Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για εξυπηρέτηση NOKIA CARE


Nikosgiann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ NOKIA CARE.

 

9/9/2010

 

Είχα αγοράσει (29/4/2010) από γνωστή αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας το κινητό τηλέφωνο NOKIA X6-00.

Έπαθε βλάβη τέλη Ιουλίου ,και το παρέδωσα στη Nokia Care στις Αχαρναί(Μενίδι).

Μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας,και το κινητό δούλεψε μέχρι να τελειώσει η μπαταρία του.

Το παρέδωσα στις 2/8/2010 πάλι στη Nokia Care,στο ιδιο υποκατάστημα,και μου το επέστρεψαν στις 28/8/2010 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!

Ζήτησα φορτιστή μηπως έφταιγε αυτο,και πάλι τίποτα.

Το ξαναεπέστρεψα,και ζήτησα αντικατάσταση (2/9/2010).

Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στα Κεντρικα της Nokia Care (τηλ:0080044144300),

εξήγησα το θεμα,ζήτησα αντικατασταση μεχρι τις 8/9/2010 και προειδοποίησα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προέβαινα σε καταγγελία.

ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.

Πήρα παλι τηλεφωνο στα κεντρικα και συμφωνήσαμε στις 9/9 να συνεννοηθούμε τηλεφωνικώς σχετικά με το ποτε θα γινόταν η αντικατασταση.

Παρόλα αυτά ΔΕΝ έλαβα κανένα τηλεφώνημα.!!

 

Τελικη επικοινωνια στις 10/9,και η απαντηση ηταν:

“Ετσι δουλευουμε στη NOKIA,δεν μπορω να κανω κατι,το τηλεφωνο θα το παρετε οταν το παρετε”

 

 

Ετσι ως πελατης,εχω να καταγγείλω την Nokia Care:

για στερηση προπληρωμένων υπηρεσιών,(στερηση κινητου για διάστημα 1,5 μηνα).

Για ΑΘΛΙΑ μη εξυπηρέτηση

Για το μη αξιόλογο service. Η συσκευη επιστραφηκε απο το service χαλασμενη.Σημ:Η αναφορα για την επισκευη του κινητου γραφει <ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ>.

Για την πλήρη απουσίά επικοινωνίας

Για την μη χορηγηση κινητου τηλεφωνου κατα τη διαρκεια της επισκευης.

Δημοσ.

Ένας φίλος μου με πρόβλημα στο κινητό του, το πήγε στην ΝΟΚΙΑ και του το φτιάξανε χωρίς κανένα πρόβλημα ή ταλαιπωρία.

Λεπτομέρειες δεν θυμάμαι, μου κάνει εντύπωση όμως. Γενικότερα δεν έχω ακούσει κακά λόγια!

Δημοσ.

το οτι η νοκια μπορει καποιους να τους εξυπηρετησε παντως,δεν βοηθαει εμενα.

εγω την εμπειρια μου μοιραζομαι.και μιλαμε για after alpha copy εποχη πλεον.

Δημοσ.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ NOKIA CARE.

 

9/9/2010

 

Είχα αγοράσει (29/4/2010) από γνωστή αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας το κινητό τηλέφωνο NOKIA X6-00.

Έπαθε βλάβη τέλη Ιουλίου ,και το παρέδωσα στη Nokia Care στις Αχαρναί(Μενίδι).

Μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας,και το κινητό δούλεψε μέχρι να τελειώσει η μπαταρία του.

Το παρέδωσα στις 2/8/2010 πάλι στη Nokia Care,στο ιδιο υποκατάστημα,και μου το επέστρεψαν στις 28/8/2010 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!

Ζήτησα φορτιστή μηπως έφταιγε αυτο,και πάλι τίποτα.

Το ξαναεπέστρεψα,και ζήτησα αντικατάσταση (2/9/2010).

Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στα Κεντρικα της Nokia Care (τηλ:0080044144300),

εξήγησα το θεμα,ζήτησα αντικατασταση μεχρι τις 8/9/2010 και προειδοποίησα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προέβαινα σε καταγγελία.

ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.

Πήρα παλι τηλεφωνο στα κεντρικα και συμφωνήσαμε στις 9/9 να συνεννοηθούμε τηλεφωνικώς σχετικά με το ποτε θα γινόταν η αντικατασταση.

Παρόλα αυτά ΔΕΝ έλαβα κανένα τηλεφώνημα.!!

 

Τελικη επικοινωνια στις 10/9,και η απαντηση ηταν:

“Ετσι δουλευουμε στη NOKIA,δεν μπορω να κανω κατι,το τηλεφωνο θα το παρετε οταν το παρετε”

 

 

Ετσι ως πελατης,εχω να καταγγείλω την Nokia Care:

για στερηση προπληρωμένων υπηρεσιών,(στερηση κινητου για διάστημα 1,5 μηνα).

Για ΑΘΛΙΑ μη εξυπηρέτηση

Για το μη αξιόλογο service. Η συσκευη επιστραφηκε απο το service χαλασμενη.Σημ:Η αναφορα για την επισκευη του κινητου γραφει <ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ>.

Για την πλήρη απουσίά επικοινωνίας

Για την μη χορηγηση κινητου τηλεφωνου κατα τη διαρκεια της επισκευης.

 

 

Γιανναράς Νικόλαος

 

καλά έκανες, στην καλύτερη θα πετύχεις την αντικατάσταση και την πίστωση του παγίου του λογαριασμού για το διάστημα που δεν είχες υπηρεσίες κάτι το οποίο πρέπει να το απαιτήσεις καθώς δεν είχες κινητό για το διάστημα εκείνο.

 

 

offtopic - δεν ξέρω τι σκατά γίνεται με την νόκια αλλά πολλά έχουν δει τα μάτια μου με τα τελευταία μοντέλα, ιδίως με τα επαγγελματικά όλα για σερβις πάνε, τι να πω, απίστευτο, αλλά μακάρι να μην επεκταθεί και στα απλά κινητά..

 

  • Moderators
Δημοσ.

Κι εμενα μου φαινεται ριγμενη η ποιοτητα σε σχεση με παλαιοτερα.

Δεν ειχα ξαναματαδει κινητο στους 3 μηνες απο την αγορα, χωρις να εχει πεσει ουτε μιση φορα κατω, χωρις να το τριβεις απο δω κι απο κει γδερνοντας το, να φευγει το χρωμα απο το πισω καπακι!

 

Απ οτι φαινεται ριξαν και τη ποιοτητα service...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

για να κανω feedback,ειμαι ακομα χωρις κινητο.

μου παν οτι προωθηθηκε σε ανωτερα στελεχη,αλλα τιποτα

ΑΛΛΑ,

εκανα καταγγελια ΙΝΚΑ και....

το θεμα αυτο οπως ειναι θα μπει στο PC MAGAZINE Οκτωβριου...:-D:-D:-D

Δημοσ.

...

εκανα καταγγελια ΙΝΚΑ και....

το θεμα αυτο οπως ειναι θα μπει στο PC MAGAZINE Οκτωβριου...

 

Σωστός.

 

Για να μην μας περνάνε κάποιοι για κορόϊδα κάνοντάς μας "μπαλλάκι" μεταξύ υπευθύνων της κακιάς ώρας ... :confused:

Δημοσ.

Και να φανταστεις οτι κοντευα να αγορασω το συγκεκριμενο κινητο...

 

Τι βλαβη ειχε το κινητο φιλε μου;;Καλα δεν τρελαθηκες οταν το παρελαβες χωρις να δουλευει;;ΕΙμαι περιεργος να εβλεπα τη φατσα αυτου που σου εδωσε το κινητο πισω!!!

Δημοσ.
Και να φανταστεις οτι κοντευα να αγορασω το συγκεκριμενο κινητο...

 

Τι βλαβη ειχε το κινητο φιλε μου;;Καλα δεν τρελαθηκες οταν το παρελαβες χωρις να δουλευει;;ΕΙμαι περιεργος να εβλεπα τη φατσα αυτου που σου εδωσε το κινητο πισω!!!

 

δεν μπορουσε να ανοιξει και δεν φορτιζε.

 

αν τρελαθηκα?? ανετα επαιρνα φαρμακα εκεινη την ωρα.

 

εκεινος στα @@ του..

 

 

εννοειται πως δεν θα δεχθω ουτε καινουριο κινητο νοκια Χ6.

Θα απαιτησω το πιο ακριβο συν αποζημιωση τουλαχιστον τα παγια κινητης των 2 μηνων.

Δημοσ.

Καλα αμα ημουν στη θεση σου θα μας ακουγε ολο το τετραγωνο.Εχουν αρχισει και μας περνανε για μ@λ@κες ολους+δεν ξερουν να επισκευασουν καινουρια κινητα.Τελικα αν σου χαλασει το κινητο και το πας για σερβις μετα πρεπει να εχεις και την καταγγελια ετοιμη αλλιως δεν γινεται:shock::lol::lol::lol:

 

Καλοριζικο το Ν8 τοτε:-D:-D:-)

Δημοσ.

ακριβως.

Εν τω μεταξυ,μου εδωσε την αναφορα επισκευης και εγραφε πανω "ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ".:confused:

ειχε και το mail αυτου που το εφτιαξε,και του εστειλα και αυτου του "τεχνικου"...αμφιβαλλω αν το ελεγξε καν,η αν μπηκε καν στο κοπο να το επισκευασει.

 

τεσπα,ας ελπισω για το Ν8..

 

Θα δωσω feedback αμα εχω τιποτα νεοτερο.

Δημοσ.

Μου το φτιαξανε χθες το κινητο,αλλα ειπα στο καταστημα οτι δεν το παιρνω πισω.

 

Εστειλα σημερα συστημενη επιστολη στα κεντρικα στην Φιλανδια,οπου ζητω το ν8 και αποζημιωση εντος 10 ημερων,διαφορετικα συμφωνα με το νομο 2251/94 θα κοινοποιηθει στο ινκα και στο υπαν.;)

Δημοσ.

αποζημιωση μπορει να παρεις για το Ν8 το κοβω δυσκολο(το σιγουρο ειναι οτι καποιος θα την ακουσει και δεν εισαι εσυ αυτος χεχε)

 

Εγω στη θεση σου σαν τελευταια λυση(αν δεν γινουν δεκτα τα αιτηματα σου)θα επαιρνα το τηλ πισω+ανανεωση εγγυησης(η οσο καιρο εχασε οντας υπο επισκευη)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...