Προς το περιεχόμενο

Σφυρίζουν τα φρένα του αυτοκινήτου..


dimsag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
20.000 χλμ περίπου! Στο παλιότερο που είχα ακουγόντουσαν πολύ σπάνια! Δηλαδή να πάω να τα αλλάξω;

Παίζει να ήταν μάπα αυτά που είχε πάνω του από την αρχή; Πόσο κοστίζουν περίπου; (μια μέση τιμή)

Για 20.000 είναι σίγουρα καιρός να τα αλλάξεις. Αν είναι και τα εργοστασιακά, τότε να ξέρεις ότι για το δικό σου μοντέλο αυτοκινήτου, θα σου κρατάνε κάπου 20-23 χιλιάδες χλμ. Μεγάλο ρόλο παίζει και ο τρόπος οδήγησης (επιθετικός, πόλη, απότομα σταματήματα, κλπ). Μπορείς να δοκιμάσεις και άλλα, μη εργοστασιακά. Μέση τιμή δεν υπάρχει, γιατί εξαρτάται από το αυτοκίνητο.

 

παντως οποιο τακακι και να μπει πανω στο αμαξι συνηθως θελει λιγο "φαγωμα" με γυαλοχαρτο στις ακρες. σα να το λειαινεις.. αν αυτο το φαγωμα δεν εγινε σωστα μπορει να σφυριζει μετα το φρενο!

Είναι χαμένος χρόνος. Θα τριφτεί στα πρώτα 20-30 χιλιόμετρα. Το σφύριγμα που λεει ο φίλος ειναι σφύριγμα αλλαγής, όχι σφύριγμα «στρωσίματος».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εννοουσα αυτο που καταλαβες. ουσιαστικα δεν ειπα να "φαει" ολο το τακακι αλλα τις ακρες μοναχα για να μην κανουν γωνια. προφανως και δεν εχει νοημα να τρως στρωση ολοκληρη απο το τακακι και να μειωνεις τη διαρκεια του!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια, εγω το swift απο τοτε που το πηρα (πριν 1 χρονο, σχεδον 7000χλμ), τα φρενα του συνεχεια σφυριζουν.... και εχει περασει απο 2 service, στους οποιους το εχω αναφερει και δεν αλλαζουν τακακια επειδη δεν εχουν φθαρει...

 

οπως ανεφερε και καποιος πριν μερικα μνμτα, σε αρκετα καινουργια αμαξια τα τακακια εχουν διαφορετικη αναλογια στα μεταλλα τους με αποτελεσμα να ειναι πιο οικονομικα-οικολογικα αλλα να σφυριζουν.... (και να κανουν και τις ζαντες-τασια μαυρα απο τη σκονη του τακακιου καθε λιγα χλμ :-( )

 

αν εχεις χρηματα και δεν αντεχεις τελικα το σφυριγμα (εγω πλεον το εχω συνηθισει- αν δεν σφυριξει νομιζω οτι κατι παει στραβα.... :lol: ) μπορεις να αλλαξεις μαρκα φρενων...

συμβουλεψου site ή και μηχανικους αναλογα με την μαρκα του αυτοκινητου σου και δες τι σε συμφερει....

 

προσοχη παντως στην αρχη γιατι διαφορετικη μαρκα αρα και αναλογια μεταλλων στο τακακι θα σου δωσει καλυτερο ή και "χειροτερο" φρεναρισμα - feeling

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχαμε κανει ενα τεστ με ενα φιλαρακι καταλαθος. μετα απο 2 αλλαγες σε τακακια της οπελ στο κορσα δεν ειχα σφυριγμα. οταν καποια στιγμη τα βαλαμε μονοι μας (ιδια τακακια της οπελ παντα) και ξεχασαμε να τα τριψουμε στις ακρες αρχισε το σφυριγμα. στα επομενα καναμε αυτο το πραγμα και ολα κομπλε!!

 

ΥΓ: φυσικα αυτο δεν ειναι ο μονος λογος σφυριγματος. πιο πιθανο να φτιαει το υλικο κατασκευης του τακακιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα τα περισσοτερα τακακια σφυριζουν (λογω των υλικων τους) οταν ειναι νεα η επίσης οταν οδηγας στυλ παππουδερι και το φρενο το χαιδευεις οποτε και γινονται λεια... αν εχει ψωμι το τακακι κανε 1-2 δυνατα φρεναρισματα να τα αγριεψεις λιγο κ μετα δε θα ακουγονται (μεχρι να ξαναγυαλισουν). Οταν χρειαστουν αλλαγή βάζεις αφτερμαρκετ ιδιας σκληροτητας που (συνηθως) εχουν καλυτερα υλικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχαμε κανει ενα τεστ με ενα φιλαρακι καταλαθος. μετα απο 2 αλλαγες σε τακακια της οπελ στο κορσα δεν ειχα σφυριγμα. οταν καποια στιγμη τα βαλαμε μονοι μας (ιδια τακακια της οπελ παντα) και ξεχασαμε να τα τριψουμε στις ακρες αρχισε το σφυριγμα. στα επομενα καναμε αυτο το πραγμα και ολα κομπλε!!

Rabican το θέμα του ερωτήματος δεν είναι αν πρέπει να στρώνουμε τα τακάκια πριν την τοποθέτηση, αλλά ενα αυτοκίνητο με 20000χλμ και ΠΑΛΙΑ τακάκια που σφυρίζουν. Εαν είναι ελαφρό τρίξιμο, τότε είναι τα μέταλλα. Αν είναι συνεχές ή πολύ τακτικό, τότε θέλουν αλλαγή γιατί το λαμάκι ακουμπά τη δισκόπλακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον ξέρετε τι εννοώ.......

Μπορεί κάποιος να μου πει ΓΙΑΤΙ το κάνουν αυτό;;;

Με εκνεύρισε σήμερα κ είπα να ρωτήσω πριν το σπάσω...

Τρείς ώρες μέσα στο κέντρο, σταμάτα-ξεκίνα με έπιασε πονοκέφαλος!! :fear:

 

Τακάκια αλλάζουμε κάθε 20.000χλμ

 

Επίσης κάθε 40.000χλμ κάνουμε και καμιά εξαέρωση στα φρένα.

 

Τελος κάθε 40.000χλμ τσεκάρουμε οπτικά το πάχος τις δισκοπλακας.

 

Αν είναι φθαρμένο και έχει πιάσει σκουριά αλλαγή.

 

Αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τακάκια αλλάζουμε κάθε 20.000χλμ

 

Επίσης κάθε 40.000χλμ κάνουμε και καμιά εξαέρωση στα φρένα.

 

Τελος κάθε 40.000χλμ τσεκάρουμε οπτικά το πάχος τις δισκοπλακας.

 

Αν είναι φθαρμένο και έχει πιάσει σκουριά αλλαγή.

 

Αυτα.

 

εξαρταται το αυτοκινητο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τακάκια αλλάζουμε κάθε 20.000χλμ

 

 

Αυτα.

 

εγω ειχα αλαξει μετα απο 70000 χλμ , μολις μου αναψε το λαμπακι για τα τακακια. Ο μηχανικος ειπε πως ειχαν ακομη απλα το λαμπακι αναβει πιο πριν. γενικα οδηγω πολυ ηρεμα, αλλα και παλι εισαι υπερβολικος για αλλαγη στις 20000. Βεβαια εξαρταται και απο την ποιοτητα τους αλλα.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα το πιο σωστό αν δε θες να αλλάζεις τακάκια κάθε τρεις κ λίγο είναι να φρενάρεις προοδευτικά και όχι λες και είσαι στο WRC. Αλλά εφόσον έχεις πρόβλημα βρές μια μάρκα κατάλληλη για το αυτοκίνητο και άλλαξέ τα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα το πιο σωστό αν δε θες να αλλάζεις τακάκια κάθε τρεις κ λίγο είναι να φρενάρεις προοδευτικά και όχι λες και είσαι στο WRC. Αλλά εφόσον έχεις πρόβλημα βρές μια μάρκα κατάλληλη για το αυτοκίνητο και άλλαξέ τα.

 

σωστα. και για να σε συμπληρωσω, καλο ειναι φρεναρουμε και λιγο με τις ταχυτητες και κατα διαστηματα να τσιμπαμε το φρενο για να κοβει. Επισης ειναι καλυτερο να πατησεις λιγο πιο δυνατα το φρενο για 5δευτερα, απο το να το ακουμπας για μισο λεπτο. (τριβη-θερμοκρασια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

To προοδευτικο φρεναρισμα (και δεν μιλαω για φρεναρισμα κότας 500 μετρα πριν το φαναρι) ειναι καλο, γιατι αν γινει κατι εχεις πολυ καλυτερα περιθωρια αντιδρασης.

 

Γενικα οσο πιο ομαλα οδηγαμε τοσο λιγοτερο καταπονουμε τα μηχανικα μερη, αλλα και τοσο χαμηλοτερη καταναλωση εχουμε. ;)

 

Και οντως νεου τυπου υλικα υπαρχουν πλεον στα φρενα, και γιαυτο σφυριζουν. Αυτο δεν ειναι ο κανονας ομως, θεμα μαρκας/τυχης/συντονισμου θα το ελεγα περισσοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα παντως σφυριζουν οταν ειναι κρυα.οταν τα πατησω λιγο σταματανε να ακουγονται...

και το ποσο θα κρατησουν εξαρταται πως οδηγας.οταν οδηγουσε ο πατερας μου κρατησαν 70000 και οταν το πηρα εγω αφου τα αλλαξαμε κρατησαν για 10000!!!(καλα τοχα σκισει το αμαξι ομως)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για μένα ένα ελαφρύ σφύριγμα είναι φυσιολογικό. Έτσι κι αλλιώς συμβάλλει κατά πολύ στον περιβάλλοντα ήχο της πόλης. Ή κόρνα θα ακούς ή το σφύριγμα. Βέβαια όταν το σφύριγμα τρυπάει αυτιά, κάτι πάει στραβά. Ας μη ψειρίζουμε τη μαϊμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...