grimpr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 IDF 2010: Το Μέλλον του Computing, σύμφωνα με τον Justin Rattner, Intel Chief Technology Officer. Keynote: Justin Rattner KEY0003 Location Level 3 Wednesday, 9:10 AM (45 min) Context: How it Will Really Change Everything Όταν ο Chief Technology Officer της Intel, Ο Justin Rattner κοιτάει προς το μέλλον, επικεντρώνεται ολο και ποιο πολύ στους ανθρώπους και όχι στο hardware η την σιλικόνη για να καταλάβει το επόμενο κύμα της τεχνολογίας. Στην ομιλία του, ο Rattner θα εξερευνήσει τους λόγους γιατι πρέπει να κατανοήσουμε τους τρόπους και τις καταστάσεις που βιώνουν οι άνθρωποι στην καθημερινή ζωή τους, που μπορεί να είναι ο καλύτερος οδηγός για τους επιστήμονες και τους μηχανικούς που δουλεύουν σε νέες συσκευές. Έτσι ακριβώς, η ερεύνα που γίνεται στην Intel βαθμιαία καθοδηγείται από μια ομάδα Social Ανθρωπολόγων που παρακολουθούν το πως οι άνθρωποι επιδρούν και χειρίζονται τις συσκευές στο σπίτι, στο αμάξι, στο γραφείο, στο σχολείο. Αυτό που εύχονται να μάθουν δεν είναι μόνο πως συμπεριφέρονται οι άνθρωποι, αλλά πως η τεχνολογία μπορεί να αναπτύξει λύσεις οι οποίες θα βελτιώσουν δραματικά τις ζωές και την εμπειρία τους. Ένας οδηγός-κλειδί για το επόμενο στάδιο του experience-driven design, είναι το context (περιεχόμενο). Οραματιζόμαστε μελλοντικές συσκευές οι οποίες θα χρησιμοποιούν μια ποικιλία hard και soft sensors (αισθητήρων) οι οποίες συνεχόμενα θα μαθαίνουν ποιος είσαι, πως ζείς, πως δουλεύεις, πως παίζεις. Καθώς μαθαίνουν την ζωή σου, μπορούν έπειτα να προβλέψουν τις ανάγκες σου. Για παράδειγμα, όταν μπαίνεις στο αμάξι σου το τηλέφωνο σου θα “ λέει” στο σύστημα Navigation του αμαξιού, ότι έχεις κλείσει ραντεβού με τον γιατρό και δεν πρόκειται να πας κατευθείαν στην δουλειά, διαλέγοντας έτσι μια διαφορετική διαδρομή. Εάν εχει συμβεί ένα τροχαίο ατύχημα, θα το ξέρει ήδη, ακόμη και εάν δεν έχεις μάθει η ακούσει από τα πρωινά νέα και θα βρει μια γρήγορη διαδρομή ώστε να αποφύγεις το μποτιλιάρισμα. Αυτό το όραμα, το αποκαλούμε “Context Aware Computing”, και πιστεύουμε ότι είναι το Μέλλον. Ελάτε να ακούσετε την προοπτική της Intel στο μέλλον του Computing, το επόμενο στάδιο του experience-driven design και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στο μέλλον για όλους εμάς. Σχετικό. Σενάρια για την μελλοντική τεχνολογία και την διεθνή ανάπτυξη, μια μελέτη του The Rockefeller Foundation. http://www.rockefellerfoundation.org/uploads/files/bba493f7-cc97-4da3-add6-3deb007cc719.pdf Βιβλιοπρόταση. The Creature from Jekyll Island: A Second Look at the Federal Reserve. http://www.amazon.com/Creature-Jekyll-Island-Federal-Reserve/dp/0912986395/ref=ntt_at_ep_dpt_1
Luciddream Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 καλά εκτώς απο το οτι τέτοιες δηλώσεις είναι τουλάχιστον γελοίες, όταν δεν έχεις να παρουσιάσεις κάτι αλλα απλώς λές τι θέλεις να κάνεις (υποθετικά), θέλω να δώ πότε θα καταλάβουν οτι ο άνθρωπος πρέπει να "μαθαίνει" μια τεχνολογία και όχι η τεχνολογία τον άνθρωπο... φανταστείτε κάθε φορά που παίζετε ένα fps game με το mouse το mouse να "μαθαινε" τις κινήσεις σας και κάθε φορά να είχε διαφορετική αντιμετώπιση... ότι να ναι? σίγουρα οκ καταλαβαίνουν οτι τα πολλά λεφτά είναι στον κόσμο που βαριέται ακόμα και να θυμηθεί οτι έχει να πάει στον γιατρό (όπως λέει το άρθρο) αλλα θα προτιμούσα να άκουγα οτι το μέλλον του computing είναι κάτι πιο σημαντικό.. επ.. τι άλλαξες..?
grimpr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Γιατί να το κρυψωμεν άλλωστε. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=7RXpbvSsbXg[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=D09BZXX_Efo[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=apMKV5ntITM[/ame]
benign Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Πισω απο την manipulative και οχι pervasive αλλα invasive τεχνολογια της Intel κρυβεται μια μυστικη δυναμη που σκοπο εχει να σκλαβωσει και να ρομποτοποιησει την ανθρωποτητα.Για να μην σοκαρω τα πληθη οποιος θελει να μαθει ποια ειναι αυτη η σκοτεινη δυναμη,απλα κοιταει το spoiler. Οι καρδιακοι να μην κοιταξουνε!
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Μην λες τετοια γιατι θα λενε οτι ακους τις βλακειες του Λιακο
benign Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Ο Λιακο ειναι ο μεγαλυτερος sat down κωμικος (αντι για τους γνωστους stand up comedians)που λεει αντιθετα στο κοινο του να σηκωθουν! Μορφη της λαικης,λουμπεν διασκεδασης.
grimpr Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Στην Σοβιετική Intel Developer Forum, η ταυτότητα σου σε παρακολουθεί.... IDF 2010 : RFID παντού και πάντα. http://www.semiaccurate.com/2010/09/15/soviet-idf-your-badge-watches-you/
PaokToTheBone Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Πισω απο την manipulative και οχι pervasive αλλα invasive τεχνολογια της Intel κρυβεται μια μυστικη δυναμη που σκοπο εχει να σκλαβωσει και να ρομποτοποιησει την ανθρωποτητα.Για να μην σοκαρω τα πληθη οποιος θελει να μαθει ποια ειναι αυτη η σκοτεινη δυναμη,απλα κοιταει το spoiler.Οι καρδιακοι να μην κοιταξουνε! [ATTACH]34542[/ATTACH][ATTACH]34543[/ATTACH] Η allienware? ισως να ναι και αληθεια...αλλα τελικα ειμαστε ανθρωποι?
grimpr Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Context Aware Computing και το Μέλλον που οραματίζεται η Intel διαβάζοντας τα εγκεφαλικά κύματα. Καλώς ήλθατε σε μια νέα μορφή high tech ελέγχου, διαφάνειας και παγκόσμιου σοσιαλισμού. http://intelstudios.edgesuite.net/idf/2010/sf/keynote/100915_jr/f.htm http://download.intel.com/newsroom/kits/idf/2010_fall/pdfs/Day3_IDF_Keynote_Rattner.pdf
grimpr Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Ο CEO της Intel, Paul Otellini, επίσημα καλεσμένος στην Council Of Foreign Relations. http://anonym.to/?http://www.cfr.org/content/publications/media/2010/20101005Otellini.mp4 http://www.mega.nu:8080/ampp/roundtable/CFRA-Elist.html#A [ame]http://www.youtube.com/watch?v=iXerOma_I2U[/ame]
grimpr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Στο μέλλον που οραματίζεται η Intel, θα ζείς και θα δουλεύεις πολύ ποιο efficient... ...Adjective S: (adj) efficient (being effective without wasting time or effort or expense) "an efficient production manager"; "efficient engines save gas" S: (adj) effective, efficient (able to accomplish a purpose; functioning effectively) "people who will do nothing unless they get something out of it for themselves are often highly effective persons..."-G.B.Shaw; "effective personnel"; "an efficient secretary"; "the efficient cause of the revolution" [ame]http://www.youtube.com/watch?v=MuC6HK0ZjVg[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=UxxeonylWsg[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=NFN_W_RxLiI[/ame]
grimpr Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Ζάν Κλώντ Τρισέ : Η Παγκόσμια Διακυβέρνηση σήμερα. President of the European Central Bank, at the Council on Foreign Relations, New York, 26 April 2010. http://www.bis.org/review/r100428b.pdf Σχετικό. Σενάρια για την μελλοντική τεχνολογία και την διεθνή ανάπτυξη, μια μελέτη του The Rockefeller Foundation. http://www.rockefellerfoundation.org/uploads/files/bba493f7-cc97-4da3-add6-3deb007cc719.pdf Ο CEO της Intel, Paul Otellini, επίσημα καλεσμένος στην Council Of Foreign Relations. http://anonym.to/?http://www.cfr.org/content/publications/media/2010/20101005Otellini.mp4 Βιβλιοπρόταση. The Creature from Jekyll Island: A Second Look at the Federal Reserve. http://www.amazon.com/Creature-Jekyll-Island-Federal-Reserve/dp/0912986395/ref=ntt_at_ep_dpt_1
million_voices Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 νταξει ρε παιδι μου το εχουμε εμπεδωσει,θελουν γυρω στα 2 δις ζωα να δουλευουν νομιζοντας οτι ζουν και οι λιγοι εκλεκτοι θα το παιζουν θεοι
grimpr Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2010 Το Δεκέμβριο του 2008, οι μηχανικοί της OnStar (θυγατρική της General Motors) κλείστηκαν σε μία υπόγεια αίθουσα συνεδριάσεων γεμάτη άγραφους πίνακες. Η αποστολή τους ήταν να φανταστούν το αυτοκίνητο σαν ένα μέσο, ικανό να λειτουργεί εφαρμογές, αντίστοιχες αυτών που εμφανίζονται στα smartphones, τα tablets ή τις τηλεοράσεις. «Έγινε μια έκρηξη... ιδεών», ανέφερε σε συνέντευξη ο Steve Schwinke, διευθυντής ανάπτυξης προηγμένων συστημάτων της OnStar, που ήταν παρών στις συζητήσεις. Ο πρώτος «καρπός» των συναντήσεων ήρθε στις 28 Οκτωβρίου, όταν η OnStar διέθεσε στην αγορά ένα λογισμικό που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να χρησιμοποιούν τα smartphones για να ξεκλειδώσουν τις πόρτες, να τσεκάρουν τον αέρα στα λάστιχα ή ακόμα και να βάζουν μπρος τη μηχανή των αυτοκινήτων. Οι εφαρμογές του λογισμικού δουλεύουν στα iphone της Apple (AAPL) και σε συσκευές που χρησιμοποιούν το σύστημα Android της Google (GOOG), ενώ έχουν σχεδιαστεί για περισσότερα από είκοσι νέα μοντέλα Cadillac, Chevrolet, Buick, και GMC. Εκτός από την General Motors, οι Ford Motor (F), Nissan Motor (NSANY), και BMW (BMW:GR) εργάζονται με τη σειρά τους πάνω στην τεχνολογία που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να «τρέχουν» εφαρμογές, να επικοινωνούν με συσκευές, όπως τα τηλέφωνα και σε ορισμένες περιπτώσεις να κατεβάζουν αρχεία βίντεο, αρχεία μουσικής ή άλλες εφαρμογές μέσω ασύρματων δικτύων. Τα πλοκάμια τους στη νέα τεχνολογία «απλώνουν» επίσης η Alpine Electronics (6816:JP) και άλλες εταιρείες κατασκευής εξοπλισμού ψυχαγωγίας και πλοήγησης για αυτοκίνητα. Ο αριθμός των ατόμων παγκοσμίως που θα χρησιμοποιούν λογισμικό για το αυτοκίνητο είναι πιθανό να ξεπεράσει τα 28 εκατ. το 2015, από 1,4 εκατ. το 2010, εκτιμά η συμβουλευτική ABI Research που εδρεύει στη Νέα Υόρκη. «Παρατηρείται μία στροφή προς τη μεγαλύτερη τμηματοποίηση της αγοράς», λέει ο Schwinke. «Επιχειρούν να παρέχουν περισσότερες υπηρεσίες από αυτές που ικανοποιούν μόνο πολύ μικρά τμήματα του πληθυσμού». Εφαρμογές φιλικές προς το αυτοκίνητο Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο «Leaf» της Nissan, που θα κυκλοφορήσει το Δεκέμβριο, θα προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες των iPhone να ελέγχουν από τα κινητά τους την μπαταρία του αυτοκινήτου και να λαμβάνουν μηνύματα κειμένου αν χρειάζεται φόρτιση. Τον ίδιο μήνα, όσοι έχουν αγοράσει το νέο Ford Fiesta θα μπορούν να κατεβάζουν ένα νέο λογισμικό πολυμέσων που ονομάζεται Applink και επιτρέπει στα αυτοκίνητα να «τρέχουν» μια σειρά εφαρμογών για smartphone. Οι κάτοχοι των κινητών Android ή των BlackBerry της Research In Motion (RIMM) θα έχουν πρόσβαση μέσα από το αυτοκίνητο σε διαδικτυακές υπηρεσίες όπως το Pandora Media online radio. Η Ford αναμένεται μάλιστα να παρουσιάσει περισσότερες εφαρμογές smartphone για τα μοντέλα της τις προσεχείς εβδομάδες. Στις αρχές Οκτωβρίου η διοίκηση της αυτοκινητοβιομηχανίας είχε αποκαλύψει ότι έχει «στο τραπέζι της», περισσότερες από 1.000 ιδέες για εφαρμογές. «Θα δείτε μία σημαντική αύξηση της δραστηριότητας στο χώρο των εφαρμογών», ανέφερε ο Doug VanDagens, διευθυντής υπηρεσιών σύνδεσης της Ford. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν τις εφαρμογές ως ένα μέσο να κάνουν τα αυτοκίνητα πιο ελκυστικά. Η Ford συγκεκριμένα ανέφερε ότι επωφελείται από τον εξοπλισμό των μοντλεκων της με την πλατφόρμα Sync, που επιτρέπει στους επιβάτες να βρουν πληροφορίες για επιχειρήσεις ή οδηγίες κατεύθυνσης. «Τα οχήματα που διαθέτουν το σύστημα Sync εγκαταλείπουν πιο γρήγορα τις αντιπροσωπείες», σύμφωνα με τον VanDagens. Μελέτη της Ford έδειξε ότι η επίδειξη του Sync τριπλασιάζει την πιθανότητα το άτομο που την παρακολουθεί και δεν έχει Ford να σκεφτεί να αγοράσει τη συγκεκριμένη μάρκα. Το Sync θα συνοδεύει το Applink. Αλλά και τα μεταχειρισμένα οχήματα της εταιρείας, όταν είναι εξοπλισμένα με την πλατφόρμα Sync διατίθενται στις δημοπρασίες κατά 200 δολάρια περισσότερο, κατά μέσο όρο σε σχέση με αυτά που δεν την διαθέτουν, λέει η Ford. Οι χρήστες της Pandora Το iDA-X305S της Alpine, ένας ψηφιακός δέκτης που επιτρέπει την πρόσβαση στην Pandora μέσα από το αυτοκίνητο, διατίθεται στην αγορά έναντι 400 δολαρίων, δηλαδή 50 δολάρια παραπάνω σε σχέση με προηγούμενο μοντέλο που δεν έδινε πρόσβαση στην διαδικτυακή υπηρεσία ραδιοφώνου. Στην οθόνη της συσκευής προβάλλονται τα εξώφυλλα των μουσικών άλμπουμ, ενώ οι οδηγοί μπορούν, περιστρέφοντας το κουμπί με κατεύθυνση προς τα δεξιά ή τα αριστερά να εγκρίνουν ή να αποδοκιμάσουν αντίστοιχα το τραγούδι που ακούνε. Η εταιρεία σχεδιάζει να συμπεριλάβει την εφαρμογή Pandora σε περισσότερα μοντέλα το 2011, δήλωσε σε συνέντευξη ο Steve Brown, διευθυντής παραγωγής της Alpine. "Η Pandora είναι δημοφιλής επιλογή», είπε. Ορισμένες εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών επιχειρούν να εισέλθουν στην αγορά εφαρμογών για το αυτοκίνητο μέσω εξαγορών. Το Σεπτέμβριο η Harman International Industries, εξαγόρασε την Aha Mobile, η οποία παρέχει ένα σύστημα μετατροπής σε ήχο διαδικτυακών δεδομένων, έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να ακούσει τα νέα status των φίλων του στο facebook, τα σύντομα μηνύματα στο Twitter, τα νέα από όλο τον κόσμο αλλά και πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένες συσκευές που θα πωλούνται σε εξειδικευμένα καταστήματα το 2011, και θα ενσωματωθεί σε ορσμένα αυτοκίνητα από το 2012, δήλωσε ο Robert Acker, γενικός διευθυντής της Harman Aha Radio. “Δίνεται η ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια του ραδιοφώνου μέσα στο αυτοκίνητου». Η Aha σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει το προσωπικό της έως τα τέλη του έτους, στα 15 με 20 άτομα, είπε. Μία πιο ευρεία χρήση των εφαρμογών ίσως να εξαρτάται από το αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών μπορούν να διαβεβαιώσουν ότι η χρήση τους είναι ασφαλής εν ώρα οδήγησης. «Αν ο πελάτης κοίταγε μια εφαρμογή την ώρα που οδηγούσε και θεωρητικά είχε ένα ατύχημα, τότε ο κατασκευαστής θα ήταν ο υπεύθυνος», λέει ο Paul Hawson, του τομέα σχεδιασμού προϊόντων της Nissan. Οι προβληματισμοί αυτοί ωστόσο δεν αποτελούν εμπόδιο στο δρόμο ανάπτυξης εφαρμογών από την Nissan, πρόσθεσε. Ο Dominique Bonte, επικεφαλής δοκιμών της ABI Research εκτιμά πως οι εφαρμογές θα γίνουν τελικά βασικός εξοπλισμός κάθε αυτοκινήτου. http://www.capital.gr/businessweek/articles.asp?id=1090981
million_voices Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2010 oh f... σε λιγο θα πρεπει να κανω format και στο αυτοκινητο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.