Nikosgiann Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ NOKIA CARE. 9/9/2010 Είχα αγοράσει (29/4/2010) από γνωστή αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας το κινητό τηλέφωνο NOKIA X6-00. Έπαθε βλάβη τέλη Ιουλίου ,και το παρέδωσα στη Nokia Care στις Αχαρναί(Μενίδι). Μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας,και το κινητό δούλεψε μέχρι να τελειώσει η μπαταρία του. Το παρέδωσα στις 2/8/2010 πάλι στη Nokia Care,στο ιδιο υποκατάστημα,και μου το επέστρεψαν στις 28/8/2010 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!! Ζήτησα φορτιστή μηπως έφταιγε αυτο,και πάλι τίποτα. Το ξαναεπέστρεψα,και ζήτησα αντικατάσταση (2/9/2010). Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στα Κεντρικα της Nokia Care (τηλ:0080044144300), εξήγησα το θεμα,ζήτησα αντικατασταση μεχρι τις 8/9/2010 και προειδοποίησα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προέβαινα σε καταγγελία. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. Πήρα παλι τηλεφωνο στα κεντρικα και συμφωνήσαμε στις 9/9 να συνεννοηθούμε τηλεφωνικώς σχετικά με το ποτε θα γινόταν η αντικατασταση. Παρόλα αυτά ΔΕΝ έλαβα κανένα τηλεφώνημα.!! Τελικη επικοινωνια στις 10/9,και η απαντηση ηταν: “Ετσι δουλευουμε στη NOKIA,δεν μπορω να κανω κατι,το τηλεφωνο θα το παρετε οταν το παρετε” Ετσι ως πελατης,εχω να καταγγείλω την Nokia Care: για στερηση προπληρωμένων υπηρεσιών,(στερηση κινητου για διάστημα 1,5 μηνα). Για ΑΘΛΙΑ μη εξυπηρέτηση Για το μη αξιόλογο service. Η συσκευη επιστραφηκε απο το service χαλασμενη.Σημ:Η αναφορα για την επισκευη του κινητου γραφει <ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ>. Για την πλήρη απουσίά επικοινωνίας Για την μη χορηγηση κινητου τηλεφωνου κατα τη διαρκεια της επισκευης.
alexb_10 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Ένας φίλος μου με πρόβλημα στο κινητό του, το πήγε στην ΝΟΚΙΑ και του το φτιάξανε χωρίς κανένα πρόβλημα ή ταλαιπωρία. Λεπτομέρειες δεν θυμάμαι, μου κάνει εντύπωση όμως. Γενικότερα δεν έχω ακούσει κακά λόγια!
paylidis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 εχω πάνω απο 10 χρόνια ΝΟΚΙΑ ουδέποτε είχα ποτέ πρόβλημα service
Nikosgiann Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 το οτι η νοκια μπορει καποιους να τους εξυπηρετησε παντως,δεν βοηθαει εμενα. εγω την εμπειρια μου μοιραζομαι.και μιλαμε για after alpha copy εποχη πλεον.
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 εσύ καλώς κινήθηκες νομικά. όσο για την νόκια και το σέρβις της, και εμένα για 10 χρόνια όλα πήγαν ρολόι
gs20309 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ NOKIA CARE. 9/9/2010 Είχα αγοράσει (29/4/2010) από γνωστή αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας το κινητό τηλέφωνο NOKIA X6-00. Έπαθε βλάβη τέλη Ιουλίου ,και το παρέδωσα στη Nokia Care στις Αχαρναί(Μενίδι). Μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας,και το κινητό δούλεψε μέχρι να τελειώσει η μπαταρία του. Το παρέδωσα στις 2/8/2010 πάλι στη Nokia Care,στο ιδιο υποκατάστημα,και μου το επέστρεψαν στις 28/8/2010 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!! Ζήτησα φορτιστή μηπως έφταιγε αυτο,και πάλι τίποτα. Το ξαναεπέστρεψα,και ζήτησα αντικατάσταση (2/9/2010). Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στα Κεντρικα της Nokia Care (τηλ:0080044144300), εξήγησα το θεμα,ζήτησα αντικατασταση μεχρι τις 8/9/2010 και προειδοποίησα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προέβαινα σε καταγγελία. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. Πήρα παλι τηλεφωνο στα κεντρικα και συμφωνήσαμε στις 9/9 να συνεννοηθούμε τηλεφωνικώς σχετικά με το ποτε θα γινόταν η αντικατασταση. Παρόλα αυτά ΔΕΝ έλαβα κανένα τηλεφώνημα.!! Τελικη επικοινωνια στις 10/9,και η απαντηση ηταν: “Ετσι δουλευουμε στη NOKIA,δεν μπορω να κανω κατι,το τηλεφωνο θα το παρετε οταν το παρετε” Ετσι ως πελατης,εχω να καταγγείλω την Nokia Care: για στερηση προπληρωμένων υπηρεσιών,(στερηση κινητου για διάστημα 1,5 μηνα). Για ΑΘΛΙΑ μη εξυπηρέτηση Για το μη αξιόλογο service. Η συσκευη επιστραφηκε απο το service χαλασμενη.Σημ:Η αναφορα για την επισκευη του κινητου γραφει <ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ>. Για την πλήρη απουσίά επικοινωνίας Για την μη χορηγηση κινητου τηλεφωνου κατα τη διαρκεια της επισκευης. Γιανναράς Νικόλαος καλά έκανες, στην καλύτερη θα πετύχεις την αντικατάσταση και την πίστωση του παγίου του λογαριασμού για το διάστημα που δεν είχες υπηρεσίες κάτι το οποίο πρέπει να το απαιτήσεις καθώς δεν είχες κινητό για το διάστημα εκείνο. offtopic - δεν ξέρω τι σκατά γίνεται με την νόκια αλλά πολλά έχουν δει τα μάτια μου με τα τελευταία μοντέλα, ιδίως με τα επαγγελματικά όλα για σερβις πάνε, τι να πω, απίστευτο, αλλά μακάρι να μην επεκταθεί και στα απλά κινητά..
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Κι εμενα μου φαινεται ριγμενη η ποιοτητα σε σχεση με παλαιοτερα. Δεν ειχα ξαναματαδει κινητο στους 3 μηνες απο την αγορα, χωρις να εχει πεσει ουτε μιση φορα κατω, χωρις να το τριβεις απο δω κι απο κει γδερνοντας το, να φευγει το χρωμα απο το πισω καπακι! Απ οτι φαινεται ριξαν και τη ποιοτητα service...
Nikosgiann Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 για να κανω feedback,ειμαι ακομα χωρις κινητο. μου παν οτι προωθηθηκε σε ανωτερα στελεχη,αλλα τιποτα ΑΛΛΑ, εκανα καταγγελια ΙΝΚΑ και.... το θεμα αυτο οπως ειναι θα μπει στο PC MAGAZINE Οκτωβριου...:-D:-D
gvarth Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 ... εκανα καταγγελια ΙΝΚΑ και.... το θεμα αυτο οπως ειναι θα μπει στο PC MAGAZINE Οκτωβριου... Σωστός. Για να μην μας περνάνε κάποιοι για κορόϊδα κάνοντάς μας "μπαλλάκι" μεταξύ υπευθύνων της κακιάς ώρας ...
Xristaras12 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Και να φανταστεις οτι κοντευα να αγορασω το συγκεκριμενο κινητο... Τι βλαβη ειχε το κινητο φιλε μου;;Καλα δεν τρελαθηκες οταν το παρελαβες χωρις να δουλευει;;ΕΙμαι περιεργος να εβλεπα τη φατσα αυτου που σου εδωσε το κινητο πισω!!!
Nikosgiann Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Και να φανταστεις οτι κοντευα να αγορασω το συγκεκριμενο κινητο... Τι βλαβη ειχε το κινητο φιλε μου;;Καλα δεν τρελαθηκες οταν το παρελαβες χωρις να δουλευει;;ΕΙμαι περιεργος να εβλεπα τη φατσα αυτου που σου εδωσε το κινητο πισω!!! δεν μπορουσε να ανοιξει και δεν φορτιζε. αν τρελαθηκα?? ανετα επαιρνα φαρμακα εκεινη την ωρα. εκεινος στα @@ του.. εννοειται πως δεν θα δεχθω ουτε καινουριο κινητο νοκια Χ6. Θα απαιτησω το πιο ακριβο συν αποζημιωση τουλαχιστον τα παγια κινητης των 2 μηνων.
Xristaras12 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Καλα αμα ημουν στη θεση σου θα μας ακουγε ολο το τετραγωνο.Εχουν αρχισει και μας περνανε για μ@λ@κες ολους+δεν ξερουν να επισκευασουν καινουρια κινητα.Τελικα αν σου χαλασει το κινητο και το πας για σερβις μετα πρεπει να εχεις και την καταγγελια ετοιμη αλλιως δεν γινεται:lol: Καλοριζικο το Ν8 τοτε:-D:-)
Nikosgiann Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 ακριβως. Εν τω μεταξυ,μου εδωσε την αναφορα επισκευης και εγραφε πανω "ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ". ειχε και το mail αυτου που το εφτιαξε,και του εστειλα και αυτου του "τεχνικου"...αμφιβαλλω αν το ελεγξε καν,η αν μπηκε καν στο κοπο να το επισκευασει. τεσπα,ας ελπισω για το Ν8.. Θα δωσω feedback αμα εχω τιποτα νεοτερο.
Nikosgiann Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Μου το φτιαξανε χθες το κινητο,αλλα ειπα στο καταστημα οτι δεν το παιρνω πισω. Εστειλα σημερα συστημενη επιστολη στα κεντρικα στην Φιλανδια,οπου ζητω το ν8 και αποζημιωση εντος 10 ημερων,διαφορετικα συμφωνα με το νομο 2251/94 θα κοινοποιηθει στο ινκα και στο υπαν.
Xristaras12 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 αποζημιωση μπορει να παρεις για το Ν8 το κοβω δυσκολο(το σιγουρο ειναι οτι καποιος θα την ακουσει και δεν εισαι εσυ αυτος χεχε) Εγω στη θεση σου σαν τελευταια λυση(αν δεν γινουν δεκτα τα αιτηματα σου)θα επαιρνα το τηλ πισω+ανανεωση εγγυησης(η οσο καιρο εχασε οντας υπο επισκευη)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.