Προς το περιεχόμενο

VW Polo 1.2 Turbo,1.4 ή άλλο??


darklordvader77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πραγματι οι κινητηρες 1.2 tsi εχουν τα προβληματακια τους τα οποια οπως διαδιδουν δεξια και αριστερα τα εχουν λυσει χωρις αυτο να ειναι και στανταρ τσεκαρισμενο.

 

Επισης ακουω πολλους να εκθειαζουν την λειτουργεια του κιβωτιου DSG ξεχνωντας τα πολλα προβληματα που παρουσιασαν τα κιβωτια της VW χωρις βεβαια να γινει καποιος ντορος περι του θεματος.

 

Προσωπικα εχω παψει να εμπιστευομαι τ' αυτοκινητα του λαου και θα με χαλουσε αφανταστα αν ξαφνικα ενα πρωι δεν θα μου περνει την οπισθεν ή δεν θ' αλλαζει τις σχεσεις οπως τις αλλαζε η το παραθυρο του οδηγου εξαφανιζονταν ως δια μαγειας μεσα στην πορτα το καταχειμωνο εχοντας ταυτοχρονα πληρωσει κι ενα σκασμο λεφτα για να κυκλοφορω με μπρελοκ της εν λογω μαρκας.

 

Ο φιλος που ζητησε την γνωμη μας ειχε μια alfa και τωρα ειναι ετοιμος να μπει στο αποστηρωμενο και απροσωπο περιβαλλον ενος VW με την απτη ποιοτητα τα μαλακα πλαστικα και το τουρμπο διαμαντακι κινητηρα που τον διαφημιζουν λες και αυτοι πρωτοι ανακαληψαν την χαμενη ατλαντιδα.

Ομως οταν σε ολα τα εντυπα διαβαζουμε για τον φοβερο κινηρα το σουπερ κιβωτιο την απαραμιλη αξιοπιστια που φερει την σφρσγιδα της VW και για ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα διαβαζουμε οτι ειναι καλα πλην ομως παντα θα υπαρχει ενα αλλα τοτε σιγουρα ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι η πλαστιγκα θα γυρει μονοπατα.

 

Αν θελεις φιλε την γνωμη μου μην φευγεις απο το grupo.Ανεβασε λιγο το μπατζετ σου και παρε μια giuletta ή ενα mito ή ακομα κι ενα bravo.

Oι multiair ειναι η πραγματικη εξελιξη στους κινητηρες για να μην σου πω πως και οι diesel του grupo ειναι πραγματικα διαμαντια και φοβερα οικονομικοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εχω ακουσει οντως καλες γνωμες για τον Multiair, ομως στην τιμη που προσφερεται δεν μπορω να το αγορασω. Ψαχνω καιρο να βρω ποιο αμαξι εχει το "πακετο" (design,καταναλωση,απροβληματιστο οσο μπορει να ειναι) και δεν βρηκα κατι αλλο περα απο αυτο. Seat π.χ. δεν εμπιστευομαι κ ας βρηκα σε καλη τιμη. Ακομη κ η ποιοτητα στο σημα ειναι χαλια! (καθαριζα μια φορα με μια φιλη το Ibiza της και επεσε το σημα μεσα στον προφυλακτηρα!). Γαλλικα και αυτα ακριβα γι αυτα που προσφερουν και ειναι και σαν μυγες, οποτε..

 

 

Η giuletta μαζι με την Spider (την πιο παλια) ειναι τα αγαπημενα μου αυτοκινητα, ομως ειναι υπερβολικα ακριβα πλεον.. ακομη και ενα βασικο Bravo ξεκινα απο 15200! Μην μιλησω και για τα αλλα.. ευελπιστω καποια στιγμη βεβαια να παρω παλι Ιταλιδα μιας και εβγαλε 15 ολοκληρα χρόνια (και μπορει να συνεχισει), πηγε παντου και σε πολλους και αντιξοους δρομους. Ομως οταν κατι εχει πλεον αξια 1000Ε και στον χρονο με ασφαλειες,τελη,σηματα κτλ φτανει τα 800Ε τοτε δυστηχως δεν συμφερει στην χωρα μας κ με τετοιους μισθους να την συντηρησεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Καλα, το Bravo και η Giulietta ειναι και μια κατηγορια πανω απο το Polo ομως. Η Mito οντως ακριβη.

 

Ακομα και σε Fiat Punto EVO να κοιταξει, μονο το ατμοσφαιρικο 1.4 με τα 105 αλογα και τη τεχνολογια multiair μπορει να αγορασει.

Τα turbo multiair 1.4 κοστιζουν 2 χιλιαρικα παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

++ Για τον twinair που ακούστηκε παραπάνω!! Εχω μεγάλες ελπίδες. Αλλά η τιμή του ιδιαίτερα αλμυρή. Το downsizing πρέπει να μας πληρώνει, και όχι εμείς αυτό..

@topicstarter: Ο ατμοσφαιρικός των 85hp του vag είναι αφόρητα βαρετός..Μακριά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα ειναι μια κατηγορια πανω, αλλα και πολλες ακομη κατηγοριες πανω σε τιμη!! (Giullieta-->20000 ξεκιναει, Bravo--->15000 στις βασικες τους εκδοσεις)

 

Στεναχωρηθηκα στην αρχη ρε παιδες που δεν μπορω να παω σε Ιταλιδα παλι, αλλα καταντησαν πλεον τα Γερμανικα να ναι πολυ πιο φθηνα απ τα Ιταλικα!

 

@greenmachine Ναι βρε, δεν το σκεφτομαι καθολου για τον ατμοσφαιρικο!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η MiTo στα 1.4Τ 120 αλογα ειναι τοσο ακριβη; οχι οτι μου αρεσει απλα επειδη εισαι ιταλοφιλος και θα την προτιμουσες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως το bravo t-jet 1.4 με τα 120 αλογα στην εκδοση dynamic αν υπαρχει αυτοκινητο αποσυρσης η εκπωση που τρεχει αυτον τον καιρο ειναι 3000 χιλ ευρω ετσι το αυτοκινητο στοιχιζει 15300 με ασπρο χρωμα που ειναι και πανεμορφο.

 

Δεν νομιζω οτι η υπερβαση του μπατζετ κατα 800 ευρω ειναι και τοσο μεγαλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μμμ όντως! Μια χαρα τιμη βγαινει!όμως δεν παίζει να πάρουν 3000Ε μια Alfa 146 1.4 Boxer του 95.. Το πολύ χιλιαρικο το κόβω δυστηχως..

 

 

Sent from my iPod touch using Insomnia.app

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αγοραζουν το μεταχειρισμενο σου.Εκπτωση αποσυρσης ειναι.Δε χανεις τιποτα να ρωτησεις σε μια αντιπροσωπεια.Επειδη εχω κανει test drive το Bravo, πιστευω οτι θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος. Το ψαχνω και γω στο χαλαρο για το 150αρι, αλλα μαλλον για μεταχειρο με 12-13 χιλιαρικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αγοραζουν το μεταχειρισμενο σου.Εκπτωση αποσυρσης ειναι.Δε χανεις τιποτα να ρωτησεις σε μια αντιπροσωπεια.Επειδη εχω κανει test drive το Bravo, πιστευω οτι θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος. Το ψαχνω και γω στο χαλαρο για το 150αρι, αλλα μαλλον για μεταχειρο με 12-13 χιλιαρικα...

 

Αυτο ακριβως. Πηγα μαζι με ενα φιλαρακι μου στην Fiat πολυ προσφατα (μιλαμε για την προηγουμενη εβδομαδα) και ρωτουσε ποσο θα του εβγαινε ενα Bravo 150ps αν εδινε το παλιο του Civic 97' μοντελο και του ειπαν οτι θα εχει αμεσως αμεσως 3000 ευρω μειωση + την εκπτωση που ειναι περι τα 2 χιλιαρικα + το οσο κοστολογισουν το αυτοκινητο της αποσυρσης. Δηλαδη μιλαμε για -στη χειροτερη- εκπτωση της ταξης των σχεδον 5000 ευρω. Δεν ειναι μικρο το ποσο φιλος και το επιτοκιο για δοσεις ειναι μολις 4.5%

 

Αν κοιτας για καινουργιο κανε οπως και δηποτε μια επισκεψη σε fiat για να ρωτησεις να δεις ποσο σου βγαινει τι.

 

*Ασχετο αλλα σχετικο με την τελευταια σου προταση εγω σε κανενα μηνα-διμηνο απο τωρα θα ψαξω για μεταχειρισμενο 207 GT. Περιπου 11.500 - 12000 χιλιαρικα βγαινουν αυτα πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μμμ θα ρωτησω αυριο στις πιο πολλες και θα δω! Θα δω οπως και δηποτε στην Fiat.

Παντως παιζει ρολο και η εικονα του αυτοκινητου που θα δωσω και εχω εκει ενα προβληματακι.. (εχει ξεβαψει το καπο απ την θερμοκρασια που αναπτυσει ο κινητηρας)

 

ρε αθεοφοβε ikaruga, τι να το κανεις?? Αν θυμαμαι καλα ειχες παρει το Sciroco απο Γερμανια!:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*Ασχετο αλλα σχετικο με την τελευταια σου προταση εγω σε κανενα μηνα-διμηνο απο τωρα θα ψαξω για μεταχειρισμενο 207 GT. Περιπου 11.500 - 12000 χιλιαρικα βγαινουν αυτα πλεον.

 

Σε αυτα τα λεφτα που αναφερεις πουληθηκε προ 15ημερου 207RC, αρκετα προσεγμενο.Αγγελια σε peugeot club καμια 10αρια μερες και μετα κατεληξε σε μαντρα σε αυτα τα χρηματα.

Τα GT προς πωληση ειναι αρκετα,οποτε σε παιρνει για τρελλο παζαρι, ειδικα αν εχεις cash. Το μονο που με χαλαει στα 207 Rallye/GT/RC ειναι το 5αρι σαζμαν, αλλιως θα ηταν απο τις πρωτες επιλογες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οποιο εδωσε λογω αδυναμιας συντηρησης ή κατι παρομοιο :P

 

 

Και αδυναμιας συντηρησης σε συνδιασμο με τις δοσεις. Παρα αυτα ομως επεσα σε λιγο ποιο κερδοφορα εργασια και νομιζω πως μπορω πλεον να παω σε κατι τετοιο.

 

Doc συνονοματε και εμενα με χαλαει το 5αρι σασμαν αλλα μπροστα σε ολα τα αλλα που εχει το παραβλεπω ευκολα. Πανοραμα, ιμιδερματινα σπορ καθισματα κτλ κτλ. Οχι οτι ενα Bravo θα με χαλασει (για την ακριβεια κοιταω ταυτοχρονα και για καλες ευκαιριες σε μετεχειρα Bravo) απλα θεωρω οτι τα εξτρα του 207 GT με δελεαζουν πολυ και ειναι και απο τη μανα του ετσι. Επι ευκαιρια με μια γρηγορη ματια στο Car.gr ειδα οτι τα GT εχουν και 10.500 ευρω οποτε με παζαρι παει καλα το πραγμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομίζω ότι έχετε ξεχάσει και το αειθαλές colt

 

όμορφο αυτοκίνητο δεν βάζει φωτιές με της επιδόσεις του , το έχει πάρει μια φίλη μου με το αρραβωνιαστικό της και είναι πολύ ευχαριστημένη και από χώρους και από οδική συμπεριφορά.

πριν είχε ενα 206 1.600 .

 

το μόνο πρόβλημα είναι ο σαρακακης

http://www.tuningnews.net/wallpaper/mitsubishi-colt-panther/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...