EddieObscurant Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Οσο για τα shaders της 6800 series, ο Ailuros εχει δικιο πιστευω και εγω οτι θα ειναι 6x320 = 1920 sh. Βασικά , αν είναι τόσα θα είναι 480χ4=1920
Ailuros Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Αν όντως μιλάμε για 4D VLiW ALUs τότε 1920 / 4 = 480 / 16 = 30 clusters. Με άλλα λόγια πολύ πιθανόν να είναι: 480 ALUs * 8 FLOPs * 0.85GHz = 3.264 GFLOPs 120 TMUs * 850MHz = 102 GTexels/s 32 ROPs * 850MHz = 27.2 GPixels/s 1500GHz (?) GDDR5 @256bit = 192 GB/s Τώρα πως θα μπορούσαν να είναι ομαδοποιημένα τα clusters δεν ξέρω, πάντως 3*10 έναντι 2*15 μου φαίνεται λογικότερο το πρώτο. Λογικά δεν θα πρέπει οι 6800 να χρειάζονται οπωσδήποτε 6pin+8pin αλλά μάλλον το δώσανε για να μπορούνε οι κατασκευαστές είτε να αυξήσουν με δική τους ευθύνη τους χρονισμούς είτε για να κυκλοφορήσουν αργότερα εκδόσεις με 2GB μνήμης.
caution Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 ...και να μην ταλαιπωρούνται τα traces των μητρικών σε extreme clocks
Pooky(1) Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Titanomaxos έγραψες.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ελπίζω να μην κλειδωθεί και αυτό το thtead πάντως.
Titanomaxos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Βασικά , αν είναι τόσα θα είναι 480χ4=1920 Τωρα δεν ειναι 5χ320 ? και απλα θα προσθεσουν ακομα ενα !
Ailuros Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Τωρα δεν ειναι 5χ320 ? και απλα θα προσθεσουν ακομα ενα ! Tώρα έχουν 5D VLiW ALUs. Δηλαδή η κάθε αριθμητική μονάδα λογικής (ALU) έχει 5 κανάλια και σου δίνει ανά μονάδα MADD+MADD+MADD+MADD+MADD = 10 FLOPs (5*2FLOPs). Aνάποδα: 1600 / 5 = 320 Aν τώρα πάνε όπως φαίνεται όντως να είναι σε 4D VLiW ALUs έχεις με θεωρητικά 1920 SPs / 4 = 480 ALUs Cypress = 320 ALUs * 10 FLOPs * 0.85GHz = 2.72 TFLOPs/s NI = 480 ALUs * 8 FLOPs * 0.85GHz = 3.264 TFLOPs/s Το δεύτερο θα έχει και λογικά μεγαλύτερη επάρκεια ανά FLOP, για αυτό και η αλλαγή
Titanomaxos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Tώρα έχουν 5D VLiW ALUs. Δηλαδή η κάθε αριθμητική μονάδα λογικής (ALU) έχει 5 κανάλια και σου δίνει ανά μονάδα MADD+MADD+MADD+MADD+MADD = 10 FLOPs (5*2FLOPs). Aνάποδα: 1600 / 5 = 320 Aν τώρα πάνε όπως φαίνεται όντως να είναι σε 4D VLiW ALUs έχεις με θεωρητικά 1920 SPs / 4 = 480 ALUs Cypress = 320 ALUs * 10 FLOPs * 0.85GHz = 2.72 TFLOPs/s NI = 480 ALUs * 8 FLOPs * 0.85GHz = 3.264 TFLOPs/s Το δεύτερο θα έχει και λογικά μεγαλύτερη επάρκεια ανά FLOP, για αυτό και η αλλαγή ωραια με κατατοπισες
sofiathereal Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Βελτιωμένο το crysis προς την μεριά της nvidia όσο αναφορά το DX11/Tesselation. http://www.kitguru.net/components/graphic-cards/faith/nvidias-2-million-crysis/
Titanomaxos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Βελτιωμένο το crysis προς την μεριά της nvidia όσο αναφορά το DX11/Tesselation. http://www.kitguru.net/components/graphic-cards/faith/nvidias-2-million-crysis/ Γιατι δεν με ξαφνιαζει αυτη η ειδηση Οι βαλιτσες με το λαδι πανε και ερχονται... Το για καλυτερο tesselation μου αρεσε! Μαλλον για κακο tesselation στις καρτες του αντιπαλου θελει να πει! Αρκετο γελιο μας προσφερε το green planet 2, και το engine του metro οπου για καποιο περιεργο τροπο στην ΑΤΙ εχει stuttering ....
nikolas8141 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Αρα τωρα γνωριζουμε και ενα απο τους λογους της καθηστερησεις του crysis 2,(αν δεν ειναι και ο μονος λογος)....Το ιδιο βιολι μαλλον θα συνεχιζεται στο μελλον......Αν μεχρι την εμφανιση του crysis 2 η nvidia δεν εχει παρουσιασει νεες καρτες δεν θα με ξαφνιασει αν δω συγκριτικα που θα δειχνουν ακομα και την 460 καλυτερη απ την επερχομενη 6870 στον παραπανω τιτλο......ελεος......
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Σαφως και θα βγαλει νεες καρτες που θα ειναι τερατα,οπως και οι HD7000 βεβαια.
ahristos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Αρα τωρα γνωριζουμε και ενα απο τους λογους της καθηστερησεις του crysis 2,(αν δεν ειναι και ο μονος λογος) Μπα... Δεν φταίει η NVIDIA. Έχουν καλούς μηχανικούς software και μπορούν να καταστρέψουν ένα παιχνίδι μέσα σε μια νύχτα Εξ' άλλου δεν χρειάζονται βοήθεια, το Crysis ήταν τόσο λίγο βελτιστοποιημένο σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες που έριχνε μέσα σαν ταύρος σε υαλοπωλείο, που θα περίμενε κανείς να στο δώσουν δωρεάν το παιχνίδι και να βγάλουν τα λεφτά τους από τις NVIDIA AMD INTEL MICROSOFT κλπ. Έχω δει κι άλλες πλατφόρμες επίδειξης (όλα τα Unreal κάτι τέτοιο ήταν βασικά) αλλά έχουν μείνει κλασσικά για το gameplay τους τα περισσότερα κι όχι για το ότι δεν έπαιζαν καλά ούτε στις επόμενες 4 γενιές hardware. Διάβολε το Serious Sam είχε και και ένα θάλαμο επίδειξης των καινούριων τεχνολογιών (TruForm κλπ) αλλά δεν το θυμόμαστε για αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.