Προς το περιεχόμενο

Ασκησεις στην c


dimihouse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχεις προσπαθησει καθολου;

Κολλησες καπου ή απλα θες την λυση στο πιατο;

Δειξε μας μεχρι που εχεις φτασει και τα ξαναλεμε

Δημοσ.
Εχεις προσπαθησει καθολου;

Κολλησες καπου ή απλα θες την λυση στο πιατο;

Δειξε μας μεχρι που εχεις φτασει και τα ξαναλεμε

 

τις λυσεις τις εχω αλλα δεν μπορω να τις καταλαβω

αμα θες στις ποσταρο

Δημοσ.

Λες να μη ανοιξα τα links σου;

Το θεμα ειναι εχεις φτασει καπου;εχεις σημειωσει μεχρι ποιο σημειο ξερεις το αποτελεσμα και που μπερδευεσαι ή δεν εχεις ιδεα απο C;

Δεν ζητας επαληθευση την λυση ζητας.

Δημοσ.
Λες να μη ανοιξα τα links σου;

Το θεμα ειναι εχεις φτασει καπου;εχεις σημειωσει μεχρι ποιο σημειο ξερεις το αποτελεσμα και που μπερδευεσαι ή δεν εχεις ιδεα απο C;

Δεν ζητας επαληθευση την λυση ζητας.

 

http://www.mediafire.com/imgbnc.php/d3ffe251d045271d7e05df9bab0abd826g.jpg

 

στην ασκηση 2 δεν μπορω να καταλαβω το k=2 και την τελευτεα γραμμη 9 12 15

και στην ασκηση 3 πως μετραει τισ στυλες και τισ γραμμεσ

Δημοσ.

γιατί το k=2?

 

δες εδώ

http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstdio/fscanf/

και συγκεκριμμένα αυτό εδώ.

Return Value

On success, the function returns the number of items succesfully read. This count can match the expected number of readings or be less -even zero- in the case of a matching failure.

In the case of an input failure before any data could be successfully read, EOF is returned.

 

 

 

όσο για το χ=9 y=12 z=15

 

9^2+12^2=225 και τετραγωνική ρίζα του 225=15.

 

 

και τέλος για την άσκηση 3

δες την πρώτη fscanf που διαβάζει 2 αριθμούς από το αρχείο(γραμμές,στήλες)

Δημοσ.

Φίλε dimihouse,

 

άσε τη σχολή και πάρε τον ΓΚΑΣΜΑ :devil: ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑΤΙ...

 

Δεν είναι ντροπή η χειρωνακτική εργασία, είναι περηφάνεια. Πτυχίο δεν χρειάζεσαι.

 

"Τομπουλίδης"

Δημοσ.
ειναι δυο ασκησεις και θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε τις λυσεις και πως βγαινουν

 

http://www.mediafire.com/imgbnc.php/21fea5dbaa601044d4f213dc076d41976g.jpg

http://www.mediafire.com/imgbnc.php/dba89af8e2f3183c1e6a1b18869e59226g.jpg

 

ευχαριστω

Ανέγραψε τον, κάνε τον compile και δες τον με κάποιον debugger βήμα-βήμα στην εκτέλεσή. Μίας και βλέπω ότι είσαι σε linux δες τον ddd http://www.gnu.org/manual/ddd/html_mono/ddd.html

 

Τα αγαθά copy paste δεν κτώνται

 

Υ.Γ και μιας και βλεπω οτι εισαι ΤΕΜ πηγενε μια βολτα στην Γ και ρωτα κανα csda

Δημοσ.

Virxen μπραβο που παντα βοηθας αυτον τον χρηστη που μπαινει καθε εξεταστικη και ζηταει τροπο να κλεψει για να παρει βαθμο-περασει το μαθημα αλλα μηπως του κανεις περισσοτερο κακο απο καλο;

Αν θυμασαι τα παλιοτερα θεματα που και καλα ηξερε κα ιηθελε να λυσουμε αυτα ειναι γελεια μπροστα τους.

Τι να πω;

Συμφωνω με το kavi

Δημοσ.

Από την στιγμή που τα ζητάει έχει τελειώσει το πράμα, ότι και να γίνει δεν θα μάθει τίποτα... Άμα κάποιος δεν διαβάζει από μόνος του, προκοπή δεν γίνεται...

Δημοσ.

Δεν το παίρνω εγώ ακριβώς έτσι. Λογικά είναι > 18 που σημαίνει ότι έχει πήξει το μυαλό του, ζήτησε κάτι, από την στιγμή που το ζητάει ξέρει ότι κάνει κακό στον εαυτό του, άρα εγώ δεν έχω πρόβλημα να του το πω... (Δεν έχω κοιτάξει καν τις ασκήσεις πάντως :P)

Δημοσ.

ναι αλλα όπως λέει ο fuzzy, συντηρείς τη καταραμένη αυτή νοοτροπία.. Εσυ μπορεί να χεις τη καλή θέληση/πρόθεση.. Αλλα.........

Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι συντηρεί καμία νοοτροπία γιατί έτσι και αλλιώς αυτός που δεν θέλει να μάθει δεν θα μάθει ποτέ, και το μάθημα να περάσει έτσι όταν θα βγει στην αγορά εργασίας θα πρέπει να αποδείξει με έργο ότι έχει ασχοληθεί. Άρα στην ουσία ….ο ΜΟΝΟΣ χαμένος είναι ο ίδιος και όχι αυτός που απαντάει…

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...