spid_x Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Καλό είναι να καταγγέλουμε ότι πάει στραβά, αλλά καμιά φορά να λέμε και τα θετικά!! Το ps3 είχε προβλημα που δεν μπορούσα να λύσω. Ήταν το 2ο που είχα (ανακατασκευασμένο λόγω προβλήματος του πρώτου!) Το έστειλα στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα service της sony (cometron) χθες, και σήμερα μου ήρθε καινούργιο! Ανακατασκευασμένο δηλαδη! Χωρίς να χρειαστούν στοιχεία αποδείξεις κτλ... και χωρίς να πληρώσω ούτε ένα ευρώ! (ούτε καν μεταφορικά) Μπράβο εξυπηρέτηση! Με εντυπωσίασε!
basilis5 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 στους ποσους μηνες χαλασε το 2; ηταν το παλιο το χοντρο η το καινουργιο;
spid_x Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 στους ποσους μηνες χαλασε το 2;ηταν το παλιο το χοντρο η το καινουργιο; To 2 χαλασε περιπου σε 3-4 μηνες. κατι τετοιο. Ολα ειναι τα χοντρα!!
Tilemaxx Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Και εγώ είχα στείλει 2-3 φορές χαλασμένα PS2 στην Cometron και μέσα σε 2 μέρες μου είχαν στείλει ανακατασκευασμένο. Πολύ καλή εξυπηρέτηση όντως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.