johntor Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Σας περιγράφω την πρόσφατη εμπορεία μου για να ενημερωθείτε και να προφυλαχτείτε! Πριν από δυόμιση χρόνια εδώ συζητούσαμε για τα monitor και έτσι αποφάσισα να πάρω το Samsung SyncMaster 226CW. Καλή η οθόνη άλλα πριν λίγες μέρες χάλασε. Η οθόνη αυτή έχει εγγύηση 3 χρόνια οπότε επικοινωνώ με την εταιρία για Service. Μου είπαν ότι η εταιρία που αναλαμβάνει το Service είναι η Service One. Επικοινωνώ με την Service One και μου λένε ότι πρέπει να στείλω το monitor εκεί . Στο Site η Samsung δεν λέει τίποτα για τις εγγυήσεις (στο Ελληνικό γιατί στο Αγγλικό και το Αμερικανικό λέει ότι έχει pickup & swap). Επειδή το βιαζόμουν γιατί έμεινα χωρίς οθόνη το κάνω πακέτο και το στέλνω με μια Courier. 40 Euros τα μεταφορικά από Κέρκυρα... Τέλος πάντων λέω καλό Monitor είναι αξίζει να το φτιάξω για 40Euro (αν και σκεπτόμουν ότι είναι ήδη δυόμιση χρονών). Από την εταιρία καμιά απάντηση δυο μέρες μετά κάλεσα εγώ για να μου πουν εάν το παρέλαβαν. Με ενημέρωσαν ότι το παρέλαβαν και θα το ελέγξουν από δευτέρα. Την Τρίτη παίρνω τηλέφωνο για να ρωτήσω τι γίνεται και μου απατάνε ότι είναι έτοιμο και το στέλνουν πίσω (πολύ γρήγοροι στο service πρέπει να παραδεχτώ). Όλα καλά μέχρι εκείνη την στιγμή. Όταν όμως πήγα να το παραλάβω και μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω άλλα 40euro έπαθα σοκ. Επικοινώνησα με την εταιρία και μού απάντησαν απλά ότι αυτή είναι η πολιτική τους (μας έχουν γραμμένους κοινώς) και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ έχω πληρώσει 380euro για ένα monitor και βγήκε ελαττωματικό πρέπει να πληρώσω άλλα 80euro για να το επισκευάσω χωρίς να φταίω. Το σίγουρο συμπέρασμα είναι εάν μένεις εκτός Αττικής , μένεις μακριά από την Samsung. Δεν ξέρω τι γίνεται τώρα αλλά παλαιότερε που είχα θέμα με την LG ερχόταν η courier στο σπίτι μου, μου έφερνε Monitor και έπαιρνε πίσω το χαλασμένο. Εγώ αυτό αποκαλώ εγγύηση. Φιλικά 1
JIMBOAthens Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Πάντως επειδή έχω στείλει μερικές φορές monitor στην Prime Telecoms ποτέ μα ποτέ δεν χρεώθηκα τα μεταφορικά με την courier και για την αποστολή αλλά και για την παραλαβή. Μέχρι εκεί όμως γιατί από εξυπηρέτηση άστα να πάνε. 3 φορές πήγε και ήρθε το monitor...
v5net Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 LG και πάλι LG μέχρι και το κινητό ήρθαν και πήραν με courier από το σπίτι για ποιό λόγο νομίζετε;για αναβάθμιση! το είχα πίσω σε 5 μέρες χωρίς να πληρώσω τίποτα. εκτός από το μόνιτορ LG που έχω όταν χρειαστεί και για tv μόνο LG θα πάρω,πρέπει να ανταμείβονται οι σοβαρές εταιρείες.
tarantules Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Μήπως υπερβάλεις λιγάκι όσον αφορά τον τίτλο; Έχω κι εγώ ακριβώς την ίδια οθόνη και το Δεκέμβρη κλείνει 3 χρόνια και μέχρι στιγμής έχει βγεί παλικάρι (Μην τη ματιάσω). Δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω το service της Samsung και σε άλλα προϊόντα της που έχω ΑΛΛΑ μην μπερδεύεις το after sale service της μητρικής εταιρίας με το service της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Συνήθως (όχι πάντα) στην Ελλάδα βλέπεις τη χειρότερη εικόνα της εταιρίας γιατί εμείς ουσιαστικά τους το επιτρέπουμε.Και λέω επιτρέπουμε γιατί δεν κάθεται κανένας να καταγγείλει ή να κάνει καυγά όταν δεν εξυπηρετείται σωστά από την κάθε εταιρία.Η μόνη αντίδραση είναι όπως καλή ώρα εσύ που εκφράζεις το παράπονό σου μέσω των forum.Αλλά μέχρι εκεί.Δεν το πας παραπέρα. Θα σου πω εγώ τι είχα κάνει σε αντίστοιχη ταλαιπωρεία που δέχθηκα από άσχετο κατάστημα (ΙΚΕΑ) για μια παραγγελία μου αρκετών δεκάδων ευρώ που με αναγκάσανε να κάνω 3 άσκοπα δρομολόγια εξαιτίας ασυνενοησίας από μέρους της μεταφορικής: Έστειλα κατευθείαν τα παράπονά μου με email στα κεντρικά ΙΚΕΑ Σουηδίας αφού ήξερα οτι εδώ στο Ελλάντα ότι και να τους έστελνα θα με έγραφαν. Έστειλα όμως και στον υπεύθυνο του ΙΚΕΑ Ελλάδας μια ενημερωτική επιστολή οτι έχουν ενημερωθεί για τα καμώματά τους τα κεντρκά της μητρικής εταιρίας. Περιττό να σου πω οτι το ξέχεσμα ήρθε από πολύ ψηλά. Μέχρι και προσωπικές συνεντεύξης ζήτησαν των εμπλεκομένων,με έπαιρναν τηλέφωνα για συγνώμες,δωροεπιταγές,μου έστειλαν επιστολές κλπ,κλπ. Τους έκανα άνω-κάτω όπως με έκαναν και εμένα και με αυτό που έκανα ευελπιστώ στο μέλλον να μην έρθει κάποιος στην ίδια θέση με την δική μου.Αλλά κινητοποιήθηκα.Δεν έκατσα με σταυρωμένα χέρια.Ούτε βγήκα να πω μακρυά από τα προϊόντα ΙΚΕΑ μιας και είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτά.Απλά οι εδώ μάγκες θέλουν λίγο τρίξιμο τα δόντια για να συμμορφωθούν.
nemesiskp Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Τα ιδια σκατα ειναι και η lg.Εμενα ειχε χαλασει η crt μου(δεν ανοιγε) και λεω οκ εγγυηση.Περνω τηλεφωνο λεω το περιστατικο , μου λεει οκ ερχομαστε την περνουμε.Μετα απο 3 μερες την στελνουν , παω να την ανοιξω και βλεπω οτι το μαυρο της ειχε γινει μπλε(!!!!) με οτι αντικτυπο ειχε αυτο και στα υπολοιπα χρωματα.Παλι τηλεφωνο , μου λεει ξαναερχομαστε.Την ξαναπερνουν , την ξαναφτιαχνουν(δηθεν) την στελνουν σε 3 μερες παλι , παω να την ανοιξω και βλεπω το απιθανο οτι το μαυρο δεν ητανε πλεον μπλε αλλα καφε(!!!!!!).ΞΑΝΑπερνω , τους βριζω , λεει ξαναερχομαστε.................μπλα.......μπλα..........μπλα..... μετα απο 3 μερες την φερνουν και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δουλευε σωστα.Μετα με περνει τηλεφωνο η LG και με ρωταει αν τελικα την εφτιαξαν και μετα απο την συνομιλια αποδεικτικε οτι τοσο καιρο δεν την φτιαχνει η ιδια η αντιπροσωπεια αλλα ενα εξουσιοδοτημενο καταστημα ηλεκτρονικων και επειδη το εψαξα ητανε απλα ενα καταστηματακι (δεν θυμαμαι και εγω που) σαν αυτα που βλεπουμε σε διαφορες περιοχες , τα οποια πουλανε τηλεορασεις , επισκευαζουν και αλλα τετοια.Με λιγα λογια ενας ελευθερος επαγγελματιας.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι αυτο με τις LG που καθε φορα ερχονταν με διαφορετικα καμμενα πιξελ υπαρχει. Αλλα τουλαχιστον δεν πληρωνεις τιποτα.... Σωστος ο ταραντουλας, με mail στις μητρικες εταιρειες τους ερχονται σφαλιαρες απο ψηλα.
kajwbtfe Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Εχω και εγω σχεδον την ιδια Samsung SyncMaster 226BW και μεχρι στιγμς ολα μια χαρα.Ουτε ενα pixel ουτε τιποτα και δουλευει πολλες ωρες η καημενη την ημερα.Τωρα για το service δεν μπορω να πω γιατι δεν το εχω χρειαστει ευτυχως,αλλα δεν νομιζω να ευθύνεται η SAMSUNG η ιδια για το χαλι που υπαρχει στο ελληνικο service..
pournaras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Τα ιδια σκατα ειναι και η lg.Εμενα ειχε χαλασει η crt μου(δεν ανοιγε) και λεω οκ εγγυηση.Περνω τηλεφωνο λεω το περιστατικο , μου λεει οκ ερχομαστε την περνουμε.Μετα απο 3 μερες την στελνουν , παω να την ανοιξω και βλεπω οτι το μαυρο της ειχε γινει μπλε(!!!!) με οτι αντικτυπο ειχε αυτο και στα υπολοιπα χρωματα.Παλι τηλεφωνο , μου λεει ξαναερχομαστε.Την ξαναπερνουν , την ξαναφτιαχνουν(δηθεν) την στελνουν σε 3 μερες παλι , παω να την ανοιξω και βλεπω το απιθανο οτι το μαυρο δεν ητανε πλεον μπλε αλλα καφε(!!!!!!).ΞΑΝΑπερνω , τους βριζω , λεει ξαναερχομαστε.................μπλα.......μπλα..........μπλα..... μετα απο 3 μερες την φερνουν και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δουλευε σωστα.Μετα με περνει τηλεφωνο η LG και με ρωταει αν τελικα την εφτιαξαν και μετα απο την συνομιλια αποδεικτικε οτι τοσο καιρο δεν την φτιαχνει η ιδια η αντιπροσωπεια αλλα ενα εξουσιοδοτημενο καταστημα ηλεκτρονικων και επειδη το εψαξα ητανε απλα ενα καταστηματακι (δεν θυμαμαι και εγω που) σαν αυτα που βλεπουμε σε διαφορες περιοχες , τα οποια πουλανε τηλεορασεις , επισκευαζουν και αλλα τετοια.Με λιγα λογια ενας ελευθερος επαγγελματιας. Μισο λεπτο, σε μονιτορ της LG μεσα στην εγγυηση, και αντι να σου φερουν αλλο ΠΡΙΝ παρουν το δικο σου, ερχοταν και επαιρναν το χαλασμενο και το κραταγαν 3 μερες; Καπου μπαζει η ιστορια.
nemesiskp Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Μισο λεπτο, σε μονιτορ της LG μεσα στην εγγυηση, και αντι να σου φερουν αλλο ΠΡΙΝ παρουν το δικο σου, ερχοταν και επαιρναν το χαλασμενο και το κραταγαν 3 μερες;Καπου μπαζει η ιστορια. Αφου αυτο κανανε τι να κανω??Λεγανε αμα επισκευαζετε θα την φτιαξουμε αλλιως καινουριο.Και καθε φορα επισκευαζοτανε.
eliask Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Εγώ έχω την 226bw . Πριν απο κανα 2 μήνες μου έβγάλε πρόβλημα και κυριολέκτικα στις τελευταιες 10 μέρες ήταν έντος εγγυησης. Πηρα και συνενοηθηκα εδώσα τα στοιχεία μου και την επόμενη μέρα πέρασε courier την παρέλαβε και μου την έπεστρεψαν 3-4 μέρες μετα παλί με Courier χωρίς να χρεωθώ τίποτα . Ημουν εντός αττικής όποτε δεν ξέρω έαν αυτό παιζεί ρόλο.
nemesiskp Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Εγώ έχω την 226bw . Πριν απο κανα 2 μήνες μου έβγάλε πρόβλημα και κυριολέκτικα στις τελευταιες 10 μέρες ήταν έντος εγγυησης. Πηρα και συνενοηθηκα εδώσα τα στοιχεία μου και την επόμενη μέρα πέρασε courier την παρέλαβε και μου την έπεστρεψαν 3-4 μέρες μετα παλί με Courier χωρίς να χρεωθώ τίποτα . Ημουν εντός αττικής όποτε δεν ξέρω έαν αυτό παιζεί ρόλο. Καινουρια ή επισκευασμενη????
pournaras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Αφου αυτο κανανε τι να κανω??Λεγανε αμα επισκευαζετε θα την φτιαξουμε αλλιως καινουριο.Και καθε φορα επισκευαζοτανε. Τεχνικο απο την LG δεν εχω γνωρισει ποτε μου, γιατι πολυ απλα δεν ηρθε και ποτε κανενας. Ολα γινοταν παντα μεσω κουριερ. Τηλεφωνο στα κεντρικα της LG (και οχι σε καποιο καταστημα), συννενοηση με τον υπευθυνο, φαξ την αποδειξη αγορας οπου φαινοταν πανω το serial number, και περιμενα την κουριερ. Ερχοταν η κουριερ, με ηδη νεο μονιτορ, το βγαζαμε απο το κουτι, βαζαμε μεσα το χαλασμενο, και τελος. Αν δεν υπηρχε ιδιο, εστελναν λιγο πιο καινουριο, περιπου στα ιδια λεφτα. Μεχρι που με ρωτησαν με φοβισμενο υφος (μηπως και δεν δεχτω) διοτι ενα μοντελο αν και ηταν πιο νεο, δεν ηταν μαυρο οπως αυτο που ειχα, αλλα ασημι. Εχω κανει αυτη τη διαδικασια πανω απο 20 φορες, και παντα ιδια ηταν.
eliask Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Καινουρια ή επισκευασμενη???? Eπισκευη. Δεν νομίζω πως υπάρχει σε stock τέτοιο μοντέλο πλέον. P.s o τ'ιτλος πάντως του Thread είναι κάπως τραβηγμένος .
nemesiskp Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Τεχνικο απο την LG δεν εχω γνωρισει ποτε μου, γιατι πολυ απλα δεν ηρθε και ποτε κανενας. Ολα γινοταν παντα μεσω κουριερ.Τηλεφωνο στα κεντρικα της LG (και οχι σε καποιο καταστημα), συννενοηση με τον υπευθυνο, φαξ την αποδειξη αγορας οπου φαινοταν πανω το serial number, και περιμενα την κουριερ. Ερχοταν η κουριερ, με ηδη νεο μονιτορ, το βγαζαμε απο το κουτι, βαζαμε μεσα το χαλασμενο, και τελος. Αν δεν υπηρχε ιδιο, εστελναν λιγο πιο καινουριο, περιπου στα ιδια λεφτα. Μεχρι που με ρωτησαν με φοβισμενο υφος (μηπως και δεν δεχτω) διοτι ενα μοντελο αν και ηταν πιο νεο, δεν ηταν μαυρο οπως αυτο που ειχα, αλλα ασημι. Εχω κανει αυτη τη διαδικασια πανω απο 20 φορες, και παντα ιδια ηταν. Σε εμενα δεν εγινε κατι τετοιο.Εγω μιλησα αρχικα με την LG η οποια μου εδωσε ενα τηλεφωνο (του καταστηματος που αναφερω παραπανω) και μου ειπε να μιλαω με αυτους.Καθε φορα ερχοτανε το κουριερ ΧΩΡΙΣ να φερνει καποια καινουρια οθονη ως αντικατασταση για την παλια και μετα απο 3 μερες στο "συνεργιο" ερχοτανε παλι με τον κουριερ.Μαλλον μετα απο 3 φορες πηγαινε ελα στο καταστημα για επισκευη , με πηρε η lg για να επιβεβαιωσουν οτι επισκευαστικε σωστα την τριτη φορα.Λογω να σου πω ψεματα δεν εχω.....
Liakos_LILIS Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Σας περιγράφω την πρόσφατη εμπορεία μου για να ενημερωθείτε και να προφυλαχτείτε!Πριν από δυόμιση χρόνια εδώ συζητούσαμε για τα monitor και έτσι αποφάσισα να πάρω το Samsung SyncMaster 226CW. Καλή η οθόνη άλλα πριν λίγες μέρες χάλασε. Η οθόνη αυτή έχει εγγύηση 3 χρόνια οπότε επικοινωνώ με την εταιρία για Service. Μου είπαν ότι η εταιρία που αναλαμβάνει το Service είναι η Service One. Επικοινωνώ με την Service One και μου λένε ότι πρέπει να στείλω το monitor εκεί . Στο Site η Samsung δεν λέει τίποτα για τις εγγυήσεις (στο Ελληνικό γιατί στο Αγγλικό και το Αμερικανικό λέει ότι έχει pickup & swap). Επειδή το βιαζόμουν γιατί έμεινα χωρίς οθόνη το κάνω πακέτο και το στέλνω με μια Courier. 40 Euros τα μεταφορικά από Κέρκυρα... Τέλος πάντων λέω καλό Monitor είναι αξίζει να το φτιάξω για 40Euro (αν και σκεπτόμουν ότι είναι ήδη δυόμιση χρονών). Από την εταιρία καμιά απάντηση δυο μέρες μετά κάλεσα εγώ για να μου πουν εάν το παρέλαβαν. Με ενημέρωσαν ότι το παρέλαβαν και θα το ελέγξουν από δευτέρα. Την Τρίτη παίρνω τηλέφωνο για να ρωτήσω τι γίνεται και μου απατάνε ότι είναι έτοιμο και το στέλνουν πίσω (πολύ γρήγοροι στο service πρέπει να παραδεχτώ). Όλα καλά μέχρι εκείνη την στιγμή. Όταν όμως πήγα να το παραλάβω και μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω άλλα 40euro έπαθα σοκ. Επικοινώνησα με την εταιρία και μού απάντησαν απλά ότι αυτή είναι η πολιτική τους (μας έχουν γραμμένους κοινώς) και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ έχω πληρώσει 380euro για ένα monitor και βγήκε ελαττωματικό πρέπει να πληρώσω άλλα 80euro για να το επισκευάσω χωρίς να φταίω. Το σίγουρο συμπέρασμα είναι εάν μένεις εκτός Αττικής , μένεις μακριά από την Samsung. Δεν ξέρω τι γίνεται τώρα αλλά παλαιότερε που είχα θέμα με την LG ερχόταν η courier στο σπίτι μου, μου έφερνε Monitor και έπαιρνε πίσω το χαλασμένο. Εγώ αυτό αποκαλώ εγγύηση. Φιλικά ΦΙΛΕ Μου επειδη και εγω απο κερκυρα ειμαι και μου εχουν χαλασει αρκετες φορες οθονες απο samsung (fan boy) παντα επαιρνα τηλ και απο την πορτα του σπιτιου μου επαιρναν την οθονη και προσεξε τι θα σου πω,,,, επιτοπου μου εδιναν αλλη! με λιγα λογια επαιρνα Δευτερα τηλ? πεμπτη ερχοταν η courier με καινουριο προιον του κουτιου και εδινα πισω την παλια τι να σου πω η εγω ημουν πλυ τυχερος η εσυ ειχες ΟΛΗ την συγκυρια συμπτωσεων και γκαντεμιων Α! και δεν πληρωνα και φραγκο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα