Προς το περιεχόμενο

ATI HD6XXX & nvidia GT5XX


Nikosgiann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν όντως μιλάμε για 4D VLiW ALUs τότε 1920 / 4 = 480 / 16 = 30 clusters.

 

Με άλλα λόγια πολύ πιθανόν να είναι:

 

480 ALUs * 8 FLOPs * 0.85GHz = 3.264 GFLOPs

120 TMUs * 850MHz = 102 GTexels/s

32 ROPs * 850MHz = 27.2 GPixels/s

1500GHz (?) GDDR5 @256bit = 192 GB/s

 

Τώρα πως θα μπορούσαν να είναι ομαδοποιημένα τα clusters δεν ξέρω, πάντως 3*10 έναντι 2*15 μου φαίνεται λογικότερο το πρώτο.

 

Λογικά δεν θα πρέπει οι 6800 να χρειάζονται οπωσδήποτε 6pin+8pin αλλά μάλλον το δώσανε για να μπορούνε οι κατασκευαστές είτε να αυξήσουν με δική τους ευθύνη τους χρονισμούς είτε για να κυκλοφορήσουν αργότερα εκδόσεις με 2GB μνήμης.

Δημοσ.
Τωρα δεν ειναι 5χ320 ? και απλα θα προσθεσουν ακομα ενα !

 

Tώρα έχουν 5D VLiW ALUs. Δηλαδή η κάθε αριθμητική μονάδα λογικής (ALU) έχει 5 κανάλια και σου δίνει ανά μονάδα MADD+MADD+MADD+MADD+MADD = 10 FLOPs (5*2FLOPs).

 

Aνάποδα: 1600 / 5 = 320

 

Aν τώρα πάνε όπως φαίνεται όντως να είναι σε 4D VLiW ALUs έχεις με θεωρητικά 1920 SPs / 4 = 480 ALUs

 

Cypress = 320 ALUs * 10 FLOPs * 0.85GHz = 2.72 TFLOPs/s

NI = 480 ALUs * 8 FLOPs * 0.85GHz = 3.264 TFLOPs/s

 

Το δεύτερο θα έχει και λογικά μεγαλύτερη επάρκεια ανά FLOP, για αυτό και η αλλαγή ;)

Δημοσ.
Tώρα έχουν 5D VLiW ALUs. Δηλαδή η κάθε αριθμητική μονάδα λογικής (ALU) έχει 5 κανάλια και σου δίνει ανά μονάδα MADD+MADD+MADD+MADD+MADD = 10 FLOPs (5*2FLOPs).

 

Aνάποδα: 1600 / 5 = 320

 

Aν τώρα πάνε όπως φαίνεται όντως να είναι σε 4D VLiW ALUs έχεις με θεωρητικά 1920 SPs / 4 = 480 ALUs

 

Cypress = 320 ALUs * 10 FLOPs * 0.85GHz = 2.72 TFLOPs/s

NI = 480 ALUs * 8 FLOPs * 0.85GHz = 3.264 TFLOPs/s

 

Το δεύτερο θα έχει και λογικά μεγαλύτερη επάρκεια ανά FLOP, για αυτό και η αλλαγή ;)

 

ωραια :-) με κατατοπισες

Δημοσ.
Βελτιωμένο το crysis προς την μεριά της nvidia όσο αναφορά το DX11/Tesselation.

 

http://www.kitguru.net/components/graphic-cards/faith/nvidias-2-million-crysis/

 

Γιατι δεν με ξαφνιαζει αυτη η ειδηση :-D

 

Οι βαλιτσες με το λαδι πανε και ερχονται...

 

Το για καλυτερο tesselation μου αρεσε! Μαλλον για κακο tesselation στις καρτες του αντιπαλου θελει να πει!

 

Αρκετο γελιο μας προσφερε το green planet 2, και το engine του metro οπου για καποιο περιεργο τροπο στην ΑΤΙ εχει stuttering ;)....

Δημοσ.

Αρα τωρα γνωριζουμε και ενα απο τους λογους της καθηστερησεις του crysis 2,(αν δεν ειναι και ο μονος λογος)....Το ιδιο βιολι μαλλον θα συνεχιζεται στο μελλον......Αν μεχρι την εμφανιση του crysis 2 η nvidia δεν εχει παρουσιασει νεες καρτες δεν θα με ξαφνιασει αν δω συγκριτικα που θα δειχνουν ακομα και την 460 καλυτερη απ την επερχομενη 6870 στον παραπανω τιτλο......ελεος......

Δημοσ.
Αρα τωρα γνωριζουμε και ενα απο τους λογους της καθηστερησεις του crysis 2,(αν δεν ειναι και ο μονος λογος)

 

Μπα... Δεν φταίει η NVIDIA. Έχουν καλούς μηχανικούς software και μπορούν να καταστρέψουν ένα παιχνίδι μέσα σε μια νύχτα :P

Εξ' άλλου δεν χρειάζονται βοήθεια, το Crysis ήταν τόσο λίγο βελτιστοποιημένο σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες που έριχνε μέσα σαν ταύρος σε υαλοπωλείο, που θα περίμενε κανείς να στο δώσουν δωρεάν το παιχνίδι και να βγάλουν τα λεφτά τους από τις NVIDIA AMD INTEL MICROSOFT κλπ.

Έχω δει κι άλλες πλατφόρμες επίδειξης (όλα τα Unreal κάτι τέτοιο ήταν βασικά) αλλά έχουν μείνει κλασσικά για το gameplay τους τα περισσότερα κι όχι για το ότι δεν έπαιζαν καλά ούτε στις επόμενες 4 γενιές hardware.

Διάβολε το Serious Sam είχε και και ένα θάλαμο επίδειξης των καινούριων τεχνολογιών (TruForm κλπ) αλλά δεν το θυμόμαστε για αυτό.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...