Προς το περιεχόμενο

Ποιό ειναι κατά τη γνώμη σας το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει κυκλοφορήσει ποτέ...


hugeakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Με τον τρόπο που παράγεται το ρεύμα στην Ελλάδα παίζει και να ρυπαίνει πιο πολύ το Tesla. :P

 

Επίσης όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ιεροσυλία να αναφέρουμε μόνο... το αντίκτυπο στο περιβάλλον. Αυτά είναι για το τέλος. Ηλεκτρισμός στην αυτοκίνηση σημαίνει ροπή, ροπή, ροπή και ξανά ροπή! :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις πιάσει πολλές φορές πάνω από 200 χιλιόμετρα την ώρα και σε χαλάει που το Tesla (μιας και γι αυτό είπαμε) έχει ηλεκτρονικό κόφτη σε αυτό το σημείο; :P

 

Μη ξεχνάς άλλωστε ότι πρόκειται για περιορισμό ασφαλείας, όχι μειονέκτημα των ηλεκτροκινητήρων. Λόγω του προγραμματισμού σταματάει εκεί η επιτάχυνση, δεν είναι ότι το ηλεκτρικό μοτέρ δεν μπορεί να ανεβάσει κι άλλο. Ίσα-ίσα που τίποτα δεν περιορίζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα να επιταχύνει επ' άπειρον -- εκτός βέβαια από τις αντοχές των υλικών του. Το επόμενο μοντέλο μπορεί να έχει τον περιορισμό στα 260 ή ακόμα πιο πάνω.

 

Κι όσο για τις ροπές που απλά «κάτι είναι», αυτές δίνουν την σπορ αίσθηση στην οδήγηση, που βυθίζεις το γκάζι και πετάγεσαι λες και είσαι σε αεροπλάνο εν ώρα απογείωσης. Όχι οι τελικές που δε πρόκειται να πιάσεις ποτέ στους κατσικόδρομούς μας. B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από όλα όσα έχετε αναφέρει, αυτό που θα ήθελα να είχα αυτή την στιγμή κάτω από το σπίτι μου καλογυαλισμένο και έτοιμο για βόλτα είναι ο βάτραχος της Citroen.

 

Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο αυτοκίνητο τόσο ξεχωριστό και τόσο πρωτοποριακό ταυτόχρονα στην εποχή του.

 

Οι υδροπνευματικές αναρτήσεις της Citroen είναι πολυτέλεια ακόμα και σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Οι υδροπνευματικές αναρτήσεις της Citroen είναι πολυτέλεια ακόμα και σήμερα.

 

Δες μερικες σελιδες πισω :-D

Εχω και βιντεακια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις πιάσει πολλές φορές πάνω από 200 χιλιόμετρα την ώρα και σε χαλάει που το Tesla (μιας και γι αυτό είπαμε) έχει ηλεκτρονικό κόφτη σε αυτό το σημείο; :P

 

Μη ξεχνάς άλλωστε ότι πρόκειται για περιορισμό ασφαλείας, όχι μειονέκτημα των ηλεκτροκινητήρων. Λόγω του προγραμματισμού σταματάει εκεί η επιτάχυνση, δεν είναι ότι το ηλεκτρικό μοτέρ δεν μπορεί να ανεβάσει κι άλλο. Ίσα-ίσα που τίποτα δεν περιορίζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα να επιταχύνει επ' άπειρον -- εκτός βέβαια από τις αντοχές των υλικών του. Το επόμενο μοντέλο μπορεί να έχει τον περιορισμό στα 260 ή ακόμα πιο πάνω.

 

Κι όσο για τις ροπές που απλά «κάτι είναι», αυτές δίνουν την σπορ αίσθηση στην οδήγηση, που βυθίζεις το γκάζι και πετάγεσαι λες και είσαι σε αεροπλάνο εν ώρα απογείωσης. Όχι οι τελικές που δε πρόκειται να πιάσεις ποτέ στους κατσικόδρομούς μας. B)

 

το τεσλα οπως και το audi etron με τα 445 κιλα ροπης εχουν κοφτη στα 200 γιατι απο κει και περα η καταναλωση ηλεκτρισμου ανεβαινει τραγικα δυσαναλογα σε σχεση με την αναπτυσσομενη ταχυτητα

αυτο ειναι λογω αεροδυναμικης αντιστασης η οποια δεν ειναι γραμμικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις πιάσει πολλές φορές πάνω από 200 χιλιόμετρα την ώρα και σε χαλάει που το Tesla (μιας και γι αυτό είπαμε) έχει ηλεκτρονικό κόφτη σε αυτό το σημείο; :P

 

Μη ξεχνάς άλλωστε ότι πρόκειται για περιορισμό ασφαλείας, όχι μειονέκτημα των ηλεκτροκινητήρων. Λόγω του προγραμματισμού σταματάει εκεί η επιτάχυνση, δεν είναι ότι το ηλεκτρικό μοτέρ δεν μπορεί να ανεβάσει κι άλλο. Ίσα-ίσα που τίποτα δεν περιορίζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα να επιταχύνει επ' άπειρον -- εκτός βέβαια από τις αντοχές των υλικών του. Το επόμενο μοντέλο μπορεί να έχει τον περιορισμό στα 260 ή ακόμα πιο πάνω.

 

Κι όσο για τις ροπές που απλά «κάτι είναι», αυτές δίνουν την σπορ αίσθηση στην οδήγηση, που βυθίζεις το γκάζι και πετάγεσαι λες και είσαι σε αεροπλάνο εν ώρα απογείωσης. Όχι οι τελικές που δε πρόκειται να πιάσεις ποτέ στους κατσικόδρομούς μας. B)

 

Συμφωνώ αλλά σπορ οδήγηση για μένα είναι και οι τελικές. Και το πετρέλαιο έχει ροπές αλλά δεν επιλέγεται για σπορ οδήγηση(ΟΚ δε βγαίνουν έτσι και αλλιώς σπορ αυτοκίνητα με πετρέλαιο). Δηλαδή εκεί που νιώθεις την επιτάχυνση στα ύψη και έχεις καυλώσει ξαφνικά μπαίνει ο κόφτης. :-(

 

Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν πολύ μέλλον μπροστά τους αλλά στην παρούσα φάση δεν είναι άξιοι να αντικαταστήσουν τους βενζινοκινητήρες.

 

(Εγώ δε μίλησα για το Tesla αλλά γενικώς για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Συμφωνώ αλλά σπορ οδήγηση για μένα είναι και οι τελικές. Και το πετρέλαιο έχει ροπές αλλά δεν επιλέγεται για σπορ οδήγηση(ΟΚ δε βγαίνουν έτσι και αλλιώς σπορ αυτοκίνητα με πετρέλαιο). Δηλαδή εκεί που νιώθεις την επιτάχυνση στα ύψη και έχεις καυλώσει ξαφνικά μπαίνει ο κόφτης. :-(

 

Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν πολύ μέλλον μπροστά τους αλλά στην παρούσα φάση δεν είναι άξιοι να αντικαταστήσουν τους βενζινοκινητήρες.

 

(Εγώ δε μίλησα για το Tesla αλλά γενικώς για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα)

 

Γιαυτο τα Seat Leon TDI οταν πρωτοεμφανιστηκαν στο WTCC τα σαρωσαν ολους και ολα και αναγκαστηκαν να τους βαλουν εξτρα ερμα (βαρος) για να γινουν ισαξια :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...