filip123go Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Νομιζω ότι η συγκεκριμενη περιπτωση του φιλου, αλλα και άλλες παρομοιες δεν πρεπει να χρωματιζουν μια επιχείρηση.Ειμαι χρόνια πελατης του E-shop (Πατρα μερια) και ότι και να έχω αγορασει (εκτος της περιπτωσης που θα αναφερω) βγηκε διαμαντι. Φίλε μου πιστεύω τότε πως είσαι η εξαίρεση ... Ψάξε λίγο και στο insomnia αλλά και γενικότερα στο ίντερνετ, να δεις πόσες περιπτώσεις θα βρεις..!! Γενικώς η πολιτική του e-shop σε ότι αφορά το servise είμαι επιεικώς άθλια...
filip123go Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Νομιζω ότι η συγκεκριμενη περιπτωση του φιλου, αλλα και άλλες παρομοιες δεν πρεπει να χρωματιζουν μια επιχείρηση.Ειμαι χρόνια πελατης του E-shop (Πατρα μερια) και ότι και να έχω αγορασει (εκτος της περιπτωσης που θα αναφερω) βγηκε διαμαντι. Φίλε μου πιστεύω τότε πως είσαι η εξαίρεση ... Ψάξε λίγο και στο insomnia αλλά και γενικότερα στο ίντερνετ, να δεις πόσες περιπτώσεις θα βρεις..!! Γενικώς η πολιτική του e-shop σε ότι αφορά το servise είμαι επιεικώς άθλια...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι...
blacksuede Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... ακριβώς έτσι, κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος... Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ......
blacksuede Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... ακριβώς έτσι, κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος... Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ......
filip123go Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος...Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ...... Ναι όμως γιατί να μην γίνονται τόσες πολλές καταγγελίες κ για άλλες μεγάλες αλυσίδες όπως πλαίσιο η multirama...? (δεν λεω ότι δεν γίνονται, απλα γίνονται πολύ λιγότερες)
filip123go Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 κι επίσης σχετικά με αυτό που λες filip για το πόσα βρίσκεις στο ίντερνετ κατά του οποιουδήποτε καταστήματος δεν είναι βάσιμα, γιατί εξ ορισμού, και εκατό συναλλαγές να έχει κάνει κάποιος, θα κάνει θέμα και θα κράξει την περίπτωση του προβλήματος...Κανείς δεν βγαίνει να πει " αχ τι καλά σήμερα αγόρασα το τάδε προιόν από το τάδε μαγαζί και είναι άψογο " ...... Ναι όμως γιατί να μην γίνονται τόσες πολλές καταγγελίες κ για άλλες μεγάλες αλυσίδες όπως πλαίσιο η multirama...? (δεν λεω ότι δεν γίνονται, απλα γίνονται πολύ λιγότερες)
Ntinaras Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 δεν ειναι τυχαια τα γεγονοτα με τα προβληματα του eshop. ειναι πολιτικη της εταιρειας. συνηθως το κανουν σε καινουριους πελατες και οχι παλιους με μεγαλο ιστορικο αγορων. περα απο το σερβις γενικα ειναι τρισαθλιο μαγαζι καποτε τουλαχιστον ειχε ποικιλια,τωρα εχει 2 σκατουλες πατημενες. ψωνιζα απο πλαισιο,τωρα θα το κοψω κι αυτο γιατι αρχισαν τις βλακειες και αυτοι εδω και καιρο. το multirama εχει μια μεγαλη βελτιωση τα τελευταια 5 χρονια,αλλα αν δεν αλλαξει τη πολιτικη (προτιμαει Noob πελατες)του θα παρει το κατηφορο. οτι ψωνιζω πια ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε απο το ebay
Ntinaras Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 δεν ειναι τυχαια τα γεγονοτα με τα προβληματα του eshop. ειναι πολιτικη της εταιρειας. συνηθως το κανουν σε καινουριους πελατες και οχι παλιους με μεγαλο ιστορικο αγορων. περα απο το σερβις γενικα ειναι τρισαθλιο μαγαζι καποτε τουλαχιστον ειχε ποικιλια,τωρα εχει 2 σκατουλες πατημενες. ψωνιζα απο πλαισιο,τωρα θα το κοψω κι αυτο γιατι αρχισαν τις βλακειες και αυτοι εδω και καιρο. το multirama εχει μια μεγαλη βελτιωση τα τελευταια 5 χρονια,αλλα αν δεν αλλαξει τη πολιτικη (προτιμαει Noob πελατες)του θα παρει το κατηφορο. οτι ψωνιζω πια ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε απο το ebay
vellamos_power Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 ειχα ενα παρομοιο και εγω απο το eshop.ειχα παραγγειλει εναν επεξεργαστη πριν κανενα χρονο.τον βαζω στο πψ και δεν λειτουργουσε.την τοποθετηση την εκανε φιλος μου με πτυχειο σε υπολογιστες.και δεν υπυρχε πιθανοτητα να τον χαλασε.τεσπα.το θεμα ειναι οτι μετα απο 3 αλλαγες το eshop αρχιζε και με ειρονευοταν.ετσι και εγω εκανα κατεγκελεια στο ινστιτουτο καταναλωτη και οχι μονο μου δωσαν τα λεφτα μου πισω αλλα καταφερα να παρω ως αποζημιωση 10.000 ευρω για ψυχικη διαταραξη.φυσικα ολα αυτα δεν τα περιμενα και επιροσθετα ολα τα εξοδα του δικαστιριου τα ειχε αναλαβει το ινστιτουτο.να αναφερο οτι το eshop ηταν του μεσσολογγιου αλλα στο τηλ. επερνα τα κεντρικα.στο μεσσολογγι μου φερθηκαν σωστα.
vellamos_power Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 ειχα ενα παρομοιο και εγω απο το eshop.ειχα παραγγειλει εναν επεξεργαστη πριν κανενα χρονο.τον βαζω στο πψ και δεν λειτουργουσε.την τοποθετηση την εκανε φιλος μου με πτυχειο σε υπολογιστες.και δεν υπυρχε πιθανοτητα να τον χαλασε.τεσπα.το θεμα ειναι οτι μετα απο 3 αλλαγες το eshop αρχιζε και με ειρονευοταν.ετσι και εγω εκανα κατεγκελεια στο ινστιτουτο καταναλωτη και οχι μονο μου δωσαν τα λεφτα μου πισω αλλα καταφερα να παρω ως αποζημιωση 10.000 ευρω για ψυχικη διαταραξη.φυσικα ολα αυτα δεν τα περιμενα και επιροσθετα ολα τα εξοδα του δικαστιριου τα ειχε αναλαβει το ινστιτουτο.να αναφερο οτι το eshop ηταν του μεσσολογγιου αλλα στο τηλ. επερνα τα κεντρικα.στο μεσσολογγι μου φερθηκαν σωστα.
blacksuede Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 είναι πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό.... προβλήματα και φασαρίες γίνονται σε όλα τα καταστήματα, είναι και η πολιτική του καταστήματος , ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... ολοί λίγο πολυ έχουν και τις άσχημες και τις κακες εμπειρίες τους...κι εγώ θα μπορούσα να γράψω για το μουλτιράμα 3 - 4 θέματα αλλά δεν μπαίνω καν στη διαδικασία γιατί 3 υπάλληλοι δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο...
blacksuede Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 είναι πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό.... προβλήματα και φασαρίες γίνονται σε όλα τα καταστήματα, είναι και η πολιτική του καταστήματος , ανάλογα σε ποιο eshop θα πας, τι άτομο θα σου κάτσει και πόσο απαιτητικός θα είσαι... ολοί λίγο πολυ έχουν και τις άσχημες και τις κακες εμπειρίες τους...κι εγώ θα μπορούσα να γράψω για το μουλτιράμα 3 - 4 θέματα αλλά δεν μπαίνω καν στη διαδικασία γιατί 3 υπάλληλοι δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο...
hackerW32 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2010 δεν ειναι τυχαια τα γεγονοτα με τα προβληματα του eshop.ειναι πολιτικη της εταιρειας. συνηθως το κανουν σε καινουριους πελατες και οχι παλιους με μεγαλο ιστορικο αγορων. περα απο το σερβις γενικα ειναι τρισαθλιο μαγαζι καποτε τουλαχιστον ειχε ποικιλια,τωρα εχει 2 σκατουλες πατημενες. ψωνιζα απο πλαισιο,τωρα θα το κοψω κι αυτο γιατι αρχισαν τις βλακειες και αυτοι εδω και καιρο. το multirama εχει μια μεγαλη βελτιωση τα τελευταια 5 χρονια,αλλα αν δεν αλλαξει τη πολιτικη (προτιμαει Noob πελατες)του θα παρει το κατηφορο. οτι ψωνιζω πια ειναι ειτε μεταχειρισμενο ειτε απο το ebay προσωπικά με το πλαίσιο δεν είχα ποτέ πρόβλημα μόνο μια φορά που αγόρασα κινητό (μόλις το άνοιξα μετά από κάνα τέταρτο έσβησε η οθόνη αργά αργά... σιμβενουν αυτά) το πήγα την επόμενη και μετά από 5 μέρες είχα πίσω ένα καινούριο επίσης ένας φίλος του κάηκε η κάρτα γραφικών και μετά από 2-3 μέρες του την αλλάξανε. ενοειτε πως το e-shop με τοσα που ακουω αποφευγο να περνω ακριβα πραγματα μονο ενα fan contoler πηρα αξιας 30 ευρο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.