Προς το περιεχόμενο

Σφυρίζουν τα φρένα του αυτοκινήτου..


dimsag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμενα παντως σφυριζουν οταν ειναι κρυα.οταν τα πατησω λιγο σταματανε να ακουγονται...

και το ποσο θα κρατησουν εξαρταται πως οδηγας.οταν οδηγουσε ο πατερας μου κρατησαν 70000 και οταν το πηρα εγω αφου τα αλλαξαμε κρατησαν για 10000!!!(καλα τοχα σκισει το αμαξι ομως)

 

Όπως έχουν πει αρκετά παιδιά εδώ παίζουν πολλά ρόλο με βασικότερο όμως τα υλικά τα οποία είναι φτιαγμένα τα τακάκια από κάθε εταιρεία!

 

Όσον αφορά την σύγκριση που έκανες....δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να αλλάξει κάποιος τακάκια στα 70000χλμ....!Κατά μέσο όρο το φυσιολογικό (για πόλη μιλάμε) είναι γύρω στα 10000 αλλιώς κινδυνεύεις να φας χαλαρά και τους δίσκους των φρένων και αντί να δώσεις 100€ για τακάκια θα δώσεις άλλα 200€-300€ για δίσκους!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Όπως έχουν πει αρκετά παιδιά εδώ παίζουν πολλά ρόλο με βασικότερο όμως τα υλικά τα οποία είναι φτιαγμένα τα τακάκια από κάθε εταιρεία!

 

Όσον αφορά την σύγκριση που έκανες....δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να αλλάξει κάποιος τακάκια στα 70000χλμ....!Κατά μέσο όρο το φυσιολογικό (για πόλη μιλάμε) είναι γύρω στα 10000 αλλιώς κινδυνεύεις να φας χαλαρά και τους δίσκους των φρένων και αντί να δώσεις 100€ για τακάκια θα δώσεις άλλα 200€-300€ για δίσκους!!!!

 

ωραια θες να σαρωσω το book service?σου λεω δε ξερεις πως οδηγαει ο πατερας μου!οσο πιο απαλα γινεται!τα εκανε ολα σε ταξιδια και καθολου στη πολη μονο το καλοκαιρι το χρησιμοποιουσε το αμαξι!καθε φορα που αλλαζω λαδια(5000)τα ελεγχουν και καθε 20000 περιπου τα αλλαζουν....και καταλαβαινεις ποτε πρεπει να αλλαξεις γιατι πεφτει η σταθμη στο υγρο φρενων και αναβει λαμπακι για φρενα...

και αν δεν αναψει λαμπακι αρχιζουν να σφυριζουν τρελα χωρις να πατας φρενο γιατι ερχονται σε επαφη 2 μεταλλικες επιφανειες οποτε παλι το σωζεις....α και καποια στιγμη πρεπει να αλλαξεις δισκους ετσι και αλλιως γιατι φθειρονται και εχουν πατουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραια θες να σαρωσω το book service?σου λεω δε ξερεις πως οδηγαει ο πατερας μου!οσο πιο απαλα γινεται!τα εκανε ολα σε ταξιδια και καθολου στη πολη μονο το καλοκαιρι το χρησιμοποιουσε το αμαξι!καθε φορα που αλλαζω λαδια(5000)τα ελεγχουν και καθε 20000 περιπου τα αλλαζουν....και καταλαβαινεις ποτε πρεπει να αλλαξεις γιατι πεφτει η σταθμη στο υγρο φρενων και αναβει λαμπακι για φρενα...

και αν δεν αναψει λαμπακι αρχιζουν να σφυριζουν τρελα χωρις να πατας φρενο γιατι ερχονται σε επαφη 2 μεταλλικες επιφανειες οποτε παλι το σωζεις....α και καποια στιγμη πρεπει να αλλαξεις δισκους ετσι και αλλιως γιατι φθειρονται και εχουν πατουρα.

 

Σάρωσέ το!Όσο απαλά κι αν οδηγάει ΔΕΝ παίζει να γίνεται αυτό που λες!Τώρα αν μου λες ότι κάθε μέρα πηγαίνει πχ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη άρα σημαίνει ότι ΔΕΝ χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου το φρένο τότε πολύ απλά δεν έχει σχέση το πως το πατάει ο πατέρας σου γιατί πολύ απλά.....δεν το χρησιμοποιεί!Με μια νορμάλ χρήση κατά μέσο όρο ανά 10000χλμ θέλουν αλλαγή τα τακάκια!

 

Όσον αφορά τα λάδια.....αν χρησιμοποιείς συνθετικά αντέχουν μέχρι 18000χλμ (ανάλογα την μάρκα βέβαια!) αλλά πάλι πρέπει να τα ελέγχεις τουλάχιστον μια φορά τον μήνα(στάθμη και χρώμα!) ακόμα και μόνος σου!

 

Αν αρχίζουν να σφυρίζουν οι πλάκες λόγω επαφής.......την έκατσες εκτός αν πας εκείνη την ώρα στο συνεργείο!Αν είσαι προσεκτικός με το αυτοκίνητο δεν χρειαζεται να τις αλλάζεις τόσο συχνά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αν αρχίζουν να σφυρίζουν οι πλάκες λόγω επαφής.......την έκατσες εκτός αν πας εκείνη την ώρα στο συνεργείο!Αν είσαι προσεκτικός με το αυτοκίνητο δεν χρειαζεται να τις αλλάζεις τόσο συχνά!

 

Ειχε κολλησει η πισω δεξια δαγκανα στο δικο μου, με αποτελεσμα να αποφαγωθει το τακακι (ετσι κι αλλιως η ωρα τους πλησιαζε).

Εκανε εναν ακρως ανατριχιαστικο ηχο για περιπου μια εβδομαδα, μεχρι που πηγε συνεργειο για να αλλαχτουν ολα τα τακακια (και η χαλασμενη δαγκανα).

Ειδα με τα ματια μου τη δισκοπλακα τοτε, και εκτος απο μερικες γρατζουνιες, δεν ειχε τιποτε αλλο. Ισα ισα λοιπον, οταν τριβονται μεταλλικα μερη μεταξυ τους, λογω ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ τριβης σε σχεση με το αν τριβοταν τακακι-δισκοπλακα, δεν παθαινει καμια τρελη ζημια. Απλα δεν φρεναρει το αμαξι με τη συγκεκριμενη δαγκανα, αλλα με τις αλλες 3 που διαθετει.

 

Πιστεψε με, επειδη μετα το τρακαρισμα φρεναρω πολυ πιο προοδευτικα και με πολλα περιθωρια, δεν παρατηρησα και καμια διαφορα στο φρεναρισμα εκεινη τη βδομαδα που πηγαινε ετσι το αυτοκινητο. Προφανως σε πιο οριακη κατασταση θα υπηρχε ορατη διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σάρωσέ το!Όσο απαλά κι αν οδηγάει ΔΕΝ παίζει να γίνεται αυτό που λες!Με μια νορμάλ χρήση κατά μέσο όρο ανά 10000χλμ θέλουν αλλαγή τα τακάκια!

 

Όσον αφορά τα λάδια.....αν χρησιμοποιείς συνθετικά αντέχουν μέχρι 18000χλμ (ανάλογα την μάρκα βέβαια!) αλλά πάλι πρέπει να τα ελέγχεις τουλάχιστον μια φορά τον μήνα(στάθμη και χρώμα!) ακόμα και μόνος σου!

 

 

 

 

εισαγωγεας "τακακιων" εισαι; :-) Εσυ αμα θες μπορεις να αλλαζεις τακακια και καθε 1000χλμ, ασε εμας να αλλαζουμε καθε 40-50-60+ χιλιαδες χλμ. χωρις φθορα στους δισκους.

 

Οσο για τα λαδια αλλαζω καθε 18000 ημι-συνθετικο και παλι ολα ρολοι, ουτε καιει λαδια, ουτε βλεπω γρεζα στην αλλαγη. λαδι αραλ 10-40, φθηνο επωνυμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο σέρβις των 60.000 χλμ ο μηχανικός μου είπε πως τα τακάκια έχουν πια φθαρεί και να έχω το νου μου, γιατί μάλλον δε θα με βγάλουν μέχρι το επόμενο σέρβις. Στα 80.000 χλμ ο μηχανικός μου είπε πως τα τακάκια θα χρειαστούν σύντομα αλλαγή και να έχω το νου μου. Τα Χριστούγεννα, που θα έχω κάνει ακόμα 7.500-8.000 χλμ, θα το ξαναδούμε.

Το αυτοκίνητο είναι ένα focus II 1.6 και κινούμαι στο επαρχιακό δίκτυο της Κρήτης. Τα τακάκια φθείρονται ανάλογα με τη χρήση και όχι με τα χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις παιδιά...όπως είπα.....παίζει ρόλο αν κινείσαι μέσα σε πόλη ή όχι!ΔΕΝ είναι το ίδιο να είσαι στην Αθήνα που φρενάρεις κάθε 50-100μ.!!!!Από την στιγμή που η πλειοψηφία των οδηγών είναι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (μιλάμε για 5.500.000 πληθυσμό την μισή Ελλάδα!) βγαίνει μέσος όρος 10000χλμ!ΟΜΩΣ για όσους ξέρουν πραγματικά....παίζει επίσης ρόλο ΠΟΙΑ ΤΑΚΑΚΙΑ όσον αφορά την μάρκα θα χρησιμοποιήσεις και αν είναι αυθεντικά ή όχι!Ένας ακόμα παράγοντας είναι αν έχει μπρος/πίσω ή μόνο μπρος!!!!Εμένα είναι μόνο μπροστά και έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη επιβάρυνση!

 

Για τα λάδια που λες clockwork.....εγώ δεν είπα ότι στα 18.000 μπορείς να αλλάξεις?Για διάβασε καλύτερα τι γράφω!Τελευταία φορά δεν θυμάμαι σίγουρα ποια ήταν (συνθετικά όμως σίγουρα) αλλά 50€ με αλλαγή μου πήρε το παιδί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για τα λάδια που λες clockwork.....εγώ δεν είπα ότι στα 18.000 μπορείς να αλλάξεις?Για διάβασε καλύτερα τι γράφω!Τελευταία φορά δεν θυμάμαι σίγουρα ποια ήταν (συνθετικά όμως σίγουρα) αλλά 50€ με αλλαγή μου πήρε το παιδί!

 

τα φουλ συνθετικα μπορει να σε πανε και 25-30χιλ. χλμ, βεβαια εξαρταται την μαρκα,χρηση κτλ.

 

Οσο για τα τακακια, θα επιμεινω:-) τα 10.000χλμ που λες μου ακουγονται υπερβολικα ακομα και για "σκληρη" χρηση μεσα στην πολη. Τωρα αν ειναι εντελως, μα εντελως μουφα ποιοτητα...τι να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει να σφυριζουν χωρις να εχουν τιποτα... εμενα σφυριζουν επειδη εχει καει η γομα (με τον καιρο οχι λογω χρησης) ενω εχουν πολυ ψωμι ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...