PCharon Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν είναι παράνομο να μην υπάρχει; Νόμιζα πως πρέπει. ("η ταχύτητα των οχημάτων ελέγχεται με τεχνικά μέσα" κτλ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν εχεις αδικο αλλα δεν ξερω ακριβος το νομικο πλαισιο στο οποιο πρεπει να κινουνται. Προσωπικα αν ερθει κληση θα ψαχτω πριν πληρωσω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Νομίζω πρέπει να υπάρχει προειδοποίηση για τα αυτόματα τεχνικά μέσα. Κάτι είχα ακούσει πως σκέφτονταν να καταργήσουν και το "κρυφτούλι" των ανθρώπων της τροχαίας, με την έννοια πως ο σκοπός είναι να συνετίζουν με την παρουσία τους και όχι να σε αφήνουν να τρέξεις για να σε γράψουν. Αν ξέρει κάποιος καλύτερα περί προειδοποίησης ας μας πει. Πάντως εγώ όταν βλέπω προειδοποίηση ή κατεβαίνω σχεδόν στο όριο ή (αν το όριο "δε ξέρει τί λέει") συνήθως δεν υπερβαίνω τα 20 (χλωμά 30) άνω του ορίου. Οπότε μάλλον θα τη γλύτωνα ακόμα κι έτσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Την Σπάτων την διασχίζω τακτικά, και δεν θυμάμαι να υπάρχει πινακίδα που λέει την γνωστή μπούρδα περί ελέγχου ταχύτητας (θα κοιτάξω προσεκτικά την επόμενη φορά, όμως αν υπήρχε θα το είχα <<μάθει>> από πρώτο χέρι ) Αλλά η συγκεκριμένη πινακίδα-γελειότητα, υπάρχει σε πολλούς δρόμους και ραντάρ δεν υπάρχουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teaser Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν ξέρω αν είναι ή όχι παράνομο, αλλά αν είναι, είναι και ταυτόχρονα παράλογο. Ο νόμος δηλαδή. Θα πρέπει να δεις σήμα ότι "τώρα ελέγχεσαι" για να μην παραβιάσεις τον ΚΟΚ, αλλιώς μπορείς να τον παραβιάσεις; Ίσα ίσα θα έπρεπε να απαγορεύεται η ενημέρωση, ώστε η οδήγηση να γίνεται παντού σύμφωνα με τους κανονισμούς χωρίς σκέψεις του τύπου "τώρα έχει εδώ κάμερες ρε γμτ; Μπαα δεν έχει, δεν γράφουν τίποτα. Πιάσε 180" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Ίσα ίσα θα έπρεπε να απαγορεύεται η ενημέρωση, ώστε η οδήγηση να γίνεται παντού σύμφωνα με τους κανονισμούς χωρίς σκέψεις του τύπου "τώρα έχει εδώ κάμερες ρε γμτ; Μπαα δεν έχει, δεν γράφουν τίποτα. Πιάσε 180" ...ο σκοπός είναι να συνετίζουν με την παρουσία τους και όχι να σε αφήνουν να τρέξεις για να σε γράψουν. Νομίζω πως ο μόνος πραγματικός λόγος να γίνονται όλα κρυφά είναι η είσπραξη προστίμων. Λέγοντας αυτό παραβλέπεις και κάτι άλλο, πως σε κάποιους δρόμους αναφέρονται όρια που είναι τραγικά χαμηλά. Δε χρειάζεται να πας "με 180" για να είσαι παράνομος, όταν αναφέρονται κάτι 60άρια λες και οδηγούμε αυτοκίνητα της εποχής που ο Βέγγος γύριζε ταινίες. Αν γεμίσουν τον τόπο πινακίδες/ραντάρ το κυριότερο που θα καταφέρουν θα είναι να κάνεις το ταξίδι στο διπλάσιο χρόνο. Και όσο περισσότερη ώρα κάθεσαι πίσω από ένα τιμόνι, τόσο πιο πολύ κουράζεσαι με όσα συνεπάγεται αυτό (ουσιαστικά αυξάνεις τις πιθανότητες για τροχαίο ατύχημα από άλλους παράγοντες που αφορούν λάθη του οδηγού από κούραση/κακή ψυχολογία). Επίσης - αν θυμάμαι καλά από τη διαφήμιση - αναφέρει πως "το 30% των τροχαίων στην Ευρώπη οφείλονται σε υπερβολική ταχύτητα" πράγμα που σημαίνει πως το υπόλοιπο 70% δεν έχει σχέση με τέτοια μέτρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teaser Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Ε, δεν είναι και λίγο το 30%... επήρεια αλκοόλ παραβίαση στοπ, φωτινού σηματοδότη κούραση Μου φαίνεται αρκετά μεγάλο το 30%. Πάντως έχεις δίκιο για το όριο ταχύτητας, μου έχει τύχει σε φοβερό δρόμο (ευθεία, φαρδύς δρόμος) να έχει όριο ταχύτητας 60 περίπου αν θυμάμαι καλά. Όλοι το τηρούσαν ενώ για τέτοιο δρόμο ήταν υπερβολικά χαμηλό. Από εκεί και μόνο πονηρεύτηκα ότι κάτι παίζει (δεν είχα δει προειδοποιητικές πινακίδες) και χαμήλωσα και εγώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Όχι, δεν είναι λίγο, αλλά κάτι μου λέει πως το "υπερβολική ταχύτητα" του ποσοστού 30% δεν ήταν ως επί τω πλείστω παραβάσεις του στυλ "από 60 σε 90", μάλλον κάτι παραπάνω, σε άλλες καταστάσεις. Εξάλλου, όπως σημείωσα και παραπάνω, όταν αναγκάζεις τον οδηγό να πηγαίνει αργά, τότε τον εξαντλείς σωματικά και δημιουργούνται νέες προϋποθέσεις γι ατύχημα. Αυτό σημαίνει πως μπορεί μεν - θεωρητικά - με το να τηρείς τα εξωφρενικά χαμηλά όρια να μειώνεις το ποσοστό του 30%, αλλά πιθανότατα μεταφέρεις μέρος του ποσοστού από "υπερβολική ταχύτητα" σε "άλλους παράγοντες". Συνεπώς στην πράξη δε μειώνεις τον αριθμό των ατυχημάτων κατά το αναμενόμενο. Μου το έχουν πει κι άλλοι και το έχω παρατηρήσει και στον εαυτό μου (μιας και δεν είμαι συνηθισμένος να είμαι με τις ώρες καθιστός πίσω από ένα τιμόνι), σε ταξίδια πχ 350 χιλιομέτρων, πως αν κάνω το ίδιο ταξίδι με πιο αργό ρυθμό (πχ επειδή έχω παρέα και μιλάμε, οπότε πηγαίνω πιο αργά) τότε στα τελευταίο 1/3 του ταξιδιού νιώθω πιο κουρασμένος και πιο επιρεπής σε λάθη. Αντίθετα το ίδιο ταξίδι όταν το κάνω μόνος και πάω σχετικά γρήγορα και όχι "χαζεύοντας" τότε το τελειώνω πριν προλάβω να κουραστώ. Για μένα το σωστό είναι: καλοί δρόμοι, σωστά όρια, καλοί οδηγοί και όλα είναι μια χαρά. Τέλος, σχετικά με την ύπαρξη ή όχι προειδοποίησης για φωτογραφικά μέσα, πραγματικά δεν καταλαβίνω τί νόημα έχει να αφήσεις κάποιον να "τρέξει" σε ένα δρόμο και να του στείλεις ΑΦΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ τη φωτό με την παράβαση σπίτι του και να μην υπάρχει αντίθετα προειδοποίηση ώστε να τον συνετίζεις ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ. Έχει κάποιο νόημα; Γι αυτό, όπως είπα και παραπάνω, πρέπει να υπάρχουν προειδοποιήσεις ώστε να συνετίζεις, άρα να ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ τα γεγονότα. Οι κρυφές κάμερες μόνο ως εισπρακτικό μέσο έχουν αξία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teaser Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Διαφωνώ. Έχει νόημα να μην υπάρχει προειδοποίηση για ύπαρξη καμερών. Θα σου εξηγήσω αμέσως τι ενοώ αν έχεις λίγη υπομονή. Ξεκινάμε με κάποια δεδομένα. (1)Η Ελλάδα αποτελείται από χιλιάδες χιλιόμετρα οδικού δικτύου. (2)Είναι πρακτικά αδύνατον να υπάρχουν κάμερες σε όλο το μήκος του οδικού δικτύου της Ελλάδας. Και μάλιστα τα χιλιόμετρα που μπορούν να καλυφθούν με κάμερες παρακολούθησης είναι ελάχιστα συγκριτικά με το σύνολικό μήκος.(προφανές) Υποθέσεις. (1) Θεωρούμε ότι ο μέσος οδηγός που τείνει να παραβιάζει τον ΚΟΚ συνετίζεται όταν φοβάται την ύπαρξη κάποια ποινής-προστίμου. (2) Όταν ο οδηγός δεν ξέρει αν παρακολουθείται ή όχι, τείνει να τηρεί τον ΚΟΚ διότι φοβάται. (3) Ας πούμε ότι το οδικό δίκτυο που καλύπτεται με κάμερες παρακολούθησης αποτελεί το 1% του συνολικού οδικού δικτύου της χώρας. Το υπόλοιπο 99% δεν καλύπτεται.(το νούμερο είναι υποθετικό και δεν έχει τόση σημασία αν είναι 99%, 95% ή 90%. Μας ενδιαφέρει ότι συκριτικά τα παρακολουθούμενα σημεία είναι ελάχιστα.) Συμπεράσματα -Αν όπου υπάρχουν κάμερες παρακολούθησης υποχρεωτικά πρέπει να υπάρχει και προειδοποίηση, ο οδηγός που φοβάται το πρόστιμο θα αναγκάζεται να τηρεί τον ΚΟΚ όπου υπάρχει προειδοποίηση (1% των δρόμων) και θα παραβιάζει τον ΚΟΚ όπου δεν υπάρχει προειδοποίηση (99% των δρόμων) καθώς θα γνωρίζει ότι δεν κινδυνεύει να τιμωρηθεί. -Αν δεν είναι υποχρεωτική η προειδοποίηση ύπαρξης καμερών παρακολούθησης, ο οδηγός θα θεωρεί ότι δυνητικά κάθε δρόμος μπορεί να παρακολουθείται. Άρα θα είναι προσεκτικός και θα τηρεί τον ΚΟΚ σε όλους τους δρόμους (100% των δρόμων). Αποτέλεσμα...οι οδηγοί θα μειώνουν ταχύτητα συμφωνα με τα όρια. Αν αποφάσιζα εγώ θα έβαζα στους περισσότερους δρόμους μια προειδοποίση του τύπου "ενδέχεται να παρακολουθείται η ταχύτητα με ηλεκτρονικά μέσα. Τηρείτε τα όρια ταχύτητας" Με αυτό τον τρόπο ενημερώνεις τους οδηγούς να μην τρέχουν και ταυτόχρονα δεν αφήνεις "στον πατριωτισμό τους" αν θα υπερβούν τα όρια ή όχι. Έχουν τον φόβο ότι μπορεί σε ανύποπτο σημείο να φάνε κάποιο πρόστιμο. Φυσικά όπως είπες τα όρια θα πρέπει να βγαίνουν κατόπιν μελέτης των χαρακτηριστικών του κάθε δρόμου και όχι με γνώμονα την είσπραξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Πρέπει να υπάρχει μια εκλογικευμένη ισορροπία στο πώς αντιμετωπίζουμε τους οδηγούς και όχι κατάσταση τρομοκρατίας. Αλλιώς να μπουν ταχογράφοι στα IX να τελειώνουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
garrett156 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 παιδια πινακιδα υπαρχει και παραυπαρχει και ο πριν κανα μηνα ηρθε κληση στον πατερα μου απο μπλοκο που δεν ειδε ποτε μεσα στη μαυρη νυχτα επειδη πηγενε με 80....στην σπατων παντα μιλαω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Αν αποφάσιζα εγώ θα έβαζα στους περισσότερους δρόμους μια προειδοποίση του τύπου "ενδέχεται να παρακολουθείται η ταχύτητα με ηλεκτρονικά μέσα. Τηρείτε τα όρια ταχύτητας" Mπράβο. Και οι πινακίδες θα γινόντουσαν περίγελος των οδηγών, αρχικά, και καθώς θα κυλούσε ο χρόνος, απλά θα τις αγνοούσαν όπως γίνεται και τώρα με το <<δάσος>> από πινακίδες με όρια που δεν μπορούν να τηρηθούν ούτε από βοϊδάμαξα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teaser Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Μα δεν θα τις αγνοούσαν γιατί θα υπήρχε ο φόβοσ προστίμου Τώρα είναι καλύερα που όλοι κόβουν στα σημεία που υπάρχει προειδοποίηση και πάνε με "1000" στα υπόλοιπα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Θα τις αγνοούσαν γιατί θα έπεφτε μετά από λίγο καιρό σύρμα πως οι <<απειλές>> δεν έχουν πρακτικό αντίκρισμα. Αν βρισκόταν όμως στις περισσότερες, ένα μπλόκο, δεν θα γινόταν αυτό, αλλά πάλι θα έπεφτε κράξιμο για ευνόητους λόγους. Και τέλος πάντων, μας τα έχουν πρήξει με την <<υπερβολική>> ταχύτητα και τα <<όρια>>. Πιο πολύ θα εκτιμούσα στη Σπάτων να έβλεπα μια πινακίδα που να έλεγε << Προσοχή!Η παρούσα λεωφόρος έχει προδιαγραφές από την εποχή της Αλίκης βουγιουκλάκη, οδηγείτε αναλόγως.>> από τώρα που η τροχαία το παίζει αράχνη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teaser Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Θα τις αγνοούσαν γιατί θα έπεφτε μετά από λίγο καιρό σύρμα πως οι <<απειλές>> δεν έχουν πρακτικό αντίκρισμα. Θα είχε. Όταν ξέρεις ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να παρακολουθείσαι, είτε είσαι στη Σπάτων είται σε έναν κωλόδρομο των Τρικάλων, είτε στην Αττική οδό, αναγκαστικά περιορίζεσαι. Άντε θα συμφωνήσω ότι από 200 που θα πήγαινες αν το όριο είναι 90, δεν θα πας με 90 αλλά ούτε και με 200. Θα το σκεφτείς ότι έτσι κ υπάρχει κάτι πίσω από το δέντρο την έβαψα, κακούργημα και στο σπιτάκι μου. Δεν σου έχει τύχει ποτέ να βρίσκεσαι σε έναν δρόμο και να λες από μέσα σου "εδώ χαλάρωσε, δεν σε παίρνει" και να οδηγείς σαν τρελός σε άλλο δρόμο διότι ξέρεις ότι δεν σε παρακολουθεί τίποτα και κανένας; Εμένα μου έχει τύχει και παρά το ότι δεν με συμφέρει να υπάρχει αυστηρότητα στους ελεγκτικούς μηχανισμούς,(δεν είμαι και ο πιο συνετός οδηγός ως προς την ταχύτητα ) έχω το θάρρος και λέω ότι αν θέλουμε να οδηγούμε όλοι με περισσότερη ασφάλεια θα πρέπει αφού πολλοί δεν περιοριζόμαστε με το καλό να περιοριστούμε με το άσχημο. Δεν μπορεί να πηγαίνεις στην Αθηνών Λαμίας με 150 και να σε προσπερνάει ο άλλος σαν να είσαι σταματημένος. Αν έτρωγε ένα γερό πρόστιμο με αφαίρεση διπλώματος για 3 μήνες και καμια φυλάκιση θα βλέπαμε αν θα το ξανα έκανε. Αλλά ξέρει ότι δεν θα γίνει τίποτα γιαυτό και το κάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.