kallair Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 καλημερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. εκλεισα ξενοδοχειο απο το hotelsclick.com 4 δικλινα δωματια για 2 διανυκτερευσεις με πρωινο 11.5 ευρω το δωματιο και για τις δυο μερες. χρεωσε κανονικα την πιστωτικη μου καρτα και μου εχει στειλει booking confirmation kai to voucher της κρατησης. με πηραν τηλ μετα απο 4 ωρες και μου ειπαν οτι ηταν λαθος τιμη λόγω λάθος του συστήματος και οτι πρεπει ή να κανω καινουργια κρατηση με την νεα τιμη η να ακυρωσω την κρατηση χωρις να μου κρατησουν τα 25 ευρω για καθε δωματιο που εχουν για πεναλντυ σε περιπτωση ακυρωσης. εχουν το δικαιωμα να μου ακυρωσουν την κρατηση; αφου συμφωνησαν και μου εχουν στειλει το voucher της κρατησης και με εχουν χρεωσει κιολας μπορω να αρνηθω να ακυρωσω την κρατηση; προκαταβολικά τους απάντησα ότι απο την στιγμή που έλεγξαν την κράτηση και την δέχθηκαν, και από την στιγμή που έχω voucher και booking confirmation,είναι υποχρεωμένοι να μου παρέχουν τα δωμάτια στην συγκεκριμένη τιμή. είμαι κατοχυρωμένος νομικά στην προκειμένη περίπτωση; μπορούν έτσι αυθαίρετα να κάνουν ακύρωση της κράτησης μου λόγω λάθος του συστήματος; καλημερα και ευχαριστώ.
leonidas_fs Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Οχι φιλε μου ειναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν το δωμάτιο στην τιμη που εκανες την κράτηση. Νομικα δεν ξέρω τι παιζεί αλλα θυμάμαι πριν κανα 2 μηνο ειχα δει στις ειδήσεις οτι ενα πολυτελέστατο hotel στο Μπαλί ειχε προσφορα κατι δωμάτια στο net και μάλλον μπερδεύτηκε ο προγραμματιστης και αντι να βάλει το δωμάτιο 110 € την μέρα το έβαλε 1,10€ την μέρα και οσοι προλαβαν και έκαναν κράτηση online, το hotel τους άφησε την τιμη στο 1,10€..
kallair Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 διαβασε τους ορους χρησης του site δεν αναφέρει τιποτα για περίπτωση λάθους του συστήματος ή λάθος χρέωση. σε αντίστοιχη περίπτωση στο παρελθόν που είχαμε βρει ξενοδοχείο στο ίδιο site με μηδενική σχεδόν τιμή, είχαμε κάνει άπειρες προσπάθειες να το κλείσουμε αλλά δίχως αποτέλεσμα. δεν δέχονταν την κράτηση. στο site τους το μόνο που γράφουν είναι αυτο: 8. CONFIRMATIONSa) I have not received any confirmation? If you completed a booking you will have received a confirmation email from us. If you have not received this email it is because either you did not complete the reservation, your email is not working or you inserted the wrong email address. If you have not recieved the confirmation please call or email us to receive the confirmation once more. Ensure your mailbox is not full before we resend the confirmation. I can not print my voucher? Please contact us with a fax number if you can not print your voucher. f you can not print your voucher, and do not have a fax machine we shall send the voucher onto the hotel for your collection. c) I've lost my voucher, how can I retrieve it? You can print your voucher at any time from the E-Customer services area, simply log on and collect it. http://www.hotelsclick.com/information/faqs.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.