Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα - Καταγγελία για e-shop


filip123go

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τρομερό επιχείρημα.

 

Δηλαδή να μην ξαναψωνισουμε απο το μαγαζακι της γειτονιάς μας παρα μονο απτα μεγάλα.

 

Φιλε προφανως παιζεις με την νοημοσύνη μας...

 

Εκτος φυσικα,αν ισχυει,οποτε λαθος του πατερα του φιλου σου,που δεν εδωσε 50ε προκαταβολή ή δεν το πλήρωσε με την παράδοση.Απλά πράγματα.

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

όχι βέβαια, αλλά το να λέμε ότι οποιοδήποτε κατάστηματα της γειτονιάς είναι καλύτερη επιλογή είναι επίσης λάθος...

Δημοσ.

εντάξει ρε παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο λόγος που φύγαμε από τα καταστήματα της γειτονιάς μας δεν ήταν δα, μόνο η ποικιλία

παλιότερα το καταστηματάκι της γειτονιάς μας, μας κατάκλεβε

ότι γίνεται μέχρις σήμερα σε καταστήματα με καναπέδες ή με ρούχα γινόταν και σε αυτό το κλάδο, το σύνθημα ήταν βαράτε στο ψαχνό, έκανες κατάστημα > τα κονόμησες, έτσι πήγαινε

τώρα ο καθένας ας δοκιμάζει και ας επιλέγει αυτόν που τον εξυπηρετεί καλύτερα

κάθε περίπτωση διαφέρει

εγώ το πλαίσιο δεν το συμπαθούσα και πολύ αν και είχε βελτιωθεί αρκετά όταν τα κονόμησε

παρ' όλα αυτά ένας τύπος που εξυπηρετούσε την εταιρεία μου έτυχε και ήταν άψογος και όλα τα παρήγγειλα από εκεί γιατί με τον άνθρωπο μπορούσα να συνεννοηθώ και τελικά μου έκανε και απίστευτες τιμές (ακόμη αναρωτιέμαι για αυτό)

αυτό δεν μου άλλαξε τη γνώμη για το πλαίσιο, αλλά ξέρω πως αν με αναλάβει αυτός θα κάνω τη δουλειά μου

Δημοσ.

Τρομερό επιχείρημα.

 

Δηλαδή να μην ξαναψωνισουμε απο το μαγαζακι της γειτονιάς μας παρα μονο απτα μεγάλα.

 

Φιλε προφανως παιζεις με την νοημοσύνη μας...

 

Εκτος φυσικα,αν ισχυει,οποτε λαθος του πατερα του φιλου σου,που δεν εδωσε 50ε προκαταβολή ή δεν το πλήρωσε με την παράδοση.Απλά πράγματα.

 

είναι εντελώς αληθινό το γεγονός, αλλα όπως έγραψα, εγώ ούτε καν ανακατεύτηκα να τον βοηθήσω αφού είχαν μπει στη μέση μπαμπάς και φίλοι..

 

τα eshop είναι για κλάματα, έχουν ήδη ένα προϊόν για επισκευή αντικατάσταση και είμαι σε ετοιμότητα με το κράνος και το όπλο στην πλάτη (lol). Δεν χαρίζω πλέον. Σταμάτησα να αγοράζω από το eshop μιας και μου έφαγαν ως τώρα 160 euro προιοντα με ψεύτικες δικαιολογίες.. το κλασικό του " pin " που δεν ίσχυε. Πλέον τα φωτογραφίζω σε macro kai studio φωτισμό και μετά τα στέλνω..xaxaxa.. Κολλητός φίλος έχει το eshop point στο τόπο που ζω, αν και προσπαθεί να δικαιολογεί, πλέον είναι άδειος..ο κόσμος δεν παραγγέλλει από eshop. Παλιά περίμενες ουρα και δεν είχες που να καθίσεις, πλέον παίζεις μπάλα μέσα στο point γιατί είναι εντελώς άδειο. αυτά παθαίνει οποιος θέλει τα πολλά.. χάνει και τα λίγα. Το πρόβλημα όμως είναι άλλο. αυτοί ανοίγουν και άλλες αλυσίδες καταστημάτων και δεν ξέρεις ποιοι κρύβονται πίσω από ονομασίες καταστημάτων. τα visio studio για παράδειγμα που υπάγονται, ξέρει κανείς? και όχι μονο αυτά.. pc1, ολα αυτά τα καινούργια, get it now.. etc

 

παο στοίχημα ότι τα μισά από αυτά είναι eshop και πλαίσιο. Μονοπώλιο.

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους. Εγω παλιοτερα ειχα παρει ενα PC απο το eshop το οποιο σε πρωτη φαση καναν 3 βδομαδες να μου το στειλουν.Οταν το εβγαλα απο την κουτα το πρωτο πραμα που ακουσα ηταν οι διαφορες βιδες που καναν βολτες μεσα στο κουτι με καθε κινηση.Την δισκετα δε την ειχαν συνδεσει.Και αυτο ηταν μονο η αρχη. Επειτα απο λιγους μηνες καηκε η μητρικη.Πληρωνω το ταξι να το παω στο Χαλανδρι αν θυμαμαι καλα που ηταν τοτε και το αφηνω.Επειτα απο καθημερινα τηλεφωνα αποφασισαν να μου πουν οτι οντως καηκε η μητρικη.Μετα απο περιπου 3 βδομαδες την ειχαν αντικαταστησει.(Ελεος).Οταν μου ειπαν οτι ειναι ετοιμο να παω να το παρω μου ειπαν στο τηλεφωνο οτι μαλλον θελει format γιατι κλεινει μονο του σε φασεις.Πανω στην τρελα μου να το παρω πισω δεν υποψιαστηκα οτι δεν φταιει το φορματ και τους ειπα ερχομαι να το παρω θα το κανω εγω.Το εφερα σπιτι και οντως το ανοιγες και εκλεινε σχεδον αμεσως.Καταλαβα οτι μαλλον ειναι η ram.Βγαζω το ενα απο τα 2 dimmακια και επαιζε κανονικα.Μιλαμε δλδ για απαραδεκτους τεχνικους.Δε μπορουσαν καν να φανταστουν αυτο το απλο προβλημα. Ξαναπληρωνω ταξι να παω τη μνημη εκει και φυσικα με ακουσαν μεχρι τα παραπανω 2-3 τετραγωνα.Γκαριζα.Μετα απο μερες και αφου τους επαιρνα εγω καθε μερα μου ειπαν οτι οντως ειναι ελλατωματικη και θα κανονισουν δρομολογιο να μου στειλουν την καινουργια.Περιμενα πανω απο ενα μηνα να μου τη στειλουν.Καθε μερα τηλεφωνα.Τπτ. Τελικα ανακαλυψα τυχαια οτι ενας γνωστος μου δουλευει εκει, μενει και στη γειτονια μου και μου την εφερε εκεινος οταν σχολασε ενα απογευμα με δικη του ευθυνη...........Απαραδεκτοι....Ποτε ξανα.

Δημοσ.

Η καταγγελια μου ηταν η εξης σχετικα με το κιτρινομαυρο καταστημα...

 

 

Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N.

 

Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο.

 

Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/cu...GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η Acer δημιούργησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την αντικατάστασης του καλώδιο του μικροφώνου στις μονάδες που έχουν επηρεασθεί προκειμένου να εξαλειφτεί οποιοσδήποτε κίνδυνος υπερθέρμανσης.

 

Έχει υποπέσει στην προσοχή μας ότι ορισμένοι Φορητοί υπολογιστές Acer Aspire μπορεί να υπερθερμανθούν κάτω συγκεκριμένες συνθήκες. Για αυτό το λόγο η Acer εθελοντικά ενημερώνει για το κίνδυνο και αναλαμβάνει μέσω ενός προγράμματος την αντικατάσταση του υλικού για αυτά τα προϊόντα.

 

Οι μονάδες που επηρεάζονται είναι τα μοντέλα Acer Aspire AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG που έχουν κατασκευαστεί πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009. Στις εν λόγο μονάδες το καλώδιο του μικροφώνου μπορεί να υπερθερμανθεί. Κατά συνέπεια, το περίβλημα της μονάδας μπορεί να παραμορφωθεί και ενδέχεται να προκληθεί δυσλειτουργία στο σύστημα.» .

 

Αφού καταχώρησα τα απαιτούμενα στοιχεία διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής ανήκει στην συγκεκριμένη παρτίδα. Οδηγήθηκα σε άλλη ιστοσελίδα που ανέφερε τα εξής:

 

«Έχετε ήδη υποβάλει αίτηση για την επισκευή της μονάδας ή να έρθει σε επαφή μαζί σας ένας εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου της Acer.

Σε περίπτωση που δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

 

Με Εκτίμηση

Acer.

 

Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου τελικά.

 

 

 

Επικοινώνησα αρχικά τηλεφωνικά (15 και 19/10/2009) με το κατάστημα e-shop (τμήμα service) γαλατσίου για να επιστρέψω το προιόν καθώς σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος που αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y (Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.), την κοινοτική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999)) και την ελληνική νομοθεσία (Αστικός Κώδικας άρθρα 535-543) είχα κάθε δικαίωμα να προβώ σε αυτή την ενέργεια. Ο υπάλληλος αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρίας E-shop, αρνήθηκε να αναφέρει τα στοιχεία του και αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιο ανώτερο του για να ρωτήσω γιατί αρνούνται τα όσα υπόσχονται και είναι υποχρεωμένοι από την νομοθεσία να παρέχουν.

 

Αργότερα την ίδια μέρα μετά από επίσκεψη στο κατάστημα και σε αναφορά που έγινε στον υπάλληλο με τον οποίο συνομίλησα στην υποτιθέμενη διετή εγγύηση που υπόσχεται το κατάστημα στους φορητούς υπολογιστές, όπως αυτή περιγράφεται στην ανωτέρω ιστοσελίδα (Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

* Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

 

* Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

 

* Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδοθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)) ειπώθηκε ότι δεν γίνεται άμεσος έλεγχος από την εταιρία E-shop αλλά μεταβιβάζονται στην (διαβόητη για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της) Alman Hellas για τεχνικό έλεγχο και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επισκευή του υπολογιστή αν η βλάβη είναι μικρής έκτασης, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς δηλώνει το κατάστημα.

 

Παρόλη λοιπόν την πολιτική DOA που δηλώνουν στον παραπάνω ιστότοπο, τελικά δεν καλύφθηκα όπως το κατάστημα υπόσχεται.

 

 

Μετα απ αυτο εστειλα καταγγελια στην γενική γραμματεία καταναλωτή, στο Ινκα και Εκπιζω σαν δυο χωριστές καταγγελίες για το Eshop και την Acer.

 

Απο τα παραπανω φαινεται η απαραδεκτη σταση του eshop που υποσχεται λαγους με πετραχειλια.

 

Οπως ευτυχως διαπιστωσα η Γ.Γ. Καταναλωτη εχει νομικη ισχυ για τετοια θεματα. Αυτοι με βοηθησαν και εβγαλα ακρη.

 

Μετα απο την καταγγελια και προωθηση του κειμενου στo στο eshop ελαβα το παρακάτω mail αρχικα απο την acer σειρα καθημερινων τηλεφωνηματων απο τα κεντρικα του eshop και απο τον υπευθυνο του καταστηματος του γαλατσιου λεγοντας μου οτι επιθυμουν να προχωρήσουν σε αντικατασταση και ζητωντας συγνωμη και λεγοντας διαφορα εμετικα οτι η εταιρια τους ειναι μεγαλη και εντιμη και με ονομα.

Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητησαν να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα τηλεφωνικα και κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;;

και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτο

 

Προσωπικα απο το eshop ημουν πολυ ευχαριστημενος (αμεσοτατη εξυπηρετηση καλες τιμες ευκολια προσβασης και κοντα στο σπιτι και στην εργασια μου δωρεαν μεταφορικα για μεγαλες συσκευασιες πληρωμη με αντικαταβολη και οχι μπλεξιμο με καρτες).

 

Αυτα τα ολιγα και ευχομαι να ειναι η περιοδος τον εορταστικων αγορων χωρις προβληματα και οσοι ταλαιπωρηστε με παρομοιες περιπτωσεις να βγαλετε ακρη συντομα.

Δημοσ.
Μετα απο μερες και αφου τους επαιρνα εγω καθε μερα μου ειπαν οτι οντως ειναι ελλατωματικη και θα κανονισουν δρομολογιο να μου στειλουν την καινουργια.Περιμενα πανω απο ενα μηνα να μου τη στειλουν.Καθε μερα τηλεφωνα.Τπτ.

Αφού έβλεπες ότι περνάνε 2-3-5-10 ημέρες και "σε γράφουν" κανονικά γιατί δεν πήγαινες εσύ στο μαγαζί να την πάρεις την μνήμη;

Ήταν κανένα μεγάλο κομμάτι και δεν μπορούσες να το κουβαλήσεις; Όχι μια μνήμη ήταν.

Έπρεπε να το καταλάβεις ότι σιγά μην στείλουν ολόκληρο φορτηγό για να σου φέρουν μια μνήμη.

Σε τέτοια μαγαζιά πάμε πάντα αυτοπροσώπως για να μας βλέπουν εκεί μπροστά τους, αλλιώς δεν κάνουμε δουλειά.

Δημοσ.

Ειχα 2 giga μνημη τοτε και δουλευα με το ενα.Το αφηνα επιτηδες για να μη τους κανω το χατιρι να ξαναπαω.Ξερεις ποσα λεφτα ειχα χαλασει για τα ταξι τοσες φορες?Αν βαλεις οτι πηγα 2 φορες πηγαινε ελα απο 20 ευρω μονο το πηγαινε σχεδον ειχα βγαλει τα λεφτα της μητρικης που μου ειχε καει. Απο τη στιγμη που μου ειπαν θα σου τη φερουμε επρεπε να το κανουν.Εντελως αντιεπαγγελματιες...Και πιστευω διαβασες και τα υπολοιπα που μου συνεβησαν με αυτους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...