Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα - Καταγγελία για e-shop


filip123go

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Νομιζω ότι η συγκεκριμενη περιπτωση του φιλου, αλλα και άλλες παρομοιες δεν πρεπει να χρωματιζουν μια επιχείρηση.

Ειμαι χρόνια πελατης του E-shop (Πατρα μερια) και ότι και να έχω αγορασει (εκτος της περιπτωσης που θα αναφερω) βγηκε διαμαντι.

 

Φίλε μου πιστεύω τότε πως είσαι η εξαίρεση ...

Ψάξε λίγο και στο insomnia αλλά και γενικότερα στο ίντερνετ, να δεις πόσες περιπτώσεις θα βρεις..!!

Γενικώς η πολιτική του e-shop σε ότι αφορά το servise είμαι επιεικώς άθλια...

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Νομιζω ότι η συγκεκριμενη περιπτωση του φιλου, αλλα και άλλες παρομοιες δεν πρεπει να χρωματιζουν μια επιχείρηση.

Ειμαι χρόνια πελατης του E-shop (Πατρα μερια) και ότι και να έχω αγορασει (εκτος της περιπτωσης που θα αναφερω) βγηκε διαμαντι.

 

Φίλε μου πιστεύω τότε πως είσαι η εξαίρεση ...

Ψάξε λίγο και στο insomnia αλλά και γενικότερα στο ίντερνετ, να δεις πόσες περιπτώσεις θα βρεις..!!

Γενικώς η πολιτική του e-shop σε ότι αφορά το servise είμαι επιεικώς άθλια...

  • Super Moderators
Δημοσ.

ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... :P

  • Super Moderators
Δημοσ.

ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... :P

Δημοσ.
ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... :P

 

ακριβώς έτσι,

κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος...

Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ......

Δημοσ.
ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... :P

 

ακριβώς έτσι,

κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος...

Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ......

Δημοσ.
κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος...

Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ......

 

Ναι όμως γιατί να μην γίνονται τόσες πολλές καταγγελίες κ για άλλες μεγάλες αλυσίδες όπως πλαίσιο η multirama...? (δεν λεω ότι δεν γίνονται, απλα γίνονται πολύ λιγότερες)

Δημοσ.
κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος...

Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ......

 

Ναι όμως γιατί να μην γίνονται τόσες πολλές καταγγελίες κ για άλλες μεγάλες αλυσίδες όπως πλαίσιο η multirama...? (δεν λεω ότι δεν γίνονται, απλα γίνονται πολύ λιγότερες)

Δημοσ.

δεν ειναι τυχαια τα γεγονοτα με τα προβληματα του eshop.

ειναι πολιτικη της εταιρειας.

συνηθως το κανουν σε καινουριους πελατες και οχι παλιους με μεγαλο ιστορικο αγορων.

περα απο το σερβις γενικα ειναι τρισαθλιο μαγαζι

καποτε τουλαχιστον ειχε ποικιλια,τωρα εχει 2 σκατουλες πατημενες.

ψωνιζα απο πλαισιο,τωρα θα το κοψω κι αυτο γιατι αρχισαν τις βλακειες και αυτοι εδω και καιρο.

το multirama εχει μια μεγαλη βελτιωση τα τελευταια 5 χρονια,αλλα αν δεν αλλαξει τη πολιτικη (προτιμαει Noob πελατες)του θα παρει το κατηφορο.

οτι ψωνιζω πια ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε απο το ebay

Δημοσ.

δεν ειναι τυχαια τα γεγονοτα με τα προβληματα του eshop.

ειναι πολιτικη της εταιρειας.

συνηθως το κανουν σε καινουριους πελατες και οχι παλιους με μεγαλο ιστορικο αγορων.

περα απο το σερβις γενικα ειναι τρισαθλιο μαγαζι

καποτε τουλαχιστον ειχε ποικιλια,τωρα εχει 2 σκατουλες πατημενες.

ψωνιζα απο πλαισιο,τωρα θα το κοψω κι αυτο γιατι αρχισαν τις βλακειες και αυτοι εδω και καιρο.

το multirama εχει μια μεγαλη βελτιωση τα τελευταια 5 χρονια,αλλα αν δεν αλλαξει τη πολιτικη (προτιμαει Noob πελατες)του θα παρει το κατηφορο.

οτι ψωνιζω πια ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε απο το ebay

Δημοσ.

ειχα ενα παρομοιο και εγω απο το eshop.ειχα παραγγειλει εναν επεξεργαστη πριν κανενα χρονο.τον βαζω στο πψ και δεν λειτουργουσε.την τοποθετηση την εκανε φιλος μου με πτυχειο σε υπολογιστες.και δεν υπυρχε πιθανοτητα να τον χαλασε.τεσπα.το θεμα ειναι οτι μετα απο 3 αλλαγες το eshop αρχιζε και με ειρονευοταν.ετσι και εγω εκανα κατεγκελεια στο ινστιτουτο καταναλωτη και οχι μονο μου δωσαν τα λεφτα μου πισω αλλα καταφερα να παρω ως αποζημιωση 10.000 ευρω για ψυχικη διαταραξη.φυσικα ολα αυτα δεν τα περιμενα και επιροσθετα ολα τα εξοδα του δικαστιριου τα ειχε αναλαβει το ινστιτουτο.να αναφερο οτι το eshop ηταν του μεσσολογγιου αλλα στο τηλ. επερνα τα κεντρικα.στο μεσσολογγι μου φερθηκαν σωστα.

Δημοσ.

ειχα ενα παρομοιο και εγω απο το eshop.ειχα παραγγειλει εναν επεξεργαστη πριν κανενα χρονο.τον βαζω στο πψ και δεν λειτουργουσε.την τοποθετηση την εκανε φιλος μου με πτυχειο σε υπολογιστες.και δεν υπυρχε πιθανοτητα να τον χαλασε.τεσπα.το θεμα ειναι οτι μετα απο 3 αλλαγες το eshop αρχιζε και με ειρονευοταν.ετσι και εγω εκανα κατεγκελεια στο ινστιτουτο καταναλωτη και οχι μονο μου δωσαν τα λεφτα μου πισω αλλα καταφερα να παρω ως αποζημιωση 10.000 ευρω για ψυχικη διαταραξη.φυσικα ολα αυτα δεν τα περιμενα και επιροσθετα ολα τα εξοδα του δικαστιριου τα ειχε αναλαβει το ινστιτουτο.να αναφερο οτι το eshop ηταν του μεσσολογγιου αλλα στο τηλ. επερνα τα κεντρικα.στο μεσσολογγι μου φερθηκαν σωστα.

Δημοσ.

είναι πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό....

προβλήματα και φασαρίες γίνονται σε όλα τα καταστήματα,

είναι και η πολιτική του καταστήματος , ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι...

ολοί λίγο πολυ έχουν και τις άσχημες και τις κακες εμπειρίες τους...κι εγώ θα μπορούσα να γράψω για το μουλτιράμα 3 - 4 θέματα αλλά δεν μπαίνω καν στη διαδικασία γιατί 3 υπάλληλοι δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο...

Δημοσ.

είναι πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό....

προβλήματα και φασαρίες γίνονται σε όλα τα καταστήματα,

είναι και η πολιτική του καταστήματος , ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι...

ολοί λίγο πολυ έχουν και τις άσχημες και τις κακες εμπειρίες τους...κι εγώ θα μπορούσα να γράψω για το μουλτιράμα 3 - 4 θέματα αλλά δεν μπαίνω καν στη διαδικασία γιατί 3 υπάλληλοι δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο...

Δημοσ.
δεν ειναι τυχαια τα γεγονοτα με τα προβληματα του eshop.

ειναι πολιτικη της εταιρειας.

συνηθως το κανουν σε καινουριους πελατες και οχι παλιους με μεγαλο ιστορικο αγορων.

περα απο το σερβις γενικα ειναι τρισαθλιο μαγαζι

καποτε τουλαχιστον ειχε ποικιλια,τωρα εχει 2 σκατουλες πατημενες.

ψωνιζα απο πλαισιο,τωρα θα το κοψω κι αυτο γιατι αρχισαν τις βλακειες και αυτοι εδω και καιρο.

το multirama εχει μια μεγαλη βελτιωση τα τελευταια 5 χρονια,αλλα αν δεν αλλαξει τη πολιτικη (προτιμαει Noob πελατες)του θα παρει το κατηφορο.

οτι ψωνιζω πια ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε απο το ebay

 

προσωπικά με το πλαίσιο δεν είχα ποτέ πρόβλημα

μόνο μια φορά που αγόρασα κινητό (μόλις το άνοιξα μετά από κάνα τέταρτο έσβησε η οθόνη αργά αργά... σιμβενουν αυτά) το πήγα την επόμενη και μετά από 5 μέρες είχα πίσω ένα καινούριο ;)

επίσης ένας φίλος του κάηκε η κάρτα γραφικών και μετά από 2-3 μέρες του την αλλάξανε.;)

ενοειτε πως το e-shop με τοσα που ακουω αποφευγο να περνω ακριβα πραγματα

μονο ενα fan contoler πηρα αξιας 30 ευρο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...