Προς το περιεχόμενο

Serbian film/Srpski film


Finn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ενω το γεγονός ότι ο σκηνοθέτης (για να γίνει διάσημος) "δείχνει" το βιασμό ενός βρέφους τον κάνει κατάλληλο να προσέχει τα παιδιά σου?

 

Ο σκηνοθέτης "δείχνει" κάποιον "άλλο" να βιάζει ένα βρέφος, το δείχνει με τέτοιο τρόπο ώστε ο βιαστής σε καμία περίπτωση δε μπορεί να γίνει συμπαθής και γενικά το σενάριο δεν εξειδανικεύει κανένα από όλα αυτά τα ακραία που δείχνει.

 

Από την άλλη ο συμφορουμίτης προέβαλε μια βίαιη πράξη που θα έκανε ο ίδιος ως κάτι που θα μπορούσε να του προσφέρει δημοφιλία.

 

Ανάμεσα στα 2 πιο "ασφαλής" μου φαίνεται ο πρώτος.

 

Λάβε επίσης υπόψην τη χροιά "πικαρίσματος" που μπορεί να είχε η συγκεκριμένη πρόταση ;-)

 

Τώρα για τα παιδιά μου, κι ο θεός ο ίδιος να προσφέρονταν να τους κάνει baby-sitting θα ήμουν πολύ επιφυλλακτικός.

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ο σκηνοθέτης "δείχνει" κάποιον "άλλο" να βιάζει ένα βρέφος, το δείχνει με τέτοιο τρόπο ώστε ο βιαστής σε καμία περίπτωση δε μπορεί να γίνει συμπαθής και γενικά το σενάριο δεν εξειδανικεύει κανένα από όλα αυτά τα ακραία που δείχνει.

 

Από την άλλη ο συμφορουμίτης προέβαλε μια βίαιη πράξη που θα έκανε ο ίδιος ως κάτι που θα μπορούσε να του προσφέρει δημοφιλία.

 

Ανάμεσα στα 2 πιο "ασφαλής" μου φαίνεται ο πρώτος.

 

Λάβε επίσης υπόψην τη χροιά "πικαρίσματος" που μπορεί να είχε η συγκεκριμένη πρόταση ;-)

 

Τώρα για τα παιδιά μου, κι ο θεός ο ίδιος να προσφέρονταν να τους κάνει baby-sitting θα ήμουν πολύ επιφυλλακτικός.

 

Η ταινία μπορεί να μην εξιδανικεύει τον πρωταγωνιστή αλλά η ουσία είναι ότι ο σκηνοθέτης διάλεξε έναν πολύ ακραίο τρόπο προκειμένου να περάσει το οποιόδηποτε μήνυμα είχε στο μυαλό του.Αυτό και μόνο το γεγονός θα με έκανε πολύ επιφυλακτικό απέναντι του :)

 

Δεν γουστάρω επίσης την λογοκρισία, αλλά υπάρχουν στιγμές που η έννοια τέχνη χάνει το νόημα της. Η προσωπική μου άποψη είναι πως η ταινία αυτή είναι μια τέτοια περίπτωση και για αυτό δεν μπορώ να καταλάβω το μένος με το οποίο την υπερασπίζονται κάποιοι.Όσο για το αριστούργημα που είπε κάποιος ......

 

Για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω δει την ταινία αλλά μόνο το τρεϊλερ και επειδή δεν πιστεύω ότι ανταποκρίνεται στα γούστα μου, ως θεατή, δεν πρόκειται να την παρακολουθήσω ούτως ή άλλως.

 

Καλό σου βράδυ.

Δημοσ.

ακόμα αυτή η συζήτηση !?

αν αναλύαμε Κισλόφσκι θα είχαμε φτάσει όχι στην κόκκινη, στην υπέρυθρη ταινία !

 

 

το τραγικό για μένα είναι ο βιασμός του όρου "τέχνη" (συγνώμη για την σαχλή γραφικότητα) ως πρόσχημα για δικαιολογηθεί ένα πορνογράφημα που παρουσιάζει ανηλίκους (ανάμεσα σε άλλα)

 

Δημοσ.
ακόμα αυτή η συζήτηση !?

αν αναλύαμε Κισλόφσκι θα είχαμε φτάσει όχι στην κόκκινη, στην υπέρυθρη ταινία !

 

 

το τραγικό για μένα είναι ο βιασμός του όρου "τέχνη" (συγνώμη για την σαχλή γραφικότητα) ως πρόσχημα για δικαιολογηθεί ένα πορνογράφημα που παρουσιάζει ανηλίκους (ανάμεσα σε άλλα)

 

Το forum έχει χιλιάδες threads για να περάσεις την ώρα σου. Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου να συχνάζεις σε αυτό το συγγεκριμένο και να προσπαθείς να επιβάλλεις ως δεδομένες τις αυθαίρετες απόψεις σου.

 

Έχεις κάποιο νέο επιχείρημα? Έχεις κάποιο αντεπιχείρημα σε αυτά που λέει η άλλη πλευρά? Πες το μας, θα χαρούμε να το ακούσουμε.

 

Αλλιώς ασχολήσου με τον Κισλόφσκι που σου αρέσει

Δημοσ.
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου να συχνάζεις σε αυτό το συγγεκριμένο

 

Θα σου δώσω μισό λεπτό να το ξανασκεφτείς αυτό που είπες !

Δημοσ.
Ο σκηνοθέτης "δείχνει" κάποιον "άλλο" να βιάζει ένα βρέφος, το δείχνει με τέτοιο τρόπο ώστε ο βιαστής σε καμία περίπτωση δε μπορεί να γίνει συμπαθής και γενικά το σενάριο δεν εξειδανικεύει κανένα από όλα αυτά τα ακραία που δείχνει.

 

Από την άλλη ο συμφορουμίτης προέβαλε μια βίαιη πράξη που θα έκανε ο ίδιος ως κάτι που θα μπορούσε να του προσφέρει δημοφιλία.

 

Ανάμεσα στα 2 πιο "ασφαλής" μου φαίνεται ο πρώτος.

 

Λάβε επίσης υπόψην τη χροιά "πικαρίσματος" που μπορεί να είχε η συγκεκριμένη πρόταση ;-)

 

Τώρα για τα παιδιά μου, κι ο θεός ο ίδιος να προσφέρονταν να τους κάνει baby-sitting θα ήμουν πολύ επιφυλλακτικός.

 

 

Επειδή τα πράγματα που σου λένε κάποιοι τα ερμηνεύεις όπως θέλεις γιατί έτσι σε βολεύει......και στο Predators που είδα σήμερα είχε γδαρσίματα,κομμένα κεφάλια και 1002 άλλα "ακατάλληλα"....!Γιατί εκεί ΔΕΝ έκοψαν τίποτα;Στο Παρασκευή και 13 πάλι πανικός γινόταν!Γιατί εκεί ΔΕΝ έκοψαν τίποτα;Στον Εφιάλτη στον Δρόμο με τις Λεύκες...;Γιατί εκεί ΔΕΝ έκοψαν τίποτα;ΟΛΕΣ αυτές οι ταινίες (και άπειρες άλλες) είναι ο ορισμός του ΩΜΟΥ!Και όσον αφορά τα μηνύματα....αν θέλει κάποιος μπορεί άνετα να πει ότι ο σκηνοθέτης θέλει να τονίσει την ψυχολογία του πχ Μαϊκλ Μάγιερς και πως εξελίχτηκε σε αυτό το "τέρας"!Γιατί δηλαδή κάποιοι να πουν ότι και αυτό δεν είναι τέχνη;Επειδή είναι πιο πολύ Pop corn movie και ο σκηνοθέτης δεν δήλωσε ποτέ "κουλτουριάρης" ή δεν βγήκε να μιλήσει για "κρυφά μηνύματα βαθιά χωμένα που όσο κι αν σκάψεις δεν τα βρίσκεις"?Ας μην έβγαινε ο Σέρβος να πει πιο ήταν το νόημα της σκηνής και θα σου έλεγα αν βγάζατε το παραμικρό νόημα από το τι θέλει να πει!

 

Έτσι λοιπόν αν καθήσεις να σκεφτείς καλύτερα τι γράφω θα καταλάβεις κάποια πράγματα!

 

Α και επειδή μίλαγες για ωμές σκηνές κ.α να πάμε και σε μη pop corn movies.......έχεις δει το "Requiem for a dream"?ΕΚΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΕΠΙΣΗΣ!Ενώ σου δείχνει ΩΜΑ κάποια πράγματα (δηλαδή έτσι όπως είναι) χρησιμοποιεί με απίστευτη μαεστρία το όλο concept και σε κάνει να "μπεις/χαθείς μέσα στον κόσμο του"!Δεν είναι τυχαίο που υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ σχόλια του στυλ.......δείτε αυτή την ταινία χαρούμενος γιατί στο τέλος θα πάθετε κατάθλιψη σαν να είσαστε μέρος αυτής!Ούτε προκάλεσε ούτε τίποτα παρόλο που είχε μέσα μέχρι και "πάρτυ με ούζα" και διάφορες σκηνές περί ναρκωτικών κ.α.!Παρεπιπτόντως....ο σκηνοθέτης είναι ο Αρονόφσκι (επειδή μιλήσατε για τον Κισλόφσκι κ.α. είπα να τον αναφέρω και τον συγκεκριμένο!)!

 

Ακόμα....επειδή κολλάς στο παράδειγμα και ΠΑΛΙ το ερμηνεύεις όπως θες.......ΑΝ ήμουν ένας πχ ΖΩΓΡΑΦΟΣ και μετέφραζα το "γδάρσιμο-ζωγραφιά" σαν τέχνη θα σου άρεσε αλλά τώρα που το άκουσες από έναν απλό συμφορουμίτη, έτσι απλά σε ξένισε/χάλασε!Απλά η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο!

Δημοσ.
Θα σου δώσω μισό λεπτό να το ξανασκεφτείς αυτό που είπες !
Είχες δίκιο. Το ξανασκέφτηκα και κατάλαβα πως θες να ασχολούμαστε μαζί σου για να αισθάνεσαι κάποιος.

 

Επειδή τα πράγματα που σου λένε κάποιοι τα ερμηνεύεις όπως θέλεις γιατί έτσι σε βολεύει......και στο Predators που είδα σήμερα είχε γδαρσίματα,κομμένα κεφάλια και 1002 άλλα "ακατάλληλα"....!Γιατί εκεί ΔΕΝ έκοψαν τίποτα;Στο Παρασκευή και 13 πάλι πανικός γινόταν!Γιατί εκεί ΔΕΝ έκοψαν τίποτα;Στον Εφιάλτη στον Δρόμο με τις Λεύκες...;Γιατί εκεί ΔΕΝ έκοψαν τίποτα;ΟΛΕΣ αυτές οι ταινίες (και άπειρες άλλες) είναι ο ορισμός του ΩΜΟΥ!Και όσον αφορά τα μηνύματα....αν θέλει κάποιος μπορεί άνετα να πει ότι ο σκηνοθέτης θέλει να τονίσει την ψυχολογία του πχ Μαϊκλ Μάγιερς και πως εξελίχτηκε σε αυτό το "τέρας"!Γιατί δηλαδή κάποιοι να πουν ότι και αυτό δεν είναι τέχνη;Επειδή είναι πιο πολύ Pop corn movie και ο σκηνοθέτης δεν δήλωσε ποτέ "κουλτουριάρης" ή δεν βγήκε να μιλήσει για "κρυφά μηνύματα βαθιά χωμένα που όσο κι αν σκάψεις δεν τα βρίσκεις"?Ας μην έβγαινε ο Σέρβος να πει πιο ήταν το νόημα της σκηνής και θα σου έλεγα αν βγάζατε το παραμικρό νόημα από το τι θέλει να πει!

 

Έτσι λοιπόν αν καθήσεις να σκεφτείς καλύτερα τι γράφω θα καταλάβεις κάποια πράγματα!

Κάτσε και σκέψου εσύ καλύτερα τι γράφεις... Για όλα αυτά δεν άνοιξε ρουθούνι. Για το Χασαποσέρβικο ξεσηκωθήκατε όλοι οι ηθικολόγοι και το καταδικάσατε για μια και μόνη σκηνή.

 

Όλα τα splatter δείχνουν ομώτητες απλά για τις ομώτητες και είναι αποδεκτό. Όταν ο άλλος δείχνει (συγκεκαλυμένη) μια ομώτητα και λέει (έστω και για να δικαιολογηθεί) ότι έχει κάποιο μύνημα να δώσει, σπεύδετε να τον χαρακτηρίσετε.

 

Δηλαδή το πρόβλημά σας είναι το μήνυμα? Ας μην το λάβετε.

 

Προτιμάτε να βλέπετε το αίμα να ρέει? Δείτε αυτά που βλέπετε που καλυμπάνε στο αίμα.

 

Το να μη σας αρέσει η ταινία είναι δικαίωμά σας. Το να χαρακτηρίζετε όμως την ταινία με τα πιο προσβλητικά επίθετα, και εμμέσως ή αμμέσως όλους εμάς που μπορεί να βρήκαμε ένα παραπέρα νόημα σε αυτή την ταινία είναι απαράδεκτο.

 

Α και επειδή μίλαγες για ωμές σκηνές κ.α να πάμε και σε μη pop corn movies.......έχεις δει το "Requiem for a dream"?ΕΚΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΕΠΙΣΗΣ!Ενώ σου δείχνει ΩΜΑ κάποια πράγματα (δηλαδή έτσι όπως είναι) χρησιμοποιεί με απίστευτη μαεστρία το όλο concept και σε κάνει να "μπεις/χαθείς μέσα στον κόσμο του"!Δεν είναι τυχαίο που υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ σχόλια του στυλ.......δείτε αυτή την ταινία χαρούμενος γιατί στο τέλος θα πάθετε κατάθλιψη σαν να είσαστε μέρος αυτής!Ούτε προκάλεσε ούτε τίποτα παρόλο που είχε μέσα μέχρι και "πάρτυ με ούζα" και διάφορες σκηνές περί ναρκωτικών κ.α.!Παρεπιπτόντως....ο σκηνοθέτης είναι ο Αρονόφσκι (επειδή μιλήσατε για τον Κισλόφσκι κ.α. είπα να τον αναφέρω και τον συγκεκριμένο!)!
Κατ' αρχήν μη μου μιλάς για Αρονόφσκι γιατί έχω κάνει διατριβή πάνω στον τύπο.

 

Κατά δεύτερο, και το ρέκβιεμ έχει σοκαριστικές σκηνές. Θυμάσαι τα ηλεκτροσόκ? Θυμάσαι όταν πάει να βαρέσει ένεση πάνω στο μολυνσμένο χέρι? Δεν είναι προκλητικές εικόνες και οι δύο... Κι όμως, όλοι λένε (και δικαίως) ότι πρόκειται για αριστούργημα. Άρα δεν έχει σημασία πόσο προκλητικό είναι αυτό που δείχνεις, αλλά πόσο προκαλούνται κάποιοι από αυτό.

 

Θυμήσου ότι οι φανατικοί μουσουλμάνοι ξεσηκώθηκαν όταν κάποιος έκανε γελοιογραφίες με τον Μωάμεθ. Το βρίσκεις προκλητικό? Κι όμως, κάποιοι έψαχναν το δημιουργό να τον αποκεφαλίσουν.

 

Θυμήσου και μια άλλη ταινία που ξεσήκωσε αντιδράσεις ως προκλητική. "Ο Τελευταίος Πειρασμός" του Σκορτσέζε, βασισμένη στο βιβλίο του Καζαντάκη. Γιατί προκάλεσε? Γιατί έλεγε πως ο Χριστός είχε σεξουαλικές σχέσεις. Δε μιλάμε για ανωμαλίες... Για σεξουαλικές σχέσεις. Κι όμως κάποιοι ξεσηκώθηκαν. Και μη μου πεις πως ο ένας έγραψε το βιβλίο και ο άλλος το έκανε ταινία για να προκαλέσει και να γίνει διάσημος γιατί θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο.

 

Ακόμα....επειδή κολλάς στο παράδειγμα και ΠΑΛΙ το ερμηνεύεις όπως θες.......ΑΝ ήμουν ένας πχ ΖΩΓΡΑΦΟΣ και μετέφραζα το "γδάρσιμο-ζωγραφιά" σαν τέχνη θα σου άρεσε αλλά τώρα που το άκουσες από έναν απλό συμφορουμίτη, έτσι απλά σε ξένισε/χάλασε!Απλά η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο!
Αν ήσουνα ζωγράφος και ζωγράφιζες πάνω σε ένα πίνακα έναν "γδαρμένο" άνθρωπο, τότε όλα καλά.

 

Αν όμως ζωγράφιζες με μαχαίρι ΠΑΝΩ ΣΕ έναν άνθρωπο ή ένα ζώο, το οτιδήποτε, θα ήσουν εγκληματίας. Is that clear???

Δημοσ.
Εγω παντως που διαβασα μερικα ποστ και σκηνες απο ταινιες δεν προκειται να το δω με τιποτα :S

 

Εγω αντιθετα λογω των διαφωνιων που προεκυψαν θα το δω

 

 

Αλλα μαλλον σε fast forward γιατι το κοβω για μεγαλη μουφα που μονο θελει να προκαλεσει

 

 

Δημοσ.

Άστο mvaggel!Σε βαρέθηκα γιατί συνεχίζεις να τα ερμηνεύεις όπως θες αλλά ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΑ ΙΔΙΑ!

 

1.Από τα splatter που ανέφερα εσύ κόλλησες στο αίμα μόνο!Μόνο αυτά έγραψα δηλαδή!ΟΚ......ότι πεις.....απλά άσε το επιλεκτικό διάβασμα και τις επιλεκτικές απαντήσεις!Εγώ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι αν ο σκηνοθέτης δεν σου έλεγε το νόημα της σκηνής εσύ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ΧΡΙΣΤΟ!Από αυτό και μόνο φαίνεται αν και πώς δίνει/περνάει αριστουργηματικά τα μηνύματά του ένας σκηνοθέτης!

 

2.Δεν θα μου πεις ΕΣΥ και κανένας άλλος για ποιον θα μιλάω και πως από την στιγμή που δεν προσβάλλω!Εγώ χωρίς να έχω περιαυτολογήσει για διατριβές και χ@ζομάρες σου έκανα μία γρήγορη ανάλυση ΕΝΟΣ έργου του για να σου δώσω να καταλάβεις τι είναι αριστούργημα και πώς περνάμε τα μηνύματα ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΝΤΑΣ ΥΠΟ ΜΟΡΦΗ ΤΕΧΝΗΣ παρόλη την πρόκληση και ωμότητα(παρεπιπτόντως έτσι γράφετε η λέξη "ωμότητα" και όχι "ομώτητα")!

 

3.Για τα άλλα παραδείγματα που λες....πάλι είσαι εκτός!Εγώ σου ανέφερα μία ταινία!Εσύ μου αναφέρεις ταινίες στις οποίες προσβάλλονται συγκεκριμένες ομάδες ατόμων λόγω των πιστεύω τους(θρησκεία στην προκειμένη περίπτωση)!Εγώ δεν είμαι υπερ τους αλλά σε τόσο λεπτά θέματα ο καθένας αντιδράει διαφορετικά!Είναι πολύ λεπτή η γραμμή της θρησκείας!Για να στο κάνω πιο λιανά.....αν κάποιου του προσέβαλλαν την ίδια του την μάνα με συκοφαντίες κ.α. (ακόμα και αλήθεια να ήταν, αυτός είχε την πίστη και αγάπη του ότι είναι ψέμματα) πιστεύεις ότι δεν θα αντιδρούσε;!

 

4.Τι μου λες για εγκληματίες και αηδίες;Εγώ σου είπα (έλεος,διάβασε τα post μου!!!)......αν ήμουν ΖΩΓΡΑΦΟΣ και έκανα ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ πάνω σε άνθρωπο (ζωντανός θα ήταν!!!) και σου μίλαγα για μηνύματα και αηδίες ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα μίλαγες ΚΙ ΕΣΥ για τέχνη και άλλα τέτοια κουλά!Όμως ένας τρίτος αν σου έλεγε ότι είναι άρρωστο πάλι αυτός θα έβγαινε ο μακάκας γιατί και καλά λογοκρίνει το "φοβερό αριστούργημα"!ΑΑΑΑΑ και τα is that clear πήγαινε στον καθρέφτη να τα πεις σαν τιμωρία!

 

5.Και θα τονίσω για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ...το πόσες ταινίες έχω δει και πόσες γνώσεις έχω δεν το ξέρεις αλλά με λίγα λόγια να ξέρεις ότι αυτός ο αριθμός είναι τετραψήφιος!Τώρα θα μου πεις πώς το ξέρω....κρατάω λογαριασμό;Κι όμως...υπάρχει τρόπος!!!Άρα μπορώ να κρίνω πιστεύω κάτι κι εγώ.....εεεεε?Αν μου επιτρέπεις κιόλας!

Δημοσ.

Όπως έγραψα και παλιότερα

Ο καθένας καταλαβαίνει όσο μπορεί αλλά και όσο θέλει. Άμα δεν υπάρχει θέληση...

 

Δεν ξέρω αν δε θες ή δε μπορείς να καταλάβεις (ή αν φταίω εγώ, για να προλάβω την προφανή απάντησή σου), πάντως το χάσμα επικοινωνίας είναι τεράστιο.

 

Οπώς είπες και συ:

Άστο!Σε βαρέθηκα...

 

Εξάλλου ως γνωστό "η βλακεία είναι ανίκητη". Κακώς ασχολήθηκα με ορισμένους εδώ μέσα.

 

@Everyone else: Αν κάποιος θεωρεί το Serbian Film κινηματογραφική ταινία και θέλει να την κρίνει (ως ταινία), έχει καλώς. Τα λέμε.

 

Αν πάλι θέλει να μας επιδείξει πόσο μεγάλη την έχει (την εμπειρία και την υψηλή του διανόηση), sorry αλλά θα είμαι σε ένα μέρος που δεν πιάνει το ιντερνετ και δυστυχώς δε θα μπορέσω να συμμετάσχω.

Δημοσ.

Προφανώς η ταινία δεν απευθύνεται σε όλους. Αν κάποιος σκοπεύει να τη δει, γνωρίζει πάνω κάτω περί τίνος πρόκειται και τι σκηνές υπάρχουν μέσα, αλλά δεν αντέχει πολύ gore ή whatever, καλύτερα να μην τη βάλει καν.

 

Δε ξέρω αν είναι αριστούργημα, απλά καλή ή μέτρια, νιώθω πως πρέπει να τη ξαναδώ για να βγάλω το τελικό συμπέρασμα, αναλύοντας και παρατηρώντας ό,τι έχασα την πρώτη φορά. Σκουπίδι πάντως, δε θα την έλεγα.

 

Όσον αφορά την περιβόητη σκηνή:

 

 

Σίγουρα σοκάρει τον μέσο θεατή, δε νομίζω να το αρνείται κανείς αυτό. Από 'κει και πέρα, η σκηνή δε δείχνει καθαρά την πράξη, αφήνει μια γενική εικόνα. Κι ο σκηνοθέτης δεν το αφήνει εκεί.

 

Μόλις το βλέπει ο πρωταγωνιστής, αποχωρεί αηδιασμένος. Κατά την άποψη μου, αυτό καθρεφτίζει και την άποψη των συντελεστών γύρω από το θέμα. Το παρουσιάζουν αλλά δεν το επικροτούν, ούτε το θεωρούν φυσιολογικό.

 

Την ίδια ώρα τώρα, ο σκηνοθέτης μέσα στην ταινία (ο ρόλος), αρχίζει το παραλήρημα του περί newborn porn, νέο ρεύμα και πρωτοπορία. Αυτός θα μπορούσε κάλλιστα να συμβολίζει ένα βαρεμένο που νομίζει ότι κάνει τέχνη. Κρίνοντας από τα όσα έγραψαν ορισμένοι εδώ για τον Spasojevic, αυτός ο συμβολισμός θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

 

 

Όσον αφορά τη βία στην ταινία γενικότερα:

 

 

Δεν είμαι υπέρ της βίας στην πραγματική ζωή. Ίσως επειδή είμαι "γομάρι" όμως, δύσκολα με ταρακουνά κάτι.

 

Η ταινία έχει να κάνει με έναν πορνοστάρ που δεν εργάζεται πλέον και λόγω χρημάτων, δέχεται να γυρίσει μια υποτιθέμενη καλλιτεχνική ταινία, καταλήγοντας να γυρίζει snuff film με themes παιδοφιλία και νεκροφιλία. Με τέτοιο σενάριο, λογικό μου φαίνεται να υπάρξει βία.

 

Πρώτα απ' όλα, υπάρχει ένα κύκλωμα από πίσω με μαυροντυμένους φουσκωτούς που φοράνε γυαλιά, έχουν τατουάζ και κουβαλάνε όπλα. Υπόκοσμος.

 

Έπειτα, υπάρχουν σκηνές όπου ο πρωταγωνιστής εκφράζει τη δυσαρέσκεια του, όπως όταν βλέπει τη σκηνή με το μωρό. Παράδειγμα, εκεί που γυρίζουν μια σκηνή και μπροστά του κάθεται μια κοπελίτσα.

 

Σε άλλες σκηνές, όπως εκεί που σκοτώνει μία με ένα σπαθί, στην άλλη που απειλεί να κόψει το πέος του με μαχαίρι ή στο τέλος που καταλήγει να γαμάει το παιδί του, είναι ναρκωμένος. Δε ξέρει τι κάνει.

 

Τέλος, κι επειδή ανέφερα την τελική σκηνή του μακελειού, ήταν αναμενόμενη η εξέλιξη. Καταλαβαίνει τι παίζει και προσπαθεί να πάρει εκδίκηση, παλεύοντας παράλληλα για τη ζωή του, τη ζωή της γυναίκας του και του παιδιού του.

 

 

Όσον αφορά τους -όποιους- συμβολισμούς της ταινίας:

 

 

Δε μπορώ με σιγουριά να ξεχωρίσω εικόνες και σκηνές που αποτελούν συμβολισμούς, όχι σ' αυτή την ταινία συγκεκριμένα, σε όλες γενικά. Εξάλλου, είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Σκεπτόμενος λοιπόν τα όσα έχει πει ο σκηνοθέτης, διέκρινα κάποια σημεία που ίσως να επιδέχονται ανάλυσης:

 

-Τα λαγουδάκια που εμφανίζονται στην ταινία. Ένα που δίνει η πορνοστάρ στον πρωταγωνιστή σαν δώρο για το παιδί του και ένα άλλο, μικρότερο που κρέμεται στον καθρεύτη του αυτοκινήτου με το οποίο μετακινείται σε διάφορες φάσεις ο πρωταγωνιστής. Μπορεί απλά να βρίσκονται εκεί κατά τύχη, μπορεί να είναι κάποιο σήμα της "εταιρίας" που γυρίζει την ταινία, μπορεί να σημαίνουν και κάτι άλλο.

 

-Το "Σπίτι για Εγκαταλελειμμένα και Ορφανά Παιδιά" στο οποίο γίνονται τα γυρίσματα.

 

-Ο τρόπος με τον οποίο γυρίζεται η ταινία. Ο πρωταγωνιστής δε ξέρει τι πρόκειται να συμβεί, έχει ένα ακουστικό και δέχεται εντολές. Όπως ένας πολίτης-πρόβατο. Και παντού υπάρχουν κάμερες. Σα να παρακολουθείται μονίμως η ζωή του.

 

-Το κοριτσάκι που εμφανίζεται συχνά πυκνά στα γυρίσματα και χαμογελάει συνεχώς ή το άλλο ανήλικο κορίτσι που βλέπει ο πρωταγωνιστής στο δρόμο και αρχίζει να την παίζει. Μου θύμισε κάτι από Lilya 4-Ever.

 

-Ο αδερφός του πρωταγωνιστή. Είναι μέσα στο κόλπο, ξέρει τι συμβαίνει, τον κοροϊδεύει και στο τέλος τον πουλάει. Φαίνεται στην αρχή πως έχει θέμα με τη γυναίκα του αδερφού του, λέει πως του λείπει η γυναικεία συντροφιά και πως αμφιβάλλει αν θα έχει ποτέ μια σχέση, ένα γάμο όπως έχει ο αδερφός του και εν τέλει, ζηλεύει. Και γι' αυτό, καταστρέφει τα πάντα. Ίσως ο αληθινός ανώμαλος να είναι αυτός. Πιστεύω πως ο ρόλος του "μπάτσου" δεν είναι τυχαίος.

 

-Τα σχόλια του σκηνοθέτη, στη συζήτηση του με τον Milos.

 

"These movies are mostly made so that those who can't get laid can cum. They're made by butchers who can't tell a camera from a broom."

 

"Sadly, this is no country for real art. Where there is no life, there can't be real art. A real talent will rot here, while maggots are giving press conferences."

 

-Η τελευταία σκηνή, μια μικρή ανατροπή. Ενώ φαίνεται πως όλα έχουν τελειώσει, απλά αρχίζουν. Τελικά ο τρελαμένος σκηνοθέτης ήταν απλά ένα πιόνι, γιατί κάποιος άλλος ήταν από πάνω του και κινούσε τα νήματα.

 

 

Όλα αυτά μπορεί για κάποιον να είναι βλακείες και συμβολισμοί βγαλμένοι με το τσιγκέλι. Είναι απλά η εντύπωση μου με μια πρώτη ανάγνωση.

 

 

 

Συγγνώμη αλλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ στα ιστορικά να γίνεται αυτό που περιέγραψα στις 2 σκηνές!ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ!

 

 

 

Δημοσ.
Προφανώς η ταινία δεν απευθύνεται σε όλους. Αν κάποιος σκοπεύει να τη δει, γνωρίζει πάνω κάτω περί τίνος πρόκειται και τι σκηνές υπάρχουν μέσα, αλλά δεν αντέχει πολύ gore ή whatever, καλύτερα να μην τη βάλει καν.

 

Δε ξέρω αν είναι αριστούργημα, απλά καλή ή μέτρια, νιώθω πως πρέπει να τη ξαναδώ για να βγάλω το τελικό συμπέρασμα, αναλύοντας και παρατηρώντας ό,τι έχασα την πρώτη φορά. Σκουπίδι πάντως, δε θα την έλεγα.

 

Όσον αφορά την περιβόητη σκηνή:

 

 

Σίγουρα σοκάρει τον μέσο θεατή, δε νομίζω να το αρνείται κανείς αυτό. Από 'κει και πέρα, η σκηνή δε δείχνει καθαρά την πράξη, αφήνει μια γενική εικόνα. Κι ο σκηνοθέτης δεν το αφήνει εκεί.

 

Μόλις το βλέπει ο πρωταγωνιστής, αποχωρεί αηδιασμένος. Κατά την άποψη μου, αυτό καθρεφτίζει και την άποψη των συντελεστών γύρω από το θέμα. Το παρουσιάζουν αλλά δεν το επικροτούν, ούτε το θεωρούν φυσιολογικό.

 

Την ίδια ώρα τώρα, ο σκηνοθέτης μέσα στην ταινία (ο ρόλος), αρχίζει το παραλήρημα του περί newborn porn, νέο ρεύμα και πρωτοπορία. Αυτός θα μπορούσε κάλλιστα να συμβολίζει ένα βαρεμένο που νομίζει ότι κάνει τέχνη. Κρίνοντας από τα όσα έγραψαν ορισμένοι εδώ για τον Spasojevic, αυτός ο συμβολισμός θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

 

 

Όσον αφορά τη βία στην ταινία γενικότερα:

 

 

Δεν είμαι υπέρ της βίας στην πραγματική ζωή. Ίσως επειδή είμαι "γομάρι" όμως, δύσκολα με ταρακουνά κάτι.

 

Η ταινία έχει να κάνει με έναν πορνοστάρ που δεν εργάζεται πλέον και λόγω χρημάτων, δέχεται να γυρίσει μια υποτιθέμενη καλλιτεχνική ταινία, καταλήγοντας να γυρίζει snuff film με themes παιδοφιλία και νεκροφιλία. Με τέτοιο σενάριο, λογικό μου φαίνεται να υπάρξει βία.

 

Πρώτα απ' όλα, υπάρχει ένα κύκλωμα από πίσω με μαυροντυμένους φουσκωτούς που φοράνε γυαλιά, έχουν τατουάζ και κουβαλάνε όπλα. Υπόκοσμος.

 

Έπειτα, υπάρχουν σκηνές όπου ο πρωταγωνιστής εκφράζει τη δυσαρέσκεια του, όπως όταν βλέπει τη σκηνή με το μωρό. Παράδειγμα, εκεί που γυρίζουν μια σκηνή και μπροστά του κάθεται μια κοπελίτσα.

 

Σε άλλες σκηνές, όπως εκεί που σκοτώνει μία με ένα σπαθί, στην άλλη που απειλεί να κόψει το πέος του με μαχαίρι ή στο τέλος που καταλήγει να γαμάει το παιδί του, είναι ναρκωμένος. Δε ξέρει τι κάνει.

 

Τέλος, κι επειδή ανέφερα την τελική σκηνή του μακελειού, ήταν αναμενόμενη η εξέλιξη. Καταλαβαίνει τι παίζει και προσπαθεί να πάρει εκδίκηση, παλεύοντας παράλληλα για τη ζωή του, τη ζωή της γυναίκας του και του παιδιού του.

 

 

Όσον αφορά τους -όποιους- συμβολισμούς της ταινίας:

 

 

Δε μπορώ με σιγουριά να ξεχωρίσω εικόνες και σκηνές που αποτελούν συμβολισμούς, όχι σ' αυτή την ταινία συγκεκριμένα, σε όλες γενικά. Εξάλλου, είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Σκεπτόμενος λοιπόν τα όσα έχει πει ο σκηνοθέτης, διέκρινα κάποια σημεία που ίσως να επιδέχονται ανάλυσης:

 

-Τα λαγουδάκια που εμφανίζονται στην ταινία. Ένα που δίνει η πορνοστάρ στον πρωταγωνιστή σαν δώρο για το παιδί του και ένα άλλο, μικρότερο που κρέμεται στον καθρεύτη του αυτοκινήτου με το οποίο μετακινείται σε διάφορες φάσεις ο πρωταγωνιστής. Μπορεί απλά να βρίσκονται εκεί κατά τύχη, μπορεί να είναι κάποιο σήμα της "εταιρίας" που γυρίζει την ταινία, μπορεί να σημαίνουν και κάτι άλλο.

 

-Το "Σπίτι για Εγκαταλελειμμένα και Ορφανά Παιδιά" στο οποίο γίνονται τα γυρίσματα.

 

-Ο τρόπος με τον οποίο γυρίζεται η ταινία. Ο πρωταγωνιστής δε ξέρει τι πρόκειται να συμβεί, έχει ένα ακουστικό και δέχεται εντολές. Όπως ένας πολίτης-πρόβατο. Και παντού υπάρχουν κάμερες. Σα να παρακολουθείται μονίμως η ζωή του.

 

-Το κοριτσάκι που εμφανίζεται συχνά πυκνά στα γυρίσματα και χαμογελάει συνεχώς ή το άλλο ανήλικο κορίτσι που βλέπει ο πρωταγωνιστής στο δρόμο και αρχίζει να την παίζει. Μου θύμισε κάτι από Lilya 4-Ever.

 

-Ο αδερφός του πρωταγωνιστή. Είναι μέσα στο κόλπο, ξέρει τι συμβαίνει, τον κοροϊδεύει και στο τέλος τον πουλάει. Φαίνεται στην αρχή πως έχει θέμα με τη γυναίκα του αδερφού του, λέει πως του λείπει η γυναικεία συντροφιά και πως αμφιβάλλει αν θα έχει ποτέ μια σχέση, ένα γάμο όπως έχει ο αδερφός του και εν τέλει, ζηλεύει. Και γι' αυτό, καταστρέφει τα πάντα. Ίσως ο αληθινός ανώμαλος να είναι αυτός. Πιστεύω πως ο ρόλος του "μπάτσου" δεν είναι τυχαίος.

 

-Τα σχόλια του σκηνοθέτη, στη συζήτηση του με τον Milos.

 

"These movies are mostly made so that those who can't get laid can cum. They're made by butchers who can't tell a camera from a broom."

 

"Sadly, this is no country for real art. Where there is no life, there can't be real art. A real talent will rot here, while maggots are giving press conferences."

 

-Η τελευταία σκηνή, μια μικρή ανατροπή. Ενώ φαίνεται πως όλα έχουν τελειώσει, απλά αρχίζουν. Τελικά ο τρελαμένος σκηνοθέτης ήταν απλά ένα πιόνι, γιατί κάποιος άλλος ήταν από πάνω του και κινούσε τα νήματα.

 

 

Όλα αυτά μπορεί για κάποιον να είναι βλακείες και συμβολισμοί βγαλμένοι με το τσιγκέλι. Είναι απλά η εντύπωση μου με μια πρώτη ανάγνωση.

 

 

 

 

 

 

 

Δε θα μπορούσε κάποιος να τα πει καλύτερα.

Τόσα χρόνια βλέπουμε 1002 είδη ταινιών και ξαφνικά σ αυτήν σκαλώσαμε επειδή το tiny tinie μυαλουδάκι μας έχει φάει την απίστευτη προπαγάνδα τόσα χρόνια και την θεωρεί αηδία.

 

Εχμ συγνώμη αλλά συγχωροχάρτια απο που να πάω να αγοράσω;

Δημοσ.

mvaggel

Απλά άστο.....ΠΑΛΙ λες ότι εγώ ξεκίνησα τα της διανόησης...!Μείνε στον κόσμο σου αλλά πρώτα διάβασε τα προηγούμενα posts σου και θα δεις ότι ΕΣΥ μίλησες και με προκάλεσες για...."μεγέθη"!Αν δεν ξέρεις τι γράφεις δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ!Εννοείται ότι δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ!

 

Ο slipknot μια χαρά τα λέει είτε συμφωνώ με όλα είτε με κάποια!!!Έτσι μιλάνε οι άνθρωποι....με επιχειρήματα και τα δικαιολογούν με τον καλύτερο τρόπο!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...