Προς το περιεχόμενο

V-Ray RT GPU beta available!


activex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξεκίνησε η beta ;)

 

http://www.chaosgroup.com/en/2/vraygpu.html?PR=MAS

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=9fN0ITa44m8[/ame]

 

*Minimum Requirements:

Processor: Pentium IV or equivalent with SSE2 support

RAM: 2 GB

Operating system: Windows XP Professional

3ds Max: version 2008 or higher

USB port (required for dongle)

TCP/IP: IPv4 required

GPU: nVidia 200-series (e.g. nVidia GeForce 285) with 512 MB VRAM

GPU drivers: version 197

 

Και κάποιου αρχικοί περιορισμοί...

 

*V-Ray RT GPU Limitations:

 

1. Procedural textures are not supported (only bitmaps are).

2. VRayBlendMtl and VRay2SidedMtl materials are currently not supported.

3. VRayProxy objects are not yet supported.

4. Camera vignetting, distortion and shift are currently not supported (however DOF is supported).

5. Not all light parameters are supported yet (e.g. affect diffuse/specular/reflections, portal lights and some others).

Δημοσ.
ναι, αλλα???? ΑΤΙ???

 

αφου???

 

Όχι ΑΚΟΜΑ, θεωρητικά έχουν υποσχεθεί πως θα περάσει σε Opencl (ή τουλάχιστο ότι υπάρχουν πλάνα) για αργότερα...

Δημοσ.
Εχμμμ.. Δηλαδή χρησιμοποιείται μόνο ως activeshader renderer για real-time preview; 'H θα είναι κανονικά και για production renderings;

 

Γιατί να μην είναι production rendering ; σου μοιάζει real-time preview επειδή πάει καμιά 30χ :P

Δημοσ.
Βασικά το είπα επειδή στο video τον χρησιμοποιεί ως activeshader

 

Όχι ρε συ αφού έχει και το παράθυρο του ρενταρίσματος να ανανεώνεται σε realtime (σώζει κανονικά το final δηλαδή, απευθείας...)

δε παίζει να βγει τέτοιο εμπορικό προϊών μόνο για activesharer!

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Άλλο ένα ευχάριστο νέο αυτή τη φορά για τους κατόχους ΑΤΙ σχετικά με το rt/gpu

 

Ανακάλυψα ότι εγκαθιστώντας το νέο ATI Stream SDK v2.3 παίζει και σε εμάς με opencl! το τέσταρα μόλις τώρα στην 5850 μου :D

 

http://www.geeks3d.com/20101213/opencl-ati-stream-sdk-v2-3-and-image-convolution-optimization-techniques/

Δημοσ.

κυκλοφόρησε η Vray 2.00.02 for 3dsMax 2011

 

Build 2.00.02 (9 December 2010)

 

Bug fixes:

(*) VRayLights could render differently (brighter) from V-Ray 1.5

(*) V-Ray RT: Right-clicking in the ActiveShade window to bring the quad menu could crash 3ds Max;

(*) img2tiledexr would crash if it could not write the result due to permissions;

(*) Fixed noise with VRayBPTracer;

(*) Crash with VRayIES lights and VRayBPTracer;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...