Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα - Καταγγελία για e-shop


filip123go

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγώ σε ανάλογες περιπτώσεις που είχα με το e-shop προσπαθούσα όπως πάντα να είμαι ευγενικός ..Αλλά αυτοί οι κύριοι δε θέλουν ευγένεια , απειλές θέλουν .

Εγώ είχα πρόβλημα με χαλασμένο εξαρχής laptop .

Στο κατάστημα δε βγαίνει συνεννόηση . Πάρε στα κεντρικά μίλα με τον υπεύθυνο (θα δυσκολευτείς να τον βρεις) βάλτου τις φωνές . Έτσι έκανα εγώ και ενώ 2 μήνες είχα ένα laptop που πηγαινοερχόταν στο service στο οποίο καθόταν μέρες και χωρίς να γίνετε τίποτα σε 1 ώρα μετά το τηλεφώνημα είχα λάβει μήνυμα πιστωτικού 800€ ενώ είχα αγοράσει το laptop σε προσφορά στην τιμή των 500€ .

Φυσικά δεν είπα τίποτα ,χρησιμοποίησα το πιστωτικό και από τότε δεν έχω επισκεφτεί ούτε το site τους .

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

Λες μετά από τρεις (3) μήνες να είναι ακόμα χωρίς τροφοδοτικό και να κάθεται να κοιτάει τα υπόλοιπα parts;

 

λεπτομέρειες τώρα...

Δημοσ.

Είμαι χρόνια πελάτης στο e-shop Κέρκυρα-Αθήνα, δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά ποτέ μου δεν είχα πρόβλημα, πιστεύω ότι παντού γίνονται τέτοια περιστατικά και δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο κατάστημα.

Πέρα από θέμα κάποιας πολιτικής των καταστημάτων είναι και θέμα χαρακτήρα υπαλλήλων (που πάλι η εταιρία φταίει).

Από την άλλη για πολλά προβλήματα δεν ευθύνεται το κατάστημα, πχ ο άλλος αγοράζει HTC HD στα 700€ του χαλάει κάνει ένα μήνα να φτιαχτεί και βρίζει το κατάστημα, όπως και με τα laptop κλπ, το κατάστημα δεν φταίει αλλά φταίει η αντιπροσωπία τους στην Ελλάδα μας, έχω ακούσει κατά καιρούς άπειρα τέτοια παραδείγματα...

 

Τώρα για το συγκεκριμένο περιστατικό ο φίλος έχει τα χίλια δίκια ότι και να πει. Αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό αντιπροσωπεύει την γενική εικόνα του e-shop.

 

σόρυ για το offtopic

Δημοσ.

μιας και αναστήθηκε και το διάβασα από την αρχή το θέμα, έχω να δώσω μια χρήσιμη συμβουλή

εάν δεν το κάνατε μέχρι τώρα, φροντίστε όταν μιλάτε με κάποιο υπάλληλο και ειδικά όταν αυτό γίνεται τηλεφωνικά, να κρατάτε το όνομα και τον αριθμό του, ώστε κάτι πάει στραβα να επικοινωνήσετε απευθείας με το άτομο που σας υποσχέθηκε κάτι διαφορετικό, και να μην ξεκινάτε πάλι από την αρχή

όταν σου λέει κάποιος πχ ότι θα αλλαχθεί το τροφοδοτικό και τελικά όταν έρχεται το μηχάνημα δεν έχει πάνω τροφοδοτικό, τι να το κάνεις το service και το ξε-service? να τους πεις την ιστορία της ζωής σου?

το ίδιο άτομο χρειάζεται να βρεις και να του πεις κοίτα χθες μου είπες αυτό και σήμερα βλέπω άλλα

δεν νομίζω να το παίξει τουρίστας, μπορεί να έχει γίνει κάποιο λάθος αλλά αν δεν επικοινωνήσεις με τον ίδιο τότε ψάξε βρες

Δημοσ.

Σταυρε μου.. το θεμα αυτο το εχουμε συζητησει απο την αρχη που αντιμετωπισες θεμα με το pc σου.Εαν θυμασαι καλα βαση των λεγομενων σου, πηγες το pc στα eshop της βεροιας και σου κανανε αντικατασταση το τροφοδοτικο μια φορα ναι!!!Μετα απο λιγο καιρο αντιμετωπιζεις παλι το ιδιο προβλημα και το ξανα πας πισω ναι!!!!!Και σου ερχεται μυνημα στο κινητο σου οτι εχεις πιστωση στα 33.90 ναι!!Εκανες καμια αγορα με αυτο το ποσο της πιστωσης καποιου τροφοδοτικου οχι..Ε! πως τοτε θελεις να εχεις τροφοδοτικο στο pc σου ,πες μου οχι πες μου...Λοιπον εαν ακομα καθεσαι χωρις τροφοδοτικο διαλεξε ενα και κανε παραγγελια και ασε τις παπαρολογιες κατα μερους

 

Φίλε, διάβασε τι ακριβώς έχει γίνει..!!

 

Μέτα από 1 μήνα και μετά από άπειρα τηλέφωνα, με παίρνει τελικά ο τεχνικός και μου λέει ότι ο υπολογιστής δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα και ότι το τροφοδοτικό είναι μικρό για τέτοιο μηχάνημα, οπότε καθε φόρα που θέλει λίγο παραπάνω ρεύμα η κάρτα γραφικών καίγεται και οτι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μου δώσουν πίστωση για να πάρω ένα καλύτερο. Οκ λέω, πάω στο κατάστημα της Κοζάνης και παραγγέλνω καινούριο τροφοδοτικό.

 

Την επόμενη μέρα, με ξαναπαίρνει ο ίδιος τεχνικός και μου λέει ότι τελικά δεν θα μου δώσουν πίστωση κ ότι θα βάλουν άλλο, δικό τους τροφοδοτικό.

Εντάξει λέω, εμένα με νοιάζει να δουλεύει σωστά το PC.

Πάει ο πατέρας μου το προηγούμενο Σάββατο παίρνει τον υπολογιστή και σήμερα μου τον φέρνει Κοζάνη και συνειδητοποιώ ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ τροφοδοτικό επάνω..!!

 

Αν μου είχε έρθει μόνο η πίστωση δεν θα έμπαινα στον κόπο να το δημοσιεύσω εδώ (αν και ο χρόνος εξυπηρέτησης ήταν απαράδεκτος)

και εφόσον έκανες λογαριασμό στο insomnia μόνο και μόνο "για να μου την πεις" ας έμπαινες τουλάχιστον στον κόπο να διαβάσεις όλες τις απαντήσεις του συγκεκριμένου post για να δεις τελικά τι έγινε..!!

Δημοσ.

Μ Α Κ Ρ Ι Α ΑΠΟ TO E-SHOP.GR !!!

Είναι τόσο απλή κίνηση. Πλαίσιο (παραμένει αξιοπρεπές) ή μαγαζί της γειτονιάς. Μπορεί να πληρώνεις λίγο παραπάνω αλλά έχεις το κεφάλι σου και τα νεύρα σου οκ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά γιατί ήδη μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι αλλά γενικά είναι για πολλές κλοτσιές. Μιλάω τόσο σε επίπεδο e-shop points (όχι σε όλα αλλά λίγο-πολύ ακολουθούν την γραμμή της εταιρείας και να θέλουν να αγιάσουν δε μπορούν) αλλά και το πιο σημαντικό σε κεντρικό. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Και η ICAP (βλέπε εκπομπή "Οι νέοι φάκελοι" για το e-shop από 30:30 και μετά - παρεμπιπτόντως κόψτε φάτσες τα 2 αδέρφια, και ειδικά στο 35:55 πόσο καταβεβλημένος είναι ο ένας που θα απολύσει προσωπικό..) το βγάζει από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες στην Ελλάδα. Τώρα πώς γίνεται αυτό ειλικρινά (να σημειώνουν τόσα κέρδη τόσα χρόνια) δεν ξέρω. Δεν τους έχουν πάρει χαμπάρι τόσα χρόνια οι καταναλωτές και ακόμα τους εμπιστεύονται; Τα κάνουν αυτά μόνο εκεί που νομίζουν ότι τους παίρνει (πιτσιρίκια/ φοιτητές; ). Τα βγάζουν από τα ελαττωματικά προϊόντα που ξεφορτώνονται; Δε μπορώ πραγματικά να κατανοήσω το φαινόμενο. Αν κάποιος έχει μια άλλη εξήγηση ευχαρίστως να την ακούσω. Μπορεί να είμαι λάθος /όλα τα άλλα περιστατικά που ξέρω να έχουν τύχει σε γκαντέμηδες/ μη αντιπροσωπευτικό δείγμα δε ξέρω τι άλλο να σκεφτώ.

 

ΥΓ: Όπως και να έχει δείτε το "νέοι φάκελοι" και ειδικά το πρώτο μέρος είναι συγκλονιστικό.

Δημοσ. · Κρυμμένο από paredwse, 26 Νοεμβρίου 2010 - All Caps
Κρυμμένο από paredwse, 26 Νοεμβρίου 2010 - All Caps

Φίλε, διάβασε τι ακριβώς έχει γίνει..!!

 

 

 

Αν μου είχε έρθει μόνο η πίστωση δεν θα έμπαινα στον κόπο να το δημοσιεύσω εδώ (αν και ο χρόνος εξυπηρέτησης ήταν απαράδεκτος)

και εφόσον έκανες λογαριασμό στο insomnia μόνο και μόνο "για να μου την πεις" ας έμπαινες τουλάχιστον στον κόπο να διαβάσεις όλες τις απαντήσεις του συγκεκριμένου post για να δεις τελικά τι έγινε..!!

ΣΤΑΥΡΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ **ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΓΥΑΛΙΑ**

Δημοσ.

Τωρα που το insomnia εγινε και πιο ομορφο,προτεινω να ανοιξουν δυο κατηγοριες΄΄δυσαρεστημενοι e-shop και δυσαρεστημενοι πλαισιο΄΄.Το μαγαζι με τους περισσοτερους ψηφους βαπτιζεται αυτοματα σαν το πιο μαπα μαγαζι της χρονιας.

Βαρεθηκαμε συνεχεια να διαβαζουμε τα ιδια και τα ιδια.

Δημοσ.

Φίλε, διάβασε τι ακριβώς έχει γίνει..!!

 

 

 

Αν μου είχε έρθει μόνο η πίστωση δεν θα έμπαινα στον κόπο να το δημοσιεύσω εδώ (αν και ο χρόνος εξυπηρέτησης ήταν απαράδεκτος)

και εφόσον έκανες λογαριασμό στο insomnia μόνο και μόνο "για να μου την πεις" ας έμπαινες τουλάχιστον στον κόπο να διαβάσεις όλες τις απαντήσεις του συγκεκριμένου post για να δεις τελικά τι έγινε..!!

Αφου σου ηρθε πιστωτικο και το εκανες χρηση περνωντας νεο τον Σεπτεμβριο απο το καταστημα της Κοζανης η παλη κανω λαθος? Και ναι εκανα account για να στην πω μιας και εσυ δεν μας τα λες καλα οπως επισης θελω να σε ενημερωσω μιας και ανοιξες εσυ το θεμα με ενδιαφερη μονο αυτο που θα γραψεις εσυ και διαβασα πολυ καλα οτι εγραψες μονο εσυ

Δημοσ.

Αφου σου ηρθε πιστωτικο και το εκανες χρηση περνωντας νεο τον Σεπτεμβριο απο το καταστημα της Κοζανης η παλη κανω λαθος? Και ναι εκανα account για να στην πω μιας και εσυ δεν μας τα λες καλα οπως επισης θελω να σε ενημερωσω μιας και ανοιξες εσυ το θεμα με ενδιαφερη μονο αυτο που θα γραψεις εσυ και διαβασα πολυ καλα οτι εγραψες μονο εσυ

 

Ρε φίλε, μας δουλεύεις..??

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...??

Η ασυνεννοησία που υπάρχει εκεί μέσα και το γράψιμο που έφαγα είναι απερίγραπτα..!

Που σας έπαιρνα τηλέφωνο και δεν το σηκώνατε..!!

Και εφόσον ήρθε το πιστωτικό γιατί με πήρε ο τεχνικός τηλέφωνο (αφού μου ήρθε το μήνυμα) και μου είπε αυτά που μου είπε..!

Που να ξέρω εγώ ρε φίλε αν τελικά δεν είχατε ακυρώσει το πιστωτικό η αν δεν είχε γίνει λάθος...????

Μήπως θες να σου ζητήσω και συγνώμη για το άθλιο service και την εξωφρενική εξυπηρέτηση..??

Που την πρώτη φορά που σας έστειλαν το τροφοδοτικό, αντί να το παραλάβετε Βέροια, το αφήσατε και πήγε Κοζάνη..!

Που με αφήσατε τόσο καιρό χωρίς υπολογιστή για ένα απλούστατο πρόβλημα,

που έκανε βόλτες ο υπολογιστής Αθήνα-Βέροια χωρίς λόγο..!!

 

Μπορώ να πω 1002 ακόμα αν έχεις όρεξη να ακούς...!!

 

Μην προσπαθείς να μας πείσεις ότι έχεις δίκιο γιατί δεν έχεις..!

 

Λοιπον εαν ακομα καθεσαι χωρις τροφοδοτικο διαλεξε ενα και κανε παραγγελια και ασε τις παπαρολογιες κατα μερους

 

Μόνο από αυτό το comment φαίνεται ότι δεν είχες διαβάσει καν όλο το thread..!!

Και μίλα καλύτερα γιατί δεν σε βλέπω να μένεις για πολύ εδώ μέσα..!

Δημοσ.

μην βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά...

 

 

ένα από τα ξαδέλφια μου είχε μαζέψει 1200 euro πριν 1.2 χρονια και ετοιμαζόταν να πάρει υπολογιστή. του πρότεινα από που και πως και θα το συναρμολογούσα εγώ. Ο μπαμπάς του ήταν φίλος με ένα καταστηματάρχη υπολογιστών στην γειτονιά τους και τελικά άλλαξαν όλα και πήγε από εκεί. Παρήγγειλε ότι παρήγγειλε και του έδωσε όλα τα λεφτά.

 

Μετά από 2 μήνες καθυστέρηση πήγε το παιδί να μάθει τι γίνετε. Του είπε ότι έρχεται και ξαναέρχεται, κάνα τρίμηνο όλο αυτό. το πείρε τελικά 9 μήνες αργότερα και 2 γενιές παλιότερα χαρακτηριστικά!! γιατί ο μπαμπάς ήταν φίλος με το κατάστημα τις γειτονιάς. εννοείτε εγώ δεν έδωσα σημασία, αλλα να ενα παράδειγμα ότι ποτε δεν ξέρεις.. (μάθαμε ότι αυτός ήταν καταχρεωμένος και έφαγε τα λεφτά, του έδωσε άλλον νταλον πράγματα. Καλά να πάθει). :blink: B)

Δημοσ.

καλό ή κακό το e-shop, για κάποιες περιοχές στην επαρχία είναι μονόδρομος... Το πλαίσιο πιστεύω έχει ένα δύσχρηστο σύστημα παραγγελιοληψίας, και το rma σε περιοχές που δεν έχει υποκαταστημα ειναι ταλαιπωρία. Χρεώνεσαι εξοδα αποστολής όταν αγοράζεις κατι μικρης αξίας, χρεώνεσαι για να στείλεις κατι επιστροφή, και δεν αγοραζεις με μειωμένο φπα σε περιοχές που αυτό ισχύει, σε αντιθεση με το e-shop. Για τα μαγαζακια της γειτονιάς που λέτε πολλοί, ναι να τα στηρίξουμε, αλλά οταν πας και βλεπεις σημαντικές διαφορές στις τιμές το σκέφτεσαι διπλά. Δεν τα βρίσκουμε και στο δρομο τα λεφτά...Θυμάμαι περίπτωση που έψαχνα φακόυς για τη μηχανή μου και πήγα σε 7 μικρα μαγαζια στη Ρόδο (που δεν ειναι και μικρο μερος-140 χιλιαδες νοματαίοι εχουμε μαζευτει στο νησι, και 250 στο peak του καλοκαιριού). Στα 7 μαγαζία κανένας δεν είχε ουτε εναν από τους 2, και στα 5 αγνοούσαν πλήρως την ύπαρξή τους. Όπου τους βρηκα σε παραγγελία οι τιμές ήταν γυρω στα 60ευρω ψηλότερη για τον ενα, και 80-100 για τον αλλο και δεν μιλαω για τιμες των χιλίων ευρω, αλλα φακους των 160-200

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...