Προς το περιεχόμενο

Πραγματικα ή ψευτικα χιλιομετρα σε μεταχειρισμενο αυτοκινητο?


cygamer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια θα θελα να ρωτησω εαν υπαρχει τροπος να ανακαλυψουμε αν τα χιλιομετρα που λεει ο πωλητης για ενα μεταχειρισμενο ειναι πραγματικα. Ξερω σιγουρα στην Κυπρο οτι υπαρχει τροπος να το βρεις. Εδω που ρωτησα ενα μηχανικο δεν ειχε ιδεα. Γνωριζει κανεις καποιον μηχανικο ή ηλεκτρολογο αυτοκινητων? εδω στην Θεσσαλονικη κυριως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια επισημη αντιπροσωπεια να το συνδεσουν με το διαγνωστικο.

 

Φθορες (σε καθισματα ,τιμονι κτλ πχ ενα αυτοκινητο με 20Κ χλμ δεν ειναι λογικο να εχει σημαδια φθορας στο τιμονι)

 

Service book (αν και πλαστογραφουνται για πλακα)

 

Ελεγχο σε συνεργειο να δεις τι φθορα εχουν τα μηχανικα του μερη σε τι κατασταση ειναι(πχ τα αμορτισερ ελεγχονται ευκολα και αναλογα με το αυτοκινητο κοιτας ποτε ηθελαν κανονικα αλαγη και ποσα χλμ εχει το αυτοκινητο)

 

Αυτα ειναι στανταρ διαδικασια πριν αγορασεις μεταχειρισμενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Φθορα στο τιμονι δεν παιζει με 20k KM οντως, αλλα με 35 παιζει.

Γενικα αποφυγετε οχηματα απο γυναικες οδηγους :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στα 5 παίζει όσο και στα 55. Με το πόσο προσέχει ο οδηγός το αυτοκίνητο έχει να κάνει, όχι με τα χιλιόμετρα. Αν έχει βάλει ο άλλος κάλυμμα στο τιμόνι τι να πάθει;

 

Επίσης από όχι και τόσο επιδέξιο οδηγό (να το γενικεύσω μιας και δεν έχει να κάνει με το φύλο πάντα :P) μπορεί και να είναι κελεπούρι. Μπορεί να έχει μικρογρατσουνιές ή κάνα ελάχιστο βαθούλωμα. Αν δε σε νοιάζει η αισθητική αλλοίωση πέφτει αρκετά η τιμή. Το ίδιο ισχύει και για το δίσκο του συμπλέκτη, που φθείρεται για πλάκα από τέτοιους οδηγούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυσκολο να βρεις τα κμ οπου και να εισαι.

ισως αν το πηγαινες σε αντ/πεια και αν εκανε service σε αντ/πειες να ειναι αληθινα τα κμ του book με την βαση τους.(βεβαια αρκετοι τα "φτιαχνουν"και τα 2)

Μετα θελει ξηλωμα το κοντερ για να δεις αν εχει πειραχτει ή σε μερικα μοντελα υπαρχουν εγκεφαλοι αεροσακων που κρατανε κμ...

Υπαρχει περιπτωση να εχει αλαχτει μεχρι και εγκεφαλος αυτοκ.και να χαν μηδενιστει...

αν ψαχνεις για εκτος αντ/πειας τραβα σε ηλεκτρονικο π.χ. που φτιαχνει ταξιμετρα...

διευθυνσεις και τηλ.θα βρεις στο ινετ και στην xe.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια αυτοκίνητα γράφουν τα χιλιόμετρα και στον εγκέφαλο χωρίς δυνατότητα τροποποίησης. Δηλαδή άλλα γράφει το κοντέρ και άλλα θα δείξει ο εγκέφαλος αν τον συνδέσεις σε ένα διαγνωστικό στο συνεργείο που θα κάνεις έλεγχο. Εξαρτάται από την μάρκα και το μοντέλο. Γενικά όμως ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος γιατί ακόμα και ο εγκέφαλος μπορεί να είναι αλλαγμένος.

 

Ένα έμπειρο μάτι πάντως σίγουρα θα μπορεί να γνωμοδοτήσει για δρακιά του στύλ από 150.000 σε 60.000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια αυτοκίνητα γράφουν τα χιλιόμετρα και στον εγκέφαλο χωρίς δυνατότητα τροποποίησης. Δηλαδή άλλα γράφει το κοντέρ και άλλα θα δείξει ο εγκέφαλος αν τον συνδέσεις σε ένα διαγνωστικό στο συνεργείο που θα κάνεις έλεγχο. Εξαρτάται από την μάρκα και το μοντέλο. Γενικά όμως ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος γιατί ακόμα και ο εγκέφαλος μπορεί να είναι αλλαγμένος.

 

Ένα έμπειρο μάτι πάντως σίγουρα θα μπορεί να γνωμοδοτήσει για δρακιά του στύλ από 150.000 σε 60.000.

 

Eχεις δικιο σ' αυτα που αναφερεις και συνηθως οι μαντραδες δεν μπαινουν στα ενδοτερα του εγκαφαλου αρκουμενοι στο πειραγμα μονο του κοντερ.

 

Εκτος απο τον οπτικο ελενχο στο τιμονι στα πενταλ και στα καθισματα ενας αλλος τροπος για μια καλη προσεγγιση των διανυθεντων χιλιομετρων ειναι να βγαλεις το δυναμο του αυτοκινητου και να συγκρινεις το ποσο φαγομενες ειναι οι ψυκτρες (καρβουνακια) σε σχεση με μια καινουργια ολοιδια ψυκτροθυκη.

 

Αν εχει αλλαχθει ο δυναμος ή η ψυκτροθηκη ειναι ευκολο να διαπιστωθει γιατι συνηθως οι after market δυναμοι δεν εχουν στο ταμπελακι τους το σημα της μαρκας του αυτοκινητου ενω και στις ψυκτροθηκες που σε πολλα ευρωπαικα μοντελα ειναι ενσοματωμενες με τον αυτοματο δεν αναφερουν επισης την μαρκα του αυτοκινητου παρα μονο την μαρκα της κατασκευαστριας εταιρειας του αυτοματου.

Σε πολλα γιαπωνεζικα οι μαμησιες ψυκτροθηκες ειναι χρωματος γκρι ετσι αν δειτε καφε αυτο σημαινει οτι εχουν αλλαχθει.

 

Τωρα στα τυπου bosch marelli και valeo δυναμο που φορουν η πλειοψηφια των ευρωπαικων αυτοκινητων τελειωμενα θεωρουνται τα καρβουνακια κοντα στα 220.000 χιλ χιλιομετρα για αυτοκινητα που κυκλοφορουν περισσοτερο σε ανοικτο δρομο και 180-200 χιλ χιλιομετρα για αυτα που κυκλοφορουν στην πολη.

Τα γιαπωνεζικα που φορουν τυπου denso και Hitachi πανε λιγο παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει ένας μέσος όρος που λέει οτι ένα αμαξι διανυει περιπου 20.000 km σε ένα χρόνο. Περίπου μπορείς να το υπολογίσεις. Το βιβλίο sefvice του αυτοκινητου είναι ένα άλλο στοιχείο. Αν δεν υπάρχει κάτι βρωμάει :-). Ένας πιο έμπειρος θα μπορούσε να δει και τα λάστιχα. Αν είναι αυτα που είχε απο την μανα του και είναι σχεδον λειωμένα σημαινει οτι εχει κάνει αρκετα km

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουτε μια στο μυριο δεν ισχυει αυτο με τα 20χιλ το χρονο και ποσο μαλλον στις μερες μας που σε καθε οικογενεις υπαρχουν 2-4 αυτοκινητα και που σπανιως πανε διακοπες...

αν εννοεις λαστιχα στις ροδες και οχι στις πορτες...αν εχει τοσα χρονια ιδια λαστιχα φαντασου τι σερβις θα εκανε και στα αλλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει ένας μέσος όρος που λέει οτι ένα αμαξι διανυει περιπου 20.000 km σε ένα χρόνο. Περίπου μπορείς να το υπολογίσεις. Το βιβλίο sefvice του αυτοκινητου είναι ένα άλλο στοιχείο. Αν δεν υπάρχει κάτι βρωμάει :-). Ένας πιο έμπειρος θα μπορούσε να δει και τα λάστιχα. Αν είναι αυτα που είχε απο την μανα του και είναι σχεδον λειωμένα σημαινει οτι εχει κάνει αρκετα km

 

Toyota corolla '98 92.000 km Μερικές γρατζουνιές στο πίσω προφυλακτήρα. Χρώμα σε πολύ καλή κατάσταση (στεγασμένο) , σαλόνι σε άψογη κατάσταση .Πετάλια ,μοχλοί , τιμόνι, κλπ κλπ, σαν καινούριο. Ότι χιλιόμετρα έχει κάνει το 80% είναι εθνική οδός, και χωρίς σταμάτα-ξεκίνα κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toyota corolla '98 92.000 km Μερικές γρατζουνιές στο πίσω προφυλακτήρα. Χρώμα σε πολύ καλή κατάσταση (στεγασμένο) , σαλόνι σε άψογη κατάσταση .Πετάλια ,μοχλοί , τιμόνι, κλπ κλπ, σαν καινούριο. Ότι χιλιόμετρα έχει κάνει το 80% είναι εθνική οδός, και χωρίς σταμάτα-ξεκίνα κλπ.

 

To πουλας? :P

 

Ιδιο μοντελο (99 βεβαια) του πατερα μου πλεον εχει φτασει 350Κ χλμ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουτε μια στο μυριο δεν ισχυει αυτο με τα 20χιλ το χρονο και ποσο μαλλον στις μερες μας που σε καθε οικογενεις υπαρχουν 2-4 αυτοκινητα και που σπανιως πανε διακοπες...

αν εννοεις λαστιχα στις ροδες και οχι στις πορτες...αν εχει τοσα χρονια ιδια λαστιχα φαντασου τι σερβις θα εκανε και στα αλλα...

 

δεν θελω να στην πω, εχεις και ενα δικιο η αληθεια, αλλα υπαρχουν και οικογενειες που μοιραζονται ενα αυτοκινητο 4 ατομα, οποτε τα 20000χλμ δεν ειναι τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη τα παίρνετε τοις μετρητοίς όλα. Σαν μέσος όρος δεκτός ο αριθμός, αλλά όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο δεν ψάχνεις το μέσο όρο. Ψάχνεις τι ισχύει για το αμάξι που αγοράζεις.

 

Παράδειγμα από εμένα. Αν βγάλω όσα έκανα στις διακοπές μου έχω κάνει ~3,200 χιλιόμετρα από τις 13/01/2010 που πήρα το αυτοκίνητο, ήτοι ~400 χιλιόμετρα το μήνα. Λέτε με το νέο έτος να έχω καλύψει τα χιλιόμετρα του μέσου όρου; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...