activex Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Ξεκίνησε η beta http://www.chaosgroup.com/en/2/vraygpu.html?PR=MAS [ame]http://www.youtube.com/watch?v=9fN0ITa44m8[/ame] *Minimum Requirements: Processor: Pentium IV or equivalent with SSE2 support RAM: 2 GB Operating system: Windows XP Professional 3ds Max: version 2008 or higher USB port (required for dongle) TCP/IP: IPv4 required GPU: nVidia 200-series (e.g. nVidia GeForce 285) with 512 MB VRAM GPU drivers: version 197 Και κάποιου αρχικοί περιορισμοί... *V-Ray RT GPU Limitations: 1. Procedural textures are not supported (only bitmaps are). 2. VRayBlendMtl and VRay2SidedMtl materials are currently not supported. 3. VRayProxy objects are not yet supported. 4. Camera vignetting, distortion and shift are currently not supported (however DOF is supported). 5. Not all light parameters are supported yet (e.g. affect diffuse/specular/reflections, portal lights and some others).
activex Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 ναι, αλλα???? ΑΤΙ??? αφου??? Όχι ΑΚΟΜΑ, θεωρητικά έχουν υποσχεθεί πως θα περάσει σε Opencl (ή τουλάχιστο ότι υπάρχουν πλάνα) για αργότερα...
Sadako Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Εχμμμ.. Δηλαδή χρησιμοποιείται μόνο ως activeshader renderer για real-time preview; 'H θα είναι κανονικά και για production renderings;
activex Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Εχμμμ.. Δηλαδή χρησιμοποιείται μόνο ως activeshader renderer για real-time preview; 'H θα είναι κανονικά και για production renderings; Γιατί να μην είναι production rendering ; σου μοιάζει real-time preview επειδή πάει καμιά 30χ
Sadako Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Βασικά το είπα επειδή στο video τον χρησιμοποιεί ως activeshader
activex Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Βασικά το είπα επειδή στο video τον χρησιμοποιεί ως activeshader Όχι ρε συ αφού έχει και το παράθυρο του ρενταρίσματος να ανανεώνεται σε realtime (σώζει κανονικά το final δηλαδή, απευθείας...) δε παίζει να βγει τέτοιο εμπορικό προϊών μόνο για activesharer!
activex Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Κατεβαίνει το FINAL vray 2 με ενσωματωμένο V-Ray RT / GPU
Str Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 είναι και για MAX? δώσε κανα PM ρε μάστορα...
activex Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Ναι είναι, πες μου έκδοση Max και έρχεται!
activex Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Άλλο ένα ευχάριστο νέο αυτή τη φορά για τους κατόχους ΑΤΙ σχετικά με το rt/gpu Ανακάλυψα ότι εγκαθιστώντας το νέο ATI Stream SDK v2.3 παίζει και σε εμάς με opencl! το τέσταρα μόλις τώρα στην 5850 μου http://www.geeks3d.com/20101213/opencl-ati-stream-sdk-v2-3-and-image-convolution-optimization-techniques/
activex Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 κυκλοφόρησε η Vray 2.00.02 for 3dsMax 2011 Build 2.00.02 (9 December 2010) Bug fixes: (*) VRayLights could render differently (brighter) from V-Ray 1.5 (*) V-Ray RT: Right-clicking in the ActiveShade window to bring the quad menu could crash 3ds Max; (*) img2tiledexr would crash if it could not write the result due to permissions; (*) Fixed noise with VRayBPTracer; (*) Crash with VRayIES lights and VRayBPTracer;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.