν service και αναγκαστικά την πήγα μόνος μου στην service one καθώς μου είπαν ότι δεν ήταν πρόσφατα αγορασμένη.Όταν η οθόνη έχει κάποια εγγύηση on-site

δεν είναι σωστό να το αλλάζεις μετά.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ωχ...δεν μου αρεσαν αυτα που διαβασα.

 

Και μενα μολις μου χαλασε η οθονη μου (226BW) και ληγει η εγγυηση της σε 3 μηνες.

 

Ξενερωσε κατευθειαν μολις ακουσα το κοστος των μεταφορικων (μονο με κουριερ παρακαλω!) 40ε+40ε.

Ητοι 80ε.

Σε περιπτωση που φτιαχτεί,προφανως δεν πληρωνω τπτ εφοσον εχει εγγυηση,ΑΛΛΑ.

Αλλα λοιπον,τι γινεται σε περιπτωση που σε μερικους μηνες παρουσιασει κατι παρομοιο? η εγγυηση ληγει εντος τριμήνου.

Ειμαι καλυμμενος εφοσον επισκευαστεί για καποιο καιρό παιρετέρω?

 

Η να μην το ρισκάρω και να αγορασω μια καινουργια?

 

Εχω καταμπερδευτει.

 

Υ.Γ. αρχικα εκνευριστηκα απιστευτα μονο και μονο που πρεπει να πληρωσω μιση οθονη σε μεταφορικα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παιδες ποια μαρκα οθονης να επιλεξω ωστε σε περιπτωση βλαβης να μην την στειλω με ΔΙΚΑ μου εξοδα?

Γνωριζει κανεις μαρκα υπευθυνα?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Dell, LG σίγουρα, για άλλες δεν έχω ψάξει tbh...

 

πάντως από 1/1/2011 δεν θα έχει το service της Samsung η Primetel από ότι έμαθα και θα έχουμε επίσημη Samsung Hellas επιτέλους...

Δημοσ.

Η samsung σε παραπέμπει πλέων στην ServiceOne, δεν νομίζω να έχει κάποια σχέση με την PrimeTel πλέων, η οποία σημειωτέων δεν σε χρέωνε έξοδα μεταφοράς.

 

Άσχετο/Σχετικό, επικοινώνησα και προώθησα το πρόβλημα μου στην Samsung Electronics (Ελλάδα). Περιμένω νεώτερα.

 

Αυτό που ισχύει, "άλλαξαν" την διαδικασία, πήγε το service οθονών στην ServiceOne η οποία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς.

 

Προσωπικά σε φίλο, πρόσφατα, εισηγήθηκα LG και μακριά από samsung ;)

Δημοσ.

Ωραια,θα παω σε LG τοτε.

 

Δεν δινω με την καμμια 80ε μεταφορικα για την Samsung μου,προτιμώ να δώσω αλλα 80 και να παρω μια καινουργια.

Ειναι θεωρείτε,ρίσκο,να αγοράσω μια οθόνη απο το πλαισιο που χαρακτιριζονται ως "εκθεσιακό κομμάτι" ?

Προφανως είναι απο δαυτες που ναι ονλαιν μερα νυχτα...

Δημοσ.
Γι' αυτό ο κόσμος παίρνει LG. Καλές οθονούλες και τέλεια on-site εγγύηση.

 

Σε θεμα ποιότητας θαρρω πως δεν ειναι καλυτερες των Samsung (απο προσωπική εμπειρία πάντα).

Βεβαια το θεμα της εγγυησης ειναι κατι πλεον ΠΟΛΥ σημαντικο,εξου κι αποστροφή μου προς τις Samsung.

 

Περι αγοράς οθόνης "εκθεσιακό κομμάτι" έχεις άποψη ?

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν είναι στη μισή τιμή (από τη χαμηλότερη της αγοράς) και με full εγγύηση γιατί όχι? :P

Δημοσ.

Δυστυχώς απ'οτι βλέπω στο πλαίσιο, δεν ειναι τοσο φθηνές αυτες οι οθόνες...

 

Το φουλ εγγυηση ισχυει βεβαια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...