Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως η πολιτική αντικατάστασης έχει αλλάξει τον τελευταίο καιρό. Παλιά και εμένα μου έφερναν άλλη οθόνη (As new όμως και όχι brand new) και επιτόπου έπαιρναν την παλιά.

 

Φέτος όμως αυτό δεν έγινε ούτε με την LG ούτε με την Samsung καθώς πρώτα παραλαμβάνουν την δική σου οθόνη και αν είναι επισκευάσιμη στην επιστρέφουν μετά από κάποιες μέρες. Αν δεν είναι απλά σου στέλνουν ένα αντίστοιχο μοντέλο...

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Πάντως η πολιτική αντικατάστασης έχει αλλάξει τον τελευταίο καιρό. Παλιά και εμένα μου έφερναν άλλη οθόνη (As new όμως και όχι brand new) και επιτόπου έπαιρναν την παλιά.

 

Φέτος όμως αυτό δεν έγινε ούτε με την LG ούτε με την Samsung καθώς πρώτα παραλαμβάνουν την δική σου οθόνη και αν είναι επισκευάσιμη στην επιστρέφουν μετά από κάποιες μέρες. Αν δεν είναι απλά σου στέλνουν ένα αντίστοιχο μοντέλο...

 

Αυτο εγινε με εμενα αλλα οχι προσφατα.5 χρονια πριν ειχε γινει το ολο περιστατικο.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπε και ο JIMBOAthens και μου είπαν και εμένα η πολιτική της εταιρίας άλλαξε πρόσφατα. Το περίεργο είναι γιατί μόνο στην Ελλάδα και γιατί στο Site δεν αναφέρει τίποτα περί εγγύησης?

 

Όσον αφόρα τον φίλο tarantules που λέει ότι υπερβάλλω για τον τίτλο θα ήθελα να του πω ότι για τον καθένα πρέπει να είναι σημαντικό το after sales support της εταιρίας γιατί αυτό δείχνει τον σεβασμό της εταιρίας προς τους πελάτες της. Εμένα το Ελληνικό Service με απασχολεί γιατί μένω στην Ελλάδα. Άμα μετακομίσω Αγγλία ή Αμερική δεν θα έχω τα ίδια σχόλια. Όσο για τα ψιλότερα κλιμάκια σε προκαλώ να μου βρεις e-mail και θα αναλάβω τα υπόλοιπα!

 

Πάντως μετά από αυτό μετάνιωσα που πρόσφατα αγόρασα Samsung κινητό!!!

Επεξ/σία από johntor
Προσθήκη
Δημοσ.

 

Όσον αφόρα τον φίλο tarantules που λέει ότι υπερβάλλω για τον τίτλο θα ήθελα να του πω ότι για τον καθένα πρέπει να είναι σημαντικό το after sales support της εταιρίας γιατί αυτό δείχνει τον σεβασμό της εταιρίας προς τους πελάτες της. Εμένα το Ελληνικό Service με απασχολεί γιατί μένω στην Ελλάδα. Άμα μετακομίσω Αγγλία ή Αμερική δεν θα έχω τα ίδια σχόλια. Όσο για τα ψιλότερα κλιμάκια σε προκαλώ να μου βρεις e-mail και θα αναλάβω τα υπόλοιπα!

 

Πάντως μετά από αυτό μετάνιωσα που πρόσφατα αγόρασα Samsung κινητό!!!

 

http://www.samsung.com/us/info/contactus.html

Στο παραπάνω link μπορείς είτε να στείλεις mail στην εταιρία και να την ενημερώσεις άμεσα για το Ελληνικό support που απολαμβάνουμε :X είτε με live chat το οποίο είναι 24ώρες/24ωρο ,7μέρες/εβδομάδα

Δημοσ.

Τετοιο e-mail εστειλα και από το Ελληνικό site αλλα δεν πηρα απάντηση. Θα δοκιμάσω ομως και το Αμερικάνικο και το Chat και θα γράψω νέα.

Δημοσ.

Μην αναφέρετε την LG ως καλό παράδειγμα - θα μας τρελάνετε ΟΛΟΥΣ. Δείτε τα ποστς με τις τηλεοράσεις της LG και τι έκαναν.

 

johntor - Κακώς δέχτηκες να πληρώσεις εσύ courier και να τους στείλεις την οθόνη. Ειναι δικό τους θέμα να πληρώσουν για να την παραλάβουν. Στη θέση σου θα τους έκανα καταγγελία αμέσως. Έλεος πια με τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ σ αυτή την χώρα!! Και έχουν το θράσος να ζητάνε και άλλα 40 για προϊόν ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Ξεκίνα τις καταγγελίες από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Δημοσ.
Μην αναφέρετε την LG ως καλό παράδειγμα - θα μας τρελάνετε ΟΛΟΥΣ. Δείτε τα ποστς με τις τηλεοράσεις της LG και τι έκαναν.

 

johntor - Κακώς δέχτηκες να πληρώσεις εσύ courier και να τους στείλεις την οθόνη. Ειναι δικό τους θέμα να πληρώσουν για να την παραλάβουν. Στη θέση σου θα τους έκανα καταγγελία αμέσως. Έλεος πια με τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ σ αυτή την χώρα!! Και έχουν το θράσος να ζητάνε και άλλα 40 για προϊόν ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Ξεκίνα τις καταγγελίες από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

Και 1000 ποστς κακα να γινουν τις καλες προσωπικες μου εμπειριες ως μεταπωλητης που ειχα (γιατι οπως ειπα ειχα πανω απο 20 περιπτωσεις, αυτες δεν βγαινουν σαν απλος πελατης), δεν μου τις σβηνει κανενας.

Για δειξε ποια ειναι τα ποστς αυτα, γιατι δεν μπορω να τα βρω στο search.

Δημοσ.

Καλά οι Αμερικάνοι δεν παίζονται!!!

 

We can see that the above Monitor model number does not belong to Monitor models sold in USA. You have reached E-mail support on Samsung.com for U.S. Models. Unfortunately, we do not have availability of technical or troubleshooting information for non-U.S. Models.

 

For information regarding your product, we suggest checking the Samsung website for the country where the product was purchased.

 

Το πρόβλημα τους ήταν ότι το μοντέλο δεν κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.

Πάντως πάλι καλά που απάντησαν γιατί από την Ελλάδα τίποτα. Ο υπεύθυνος ούτε στα τηλέφωνα δεν βρίσκεται!

Ποια η διαδικασία για τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ξέρει κανείς?

Δημοσ.

Μήπως ξέρει κανείς γιατί άλλαξε ο τίτλος του θέματος?

 

Νόμιζα ότι το insomnia ήταν Ελεύθερος τόπος έκφρασης και πραγματικά λυπάμαι πολύ που διαπιστώνω το αντίθετο!

 

---------- Προσθήκη στις 17:51 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:50 ----------

 

στείλε στην Ευρωπαϊκή, ποιος ο λόγος που έστειλες στην Αμερικάνικη? Έτσι και αλλιώς η εταιρεία είναι Κορεάτικη :P http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Group

 

Δεν υπάρχει Ευρωπαϊκή!!

Δημοσ.
Μήπως ξέρει κανείς γιατί άλλαξε ο τίτλος του θέματος?

 

Νόμιζα ότι το insomnia ήταν Ελεύθερος τόπος έκφρασης και πραγματικά λυπάμαι πολύ που διαπιστώνω το αντίθετο!

[...]

 

 

Υποθέτω πως ο τρέχον είναι πιο αντιπροσωπευτικός κι ίσως ο προηγούμενος μπορούσε να χαρακτηριστεί ως συκοφαντικός. Αφού υπάρχουν και διαφορετικές εμπειρίες και ο ίδιος είπες πως πιθανόν το πρόβλημα να ισχύει μόνο για την επαρχία :>

 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

γιατί είναι υπερβολή ο τίτλος, διότι με την ίδια λογική θα γράψει ένα αντίστοιχο topic κάποιος για την LG, άλλος για Eizo, Dell, Sony, Sharp, Panasonic κτλπ κτλπ, παντού υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες και στο τέλος το συμπέρασμα που θα βγάζουμε θα είναι ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ...

 

Δεν υπάρχει Ευρωπαϊκή!!

 

UK τότε? στείλε στη "μητρική" στη Κορέα αν είναι...

Δημοσ.
γιατί είναι υπερβολή ο τίτλος, διότι με την ίδια λογική θα γράψει ένα αντίστοιχο topic κάποιος για την LG, άλλος για Eizo, Dell, Sony, Sharp, Panasonic κτλπ κτλπ, παντού υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες και στο τέλος το συμπέρασμα που θα βγάζουμε θα είναι ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ...

Ο τίτλος ενός θέματος δεν νομίζω να μας στιγματίζει τόσο πολύ!

Δηλαδή αν ο τίτλος έγραφε να πάμε να πνιγούμε όλοι θα κόβονταν γιατί παρακινεί τον κόσμο για μαζικές αυτοκτονίες!

Ήμαρτον

Τουλάχιστον να τον αλλάζει ο χρήστης αλλιώς από την αρχή τον τίτλο να τον βάζει ο moderator όπως του γουστάρει!

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

το policy του forum ορίζει να βάζουμε περιγραφικό τίτλο στα topics, θεωρείς ότι το "ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ SAMSUNG" περιγράφει την περίπτωσή σου?

 

http://www.insomnia.gr/forum/announcement.php?f=42&a=24

Να εκφράζονται σαφώς, ευπρεπώς και ευανάγνωστα και να δίνουν περιγραφικούς τίτλους στα θέματα.

 

επίσης

Τα μέλη οφείλουν να αποδέχονται την τελική κρίση των συντονιστών για θέματα σχετικά με τη διαχείριση του forum. Απορίες και σχόλια σχετικά με την εφαρμογή των παρόντων Όρων Χρήσης δεν πρέπει να διατυπώνονται δημόσια αλλά με προσωπικό μήνυμα προς τον αρμόδιο συντονιστή ή συντονίστρια.
Δημοσ.
το policy του forum ορίζει να βάζουμε περιγραφικό τίτλο στα topics, θεωρείς ότι το "ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ SAMSUNG" περιγράφει την περίπτωσή σου?

 

http://www.insomnia.gr/forum/announcement.php?f=42&a=24

 

 

επίσης

 

Ναί γιατί σκοπεύω να μείνω ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ την SAMSUNG για πολλα χρονια μετα απο αύτό.

 

Παντός ThReSh σε γνωρίζω από το Forum πολλά χρόνια και σε σέβομαι, μου κάνει όμως εντύπωση η επίθεση σου, λες και φταίω εγώ που είμαι εξοργισμένος με την απαράδεκτη αυτή κατάσταση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...